Skoči na vsebino

4. Mugello - 1.2.2015


Recommended Posts

  • Odgovori 169
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vsak je imel čas potestirat vse dirkalnike in se na podlagi tega odločil kaj bo vozil. Noben ni nobenega silil da naj zbere kaj ni po njegovem okusu. Naša ekipa je tudi zadnji trenutek spremenila avto

hehehhe eni ste pa pravi mandeljci, moti vas vse na koncu, ze to da si drugi naredimo boljši set  . Seti so tajni, za zacetek dirkanja, je potrebno sestavit set ki odgovarja tvojemu nacinu voznje.Če

Glede na RSR čase, je McLaren skoraj 2 sekundi hitrejši od Mercedesa in BMWja. V 40ih krogih je to skoraj za dva postanka časa... S tem, da morajo ostali s polnim tankom že od začetka furat, McLaren l

Čestitke najboljšim in vsem, ki so končali.

Razen tega, da sem sodeloval in končal dirko bolj borno. Nekako konkurenčen do 13 kroga ko priletim v iz peska vračajočega tekmovalca. Še 2 moji napaki na šikanah in to je to. Sam v ekipi, žicam setupe, ni napredka.... Edina pametna reč je bilo prehitevanje po cilni ravnini pred zadnjim krogom  [ok] .

Link to post
Deli na drugih straneh

Jaz sem pa mislil da bo mercedez totalno pometel s konkurenco, ker sem cel tedn poslušu da ima prednost ker lahko vozi brez postanka in da ni fer in da pogoji niso za vse enaki. Lahko rečem samo, da eni malo failajo z logiko.

  • Upvote 2
  • Downvote 2
Link to post
Deli na drugih straneh

Tudi Mercedes je hiter, sam sem ga za probal enkrat pred parimi dnevi in naredu 1.46.8 v nekaj krogih. Full je stabilen proti McLarnu sem dobil občutek. Gre kamor želiš.

Ta proga je res specifična in če ne neseš velike brzine čez šikane, časa enostsvno ni, oziroma je slab. Pa še nekaj je treba vedeti, za zmago v dirki bo treba odpeljati brez večjih napak, pa bi komot bili Mercedesovi vozniki konkurenčeni in seveda s postankom.

Ok, sam nisem nič treniral, samo enkrat v tednu sem odpelu 2 online dirki, tako da sem naredu setup.

Q: vse ok, po planu, malce me je čudila razlika do ostalih na gridu.

R: štart super, ampak zaradi setupa imam kompromis pri speljevanju, gume sem itak zakuru v momentu (graining na zadnjih sem imel 14!). Tako da sem v prvih 2 krogih slidal kot norc, potem sem malce popustil, ampak vseeno je bilo zabavno slidati, vse do postanka. Pridobil sem toliko fore, da me tudi 2. ni prehitel, ko sem se vrnil nazaj na stezo in tokrat sem imel nove gume. Proti prejšnjim so se držale kot pribite. Tako da sem ga lahko žgal na polno do konca.

Lepa dirka, samo se pričakoval večji odpor, sploh Murna in pa Jankota, ki pa je imel smolo takoj na štartu. Ta proga ti res ne pusti dihati razen po ciljni ravnini. Čestitke seveda tudi team matu, ki se je res izkazal, bravo Pavšek. In pa seveda bmw-jema na podimu.

Link to post
Deli na drugih straneh

. Ta proga je res specifična in če ne neseš velike brzine čez šikane, ni časa. Pa še nekaj moreš vedeti, bo treba brez večjih napak odprljati, pa bi komot bil konkurenčen.

 

 

Ja, se učim. Ob trku v tekmovalca ki se je vračal na progo v 13 krogu bi raje pobremzal, zapeljal v travo in nebi razbil avta, kar me je stalo še dveh napak kasneje. Tako sem se moral do konca ogibati šikan in pod 1:51 ni šlo.

Ps.: glede enakih pogojev za Mclarna sem res malo v temo brcnil. Saj je zmagal navsezadnje...

Link to post
Deli na drugih straneh

Ps.: glede enakih pogojev za Mclarna sem res malo v temo brcnil. Saj je zmagal navsezadnje...

Nič nisi v temo brcnil, čisto vsak avto bi lahko zmagal, sem preizkusil vse (še bmw-ja včeraj po dirki, časa raje ne povem). Tako, da ne z izgovori.

Link to post
Deli na drugih straneh

Jah lej. Tko kot je Monza raj za Mercedese, je Mugello raj za McLarne. Niso to izgovori. To je realnost. Nekaterim dirkalnikom pašejo drugačni tipi prog kot drugim.

 

Q: Še kar presenetljivo dobro odpeljal. Dopoldne sem na RaceDepartment našel setup s katerim sem za 0.7 sekunde izboljšal svoj PB. Najboljši poizkus je bil samo dve sekundi za Bončo. Privozil sem si P3, skoraj pol sekunde za P2. Bravo Mitja in Matej.

 

R: Na začetku lepo in previdno za Matejem. Mislim, da se je že v prvem ali v drugem krogu zavrtel, tako da sem računal na lahko drugo mesto do konca dirke. Vsi za mano so delali hitrejše čase, zato sem predvideval, da imajo planiran postanek. 

 

Robniki so bili res ubijalski na tej progi. Malo si ga grdo pogledal pa si se že rikverc pelal. Tako me je prvič presenetilo že v 8. krogu. Padel sem na osmo mesto in se počasi oddaljeval od tistih pred mano vozečih. Malo sem se zbral in do 17. kroga prišel na P7, ko sem zopet povozil robnik in moja Mecca je dobila vtis, da je balerina. Katastrofa. P12. Skoraj sem že zaključil, vendar je bila komaj polovica dirke. Rekel sem si, da ni konec, dokler ni konec in peljal naprej. Okoli 21 kroga so ostali počasi začeli hoditi v bokse, tako da sem do 26. kroga prilezel na P6, nato pa spet - wiiiiiiiiiiii. Round and round we go. Z živci sem bil že čisto na koncu. 

 

Nič, sem si rekel. Dejmo še teh 15 krogov odpeljat, če smo že tukaj. 7 krogov pred koncem pa mi za ritjo začne dihat Domen Gantar. 7 krogov sva imela konstantno bitko. Bil je bistveno hitrejši skozi ovinke, vendar je prej zaviral, na ravnini pa tudi ni prišel vštric v zavetrju. Mogoče velja omeniti, da sva oba imela Mercedes. Vsake toliko časa sem začutil rahel dotik na zadku, vendar je bil Domen zelo korekten in pošten - strah, da me bo spravil s ceste je bil tako odveč. Res sem bil na koncu čisto izžet.

 

Takih bojev bi si želel na vsaki dirki. Bravo Domen!

 

Čestitke seveda vsem, ki ste dirko zaključili, predvsem pa Mitji, Mateju in Siniši!

 

EDIT: Pozabil omeniti še to, da mi crkuje potenciometer na stopalki na gas. Izgleda približno tako, kot na spodnjem posnetku. Med dirko zna bit to zelo zanimivo, sploh ko zaviraš ali kakšen ovinek probaš speljat brez gasa in ti potem vmes kar gas nabija :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=vWSoAWdoK1I

Link to post
Deli na drugih straneh

Ja kot si rekel Matjaž, Monza je za Mercedese, Mugello pa za McLarne. Ampak bistvo je vedno konstantnost in vožnja brez napak. Kot sem rekel, tudi Mercedes je na tej progi lahko hiter. Robniki so pa poglavje zase, poanta je, da jih povoziš z čim bolj direktno linijo, oziroma da ne popravlhaš linije, ko si na njih. Samo držiš že prej začrtano linijo.

Link to post
Deli na drugih straneh

Vse kar lahko rečem je da sem včeraj odpeljal prvo dirko brez težav [ok] Net je delal ok, par vas je sicer "skakalo" ampak njet strašnega.

Kvalifikacije končal v zlati sredini, dirko odvozil kar solidno, brez nepotrebnih napak in ne da bi koga oviral, vsaj upam da nisem :roll:

Skratka, BBB racing ekipa je dobila prvo točko [dance]

Link to post
Deli na drugih straneh

Me je pa presenetilo, da ni bilo nobenih težav s štekanjem in izginjanjem zvoka. Korak naprej za AC, če odvzamem preverjanje setupa :P

 

Matjaž, daj WD40 našpricaj tja v potencjometr za gas, meni je pomagalo, da ne skače več sam po svoje. 

Link to post
Deli na drugih straneh

Sem nasprical s kontakt sprejem. Elektronke se ne sprica z WD40. En mesec je bilo ok, zdj je pa spet isto. Sm ze narocu nadomestne vse tri. Pred enim mesecem sem imel tudi s pedalom za zavoro isti problem pa je zaenkrat se ok, ne vem kok cajta se bo...

Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...