Skoči na vsebino

5. Paul Ricard - 8.1.2017


Recommended Posts

  • Odgovori 181
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kaj naj rečem, najprej dosti čustev :), hvala vsem, vidim da se vam je kar dogajalo. Zgleda, da mi je blo tokrat dano, vse se mi je pokloplo in tudi avto je bil odličen za to progo. Seveda brez 1a set

Eko pa sem našel 5 min da dodam svoje občutke . Na jutranjih testiranjih smo z ekipo inženirjev končno dorekli setup .  Nato je sledil en dolgi stint z race setupom da stestiram še gume in porabo

Ni to 72minutna dirka, ki se zmaga v prvih 5 krogih ane Marjan

Q tm nek 5 al kje

R prvih par krogov zanimivo, mal posiljeno prehitel enga od ferrarijev... No, po raznih cudnih zadevah avdijev z boxi pa sam ostal. 

In potem 2 ure samo borba sam s sabo, da ne zaspim alpa kakšne neumne napake ne naredim...

 

Čestitke Marko za zmago in Alen za dobr pace. 

Link to post

Čestitke Kranerju za zmago. Danes je imel super pace in konstanto, tako da zaslužena zmaga.

Q: Kar nekoliko prelahko do pole positiona, sem mislil, da imam dirko že v žepu. :D 

R: Boljši štart od Mihe, nabral kar nekaj prednosti do ravnice kjer me je na koncu že čisto ujel.
Drugi krog je bil malo bližje in se je odpeljal mimo kakor, da stojim pri miru. Sicer sem mu skušal parirati skozi naslednje ovinke, vendar kot se je pokazalo kasneje je imela ekipa SRT občutno lažje avtomobile.
Naslednji krog se po ravnici odpelje Murn, čez nekaj krogov pa še Kraner (damn that top speed [opa]). 
Ko se je pokazalo, da je SRT lahek in da sta oba dobila speeding penalty, sem takoj preklopil na plan B (polni tank), v upanju, da bo moral Kraner na koncu dirke še na splash and dash. Očitno so nekaj popravili Ferrarija tako da sem se vštel in izgubil cca 8 sek na postankih. Ravno tako ni pomagalo, da sem imel prvi box, tako da sem moral pit in vzeti na široko da sem se lahko ustavil v svojem boxu. Na koncu itak nič nebi pomagalo saj je bil na ravnici Ferrari preprosto prehiter.

 

Po kvalifikacijah kar malce razočaran z drugim mestom, saj je bila prednost res velika. Očitno 80kg penalty in polni tank še dodatno upočasnita McLarna. Glede na to da je to najslabša proga za McLaren pa na koncu kar zadovoljen.

Čestitke tudi vsem, ki ste dokončali dirko.[ok]

Link to post

Q: Probal s Soft pa nikakor nisem zvozil dveh dolgih desnih ovinkov. V prvem desnem pregrel, v drugem zavrtel. Kvalifikacije potem odpeljal na medium, kar je bilo dovolj za P3.

R: Start sploh ni bil tako slab kot na zadnjih dirkah. Uspelo zadržat P3. Na začetku sta Alen in Miha malenkost pobegnila, vendar sta se borila za pozicijo in sem ju hitro dohitel. Potem sem se še sam hotel malo pridružit bojem pa se je takoj na rit nalepil Kraner. V naslednjem krogu je na dolgi ravnini Miha smuknil mimo Alena, krog kasneje pa še jaz. Po desetih krogih je bil čas za prve postanke in do takrat sva si nabrala cca. 3-4 sekunde prednosti. Tik preden sem zapeljal v bokse, sem si rekel - mamo to. 

Potem je šlo pa vse downhill. Najprej prehitro v bokse (popolnoma moja krivda, ker sem bumbar treniral uvoz na bokse v Practice, kjer kazni itak ni...). Najprej sem si rekel - ni panike, sej bomo ujeli nazaj. Če sva v 10ih krogih pridobila 3-4 sekunde, imava 60 krogov, da nadoknadiva 15. Potem pa najprej en spin v hitrem desnem ovinku. Pa zaradi 180°C v gumah takoj naslednji ovinek še en spin. Pa pred ciljno ravnino še en. [Jaoo] Takrat mi je pa praktično vse padlo dol. Kasneje še drive through zaradi "sekanja", ki to v resnici ni bilo.

Vikend za pozabit, čeprav je bilo prvo četrtino kar zanimivo vozit stalno za Mihatom, tako da nisem bil popolnoma osamljen.

Čestitke vsem, ki ste z nami zdržali dobri dve uri. Že to je uspeh, da smo uspeli priti do cilja. Kapo dol @mare87 - tole je bil res top performance.

Link to post

Čestitke Mare za prvo mesto in Alen ter Janko, ki sem se ga tokrat ogibal na najmanj 200m B-) za drugo ter tretje mesto.

Prav tako čestitke vsem, ki ste uspeli priti do cilja.

Vidim, da na stvari gledamo vsak po svoje, kar pa je čisto normalno. Za mene je bila to, če odštejem moje Nascar udejstvovanje, najboljša dirka, od kar sem v sim- sceni. Če bi ujel še kakšno piko, bi bila pa to pika na i.

Q: pričakovano P10

R: Že pogled na fastest lap pove, da je Mugello pustil nepopravljive (u) posledice v obliki priboljška 48kg. Vseeno sem bil na robu deseterice in po 30 krogih sem poizkušal z TC 3 ujeti kakšno desetinko na krog. Ujel pa sem tole:

Tako je splavalo po vodi vsako upanje na kakšno točko, TC pa sem prestavil nazaj na 1.

Ampak ni debate. Dirka, ki sem se je veselil in je takšna tudi bila. Z Goranom sva bila 20 krogov v sekundi, kasneje sva se podila z Gašperjem, fiuff. Pa tudi borba sam iz sabo da adrenalina. Skratka hvala organizatorjem za korajžo pri organizaciji takšnega spektakla.

Ker pa vedno še kaj predalagm, je pa naš naslednji cilj 6 urna dirka ekip. Samo Kunosa počakamo, da poštima menjavo voznikov... B-) 

Link to post

Te dirke sem se kar veselil, na koncu moram bit kar zadovoljen.

Q: ker smo se v SRT dogovorili za taktiko 10-20-20-20, sem kvalifikacije začel vozit z gorivom za dirko, a nikakor nisem spravil skupaj dobrega kroga. Nato sem preklopil na soft, a je bil avto s toliko gripa precej živčen, za prenastavljanje pa ni bilo več časa. Če bi mi zadnji hotlap uspelo zaključiti, bi bil P2-P5 (sredi proge 0,8s hitreje od takratnega PB), tako pa samo P11.

R: Preventivna sprememba splitter=0, da bo avto med dirko manj živčen. Hairpine sem sovražil, a se vsaj vrtel nisem.
Soliden štart, previdno v prve ovinke, kjer nas je bilo vsepovsod dosti, potem pa skozi kroge počasi naprej proti P7 - do prvega postanka. Ker je preostali dvojec v SRT imel lastne probleme, se je počasi začel v daljavi risati P4. Ko sem ga narisal v praksi, pa sestavim spin epskih proporcev v najhitrejšem ovinku, avto obrnjen narobe, prva brzina dolga kot ponedeljek in gremo nazaj na P6. Do konca še enkrat mimo Pavška (2x je prišel iz boksov direkt pred mene, tretjič sem jaz njega :D) in P5.

Tudi za mene je endurance daleč najboljše dirkanje, sploh če je grid tako izenačen kot tu. Na ravnini je bilo dosti časa za analize, proti koncu je 9 voznikov iz top10 imelo najhitrejši čas v pol sekunde. Potem je Marko P. sicer šel v 1:57 (bravo), je pa bilo vseeno napeto. Let's go to Spa and Nordschleife 8)

p.s. bravo Marko K., nora vožnja :)

Uredil - enjoyer83
Link to post

Q: čik pavza prvih deset min da ste fantje malo grip dvignili potem pa par krogov z soft. Zadnji možni krog pregrel gume in spin med zadnjimi ovinki. Delta je kazal -0.600 časa ki je potem veljal. Start torej nekje na sredini. 

R: treme tokrat nisem imel. Start lep, sem pa vozil zelo pazljivo v gužvi in so hoteli vsi mimo, drugi krog na ravnici smo bili menda še s tremi vštric in dobil sem bump v hitrem ovinku. To je bil eden in edini spin v dirki. Nadaljujem od zadaj in ulovim marjana. Mislim da so potem bili pitsi in naprej. Med vožnjo sem skozi razmišljal "marko drži se,sj zmoreš" Zaradi frustracij od začetka pa sem hotel preveč in je dvakrat odneslo malo preko črte zatorej vključno z sekanji ki jih ni bilo drive trough. Enkrat spet dohitel marjana in zaradi potrebe po varčevanju vozil v zaveterju, po nekaj krogih pa pred enim ovinkom hop mimo. Potem sem vmes imel še en drive through tako da me je proti koncu dirke ujel teammate za cel krog naprej. Go marko go, ga spustim mimo na varnem. Potem sem dvignil tempo ker sem našparal dovol goriva in probaval sledit markotu ki je z istim setupom bil kar nekaj kategorij višje. tako sem predzadnji krog dobil kurenta in v zadnjem krogu poskusil napad na vse ali nič. Napad ni uspel in en za drugim sva pripeljala v cilj. P11. Pri tej dirki imam mešane občutke. Sem izredno vesel in zadovoljen da je ferrari ne samo na štengah ampak da je pobral zmago. Marko svaka čast in tako naprej ;) drugače pa sem razočaran ker sem pričakoval višjo uvrstitev. Seveda ne top 5 ampak vsaj med 5-10. Ampak tak pač je šport. 

Prosil bi da če ima kdo celo dirko posneto da jo šera.

 

Uredil - Grebenc Gašper
Pravopisne napake
Link to post

Q: Odpeljal krog z mislijo na dirko, posledično P8.

R: Štartal odlično, prišel na ravnini že mimo Pangerja in nato na drugi ravnini še mimo Grebenca. Pred mano Janko, ki mi je na ravninah lepo bežal, za menoj se je nato pojavil Eržen, ki je kaj hitro prišel mimo, saj nisem želel nekih ostrih dvobojev po 15 minutah dirke. Nato opazim, da ima Audi v mislih drugo taktiko in so kar naenkrat šibali v bokse, tako da se znajdem na P4. Kruzam nekaj časa sam, poskušam voziti čim bolje, kar mi koristi, ko grem v bokse in ven pridem tik pobezljano SRT trojko. Spet ne kompliciram, njihova četica gre mimo, sam pa jim sledim, saj so bili na zavojih počasnejši, na ravnini pa tako ni šlo mimo. Videl se je lep timski duh :D   Nekje sredi dirke Murn odpade od trojke, saj je testiral PLP. Spet čas boksev in zgodba ob izhodu se ponovi, tokrat sta bila Audija malo bolj zadaj, vendar vseeno kmalu mimo. Sledim jima in gremo dalje. Čas kar hitro beži, vmes si nastavim še dodatnih par litrov za zadnji postanek, da bo ja dost. Pred zadnjimi postanki ekipe SRT prehitim Eršteja, nato šibam v bokse in gasa ven. Eršte ostane zadaj Eržen spredaj. Zadnjih 15 krogov, pa še nič odločenega!! DRAMA, ULALA, kaj se tam dogaja, se dere komentator v slušalke. Rumena zastava v hitrem desnem zavoju, ki dolgo ne ugasne, pomeni le eno stvar. Eržen daje avtograme ob progi. Lahko mu rečem hvala, da se je korektno ustavil in počakal, da sva z Erštejem padla mimo. Do konca še 9 krogov!! Eršte postaja vedno večji v vzvratnih ogledalih in me nato na ravnini prehiti. Eržen za menoj 8 sekund, moralo bi biti dovolj. AMPAK, to še ni vse :D  Ekipna taktika spet stopi v veljavo, Audi pred mano me lepo bremza v šikanah, ob tem mu enkrat pustim malo barve na zadnjem odbijaču (malo si pretiraval), v drugo probam po desni, pa itak ni šans, tako da pustim še malo barve na desnem boku (malo sem pretiraval), sledi vrtenje, ki je možno zgolj v tem špilu.. Pade mimo še Eržen, prekolnem vse zobnike in oktane, pa si rečem, ok imam še 5 krogov, morda se še da kaj. Piše se final lap, ko imam končno čas pogledati kaj se dogaja z avtom in z grozo ugotovim, da sem pri vrtenju očitno preluknjal tudi kestel, saj mi aplikacija kaže 0,3 litra!! Tristo kosmatih medvedov, ni šans, da pridem skozi, zato dam v ler in zadnje pol kroga maham navijačem... Ko nekje na zadnji ravnini ugasne motor, jaz že spijem prvi pir in nazdravim novemu zmagovalcu na Sloracing portalu.

Bravo Marko!

 

Čestitke tudi vsem, ki smo prišli skoraj do cilja :D Pa organizatorju, da je server obstal na mestu!

Tudi jaz komaj čakam še preostali dve podobni preizkušnji, ker je res noro, da tudi po 2 urah in pol na koncu odločajo malenkosti...

 

 

Link to post

Gašper, še 1x se ti opravičujem za pokvarjeno dirko. Dobr si me lovil zadnje kroge. Če bi vedu, da sem tebe zbil v drugem krogu, bi te na koncu sigurno naprej spustil.

Dirka je bila itak dolgočasna po moji napaki v drugem krogu, ker sem pol 2 uri vozil sam. Moram pa priznat, da je zame to predolga dirka. To sploh ni več uživanje ampak mučenje. Pa sem mislu kok je udoben moj pisarniški stol udoben... 

Link to post
pred 48 minutami, Rokovnjac je napisal:

Q: Odpeljal krog z mislijo na dirko, posledično P8.

R: Štartal odlično, prišel na ravnini že mimo Pangerja in nato na drugi ravnini še mimo Grebenca. Pred mano Janko, ki mi je na ravninah lepo bežal, za menoj se je nato pojavil Eržen, ki je kaj hitro prišel mimo, saj nisem želel nekih ostrih dvobojev po 15 minutah dirke. Nato opazim, da ima Audi v mislih drugo taktiko in so kar naenkrat šibali v bokse, tako da se znajdem na P4. Kruzam nekaj časa sam, poskušam voziti čim bolje, kar mi koristi, ko grem v bokse in ven pridem tik pobezljano SRT trojko. Spet ne kompliciram, njihova četica gre mimo, sam pa jim sledim, saj so bili na zavojih počasnejši, na ravnini pa tako ni šlo mimo. Videl se je lep timski duh :D   Nekje sredi dirke Murn odpade od trojke, saj je testiral PLP. Spet čas boksev in zgodba ob izhodu se ponovi, tokrat sta bila Audija malo bolj zadaj, vendar vseeno kmalu mimo. Sledim jima in gremo dalje. Čas kar hitro beži, vmes si nastavim še dodatnih par litrov za zadnji postanek, da bo ja dost. Pred zadnjimi postanki ekipe SRT prehitim Eršteja, nato šibam v bokse in gasa ven. Eršte ostane zadaj Eržen spredaj. Zadnjih 15 krogov, pa še nič odločenega!! DRAMA, ULALA, kaj se tam dogaja, se dere komentator v slušalke. Rumena zastava v hitrem desnem zavoju, ki dolgo ne ugasne, pomeni le eno stvar. Eržen daje avtograme ob progi. Lahko mu rečem hvala, da se je korektno ustavil in počakal, da sva z Erštejem padla mimo. Do konca še 9 krogov!! Eršte postaja vedno večji v vzvratnih ogledalih in me nato na ravnini prehiti. Eržen za menoj 8 sekund, moralo bi biti dovolj. AMPAK, to še ni vse :D  Ekipna taktika spet stopi v veljavo, Audi pred mano me lepo bremza v šikanah, ob tem mu enkrat pustim malo barve na zadnjem odbijaču (malo si pretiraval), v drugo probam po desni, pa itak ni šans, tako da pustim še malo barve na desnem boku (malo sem pretiraval), sledi vrtenje, ki je možno zgolj v tem špilu.. Pade mimo še Eržen, prekolnem vse zobnike in oktane, pa si rečem, ok imam še 5 krogov, morda se še da kaj. Piše se final lap, ko imam končno čas pogledati kaj se dogaja z avtom in z grozo ugotovim, da sem pri vrtenju očitno preluknjal tudi kestel, saj mi aplikacija kaže 0,3 litra!! Tristo kosmatih medvedov, ni šans, da pridem skozi, zato dam v ler in zadnje pol kroga maham navijačem... Ko nekje na zadnji ravnini ugasne motor, jaz že spijem prvi pir in nazdravim novemu zmagovalcu na Sloracing portalu.

Bravo Marko!

 

Čestitke tudi vsem, ki smo prišli skoraj do cilja :D Pa organizatorju, da je server obstal na mestu!

Tudi jaz komaj čakam še preostali dve podobni preizkušnji, ker je res noro, da tudi po 2 urah in pol na koncu odločajo malenkosti...

 

Vbistvu sem moral šparati gorivo... Ker očitno mojedva team mata vozita kot opokojenca saj sem jaz porabil v 20ih krogih skoraj za en krog več goriva kot onedva zato si postanek pred tem tudi prišel mimo mene.

Link to post

Najprej čestitke @mare87 za vknjižen vpis na večni seznam zmagovalcev slo-racing. In to ne kar tako, ampak na endurance dirki. Bravo !!

P: Nadaljuejo se moje težave z gumami. Ob hladnem asfaltu ne uspem ogret M gum in posledično slabi časi. Še najhuje je, ko je zadeva vmes. M so takrat hladne, S pa ne zdrzijo dovolj. 

Q: V bistvu sem M gume testiral. Zadnjih 5min pa S gume in izšel se je soliden čas. P6 se mi zdi. 

R: Mrzel asfalt. Raje kot vegetirat z M gumami se odločim reskirat, da bi ubranil dobro pozicijo iz Q. Montiram S. No, let's do that !! Prva dva kroga avti povsod. Na ravnici ste šli mimo mene, da sem se skoraj prehladil koliko je pihalo. V nekem momentu smo bili 3 ali celo 4 wide na koncu ravnice. K sreči sem se izognil buškam. Tempo se nato ustali. Po boksih grem vendarle na M gume, ki spet niso nevem kako delale. Ker sta bila zadnja dva postanka krajša sem jih odvozil kar z S, kar se je izkazalo za dobro potezo. Škoda, da nisem še malo bolje optimiziral zadeve in imel 2 stitna daljša z M in dva kratka z S gumami. S takšno taktiko in sploh brez napake nekje vmes bi P6 bil povsem realen.

Borbe so bile bolj na razdalji 5s in kdo bo koga v boksih. 70 krogov je kljub vsemu hitro minilo. Še sreči, da je @Matjaž Murn poskrbel, da je publika uživala. Enkrat celo v dveh zaporednh ovinkih. Najprej se je pred mano vrtel, takoj za tem pa sem ga videl še v ogledalu. Publika očitno ni imela dovolj in je hotela še. Tudi PLP je naš Matjaž vzel pod dobrogled in preizkusil, če prav deluje prav v vsakem kotičku. Nekdo je pač moral. Jaz sem bil na 3/3 ene 30 krogov in si nisem mogel privoščit več testiranja.

Najslajše pa za konec. Ko sem že mislil, da je @Rokovnjac maščeval zadnji krog iz Silverstona in ko sem že pripravljal izgovore opazim nekaj, kar stoji prilepljeno kot zmaščena žvečilka na asfalt. Kaj je to bilo si rečem ? Ne..., ...pa ne no !? Ja pa je. I'll take it. Hvala in nasvidanje drugič !!

Uredil - markop
Link to post

Začetni psi sem spustil na 16 pa ni pomagalo. Desne gume so takrat zrasle komaj čez 22psi. Po vsaki ravnici sem imel leve in desne gume na 60°C in sem zavoj začel s povsem hladnimi.

Probal sem tudi TOE in sicer spredaj -0.16 in zadaj +0.20. Ni pomagalo.

Camber sem sredaj imel -3.5 zadaj pa -2.8 pa tudi ni pomagalo.

V release notesih piše, da naj bi bil optimal grip na 26 psi (hot) +/-2 psi odvisno od steze.

Uredil - markop
Link to post
  • B_U_R_I unfeatured in unpinned this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...