Jump to content

57X

Donator
  • Content Count

    1,282
  • Donations

    40.00 EUR 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    81

57X last won the day on May 23

57X had the most liked content!

Community Reputation

898 Great

About 57X

  • Rank
    Donator

Osebne informacije

  • Sex
    Ni pomembno
  • Location
    Trebija
  • Wheel
    Logitech G27
  • Pedals
    G27

Recent Profile Visitors

2,017 profile views
  1. vidm, da letos še nisem posta napisal v AMS Good news: https://forum.reizastudios.com/threads/reiza-general-update-fresh-2019-news.6050/
  2. 57X

    Splošna debata

    En sedež na voljo tudi pri nas
  3. 57X

    Splošna debata

    Kot je že Janko na discordu zapisal, imamo Troyansi eno prosto mesto v eni izmed ekip. Če je kdo brez ekipe, pa bi rad vozil pod našo znamko - you're welcome. Če bomo pravočasno dobili skin, bo seveda na voljo PM pls.
  4. 57X

    Splošna debata

    Js sm jih že en ducat stolku
  5. Dež? Ne!! Tudi tokrat smo ostali na suhem Malce smo morali počakati s poročilom iz dirke, saj so imeli direktorji dirk v 3. in 4. diviziji kar nekaj dela s prekrškarji in so razglasitve kazni prišle malce kasneje, kot sicer. Naša ekipa se jim je tudi tokrat izognila. Overall s(m)o dirkači divizije 2 pridelali najmanj kazni. To je sicer zelo ugodno, saj je dirkanje čisto, po drugi strani pa to pomeni, da je zelo malo nesreč, posledično je manj popravil v boksih in odstopov. Lani smo, na račun nesreč/odstopov konkurence, največ pridobili z disciplinirano vožnjo. Letos je že težje, saj vodilne ekipe vozijo izredno, delajo pa relativno malo napak in tako je za našo ekipo vsaka točka zlata vredna. Tokrat smo imeli zanimivo situacijo s setupi. V ožjem izboru smo imeli 4 setupe (jaz še kakšnega več ) Za enega smo vedeli, da bi moral delovat, pa ga nikakor nismo znali izkoristiti. Ostali trije so bili pa vsak po svoje superiorni/hitri, a niti eden izmed njih ni dal zadovoljivega rezultata na koncu stinta. Padci časov skozi stint so bili preveliki, pri dveh je bila tudi obraba gum povsem neenakomerna, avto pa izredno nemiren s praznim rezervarjem itd. Odločili smo se za "ziherco" in opravili test gum. Hard gume smo hitro dali na stran, medium pa so kazale, da bi jih mogoče lahko double-stintali, ampak je v drugem stintu razlika v povprečju cca 2s na krog in smo tudi to idejo opustili. Torej, soft gume in dolivanje goriva ob vsakem postanku. Menjava voznikov na dve uri. Aero se nam je vseeno zdel previsoko nastavljen in ker nismo želeli biti lahka tarča na ravninah, smo ga zadaj znižali za en klik. To se je na dirki izkazalo za dvorezen meč. Grebenc je dolgo dolgo sestavljal svoj krog v kvalifikacijah. Ampak, ko ga je sestavil, ga je zares sestavil in nas zavihtel na 7. štartno mesto. Naš najboljši startni položaj letos. Bravo Gašper 👊 Dirko smo začeli previdno. Pred štartom sem Gašperju svetoval, naj ne izgubi glave, če bomo v prvem stintu padli za kakšno mesto. Že na treningih sem po timmingih videl, da naš race pace ni ne vem kako hiter, torej je bilo jasno, da bomo izpostavljeni določenim pritiskom in napadom iz ozadja. Smo pa vsi trije vedeli, da bo setup "zadihal" šele, ko bo na sivi podlagi več gume. Nekako tako se je tudi začelo, s tem, da je Gašper poročal o povsem nemirnem avtu. Gripa od nikoder. Ko sem gledal obrabo prednje leve gume, sem se spraševal, če bo Mr. Honda sploh zdržal s tem kompletom skozi celo uro!? Jasno je bilo, da moramo čimprej na menjavo, saj je bil tudi brake bias že nevarno pomaknjen nazaj. Postanek en krog pred načrtovanim. Undrecut je deloval, saj je večina šla v bokse 2 do 3 kroge za nami. Skočili smo iz 9. na 8. mesto in ujeli priključek. Avto pa še vedno ni in ni šel tako kot bi moral. Grebenc se ni pustil zmesti in je grizel do konca stinta na 8. mestu. Naslednji je bil na vrsti Božo. Malce sva debatirala, če bi mogoče dvignili aero nazaj, a je Božotu na treningih bolj ustrezal nižji aero, zato sva se določila, da zaenkrat pustimo tako kot je. Božotovi stinti so največkrat zelo monotoni, saj naredi zelo malo napak, časi pa so nekako konstantni in posledično ni veliko dogajanja. Tokrat smo se direktno borili na stezi in je bilo zanimivo opazovat, kako je lovil (in ujel) nasprotnika na 7. mestu. Nekje med njegovo vožnjo sem (prvič v sezoni) povsem izgubil nadzor nad početjem ekip okoli nas. Kar naenkrat smo se znašli na 12. mestu, pa potem spet na 9., zadaj nas lovi ekipa, ki bi morala bit pred nami. Kje smo izgubili 2 mesti?? wtf? Namesto, da bi se šel "ogrevat" na practice server, sem mrzlično pregledoval naš stream za nazaj, da bi ugotovil kaj se dogaja. Opazim kratke postanke obeh ekip in lažje zadiham. Očitno so fantje izbrali taktiko double stintanja medium gum. Ene smo imeli pokrite, drugi pa so bli v prvem stintu nevarno hitri in sem vedel, da bo oštro.. verjetno do zadnjega stinta, kjer bi se morala tehtnica zopet prevesiti v našo korist. Božo je oddelal z odliko in mi predal avto v enem kosu. Že po parih krogih je bilo jasno, da mi ne ustreza nižja aero nastavitev. Avto je v Becketts izgubljal zadnji del in sem pregreval gume, tako, da sem moral tudi iz Stowe ovinka pospeševat zelo rezervirano. Tudi v ovinku Farm sem imel probleme, če sem samo malo zgrešil linijo. Nekako sem držal priljuček s konkurenco, jih celo ujel, potem pa v ovinku Chapel samo za trenutek počesal angleško travico z zadnjim delom in za umetniški vtis naredil 360 pirueto na ravnino in.. gasa dalje. Ta napaka me je malce vrgla iz tira in malo je manjkalo, pa bi pozabil zavit v bokse - v tanku je bilo le še 0.4l goriva. Torej, čez travo v bokse, nove gume, poln tank in wing za en klik gor. Gas... gaaaaas Avto se je po aero korekciji zalimal na cesto in začelo se je pravo dirkanje. Dolgo sem lovil dirkača pred seboj, ga ujel, parkrat poskusil prehitet, a ni šlo varno mimo. Skrbno pripravim vstope v Copse, Maggots in Becketts in izhod iz Chapel ter odpeljem povsem durače od spredaj vozečega, ki je takoj defenzivno pokril desno stran na ravnini mimo Hangarjev. Z višjo hitrostjo sem se mu pripeljal ob levi bok in tako sva vzporedno drvela proti Stowu. Prehitim tipa skozi ovinek po zunanji strani in že pripravljam obrabmo za v šikano, ko tip zapelje desno v bokse. Super, 5 krogov sem trpinčil gume za brezveze. Jao Hitro počekiram na razpredelnico.. nikjer nikogar blizu. Odločim se za varčevanje goriva, saj smo morali nadomestiti še tisti krog, ko smo Grebenca predčasno poklicali na menjavo. Do konca sem odpeljal v svojem ritmu in predal avto nazaj Grebencu. Revež je zopet moral loviti naše neposredne konkurente za 7. mesto, saj so nam na račun krajšega postanka zopet ušli naprej. A mi smo imeli sveže gume in vedel sem, da nimajo šans, če le ne bo šlo kaj narobe v gostem prometu. 'Benti, Silverstone je že tako ali tako kar zahteven za prehitevanje, potem pa ti še tisto redko priložnost vzame neučakan prototip. A moja skrb je bila odveč, Grebenc je v družbi dveh LMP-jev, mojstrsko prehitel Yoerija. Mene je sicer stiskalo pri hertzu, ko sem gledal live stream. Šlo je namreč za LMP2, LMP3 in 2 GTE dirkalnika, pa vsak bi rad bil spredaj Res zahtevna situacija, kapo dol Grebencu, da je ostal skuliran in "prebral" oba LMP-ja. Tokrat imamo poleg fotk tudi video dokaze. Gašperjev (za nas zmagoviti) manever si lahko ogledate na spodnjem posnetku. https://gaming.youtube.com/watch?t=26421&v=Swu8L-oTjPw Tudi tokrat smo imeli najpočasnejši fastest lap na dirki: Uradni rezultati: V skupnem seštevku smo padli za eno mesto, a držimo priključek do naslednje ekipe in ostajamo znotraj top 10. Photo by Božo Fujs
  6. 57X

    Splošna debata

    Changelog for upcoming update: Upscaled skins to 4k for all cars in the Bundle (except F-Vee) & added regions to customize different type of materials Revised AIWs for all tracks in the Bundle Fixed problem with VIR, Imola and Ibarra exporting that could lead to road / curb texture sorting issues through the windshield of certain cars Adjusted lock range to a minimum of 10deg, and reduced default setting for slightly slower steering ratio in all cars Adjusted Max Steering torque in all cars to reduce FFB clipping closer to rF2 standards Adjusted default setup for all cars for a slightly more comfortable out of the box handling Applied S397 latest sound effect samples and settings for wind, road, rumble, tyre scrub & skid to bring it closer to rF2´s standard Adjusted engine volume levels for player and opponents to bring it closer to rF2´s current standard Added some relevant information to default setup notes Adjusted AI physics for more consistent performance accross all series Reduced mirror resolution to rF2´s current standard for improved cockpit performance Adjusted head physics and cockpit vibration to rF2 current standards Switched off previously working mirrors from external view on some cars F-Vee: Fixed missing front suspension from cockpit view; Reduced steering rotation to 720deg Metalmoro AJR: Added HARD tyre compound option; Fixed Chevy V8 engine startup sound; Adjusted Honda Turbo engine performance; Fixed missing front suspension in showroom Puma GTE: Corrected tire diameter; tuned engine for slightly more power; reduced steering rotation to 720deg Puma P052: Fixed showroom reflection glow; Fixed excessive glow from brake lights; fixed z-fighting in mirrors when running lower graphical settings MCR S2000: Fixed transparent unlit LEDs when running lower graphical settings
  7. 57X

    Splošna debata

    Malo novic iz Reiza Studios: We´ll be using this topic to report on the ongoing development of the rF2 Bundle, as well as relevant info and tips to get the best experience out of it Although the rF2 engine is in many ways still similar to our AMS engine (and even big differences like tyre modelling have eventually delivered surprisingly similar results on both sims), there are still a number of differences, not just with the physics engine but also configurations and how FFB, audio, controllers are set up which can add up to very different experiences.The goal has always been to make the transition both from AMS to rF2 as well as from other rF2 cars and tracks relatively seamless, and we´ll point out a few ways to better bridge those gaps.Since release we´ve also found some ground to cover in order to get closer to that goal and generally improve the quality of the pack. Quite a bit has already been done in the 3 weeks since release - we currently have an update in testing which should hopefully be deployed soon, below is the summary of the main points of what it will include and also what the plans are beyond it:GRAPHICSThe main change for the 1st update will be that all car skins (except the F-Vee) have been upscaled to 4k, added regions to customize different type of materials within each skin.On the preview below you can see for ex. the chrome on the splitter pillar and carbon on the splitter itself - these along with the higher resolution make the cars look substantially nicer and add some extra room for those looking to get creative in their skinning The higher quality skins come with a small FPS hit when running larger fields, but this should be offset by the fact we have also lowered mirror resolution to use rF2´s standard, so performance should be slightly improved overall specially from cockpit view.With the tracks, the main change is that we have fixed an exporting problem with VIR, Imola and Ibarra that caused road / curb texture sorting issues through the windshield of certain cars.Generally our content is less resource hungry then recent rFactor2 releases, specially the cars as our models have been optimized to run on AMS which is still a 32bit app. Some glitches have been reported while running lower graphical settings and while we have been fixing these, the gains from running anything below high detail for cars and tracks should be relatively minor.PHYSICSAlthough the physics have remained largely unchanged, we´ve done some refinements to all cars, mainly to FFB by further reducing clipping reported for some cars. The steering lock range has been adjusted to allow a minimum of 10deg, and the default setting has been reduced for a slightly slower steering ratio in all cars.Default setups have also been adjusted so cars are generally more comfortable to drive out of the box.We´ve been observing some discrepancy in experiences depending on the player´s wheel. We´re still investigating that, but one recommendation that has proved useful for many users is to increase FFB smoothing setting, specially on Fanatec wheels (or at least stay within default values for your wheel).It´s worth noting there are some differences on the Pumas relative to their AMS counterparts; The Puma P052 runs on slick tires in rF2 (semislicks in AMS); the Puma GTE is based on original 1970s specs and runs on radial tires with softer suspension rates (vs the slick-shod, stiffly sprung AMS version which is based on modern Copa Classic setups). The goal being making the content more diverse and filling gaps better within rF2.AI We have revised the AIW for all tracks to correct some issues that have been reported since release. The AI physics have also received some fine tuning for more consistent performance accross all series. It´s important to point out that unlike Automobilista, rFactor 2 has a bigger range of AI parameters that can be overriden by player configuration (through the UI or player JSON file) - straying too far from default may lead to unforeseen issues with performance, behavior and fuel use and strategy from the AI-controlled cars.AUDIOThe main changes on the audio front have been to sound effects - here again we have been following S397 lead with their recent releases and applied the samples they have kindly supplied for wind, road, rumble, tyre scrub & skid and did some volume balancing to bring it closer to rF2´s standard, aiming agan for consistency in those fronts relative to the experience with other rFactor2 cars. We have also adjusted engine volume levels for player and opponents following that same logic, and done some polishing to some of our engine samples.BUG FIXESOn top of these updates we addressed various graphical glitches that have been reported since release. In the post below you´ll see the current changelog for the upcoming update, which may still be updated as we undergo some final testing before release.If you run across bugs that haven´t already been covered so far or even after the update is released, please continue to use the Bundle release thread to report them so we can try address them as we´re able.FUTURE DEVELOPMENTSWe´re working on adding some special bonus content to the Bundle: 1988 and Imola 2001 layouts will be added free of charge to all who bought the Imola track or any pack that included it. These however won´t be quite ready for the upcoming update, and will instead most likely will be released in a following update towards the end of may.The plan is to continue to refine and look into incorporating new features as they are introduced to the sim as well as trying to discover ways to get the best of these cars and tracks in rFactor2 - as we do we´ll continue to keep you informed through this topic In the meantime please free to continue discussing this release, your suggestions and bug reports in the rF2 Bundle Release thread.
  8. Danes si lahko v akciji ogledate, kako bosta Terzić in Simončič pojedla Verstappna
  9. 57X

    DIY Ideje

    Tud mene zanima.
  10. uf, Murn dej demiđ na 20% edit: kdor še ni, tole si naštimajte, da boste v setupu lahko izbirali med obema različicama gum.
  11. Potrebujete: Geslo: tda123 Dirkalnik: Studio 397 Porsche 911 RSR - 5€ Dirkališče: Silverstone - brezplačno Setup: Porsche_RSR_GTE_RD50min.rar Vsak session ima nastavljeno svojo vremensko kombinacijo, za potrebe naših treningov/testiranj in traja več kot 2h, da se po potrebi lahko naredi 2 stinta. Practice: 135min - prvih 25% dirke mostly cloudy & rain, 20% rain, 12-14° C Qualy: 135min - prvih 25% dirke overcast & storm, 100% rain in hitro začne padati procent dežja, 12-14° C Race: 4,5h - 100% Clear, 12-14° C (če bi kdo probal odpeljat 3ple stint z medium oz hard gumami ) Vabljeni vsi, tudi tisti, ki bi želeli potestirati kako se pelje naša krača, pa ne želite kupiti celotnega Endurance packa.
  12. Skoraj dva tedna je že minilo od naše dirke na slovitem Sebringu, race report pa se kar ni in ni hotel spisati. Pa saj mu ne gre zameriti. Po taki dirki in pri teh letih je regeneracija že malce težji zalogaj. Nič kaj v prid temu procesu ni bil niti vikend, ki je sledil. Na sporedu je bil namreč SuperSebring vikend, z ločenima dirkama v WEC in IMSA serijah vzdržljivostnih dirk. Da bo mera polna, je bil to tudi prvi dirkaški konec tedna sezone Formula 1. Ob vsem tem dirkaškem dogajanju kar ni in ni bilo časa za tipkanje. Letos sem dirko na Sebringu pričakoval s cmokom v grlu. Dirkališče sicer zelo visoko kotira na moji osebni lestvici priljubljenih dirkališč, a kaj, ko sem ga v lanski sezoni najbolj polomil ravno na tem prizorišču. Priprave na 12h dirko so potekale v zelo sproščenem vzdušju, večino časa pa smo posvečali daljšim stintom. Malenkost smo potestirali tudi gume, če bi se mogoče dalo z medium gumami konkurenčno odpeljati dvojni stint, a je za spremembo taktike ostalo premalo časa in volje za testiranje. Torej smo ostali na soft gumah in eno urnem stintu. Menjava voznikov pa na vsak drugi stint. Za kvalifikacije sem bil tokrat na vrsti jaz. Kljub temu, da sem za več kot sekundo in pol izboljšal svoj najhitrejši čas iz treningov, smo pristali na predzadnjem, 13. mestu v svojem razredu. Ne bom rekel, da sem bil presenečen, a vseeno sem pričakoval kakšno mesto višje. Konkurenca je resnično hitra. Dirko sem začel dokaj previdno. Izkušnje mi narekujejo, da bo v prvih 15 krogih nekje v GTE razredu definitivno prišlo do incidenta in bo vse letelo po zraku ter levo/desno po dirkališču. Že po dveh krogih smo prehiteli vse tiste, ki so morali na prestajanje kazni iz prejšnje dirke. V petem krogu, nekaj metrov pred mano, pa že prvi LMP2/GTE incident in hopla, pridobimo dve mesti. Seveda je potem treba te srboriteže trpeti za svojim hrbtom in hitro sem spoznal, da je bolje če oba vročekrvna šprinterja lepo spustim naprej, saj se mi ni nabiralo regrata po zelenicah zvezne države Florida. Potrditev je prišla prej kot v desetih krogih. Bum, bum & tresk in izgubljeni oz prepuščeni mesti smo zopet dobili nazaj Nato sem se začel osredotočati na svoj ritem in LMP-je, ki so švigali mimo mene na vseh mogočih in nemogočih predelih dirkališča. Malo pred prvim postankom me je ulovil zasledovalec v klasi, a tokrat nisem želel oddati mesta kar tako, ker sem videl, da sva po časih krogov dokaj skupaj in sem vedel, da me bo težko prehitel, če naredim dobre izhode na ravnine. Malo se mi je tudi zahotelo akcije, priznam. Očitno že zelo frustrirani nasprotnik, me je v T10 prehitel s pomočjo bump-pass manevra, a je že v T13 zgrešil apex in understeeral na pesek. Seveda sem želel izkoristiti situacijo in mu hitro smuknil ob bok in s prednostjo 1/3 avtomobila sva drvela proti vratolomnemu T14. Ker bi nasprotnik moral zaradi bump-pass-a aplicirati gentleman rule in ker se je nevarno vključil nazaj stezo, sem predvideval, da bo malce popustil pedalko za gas in me spustil mimo. Pa sem se uštel in sva rahlo zadela. Pri hitrosti 210km/h sem začel loviti zadek in že sem videl steno kako me, kot poln pekač baklave, vabi k sebi. "Ne me je#%t, pa ne že spet", me je spreleti. Oblije me - v trenutku izgubim par decilitrov pristnega gorenjskega švica. Na srečo je Porsche zelo prizanesljiv pri zdrsih in sem avto ujel, prijazni konkurent pa je mirno odbrzel naprej. Na tej točki se je zame dirkanje za tisti večer zaključilo. Tempo na 95% lastnih zmožnosti in basta. Po postanku sem odpeljal kar soliden stint in pridobil še eno mesto ter staknil tudi minimalno škodo, ko se je eden izmed GTE dirkačev v zadnjem ovinku nesrečno naslonil na moj dirkalnik. Ampak nič resnega. Po dveh urah smo priplezali iz 13. na 9. mesto. Naslednji je bil na vrsti Grebenc, ki je takoj malce dvignil tempo in odvozil zelo soliden, 2h trajajoč stint, brez večjih posebnosti. Tudi Božo se je izkazal in odpeljal svoji prvi dve uri brez napake. Ko je zapeljal v bokse, da mi preda mesto v avtu, smo bili že na 5. mestu. Bravo fanta!! Na stezo sem se po postanku vrnil na 6. mesto. Moštvu na 5. mestu se je zaradi popravil malce lomila taktika, a sem hitro videl, da so toliko hitrejši od nas, da nas bodo v naslednjem stintu verjetno že ujeli, četudi naredijo poln postanek. Zasledovalci na 7. mestu so zaostajali za več kot krog - torej se moramo sprijaznit s 6. mestom in ga skušati v drugi polovici dirke zadržat. Le kakšna večja napaka konkurence pred nami, bi nas še pomaknila mesto višje. Prav tako nam bi 6. mesto lahko vzela le lastna neumnost. Torej sem vozil lepo po pameti, sem pa imel v tem stintu tudi prehod iz dneva v mrak in je bila potrebna še malce večja previdnost. Avto sem po 2h urah križarjenja predal Grebencu, ki se je v svojem drugem stintu resnično namučil. Imel je problem s steering range nastavitvijo in je moral veliko bolj rotirati volan, kot običajno. Izredno neprijetno početje. Ampak naš Ayrton se ni dal in je odvozil skoraj brez napake. En malo hujši spin, pa še ta se je končal brez posledic - z le 20s izgubo. Ne vem kaj so počeli konkurentje za 5. mesto, a preden se je v avto usedel Božo, so bili še vedno za nami, na 6. mestu. Vendar smo imeli že poravnani taktiki, lovili pa so nas s cca 1s hitrjšimi časi krogov. Z Božotom sva že prej premlevala, da jih bo verjetno nemogoče zadržati. No, pa je Božo vozil skoraj cel stint pred Fabiom. Šele, ko je Božo malce zafrknil izhod na zadnjo ravnino, je potrpežljivi italijan smuknil mimo nas. Potem so nas še nadmudrili v taktiki in so double-stintali soft gume vzadnji stint in pridobili na ta račun varnih 25s prednosti za zadnjo uro dirke. Božota smo nato dali na cruise control in pridremali do konca dirke, ki se je končala ob 5h zjutraj po našem času. V skupni razvrstitvi prvenstva smo za las zadržali 7. mestov GTE razredu Dva podatka bodeta v oči ob pogledu na statistiko dirke. Imeli smo najpočasnejši "fastest lap" na dirki.. ..mogoče nismo najhitrejši dirkači, smo pa zato najboljši plezalci Rad bi vse povabil še k ogledu prve uradne endurance dirke v rFactor2. Štart dirke je v Soboto 23.03.2019 ob 11h. Prenos s komentiranjem bo na Studio397 Youtune kanalu. Troyančki tokrat ne vozimo, ker nimamo časa, pa tudi dvomim, da bi se uspeli kvalificirati na dirko. Bo pa na dirki kar nekaj zvenečih imen iz simracinga, pa tudi iz real life dirkanja bo kak n00b prišel zmedo delat Sami n00bi:
×
×
  • Create New...