Jump to content

Showing content with the highest reputation since 10/13/2019 in all areas

1. 9 points
  2. 6 points
    Tkole! Ni bilo sicer 400€ je bilo pa 200€ +DDV za HW in 700€ na racun. Sem vzel dva 1TB MX500 (5 let garanacije) TLC SSD....stvar siba kot se sika. Rabil bom za RDR2 enga pa dal tamalemu Sem pa opazil, da mi pocas pesa zelja po biti v sessn roomu...WTF! DR2 ne spilam skor nic vec cez teden. V petek se privlecem v lukno in s svedi kot vsak petek uzivam v D3, zgubim kaksno Dota2 kot support, ko zmagam in pomagam teamu sem tolko bolj vesel, ne morem pa iz svoje koze. Petek je le petek, dan zame. Obozujem gadgete, obozujem, da je vse popedenano v nulo, obozujem petek kjer odprem ventil in pozabim na vse. Jaz resnicno upam, da ne morim kogarkoli. Vcasih smo se dobivali v baru s kolegi, tega vec ni in nekako tukaj najdem bolj zatocisce istomislecih. Ce verjamete ali ne, da lahko delim (vcasih tudi prevec osebne) stvari z vami mi dosti pomeni. Ventil pac! Nisem zleht, sam povem.
  3. 5 points
    Trening je potekal odlično, kar nekaj ljudi se nam je pridružilo na serverju in poskrbelo za nanos gume na asfaltno površino. Danjel še vedno sestavlja svoj sim-rig, Sašo se je pridružil za slabo uro, ker je bil utrujen od prekladanja cementa, midva s Tomažem pa sva vztrajala celi dve uri. Oba sva odpeljala en poln stint in še nekaj dodatnih krogov po tem. Ob koncu stinta sva šla v bokse in samo dotočila gorivo, gum nisva menjala. Potem pa samo še nekaj krogov, da sva dobila občutek kako se obnaša avto brez menjave gum. Prišla sva do naslednjih ugotovitev: omejitev posode za gorivo je 61L. To pomeni, da ga v boksih praznega do vrha napolnijo v cca. 20ih sekundah. Polna posoda za gorivo je za cca. 32 krogov, če bova malo privarčevala v gužvi in zavetrju, mogoče celo 33 krogov. menjava gum traja cca. cca. 25-27 sekund menjava voznikov traja 30 sekund, ki pa se izvaja med dotakanjem goriva in menjavo gum postanek v boksih samo z dotakanjem goriva traja od 40-45 sekund (nekaj je variacije v hitrosti dolivanja goriva, nekaj pa v najinih napakah pri uvozu, izvozu in ustavljanju v boksu). Odpeljala bova torej tri stinte, taktika pa bo verjetno sledeča: Tomaž: warm-up + 32 krogov (cca. 49 minut) - v bokse po gorivo&menjavo gum Matjaž: 32 krogov (cca 49 minut) - v bokse samo po gorivo Matjaž: 31 krogov - do konca. Po trenutnih izračunih naj bi ostalo cca. 5L goriva Po prvem stintu bova verjetno menjala gume, ker traja menjava voznikov (30s) deset sekund več kot samo dotakanje goriva(20s) in bi avto stal v prazno v boksih. Malo še razmišljava o tem, da ne bi sploh nič menjala oz. da bi mogoče menjala samo na eni strani. Bo treba še malo stestirat. Začel sem uporabljat VRS Telemetry. Fajn je, ker lahko narediš ekipe in primerjaš telemetrijo med sabo. Malo za občutek - takole izgleda statistika stinta:
  4. 5 points
    Ker se kot ekipa večino stvari zmenimo na privat kanalih na discordu, sem se odločil, da še tukaj malo poročam. Letos vozimo v dveh ekipah v AM klasifikaciji (povprečen iRating v ekipi mora biti manjši od 2700): #75 slo-racing.com eSports team Sašo Prosen Danjel Tomšič #76 slo-racing eSports team Tomaž Eržen Matjaž Murn Vsi štirje vozniki v obeh ekipah smo uspešno odvozili Preseason zahteve, ki so bile: 50 total laps, of which 25 laps must be consecutive (no invalid lap times, may include pit stop), of which 5 consecutive laps must be incident-free and the remaining 20 may only contain off-tracks Če tega ne odpelješ, dobiš pogojno že pred začetkom sezone. To pomeni, da vse potencialne kazni dobiš dvojno (npr. stop&hold 30s => stop&hold 60s). Sedaj sledijo priprave na prvo dirko sezone, ki bo 16.11.2019 ob 19:00 po našem času (pred tem so še treningi in kvalifikacije). Več v naslednjem reportu...
  5. 5 points
    Lep pozdrav vsem, Na F1pro.si začenjamo novo mini sezono z F1 Mclaren 1998 mod katerega se dobi na Steam Workshop. Prijave so odprte od danes naprej, sezono pa bomo začeli v prihodnjih tednih, ko zberemo vsaj nekje 18 prijav. Dolžina dirk bo nekje 75% pravih dirk. Predlogi, pripombe, vprašanja zaželjena.
  6. 5 points
    Bil v referencni ambulanti. Te poklicejo po 40-tem letu, da naredijo kvazi diganostiko...neke vrste tehnicnega Mene so sicer 5 let zamujal, a sem se vseeno presentljivo odrezal zelo dobro. Good for you Ali. Mal me je skrbela spiromerija (puham elektronski vajp ze dve leti), sploh ker zdej zganjajo hudica in dva na to temo. Pritisk kot mladenic, tudi glezenski. EKG top shit, laboratorijski izvidi krvi vse top shit. Kolena so popedenal, v glavi zgleda ni neke tvorbe in slisim ne vec dobro zgolj zaradi okvare v notranjem usesu. tekst na telefonu vec ne morem zumirat zato sem ubodu ocala +1 dioptrijo in se mi je odprl nov svet Zgleda kot da se hvalim, sam me je bilo res mal strah. Spomin sicer malo pesa a zgleda, da sem se cist po standardih Sem pa kar nekaj stvari spremenil. Poleg pircka, je sedaj samo ob petkih ze dva tedna tudi samo puhalica (vajpanje) in ne vec vsak dan. Starejsi sin (18 let bo decembra) je koncno nasel neko stvar kar bi rad pocel v zivljenju in je prisel iz vojaskega nabora, cisto navdusen. Dobil je obvestilo o neke vrste informativnem dnevu kako vojska funkcionira in kaj rabijo. Prvic, da je bil nad necem navdusen. V gimnaziji je med najboljsimi, sel bo na FRI in potem ima plan biti castnik v SV. Detajle cupam ven iz njega pocasi in previdno, a vsec mi je, ker ima koncno cilj! Z zeno po 19-ih letih odkrivava nove razseznosti zakona, bolj v pozitivnem smislu. Kupil sem si prednarocilo za PC verzijo RDR2 in komaj cakam 5.10, da se spustim v odprti svet divjega zahoda. Ta mesec v svoji firmi dopolnjujem 20let in bom imel srecanje s CEO. Izbrati bom moral tudi nek HW do 400€, pa v cajtng me bojo dal, kar mi pa ni vsec. Pocas tudi iscem nov avto, ker tisto kar je pokal ni bila guma ali feltna, ampak se je zlomil predni stabilizator in je avto kot R4..pa ne colin ampak Renault to je bilo na kratko kar se je dogajal...
  7. 5 points
    Tako, končno sem meu čas dokončat projekt: barvanje, poliranje, namestitev arduinota v škatlico! Takole smo zategovali zadnje šraufe: Iz zadnje strani imamo mini USB vhod: Takole pa zgleda končen izdelek: Kaj pravite, bo za uporablat?
  8. 4 points
  9. 4 points
    Najmanj treninga za najboljši rezultat. Dve ure pred Q, sem odpeljal prvi krog. Na srečo je bil setup iz Okayame uravnotežen in hiter. Q: Nekaj napak, če bi naredil en normalen krog bi bil v konkurenci za pole. Na koncu se je izkazalo, da je druga pozicija boljša kot pole, saj sem imel pozicijo znotraj. R1: Super štart, zadaj so se nekaj zapletli, nikoli gledal nazaj. R2: Spet boljši štart od Bellona, zelo počasno v prvi ovinek, gledal nazaj v ogledalo, da ne bi dobil pospeška, Že rahlo na zavori, ko so spredaj še dodatno zavrli, sledil je rahel dotik s Bellonom, ki pa na za žalost ni uspel ujeti dirkalnika(Sorry). 2-3 kroge kasneje ujamem vodeča in sledil je sledeči krog. Super borba s @PEK celih 5 ovinkov vzporedno. Spet pobegnem, vidim da je na drugem mestu Eržen, ki mi je speljal najhitrejši krog. Prednosti 7 sek, pa ga probajmo dobiti nazaj.... NOPE! V dveh urah kolikor sem vozil to progo mi ni nikoli čez ta robnik vzelo zadka. Kot bi rekel Leclerc: I am stupid #LessonLearned Na srečo AC ni popolna simulacija tako da je avto preživel in mi je uspelo ubraniti zmago, komaj ... Mehaniki že montirajo maximalno obtežitev za naslednjo dirko...
  10. 3 points
    Najprej se bom zahvalil @PEK za organizacijo prvenstva. Vse je špilal tipi topi, sicer sem sam dal glas za formulce, ampak ob koncu prvenstva sva tudi z Đineto že hodila z roko v roki 😋 Pohvala tudi vsem novim šoferjem, ki sem jih spoznal tekom sezone. Velika večina vas je prekleto hitrih, dvoboji so bili fer in zabavni, pa še velika večina nas je vztrajala do konca. Ni vse v zmagah Zadnja dirka je bila zame najbolj zabavna in prehitevanja polna. Sicer ne vem od kje vam pace za 2.02 čase, moj je bil bolj proti 2.04 V R1 mi je uspelo super štartati in se lepo odpeljati na P4 iz se mi zdi da P9. Potem sem se večino časa družil z Lukom in Alešem. Na koncu P5. R2 štart ok, potem pa v šestem zavoju nekdo nasloni hrbet name, da me odnese na pesek in padem nekam na P14 in grizem naprej. Do konca se zgrizem na P7. Zabavno in nepozabno. Škoda team matea, ki je rage quittal ob koncu, bi bilo pa fino videti incident in pokomentirati zadevo. Se vidimo v naslednji bitki 🤗
  11. 3 points
    No, zato nismo takoj objavljali rezultatov, tudi osebno nisem bil ziher kaj točno se je zgodilo pred mano. Ampak nič ne kaže da je karkoli kriv Simone. Vsekakor ima pravico avto spredaj biti tam kjer je bil. Tudi ti bi ga lahko obšel, če ne bi imel trenutek oversteera, ki je bil (kot je ponavadi) overkorektan in si se s svojim sprednjim odvijačem zabil v Simonovo desno stran zadnjega. Prav tako bi ga obšel če bi samo tapnil bremzo za trenutek, ko si videl da ti ne bo uspelo dovolj zaviti da bi ga obšel po desni. Nisi bremzal niti ko si se vanj zabil, niti ko te je odneslo potem na idealno vame, nikoli vglavnem ni bremz luči od prvega apexa šikane. V kvalifikacijah seveda to gre brez problema, v dirki pač ne. Verjamem da je blo to zadnje pač tisto, ko se ti kar stemni pred faco zaradi dogodkov na stezi. Mel smo res zanimive dirke, borbe do konca, vsi vemo da furaš neverjetno hitro in naj ne meče tale dogodek slabe luči na prvenstvo ali kakršnokoli grdo/nepravično vožnjo kogar koli. Sem (mogoče clo mal preveč) goreč zagovornik balasta. Sigurno omogoči bolj zanimivo dirkanje večini na stezi s tem da približa dirkače med seboj. Pa saj to je za večino tu pomembno, da se lahko udarijo na stezi tudi s kom, ki je drugače prehiter za njih. Na slo-racing se je dostikrat izkazala za pravilno odločitev in mislim da je ne bomo opustili kar tako.
  12. 3 points
    Najprej mi jo je prilimal tamal...ful nazaj, pol svedi na sessnu, jaz jo pa vam ...sam tukaj je res tako pristna da si to zasluzi...sry Je pa en kup pozitiwe kle not tko da enjoy
  13. 3 points
    Raceday! Da se mal zrajcamo pred današnjo dirko, posnetek borbe za 2. mesto iz Silverstona:
  14. 3 points
    Še plava verzija. Baje da je lepša od oranžne
  15. 3 points
    Kok ne maram tega avta Alen hvala za setupe, pa pravno pomoč, sam nisva kompatibilna Q: Best odpeljal, ko se je čas iztekel R1: Sfrčal v 6 ovinku v travo, šli vsi mimo, se potem zabaval med slalomiranjem mimo vrtečih se Đinet R2: Gobcal po radiu, spustil sklopko, jump start, vožnja skozi bokse, zadnji, potem pa celo zabavna dirka in fajti na koncu z Rokom in Žanom. Komi čakam Šlajfo
  16. 2 points
    26 starga smo do konca poeksperintiral 🧐...
  17. 2 points
    Tole gre pa zares . Kako to jaz, če lahko tle mal posmetim : Sicer mi je Sašo povedal, ampak nekako 2 stinta gresta v iR komot brez menjave gum. Kaka za obrabo nezahtevna proga gre celo 3 stinte. Tle smo npr. imeli Bathrust 1uro in 20min z omejitvijo 45l. Dva postanka torej a gum nisem menjal. Časi na koncu niso kaj slabši, gre na račun prometa: VRS Telemetry: jaz si pomagam z blap in potem primerjam oziroma poizkusim popraviti eno ali dve kombinaciji, kjer izgubim največ. Za kaj več ni časa 🤗. Moje tipično trapanje na zavori v eni od combo: Ps: v vednost tale telemetry jaz na svojem računalu vklopim samo za practics session, saj mi povzroča rahlo zatikanje iR in ga za dirke izklopim... Za preračunavanje goriva je uporabna bindana tipka od crewchiefa, sam uporabljam tudi dashboard na odsluženem androidu pripopanem na volan simhub za iracing Zna pa biti pomembno prehitevanje počasnejših klas, kjer pa nimam 5min izkušenj. Namreč vedna lmp in hpd padajo mimo nas
  18. 2 points
    Danes imamo ob 21h practice session. Če bi se nam kdo pridružil, je zelo dobrodošel, da nam malo gužvo dela - vsaka gužva prav pride, da malo natreniramo za dirko. Ime: DGFX Clubsport Series hosted by slo-racing.com Password: strongpassword Track: Okayama Cars: Porsche 911 GT3 Cup, Audi RS3 LMS, Global Mazda MX-5 Cup 21:00 - 23:00
  19. 2 points
  20. 2 points
    Ja, zdej k smo Reiza backerji naloadal njihov TRR, so kupl Jerez in zdej ga bojo nardil, usput bojo pa še poliral. Pa itak je že čas, da končno pride ven en špil, k bo kolkrtolk brez bugov. Fingers crossed
  21. 2 points
    Ko se dnevna forca malo poleže. Load screen:
  22. 2 points
    POMEMBNA INFORMACIJA/SPREMEMBA!! Rally GB bo zaradi Brexita odpovedan. Na njegovo mesto pride Rally Polska. Za nadaljna uprašanja in/ali pritožbe se obrnite na Borisa Johnsona
  23. 2 points
    @dejkoo misliš tole:
  24. 2 points
  25. 1 point
  26. 1 point
  27. 1 point
  28. 1 point
    Men je Cherokee prevelik, prepožrešen, preveč stroškov že samo z registracijo in cestno takso, tako da sem že v štartu iskal nekaj manjšega. Glih tolk da lahko zadaj psa dam pa se ne sekiram če prej ni bil sterilno čist ,da lahko sam kakšen žakelj cementa vržem v prtljažnik brez da se prej zajebavam eno uro da vse zaščitim ali pa prikolico peska pripeljem do bajte... To je uraden del zakaj ga rabim, neuradni pa .... hehehe, drug teden gremo v Kočevski rog mal cruisat in končno ne bom sam sopotnik
  29. 1 point
    Evo, jest sm zdele že naspou prpravljen (ene 2 dcl žganega pa kak L cvička). Tko d č se zmenmo sem lahko hitro na normi...
  30. 1 point
    dober vecer vsem skupaj. Ta Martinov vikend bo verjetno povsod malce zaznamovan z dolocenimi opojnimi substancami...pa naj bo
  31. 1 point
    Zdj so že pri nas reklame kot na miljonarju:
  32. 1 point
    Ps: me malo skrbi, da ne bo moj 488GTE tudi takole izgledal danes. AKA race day also : Ps.: spust iz gore je res ubijalski...
  33. 1 point
    @PEK Ma dobil smo kazen, ker je Grebenc kao prepozn blokiral kolesa, ko mu je avto šel v spin ob trku. Video clip nesreče je na prejšni strani. Seveda po našem mnenju groba zmota komisarjev. A ko jih jebe mi smo nocoj vseen eno točko ukradl
  34. 1 point
    Marjan mislm da je ta tut DIV1 ? Div2 pa tale streama s svojga avta:
  35. 1 point
    No pa me je odvlekel v najstniška leta... bemti youtube in dober whiskey...
  36. 1 point
    zleht si Katarza mate!
  37. 1 point
    All time low... nekako moje razpoloženje zadnje čase 🌛
  38. 1 point
    https://forum.reizastudios.com/threads/reiza-october-2019-development-update.7088/ Caterham Gokardi
  39. 1 point
    s tem pa ze lazje zivim
  40. 1 point
    cist prevec romantie mi ufurava...sam nic ne pomaga ...rabmo nase bejbe
  41. 1 point
    Ja, mam tut jaz tak občutek, spustiš gas pa je konec. Opazam pa da zadni update celo malo čutim kaj se dogaja z avtom, čeprav še vedno vse zelo medlo... Ne vem če bomo kdaj uporabljali ACC za kakšno prvenstvo, kaj pa vem... prihaja pa z novo verzijo kar nekaj novih avtov in upajmo da tudi kak handling update. Pa srečno ukrevanje še naprej!
  42. 1 point
    Potek dirkaškega vikenda:20:55 Kvalifikacije21:10 Dirka 1 (razvrstitev glede na rezultate v kvalifikacijah)21:40 Dirka 2 (razvrstitev glede na rezultate v dirki 1, obratni vrstni red za prvih 8 voznikov) Prenos dirkalnikov vključno s skin packom Prenos proge (v kolikor niste prenesli celega packa) Server ONLINE - trenutni časi: http://sloracing.ddns.net:50041/lapstat
  43. 1 point
  44. 1 point
    Tole me se vedno tako dotakne kot nic od komadov!
  45. 1 point
    Jo, hvala vam Sem samo dal ven in not usb pa dela. Mi je prav mal nerodn
  46. 1 point
    Prva dirka in splet okoliščin nista pustila kaj dosti, kar bi se dalo izvleči, sploh s kar nekaj lastnimi napakami... na koncu P6, ki je obljubljal malo več za R2, a sem spet naredil grdo napako in izničil vse možnosti za dobro uvrstitev. Potem pa mi je nekako uspelo priti na P2 in v izdihljajih dirke povohati P1, a je zmanjkalo časa za strategijo napada na Alena.
  47. 1 point
    Ja zdj vidm zakaj si tok letel, k mas skos ognjcke iz avspuha. 😁 vsa cast za tale pace. Sam sm bil vecinoma dirke zgublen na tej stezi. Se par svojih napak in par napak ostalih in tu je res slab vikend zame. So ble pa borbe res zanimive in fer, s kar ene petimi dirkaci. Prijave pobiramo do danes zvecer, upam da ne bo prevec dela, kleparji imajo namrec pred sabo lar nekaj nadur 😁
  48. 1 point
    ✌️ Lepa...to je novejša zasedba kjer igra tud indjanc Ricky Medlocke, jst pa pošiljam njegov band Blackfoot kjer je igral pred Skinardi, in to v živo leta 82...bluesy 😁
  49. 1 point
    Žal ugotovil, da še vedno ne gre odpret datotek iz DLCjev, so zašifrirali, upajmo kmalu na kak tool.