treker 139 Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Pravila so pravila in šef je šef, a če najde malo milosti v srcu svojem bo PLP off 1 Quote Link to post
alkoro 676 Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Ali še komu avto nasede v karussell ovinku? Ride height: cca 65 mm. Top speeds: Lambo : 296 km/h Audi: 289 km/h Ferrari: 283 km/h Mkvarn: 283 km/h BOP please Quote Link to post
B_U_R_I 3,290 Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Ni vse v top speedu Quote Link to post
Rokovnjac 783 Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Men isto nasede, kako čudno pa nasede še po karuslu, ko prideš po hribu navzdol in je en skok na nos, tam tudi trpi sprednji spojler. Quote Link to post
Miha_1st 119 Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 On 3/3/2017 at 16:16, alkoro je napisal: Ali še komu avto nasede v karussell ovinku? Ride height: cca 65 mm. Top speeds: Lambo : 296 km/h Audi: 289 km/h Ferrari: 283 km/h Mkvarn: 283 km/h BOP please Potem lahko primerjamo tudi hitrosti skozi ovinke.... BOP please 1 Quote Link to post
Grebenc Gašper 193 Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Razlike so in razlike bodo vedno, to naredi dirkanje zanimivo. Je pa po moje na šlajfi tako, da če prideš z lahkoto na ravnini mimo zaradi top speeda je neprimerljivo lažje kot izvajat prehitevalne manevre na sami šlajfi, kjer imaš pač kao hitrejši avto. Je pa pomoje večina v vozniku dober in hitrejši bo že našel vsaj verjetno varen poskus za priti mimo med temi norimi ovinki. 1 Quote Link to post
mancSLO 1,945 Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Jooj, malo je manjkalo do zgodovinskih prvič pod 9 min. Samo 1 spin🎡 1 Quote Link to post
skopusnik 1,374 Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Verjetno me ne bo. Quote Link to post
Ale 472 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Se odjavljam z dirke. Mi hrbet ne dopušča tok dolgih dirk... Quote Link to post
ingange 379 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Prijatelje iz bratskega moštva snitih skir bi lepo prosil če bi podelili setup za zeleni pekel. Svojega sem sklopacal sam pa nisem siguren če sem šel v pravo smer. PS. Na žalost so komisarji zaradi nedovoljenih sklopov pogonskega agregata permanentno diskvalificirali mojega sotekmovlca v moštvu ATS. Tako da je odprt sedež v moštvu, če ima katera ekipa četrtega voznika ga toplo sprejmem . V pravilniku niso omenejni prestopi tako da iz pravnega vidika ne bo komplikacij. 2 Quote Link to post
zamex23 1,242 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 (edited) Js vam lahk pridem pomagat @ingange Sam ko Murnček ne bo pustil. ps: hecam se Edited March 5, 2017 by zamex23 Quote Link to post
Rokovnjac 783 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Glede PLP aplikacije in postankov. Prepovedali smo postanke v zadnjem krogu, samo glede nato, da je tole na Šlajfi endurance dirka in ne vemo kako in kaj se bo zadeva razpletala, se mi zdi smotrno, da ta člen pravilnika za endurance dirko nebi veljal? Nekako je težko s taktiko potem priti skoz... Quote Link to post
57X 962 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Sej tle če maš v zadnjem krogu benz do boksov, ga maš tud do cilja. Al se motim? Na sprint dirkah je drugače, ko delamo postanek zarad pravilnika in ne zarad potrebe po bencinu. 2 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.