Skoči na vsebino

8. Donington Park National - 24.4.2016


Recommended Posts

  • Odgovori 44
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No pa nam je uspelo odvozit prvenstvo  . Čestitke Janku in njegovi PKG ekipi za osvojitev prvenstva. Ta Donnington je res nekaj posebnega, saj imam tukaj vsakič hude boje. Tokrat sva se z Jankom

Čestitke prvaku, suvereno nas je zvozil na burek, kljub kubikom cementa, ki smo mu ga skrivoma metali v gepek  Janko, čestitke! Ravno tako čestitke Alenu, ki je ves čas živciral Jankota, samo ni

Najprej hvala za čestitke. Res super prvenstvo zame, več ali manj brez napak, le tako se da priti na koncu pred Alena. Prav vsako dirko sva si bila blizu in vedno so bile borbe zelo fer in zanimi

pred 42 minutami, mancSLO je napisal:

Uff Matjaž, ker cajt na 95%.. ⛽ :o ?

Sem bil istočasno na serverju in sem samo debelo gledal kakšne čase postavlja ... očitno mu nove stopalke dajo nekaj kW in gripa :)

Bo mogoče kdo streamal?

Uredil - bofu
Link to post

Eh, hotlap je neki druzga k dirka. 

Se moram malo odkupit, ker sem prejšnjo manjkal :)

 

Server je pripiravljen na dirko in je Online.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post
Pred 2 urama , Matjaž Murn je napisal:

Eh, hotlap je neki druzga k dirka. 

Se moram malo odkupit, ker sem prejšnjo manjkal :)

 

Server je pripiravljen na dirko in je Online.

Hm, trenutno na serverju kaže, da je dolžina Q 10minut, je to ok?

Link to post

Čestitke prvaku, suvereno nas je zvozil na burek, kljub kubikom cementa, ki smo mu ga skrivoma metali v gepek :D Janko, čestitke!

Ravno tako čestitke Alenu, ki je ves čas živciral Jankota, samo ni imel pravega vzvoda (beri gajbe), da bi ga prepričal v kako napako.

In pa nenazadnje, takšnega boja za 3. mesto že dolgo ne. Vse se je po moje odločilo na zadnji dirki. Kapo dol Božotu, v drugem delu sezone je našel svoj ritem in zasluženo stoji na tretji stopnički.

Hvala organizatorju, bile so muke in težave pa je vseeno šlo skozi še eno super prvenstvo. Res ste carji!

Sam sem po zadnjem updejtu izgubil feeling na volanu, kljub vsem možnim poskusom, da bi do dirke vse skupaj spravil v prejšnje stanje in mogoče bil pravo bitko za podium, ni šlo. Občutki na volanu so bili, kot bi vlekel čunga lungo levo in desno, force fidbeck nek svoj, sodu je izbilo dno in tam srednji druge dirke sem užgal en direkt v volan, da so se mu prikazale vse diode tega sveta, potem se mu je itak strgalo in sem šel raje v bokse, da se mal pohladim :) Po koncu dirke sem pa le našel hudiča v jaslicah in sicer se je v nastavitvah volana postavka filler premaknila krepko desno, zato pa je bilo vse woobly boobly... Jebi ga, uro prepozno, vendar pripravljen za naslednjo sezono, že brusim zobčenike in krivim kardane med zobmi.

 

Fajn ste, se vidmo!

 

Link to post

Čestitke prvaku @PEK in zmagovalni ekipi prvenstva PKG Racing. @PEK, @Ale, @MarkoP. Seveda tudi ostalima dvema na stopničkah končne razvrstitve in ekipno @alkoro in @bofu. Itak pa čestitke vsem, ki so (so lahko ali kakorkoli) odvozili prvenstvo do konca [ok]. Ko omenjam besedo prvenstvo, je isto, kot bi rekel @Matjaž Murn, kateremu gre največja zahvala, da se je vse skupaj sploh speljalo in to na visokem  nivoju.

Sam sem nadgradil lanske rezultate in sem zadovoljen. No, še prvo zmago sem dosegel na kakem uradnem slo-racing tekmovanju (madonca, sem bil kar v novici). Pred vsem sem pa seveda zadovoljen z drugim mestom naše ekipe Dizel Race Team. Jaz, @alkoro in @AliBuggy.

Kopi paste:  Fajn ste, se vidmo! [owje]

Link to post

Najprej hvala za čestitke.

Res super prvenstvo zame, več ali manj brez napak, le tako se da priti na koncu pred Alena. Prav vsako dirko sva si bila blizu in vedno so bile borbe zelo fer in zanimive. Nasploh je bil nivo dirkanja in obnašanja skozi vso sezono (vsaj okoli mene) res visok, prava reklama za simracing. 

Zahvala Murnu za organizacijo prvenstva, vsa čast za trud! 

 

Link to post

No pa nam je uspelo odvozit prvenstvo :) . Čestitke Janku in njegovi PKG ekipi za osvojitev prvenstva.

Ta Donnington je res nekaj posebnega, saj imam tukaj vsakič hude boje.
Tokrat sva se z Jankom v obeh dirkah pošteno udarila in nihče ni popuščal niti za milimeter [ok].

Q: Na treningu sem videl, da 24l bencina pomeni cca 4 desetinke počasnejše kroge zato sem vedel, da bo težko.
Tako mi je bil edini cilj biti pred Jankom, kar mi je tudi uspelo. P3

R1: Odličen štart, mnogo slabši prvi ovinek. Mrzle gume in iz P1 odrsal na P7.
Potem je sledila enaka vožnja kot na BES prvenstvu mnogo prehitevanj, največ odpora je nudil ravno Janko.
Realno gledano brez napake v prvem ovinku bi bil verjetno P2, saj je bil Matjaž v prvi dirki res hiter.
Na koncu P3.

R2. Spet boljši štart od ostalih, po zunanji strani mimo obeh PKG avtomobilov, na žalost me je Kurent pri umikanju spregledal in me zadel v stranico, kar po AC pomeni da mi je predelal sprednji in zadnji odbijač [Joj]. Na koncu izgubil proti Janku, ki se je na ravnici lepo odpeljal naprej. Na koncu lovil še Eržena a ko sem videl, da je toliko hitrejši po ravnici sem pred zadnjo šikano naprej spustil svojega timskega kolega pri BES ekipi. Na žalost mu je malo zmanjkalo do P3 v skupnem. Na koncu P5.

Glede prvenstva in same AC igre.

Prvenstvo super organizirano, zanimiva popestritev z kilogrami, čeprav ne po mojem okusu.
Na žalost je spet pol tekmovalcev odpadlo, kar je res škoda.

Če bi kaj spremenil pri celotnem prvenstvu bi bilo mogoče to, da bi se faktor poškodb malo zmanjšal, saj dotiki niso izražali realnega stanja (AC koda).
Razmak med kvalifikacijami in prvo dirko povečati na nekaj minut. Danes smo imeli eno minuto.
Zadnji dve dirki bi bilo potrebno zaradi 1.5 verzije narediti korekcijo kilogramov. Če ste ciljali, da bi se prvi upočasnil za eno sekundo bi se morali kilogrami na zadnjih dveh dirkat prepoloviti.

Glede same igre:
V času med obema prvenstvoma je Kunos zamenjal tyre model. Na žalost je bil model čisto mimo, saj so se gume ogrele na največ 55 stopinj.
Na teh gumah nikakor nisem našel pravega občutka in nastavitev avtomobila. Šele na Redbull ringu sem ugotovil, da je potrebno za maksimalno upočasnitev avtomobila zabiti indikator zavore do 100%..
Zakaj je temu tako sem ugotovil na telemetriji, ko sem opazi da pri 100% zavore ABS na zadnje gume še vedno ne deluje (that brake bias [buzara])
Zadnji dve dirki pa joy of joys, končno boljši tyre model in dejanska potreba po moduliranju gasa in pazljivost, da ne pregreješ gum. 
 

Želje za naslednje prvenstvo:
-Enaki avtomobili (BMW GT3? :D)
-Odprava kilogramov
-Fixen setup, ki ga objavi organizator ko razpiše dirko.
-Daljše dirke

Link to post

Q: Dobri časi na začetku, a proti koncu ne uspem več sestaviti kroga, tako da P5.

R1: Malo zamudim štart in izgubim eno mesto. V tretjem krogu me v T1 "three wide" lepo prehitita Eržen in Rožič, nato si z Erikom nekajkrat timsko izmenjava mesti, predvsem po zaslugi lastnih napak. Sledi kruzanje do treh krogov pred koncem, kjer naredim veliiiko napako, zdrs na travo v T1 ter nato še zasuk 1m pred asfaltom, ko sem se vračal. No, da bi bila skleda polna, takoj zatem še izlet v Old Hairpinu. Besen ko hudič pogledam trenutno mesto in številka kaže 10, vsaj to, mogoče je le bilo nekaj sreče v tej nesreči.

R2: No, zmaga je le prišla in lahko rečem, da v najbolj pomembnem trenutku! [champ]. Težko je, ko si sam sebi največji sovražnik, vendar mi je uspelo odpeljati skoraj brez napak. Tudi po zaslugi medsebojnih bojev zasledovalcev ohranjam minimalno prednost. K sreči sem med dirko pozabil na boj za skupno uvrstitev, saj bi to še dodatno vršilo pritisk in vplivalo na zbranost.

Če potegnem črto čez celotno sezono. Malo bolj zadržan začetek, predvsem slabše na kvalifikacijah in medsebojnih bojih, potem pa pridobivanje na samozavesti in pozicijah, izjema je Mugello, kjer ni bilo časa za trening. Brez treninga žal ne uspem doseči dobri rezultatov, še nisem na nivoju nekaterih, ki jim uspe pot na podium, kljub temu, da pridejo na strežnik 10 minut pred pričetkom kvalifikacij [ok] Moram pa priznati, da tudi mene zbode, ko vidim kakšen je upad voznikov ... kakorkoli, spet veliko naučenega in pridobljenih mnogo izkušenj ;) Pavšek, škoda za ta pripetljaj z nastavitvijo, saj bi bil vrstni red ob koncu drugačen [iz]


Hvala za organizacijo in čestitke vsem, predvsem Glavaču in Rožiču, ki sta bila razred zase!

Link to post

Q: V zadnjem krogu zadnjega poizkusa mi je ratalo P1 in se veselo nasmiham v boksih, ko zagledam, da me je Jan prehitel. Bravo!

R1: Malo slabše startal in na P3 nekaj krogov peljal za Janom in Jankotom. Nato kar srditi boji za P1, vendar mi je nekako uspelo priti v ospredje. Potem sem se počasi oddaljeval in nabral že 4s prednosti, ki sem jo z enim zamahom izgubil z velikim oversteer momentom v Old Hairpin... Jan je počasi že dihal za ovratnik, vendar mi ga je do konca dirke uspelo zadržati na cca. 1s

R2: Ponovno slabši start. Kmalu dobil en bump v zadnji odbijač, vendar ni bilo hujšega. Potem sem se poskušal prebiti naprej, vendar me je Pavšek malo presenetil in sem malo pokrivil pločevino. Seveda AC ne bi bil to kar je, če ne bi bil avto takoj 5-10km/h počasnejši na ravninah. Na koncu nekako pripeljal na P8 za Janom, ki sem mu nekako za silo sledil, mimo pa nikakor ni šlo.

Super vikend, Donington mi je bil od vedno všeč. Obrestovalo se je tudi nekaj več treninga, saj sem imel nove stopalke za to dirko in sem se želel malo navaditi nanje. Moram rečt, da sem se hitreje navadil, kot sem pričakoval na začetku prvih nekaj krogov. Prva dva dneva sem že skoraj obupal in namontiral nazaj T3PA Pro, vendar sem potem nekako le našel prave nastavitve in je sedaj vožnja z njimi super.

Čestitke vsem najboljšim! Hvala tudi vsem, ki ste kakorkoli prispevali pri organizaciji ter vsem, ki ste tako dolgo vztrajali in odpeljali čim več dirk. 

Razočaran sem le nad tistimi, ki se venomer samo prijavljajo in ne pridejo na dirke. Škoda. Bomo naslednjo sezono poskusili z drugačnim pristopom.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...