Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

Stranski so zelo nerodni. Jaz imam vklopljenega virtualnega. Sicer vidiš več ali manj, če je nekdo za tabo - kar pa ti tudi pomaga npr. če je bil še sekundo nazaj nekdo za tabo in sedaj ni več - je velika verjetnost, da je nekje vštric ...

Link to post
  • Odgovori 482
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes dobil vikend vožnjo z BMW 118d xDrive (M Sport), na žalost sem omejen s 500km :/ ( od tega jih bo samo 160 do doma in nazaj v salon). Avto je praktično nov (3500 km ob prevzemu). Moram reči da m

Heh, kaj pa če bi sodniki pred kaznovanjem povprašali udeležence kako in kaj? Js sploh nism vedu, da me je Eršte prijavil. Kazen je itak nerelevantna (ni pa ravno fer), ker nisem nič na zgubi, ni pa o

Rabim, ker je polno nejevernih Tomažev na stezi, ki mi probleme delajo brez helicorse!  

Posted Images

Js ne uporablam helicorse več ker me je ovirala, zgubu pozornost kar se dogaja pred mano in velikrat zgrešil zavorno točko in podobne stvari..js mam rajš da pazim na one ki so pred mano in tiste ki so za mano da pazijo na mene, do zdej nisem imel s tem principom velikih težav tako da se ga bom držal. Poleg tega da sploh več ne gledaš levo desno kaj se dogaja ko imaš to aplikacijo.

Link to post

LOL Murn lepa. :D

Selčan, kje si pa mel Helicorsa App, če si ga prestavil tja nekam proti robu monitorja, ne pomaga čisto nič, moraš ga met skoraj na sredini ekrana, pol je pa poezija. :)

Link to post

Če bi bile poškodbe 100% pa kazen dirke, oziroma kak podoben penalty, nebi rabili nič Helicorse, ker bi že na špegle vsi dost pazil  [smoke] . Študiram, da bi Helicorso tudi odstranil, tako, da še malo bolj pazite.

Link to post

A si se kakemu problemu ognil? :D

Kolko sem videl si se nonstop vrtel (tudi z gokartom) :D

 

če se v glavi vrti, kaj se na stezi ne bo...   [Jel2]

Link to post

Jaz branim in napadam po filingu. Če je možnost trka se rajši taktično odmaknem in nastavim omejen prostor napadalcu, da si ga ne naredi sam ker potem se krivijo paneli. Nima smisla preveč fizično blokirat. Če je napadalec iste hitrosti se ga na switchbacku da dohitet al pa prehitet, če je overall hitrejši si se pa izognu mineštri.

Nevem zakaj se omenja idealna linija ker nima veze pri prehitevanju ker jo nebo noben speljal. Treba je samo pustit prostor in ni problemov. Ko se avta prekrivata pa tako nimaš več kaj mutit in lahko samo še kontoliraš koridor napadalca.

Problem nastane pri scenariju kjer sta avta komaj prekrita in obstaja verjetnost da branilec oceni da se lahko premakne in/ali napadalec narobe oceni braking point. V veliki večini je napadalec tisti ki je commited in bo delal napake. Zaradi tega rajši pasivno branim v takih primerih.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...