Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

  • Odgovori 482
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes dobil vikend vožnjo z BMW 118d xDrive (M Sport), na žalost sem omejen s 500km :/ ( od tega jih bo samo 160 do doma in nazaj v salon). Avto je praktično nov (3500 km ob prevzemu). Moram reči da m

Heh, kaj pa če bi sodniki pred kaznovanjem povprašali udeležence kako in kaj? Js sploh nism vedu, da me je Eršte prijavil. Kazen je itak nerelevantna (ni pa ravno fer), ker nisem nič na zgubi, ni pa o

Rabim, ker je polno nejevernih Tomažev na stezi, ki mi probleme delajo brez helicorse!  

Posted Images

Jaz imam predlog, da bi se kvalifikacije podaljšale in bi se raje skrajšal trening. Ker 5-10min za kvalifikacije in v bistvu samo 1 hiter krog se mi zdi, da je tudi za tiste z več izkušnjami kar težko odpeljat svoj optimalni krog v tako kratkem času in npr. če te kdo ovira sploh nimaš možnosti da bi popravil v naslednjem krogu. Za nas z manj izkušnjami pa je še toliko težje. Mislim, da bi bilo boljše, če bi kvalifikacije kar ostale na 30min in bi se rajši trening skrajšal na 50 ali 60min. Pa tudi če bi bilo 20min kvalifikacij bi še šlo, 5-10min pa se mi zdi res malo premalo. 

Link to post

To je ravno point, da imaš en poskus in je to to, če se zalomi se pač...smo že vozl na en krog kvalifikacije in je bilo super, včasih so tudi tisti najbolši štartali od zadaj. Tako da to je super za razgibano štartno vrsto, ali tvegaš in izgubiš vse ali pa si ziheraš in zgubiš kakšno mesto na ta račun.

Link to post

To je res, verjamem da je bol razgibano. Saj dal sem samo predlog, ker se mi zdijo kvalifikacije prekratke proti treningu, ker bo res tezko postavit svoj najboljsi cas. Glede tega so mi pravila v prejsnjem prvenstvu lazja ceprav je zdaj bolj 'enostaven' avto in bolj primerno tudi za zacetnike. Saj ni se problem prilagodit samo zanimalo me je zakaj so se tako zelo skrajsale kvalifikacije.

Link to post

Ti dam en konkreten lasten primer. Če boš pol ure iskal perfektni krog v kvalifikacijah in se ti bo tak krog posrečil, boš na gridu na visokem mestu in izven "comfort zone", ker bodo okoli tebe najverjetneje taki vozniki, ki take čase vozijo vsak krog.

To se je meni pogosto dogajalo, ko sem vozil F1 ligo. Ni problem iz 10 poskusov odpeljat dobrega kroga, problem je potem to na dirki pokazat vsak krog :)

Tak voznik potem tudi predstavlja morebiten problem za vse druge voznike okoli sebe.

 

Potem tudi argument, da si natreniral čez teden progo in da si sposoben vozit konstantne kroge na kvalifikacijah in na dirki, ni več potreben, saj ti bo en krog v vsakem primeru dovolj :)

 

To je moje mnenje in hkrati razlog za kratke kvalifikacije (jaz sem bil tisti, ki jih je predlagal).

Link to post

Po mojem mnenju 1krog ni pokazatelj ce si se natreniral in ce vozis konstantne case. Res je da se lahko nekomu posreci in bo visje na gridu kot je sposoben voziti vendar po mojem bo vecja skoda za tistega ki je sposoben voziti dobre konstantne kroge in bo zaradi 1 ponesrecenega kroga startal iz ozadja in si zaradi tega 'unicil' dirko ker mu samo tisti krog ni uspel. Itak pa je razlika voziti kvalifikacije z npr.praznim tankom,drugimi gumami,mogoce celo drugi setup in nato dirko. Primer npr.iz motoGP, ker so glih vceraj imeli kvalifikacije. Imajo jih 15min sepravi cca.4je hitri krogi in se vedno odloca v zadnjih sekundah ko ze odpeljejo 4 hitre kroge in bi po prvem hitrem krogu bili cist drugacni rezultati. Pa so to pro vozniki ki so itak natrenirani da vozijo konstantne case na stotinko natancne pa jim vseeno ne uspe v enem krogu dosect najboljsi cas. Saj naceloma mi je vseeno kako bomo imeli, se bomo ze navadili :) bil je samo predlog, ker se mi zdi 1krog premalo.

Link to post

Moram rečt, da sem bil najprej malo v skrbeh glede teh kratkih kvalifikacij, saj naj bi bilo prvenstvo namenjeno spoznavanju začetnikov z online dirkanjem. Kljub temu je je Tomaževa utemeljitev zelo na mestu.

 

V prvenstvo se bodo prijavili tisti, ki želijo tekmovati in ki želijo pokazati malo več. To pomeni, da je potrebno malo potrenirat že prej, preden prideš na dirko. Trening se ne izvaja v tistih 30 minutah pred dirko, ko bi čas moral biti posvečen vožnji konstantno hitrih krogov. To velja za tiste, ki imajo že nekaj izkušenj, kot tudi za tiste, ki z dirkanjem komaj začenjajo.

 

Tisti, ki za trening pred dirko nimajo časa, po mojem mnenju nimajo kaj iskati v prvenstvu. Tudi začetniki ne. Vseeno je potrebno pokazati nekaj volje in pripravljenosti. Če ni časa za trening, se pač udeležuješ ostalih FUN in testnih dirk, ki jih na portalu pogosto organiziramo. Do sedaj je bilo dejansko več testnih in FUN dirk, kot pa prvenstvenih dirk.

 

V8SC imajo podoben sistem. Rečejo mu TOP10 Shootout. Najprej imajo 20 minut kvalifikacij, potem pa se v Shootoutu pomeri najboljših deset. Vsak odpelje samo en hiter krog, kjer pa se ponavadi izkaže, da so časi zelo podobni tistim iz 20 minutnih kvalifikacij.

 

V MotoGP vejo, da imajo cca. 4 kroge na razpolago, zato ne grejo že v prvem krogu na polno.

Link to post

Tudi pri 235i ni kaj dosti za spremijat :) Trdota vzmeti, višina in optika. To je vse. Če v 14 dneh nimate 2h časa za trening, je res škoda bit na prvenstvu.

 

Na roko bomo šli kar se da prav tistim, ki šele začenjajo, al pa tistim, ki nimajo dosti časa. Pred dirko bo organiziran trening, kjer se bo povedalo pasti proge, prehitevalne cone, itd. Če bo komu proga, ma ne samo proga, tudi karkoli drugega delalo probleme, me lahko kontaktira in se dobimo kako urco na TeamSpeaku in rešimo problem.

 

Če te pomoči ne izkoristite, se ne pritoževat nad rezultati :)

Link to post

Cilj mojega predloga ni bil, da bi se skrajšal trening oz. kakorkoli da bi z manj treninga prišli do boljši rezultatov. Itak je verjetno vsakemu logično, da mora če želi dober rezultat kar nekaj trenirati že sam, in normalno da tisti trening pred kvalifikacijami in dirko ni namenjen učenju in spoznavanju proge in tudi če si dobro treniral  nekaj bistveno več ne boš izboljšal časa na treningu in kvalifikacijah kot pa si naredil že sam na svojem treningu. Osebno ne poznam real life prvenstva v katerem bi samo 1 kvalifikacijski čas odločil o štartnem položaju, mogoče obstaja ne vem, vendar je v vsakem primeru to ziher težje. Tudi v V8SC kot si omenil Matjaž imajo prej 20minut, da se izbere tistih top 10. Torej tudi tisti ki npr. je v enem hitrem krogu oviran, stori napako oz. kar koli že,  ima še vedno možnost da pride med top 10 oz. celo na top 1 z drugim ali tretjim hitrim krogom. Res je da v motoGP ziher v prvem krogu ne grejo tako na polno kot v zadnjem ampak tam 2 ali 3 krog tudi več ne šparajo  in ne čakajo na zadnji krog. Pač za začetnike se mi zdi bolj primerno da je na razpolago vsaj 2-4 hitre kroge kot pa samo 1. Itak pa je dovolj časa pred vsako dirko, da se ni problem prilagoditi tudi na 1 hiter krog.

Link to post

Theo - razumem, da to ni bil tvoj cilj :) Hotel sem pojasniti to, da veliko dirkačev pride par minut pred kvalifikacijami, odpelje par krogov. Potem se začnejo kvalifikacije in namesto, da bi se posvetili hitrim krogom, se takrat dejansko šele spoznavajo z dirkalnikom in progo. Ker se pač lahko - ker so kvalifikacije tako dolge. S skrajšanimi kvalifikacijami, bodo ti posamezniki malo prisiljeni potrenirati že prej. 

 

Upam, da se s tem tudi izognemo vprašanjem sredi kvalifikacij: "Koliko L za dirko?". To je najbolj očiten pokazatelj, da ta oseba ni odpeljala nič ali zelo malo treninga.

 

Marjan - le pridi :) Tukaj ni tako striktna udeležba. Če prideš - prideš. Če ne prideš, imaš manjše možnosti za osvojitev nagrad :)

Link to post

Malo sem bil tudi sam v dvomih glede teh kvalifikacij. Res je, da če nisi prej treniral nimaš kej iskati na dirki. Res je tudi, da te lahko naključni hitri krog prostavi na grid izven tvoje komfort zone in so pol težave.

 

Vseeno se mi zdi 1 krog malce premalo. Predvsem se mi zdi škoda, če se ti ponesreči, kar se zgodi, saj se takrat reskira in špona več. Osebno bi to podaljšal na 10~15 minut tako, da so možnih vsaj 2~5 krogov. 

 

Če pa se komu posreči super hiter krog i nse znajde spredaj, ko pa tam ne spada na biti tudi zanimovo, saj pol vse skupaj zadržuje in je vse bolj kompaktno.

 

Btw... ...glavni problem se mi še vedno zdi ta "wreck fest" v prvem ovinku. Torej, vzamem si čas, treniram 2 tedna, na dan oz .večer dirke zorganiziram celo družino, da lahko v miru odpeljem in me pol nekdo lahkomiselno v T1 vrže ven, ker sploh ne pozna proge bom upravičeno jezen. Sej se zgodi, razumem. Vendar ne vsakič. Na tem je treba delat, da bodo dirke bolj kakovostne.

Link to post

Ja glede nasreč v prvem ovinku oziroma v prvem krogu smo že veliko predebatirali , tukaj se vedno ponavlja da se dirka ne dobi v prvih krogih ! Zadnje dirke sem opažal da smo se že kar izboljšali glede tega zelo lepe vožnje.... Novincem priporočam da je bolje štartati iz ozadja oziroma hitrejše spustiti naprej s tem ne izivaš nesreč in lahko v miru voziš ter kuješ znanje ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...