Skoči na vsebino

4. Monza - 31.1.2016


Recommended Posts

  • Odgovori 101
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Q: Poln upov se podam na pisto, grem nazaj v bokse da naložim setup, se podam spet, grem spet nazaj v bokse, da preverim bencin, zdaj pa zares... se zavrtim... zdaj pa zares zares. Odpeljem pom

Šolski prikaz dirkanja na nož: In čez cilj:   Še ostalo &#

56 minutes ago, skopusnik said:

Marko, a se hecaš. V Monzi se edino Parabolico ne da sekat, vse ostalo se da.

Se ne hecam. Je Matjaž že dal dobro pripombo, da verjetno tale BMW to dopušča. Moje izkušnje so predvsem z IR, kjer sekanje pomeni izgubo ali zid.

1. Variante del Rettifilo (1. šikana) - sekanje 1. ovinka je mogoče, vendar IR takoj dodeli kazen. 2. ovinek ima pa neke dodatke na robniku in če greš na njih te praviloma zavrti oz odbije ven.

2. Variante della Roggia (2. šikana) - 1. ovinek ima zelo visok robnik. Vožnja po njemu načeloma pomeni, da končaš v zidu. Drugi robnik ima zopet neke dodatke, ki destabilizirajo avto.

3. Lesmo 1 - sekanje vhoda je nemogoče, ker je na noranji strani zid. Če pa greš preširoko iz ovinka ne moreš dobro psopeševat, ker je tam spolzko oz, sta obe levi gumi na spolzki podlagi, desni gumi pa na asfaltu.

4. Lesmo 2. Sekanje 1. ovinka pomeni destabilizacijo avta zaradi visokega robnika in posledično široka linija na izhodu. To pa zopet pomeni vožnja po spolzki podlagi in posledično velika verjentost za spin.

5. Ascari: Sekanje vhoda pomeni destabilizacijo in zelo verjeten spin ter zid. Na izhodu greš lahko široko, vendar IR to kaznuje, če se prej ne zavrtiš zaradi vožnje po spolzki podlagi.

6. Parabolica: Lahko bi šel široko na izhodu in imel tako večjo hitrost skozi ovinek, vendar IR to kaznuje, če greš preširoko.

Sej pravim. To velja za IR. Tam imam izkušnje. Me je iz firbca zanimalo kje ste ga sračkali na dirki. Škoda nisem uspel priti na dirko. Po tvojih slikah vidim, da so bile dobre borbe. Pa še Marjan se je vpisal na večno lestvico.

Uredil - MarkoP
Link to post

Število "off track" momentov obeh podiumov:

R1:
1.49x
2.27x
3.35x

R2:
1.28x
2.43x
3.49x

Vsi smo sekali 4. ovinek in pa vhod v variante Ascari (8.ovinek).
Tisti z večjim številom so sekali še 1.ovinek, ovinek št.5 in pa vhod v drugi Ascari.(10.ovinek).
 

@MarkoP še en video zate ;) 

 

Link to post

Ne razumem. V R1 je zmagal z največ sekanji, v R2 pa z najmanj. Kaj se zdej bolj splača, da vem za drugič?:P:P:P

A ja Matjaž, ko me med sodnike in ne vem kam vabiš. Že tako mi herc nabija, da so med dirko kar malo tehnike dihanja pa to, a zdej nej pa še bližnjice pa sekanja ovinkov med dirko študiram. No go.

Uredil - mancSLO
Link to post

Super odločitev, da se penali štejejo s PLP. Bo vsaj vsem jasno, ker nekaterim kljub že 10000x povedanemu še vedno ni. Pa to je Assetto Corsa za božjo voljo, a lahko že nehate vsako stvar, ki je malo bolj šalabajzerska primerjati z IR. Pač je šlampasto, kaj zdaj, za vse je enako, pa tako kot je Alen napisal, boste vsaj ugotovili kje so limiti. Sam sem kot začetnik v svetu sim dirkanja največ izgubljal ravno v tem, da si nisem upal voziti preveč po robnikih in sem imel oglate linije, ker sem se bal kaj vem koga.

Je pa res, da recimo druge proge bolje ujamejo sekanje, v Monzi pa je sistem zelo odpustljiv.

 

Link to post

Q: nekaj zmede, ko poslušaš po TS, koliko napumpat. Pa nekaj resetov serverja, tako da sem se že bal, če bom lahko določil fuel za dirko. Bom prihodnjič te stvari že med tednom na listek zapisal, obljubim. Minuto pred koncem P3. Uff, vroče. Na koncu P6. Tudi ok, naj bo...

R1: Marjan, ali bodo danes stopničke, slišim po TS. Ti me kar hecaj si mislim. Bruum, štart uspe. V prvi šikani pa fašem bodičak od "zastave" in sem v mivki. Čisto dirkaška zadeva, da se razumemo,. Kot kak sodnik, a ne?Znajdem se na P9. Ala, gremo zdej. Avto nekako ne uboga. Me je Arne 3krat prehitel v tem obdobju, se mi zdi. Pa še gantleman Eržen mi ponudi nekaj adrenalina, ko sva kar nekaj časa bok ob bok. Seveda se svojemu stasu primerno odpelje naprej. P12. Uff, kaj naj spet nakladam na Dizel ZS. Da ni šlo. Da mi volan nagaja...

Nakar pa fatamorgana ali kaj. Ta teden "Dobovec" obrnjen v nasprotni smeri, kot puščica proti meni. Uff. Maščevanje al kaj. Ampak k sreči domišlija pretirava. Očitno crash pred mano in vse skupaj mi povrne nasmeh in končno P9

R2: Jooj, toliko cmakaš, zdej pa imaš. Da te vidimo zdej. Druga štartna pozicija me začuda umiri in študiram samo, kako preživeti prvo šikano. Nekako se izide in kmalu sva z Murnom caa. 10- 15 sec. pred ostalimi. Ok, spet en bug italjanov, ampak bom tokrat kar tiho.

Vedel sem, da lahko konkuriram samo v začetku, ko je grip še majhen. In res naberem 3,5 sec. prednosti. Sedaj pa pride moja rookie težava. Ne znam se hitro prilagajati izboljšanju gripa na stezi, kakega appja za to pa tudi ni in 3 kroge pred koncem je Matjaž 1 sec. za mano. Dihaaaaj, dihaaaj, dihaaaj. Uff, pozno zaviranje za mano in spet 1,5 sec. prednosti.

Prva uradna zmaga na sloracingu. @baty ,  @sarabwt , @terga , @alkoro   in moj večni rival Panger so najbolj odgovorni za moj uspeh. Pa tudi ostali z nasveti. Ajde, tudi @skopusnik , no.

 

Uredil - mancSLO
Link to post

Marjan tisto s stopničkami te nisem nič zafrkaval. Sem popolnoma resno mislil. Lepo je vidt nekoga, ki se toliko trudi kot ti, da mu uspe ta trud prikazat tudi na dirkah! Čestitke se enkrat!

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...