Skoči na vsebino

Pomoč pri učenju za začetnike (in ostale)


Recommended Posts

Ta dinamična podlaga me res j....

 

Me prav zanima kaj bo, ko bomo na race day iz konca free practice, ko bo podlaga blizu 100% prešli v dirko z 90%. Prvih nekaj krogov bo zame pestro, preden si zopet naštelam točke zaviranja v glavi in nogi. Pa itak rabim 3 kroge da padem noter. Glede na dolžino dirke je to 30~40% dirke. Huda se mi piše.

Link to post
  • Odgovori 109
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prilagam vse moje race setup-e, ki sem jih uporabljal v prvenstvu. Priznam da v tem segmentu moje znanje še dosti šepa, a še vseeno so bili dovolj dobri za najvišja mesta. RACE SETUPS   Forcefeedb

Car setup na kratko za začetnike (glej RWD)

Samo še to pa končamo off topic.    Ker ti pusti, da prepozno bremzaš Tako kot ABS.

Iz konca FreePractice boš v primeru 100% podlage, prešel na 93% podlage v kvalifikacijah.

 

2.7 Nastavitve strežnika
2.7.1 Dinamična podlaga

Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 50 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 30% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 93% oprijema in dirka z največ 96% oprijema. Vključena je tudi nastavitev "randomness", ki bo nastavljena na vrednost 2. To pomeni +-2% začetnega oprijema. Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno za izboljšano realnost pridobivanja oprijema.

Link to post

Glede na dolžino kvalifikacij se bo bolj malo preneslo v dirko. Se pravi, če ne upoštevamo "randomness" se bo dirka začela z 90% + 30% od 3% =~ 90.9%. Tam nekje smo ob veliki udeležbi na free practice.

 

Če upoštevamo spodnji ekstrem "randomness" pa je sploh nizko vse skupaj.

 

Je pa za vse isto :)

Link to post

Glede na dolžino kvalifikacij se bo bolj malo preneslo v dirko. Se pravi, če ne upoštevamo "randomness" se bo dirka začela z 90% + 30% od 3% =~ 90.9%. Tam nekje smo ob veliki udeležbi na free practice.

 

Če upoštevamo spodnji ekstrem "randomness" pa je sploh nizko vse skupaj.

 

Je pa za vse isto :)

 

Dirka se bo začela z 90% +30% pridobljenega gripa  v Practice (če je na koncu 100% gripa, je bilo pridobljenega 10%. 30% od 10% = 3%) + 30% pridobljenega gripa v Qualy  (če je na koncu 100% gripa, je bilo pridobljenega 7%. 30% od 7% = 2%). Torej teoretično je max. 95% - težava pa je v tem, da bodo kvalifikacije kratke in ne bomo mogli prenest 2% naprej. Torej v praksi pričakujem, da bo okoli 93-94% gripa za začetek dirke (če ignoriramo randomness).

Link to post

Vse ok, jaz bi samo imel random Začetni grip, in sicer bi ga nastavil kot so trenutne razmere na stezi v realnosti. Pač se pogleda eno vemensko karto, pa se oceni grip. Kaj meniš? Da ne bo vedno začetni grip enak.

 

btw, danes mi je uspelo na Grobniku narediti grooves, ki se spreminja z spremembo gripa :)

Link to post
  • 4 weeks later...

Tole bo veliko dela in pisanja. Poizkusim vseeno v kolikor ima kdo toliko časa in dobre volje...

 

Torej prosil bi za opis setup-a za Grobnik v smilsu razlage zakaj je neka nastavitev nastavljena tako kot je. Recimo, mehkejši amortizerji, ker je steza valovita, v tem ovinku mi to paše tako zato ker,...

 

Hvala.

Link to post

Marko, najbolj važen je trening, trening in trening. Jaz sem našel (na forumu in drugje na netu) ene 3 različne setupe, probal, vozil z njimi, na koncu pa šel nazaj na default in se z njim boril za stopničke v drugi dirki Silverstona. Vse, kar sem spremenil, je bilo gorivo. 

Ko boš prišel na slabo sekundo zaostanka za najhitrejšim (konstantno, ne da se ti "poserje" en krog, druge si pa +0,5s slabši), potem začni spreminjati setup.

 

Kaj in kako spreminjati - osnove, kaj je čemu namenjeno, je napisano že v igri (ko greš z miško na določeno nastavitev se ti izpiše zraven). Pomagaš si lahko tudi z vodičem za nastavitve, ki ga je pred leti pripravil Mitja (Bonča). Če boš sam spreminjal, boš videl kaj ti ustreza in kaj ne. Lahko ti da nekdo setup s katerim je zmagal, pa boš pol sekunde slabši kot z default. Vsak ima drugačen način vožnje, temu primerne tudi različne nastavitve avta :)

Link to post

Pozabi čarobni setup, ki te bo pripeljal na vrh, ker ga ni. Vem, ker sem ga iskal :) Recimo, sam sem vse proge, ki so na sporedu za prvenstvo odpeljal z istim setupom in na vseh sem se mi zdi da še, med top 10 (razen Imole nisem vozil) na RSR timingu. Tako, kot je dejal Miha, trening, trening in še enkrat trening. Ko boš odpeljal 20 krogov in bo čas +/- eno desetinko do dve razlike, potem si naštudiral progo. No, potem greš iskati hitrejšo linijo, pri čemer ti super pomaga aplikacija performance delta, ki ti kaže v katerem zavoju izgubiš največ. To potem poskušaš popraviti, z recimo zaviranjem 10 metrov prej, da potem pripraviš pravi vstop v zavoj in imaš že na izhodu +10 km večjo hitrost, saj lahko prej pospešuješ. Vse to pride le s prevoženimi na 100 krogi. Najdi si nek osnoven setup, ki ti ustreza, da ti avto ne sili ne spredaj, ne zadaj ven in to je to. So pa povsem solidni setupi, ki so na racedepartments. 

 

Naštimaj si hotlap, potem si daj v avto minimalno benza, porabo goriva daj na off, da te ne bo še to motilo, obrabo gum daj na on, da se gume ogrejejo, pa gasa okoli po progi. Tako boš potem tudi videl primerjavo z najboljšimi časi, kje si v zaostanku. 

Link to post

Thx. Trening seveda. Za začetnikaj je težko feeling v avtu težko prenesti na nastavitev in obratno to pol preizkusit in začutit kaj se dogaja. Če imaš pa opisano kaj na kaj vpliva na konkretni progi ali pa celo ovinku je to lažje preveirt in se tega feelinga naučit.

 

Rad bi se tega naučil. Vem, da se bom, samo če bom vse sam skušal razumet b otrajalo dlje. Podobno je, če vprašam kakšna je idealna linija in dobim odgovor naj odpeljem 200 krogov pa bom sam ugotovil. Itak, da jih bom, vendar je za začetnika pomembna neka usmeritev.

 

Ne gre se za to, da bi iskal nastavitev, ki mi prinese 1s. Gre se za to kako se naučit nečesa kar ti je tuje.

 

Če ni drugega načina pa OK. Sprejmem.

Uredil - MarkoP
Link to post

Seveda trening pomaga ampak brez pravega setupa ti še ne vem koliko treninga ne pomaga.

Najboljša kombinacija je najti setup ki ti ustreza potem pa z njim trenirati.

 

Sam sem imel velike probleme s prvim ovinkom brooklands, saj je avto kar poskakoval ob mojem načinu vožnje.

Po manjših spremembah je bil avto lepo vozen, medtem ko je tehnika ostala enaka ;)

Link to post

Ti napišem opis kroga po Grobniku. 

 

Poln gas po štartni ravnini v 6 prestavi, potem pa na desni gledaš, da opaziš nek gasilski tovornjak in neke električne štange. No malo po tem tovornjaku začni na polno zavirati in se pomikati proti desni strani proge, vendar ne čisto do robnika, ker je tu proga zelo bumpy in avto kar fino skače. Prestaviš do 4 prestave in začneš avto usmerjati proti apexu levega ovinka. Ko vidiš, da boš ujel apex začneš s pospeševanjem iz zavoja. Sam ga odpeljem bolj po levi, nekatere pa odnese proti desni polovici proge. Potem imaš desni zavoj, ki se na sredini prelomi, tako da je tam potreben samo rahel dotik zavore, da avto pljubi apex in nato gasa po prestavah navzgor, proti kar zabavnemu levemu 180 zavoju. Tu prideš proti njemu iz desne strani in začneš zavirati, ko na tleh opaziš neke črte od gum, šaltaš navzdol do 4 prestave in paziš, da te ne odnese preveč proti zunanjemu robu. Po potrebi spustiš gas, da se avto spet usmeri proti notranjemu delu proge in nekje na sredini zavoja že začneš s pospeševanjem. Ko prideš iz zavoja šaltaš navzgor v 5. S 5 prestavo nato lahko prevoziš vse tri zahrbtne ovinke, ki sledijo, s tem da pred vsakim zavojem rahlo pobremzaš, da avto vržeš v zavoj, pazi na robnike, ki so izjemno grobi in v veliki večini botrujejo izletu iz proge. No ko si iz tretjega zavoja se potem približuješ desnemu ovinku tam v luknji. Ta je najbolj tricky ovinek na stezi, saj bo tvoja hitrost, ki jo boš nesel iz zavoja odločala, koliko boš izgubil ali pridobil čez celotni zadnji del proge, ki je ravninski. Se pravi, na levi imaš robnik, tako da nekje ob začetku le tega, šaltaš v 4, zaviraš in poskušaš čim bolj ujeti apex desnega zavoja. Takoj, ko je avto usmerjen, že lahko začneš s pospeševanjem, ki traja vse do zadnjega zavoja. Zadnji zavoj je spet kar zabaven. Na desni imaš table, po tabli 100 metrov pošakaš še kako sekundo in nato poln žlajf, avto pa med zaviranjem spustiš malo proti desnemu delu steze, kot da bi ti hotel uiti s proge (sam tu ne lovim apexa, ker potem preveč zbremzam avto), takoj potem , ko pa je avto že usmerjen proti izhodu pa po gasu in pospeševanje proti cilju.

 

ŠE video, za lažjo predstavo:

 

 

 

Model na posnetku je v zadnjem zavoju prvega kroga zaradi napake izgubil vsaj 2 desetinki, če ne več. 

 

Pa srečno!

Link to post

Uau. Hvala za tole. Tisto grbino pri T1 sem opazil ja. Ko jo zadanem kompromitiram naslednja 2 ovinka.

 

Predpostavljam, da pri rahlem bremzanju avto "vrže" v zavoj zaradi prenosa teže na prednji del in tako lažje rotira ?

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...