Skoči na vsebino

DiRT 3


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 143
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ma dejte no, lepo vas prosim Codemasters, bejžte raje grozdje trgat nekam - če je to kaj od špila, potem.... Še ena sramota, poleg že vsega... Colin 1, sploh pa Colin 2 sta bila svetlobna leta boljša

FREE Fantje, ce zelite sprobati tole zelo zabavno igro, ko se vas/nas namere za en kompleten lobby ali pa cisto tako malo za sprobati malo prasine, kot vstopni razred pred Dirt Rally-jem je sedaj

Čist enostavno povedano...ko je izdelava špilov postala resen biznis je šlo vse adijo. Nekaj nas starejših na tem forumu je pred naslovi manic miner,pacman,jet pack in podobnimi presedelo n ur pa ti š

Ja zakaj?Morte se zavedat, da večina teh iger delajo 90% za konzole, x-sa in ps3, in tako bo, tukaj imajo po moji oceni največ folka, ki to kupi, če se motim naj me en popravi.

Špil bo zihr solidno igrabilen, spet rečeno živahen z igranjem na plošček.Za mene bo dobr pomoje le to, kot testne progice za čisto norenje,driftanje itd

Link to post
  • 3 months later...

Ma dejte no, lepo vas prosim Codemasters, bejžte raje grozdje trgat nekam - če je to kaj od špila, potem....

Še ena sramota, poleg že vsega... Colin 1, sploh pa Colin 2 sta bila svetlobna leta boljša (če gledamo arkadne "simualcije"). Pa pustimo RBR, ki je itak svet zase.

Ma saj bi bil tiho, ampak ob videnem pač človek ne more biti, no vsaj jaz ne. Pa sploh ne bom razlagal zakaj mislim slabo o špilu. Toliko je minusov, da je škoda časa za ta ščiš.

Povdarjam: SRAMOTA!!! Grozjde, to je za vas gospodarji kode.

  • Upvote 2
  • Downvote 2
Link to post

Ma ja sej vem... ampak vseeno (resnično vseeno) bi se pa le lahko mogoče čisto malček popravili ti Grozdjarji. Nobenemu nebi škodilo - pa sej nismo Čisto degredirani, da bi morali voziti takšne Arkade. Colin 1 in 2, kot omenjeno, sta bila boljša po vsem, in zaradi bolj simulacijskega pristopa tudi (v to sem prepričan 100 %) bolj zanimiva za širšo publiko. Še vsak, ki je vsaj preizkusil ta špil(a), ne more reči nič čez njega (njiju). Tako lahkotno, obenem pa tudi zahtevno se ga (ju) je vozilo. Res fantastičen izdelek sta bila oba Colina - in zato bi se lahko Grozdjarji vsaj malce zgledovali po tem prejšnjem njihovem izdelku. Tega pač enostavno ne morem razumeti zakaj ne.

buu, lahko pa da sem toliko degrediran, da sem jaz tisti grozdjar, ne pa CodeMasters. Sedaj pa res ne vem več...

:wink:

Link to post
  • 4 weeks later...

Colin 1 in colin 2 sta še vedno merilo za rally igre. Hardcore arkada, ampak sesuje vse na celi črti (rbr je pač izjema).

Tele dirt serije? Sramota za angleže da takole pozabjo na colina in serjejo z blockom- kdo je sploh on?! Kaj je naredu do zdaj v življenju? Aja na pošrek zna vozt...ups...žalostno..

Link to post

Ne zagovarjam tega, kar dela Codemasters - Ken Block je, če nič drugega, uspešna blagovna znamka. Dosegu je ogromno na različnih področjih, ne samo v rallyu in je po mojem mnenju legenda pa čeprav ne ravno v WRC razredu.

DiRT3 pa bo, kot sem že povedal, po mojem mnenju vsaj zabaven za vozit, kar pa čedalje bolj pogrešam pri vseh računalniških igrah. Tudi dirkanje je v prvi vrsti mišljeno, da je zabavno.

Link to post

vsekakor mora najprej bit zabavno..

ampak ni mi jasno kako lahko v roku leta oz dveh pozabjo na vse kar so naredil do zdj (cmr), in si najdejo blocka? po mojmem skromnem mnenju je dobr tolk kukr vsak drug youtube racer, razlika je le v tem da ma on sponzorja za sabo, in več kot očitno preveč časa.

za dirt3 je en od razvijalcev reku da če bi ocenu realnost špila od 1 do 10 (1 je mario kart, 10 je iracing), bi dal oceno nekje 5,6.. formula za zabaven špil, se strinjam.

v praksi? brez zamere vsem ki jim je bil dirt2 všeč oz zabaven, ampak mi lahko nekdo pove kaj je zabavnega v tem, da v vsak ovinek prletiš na povno, vržeš prestavo ali dve nižje in spet gas do podna (btw, tko sem na tipkovnico naredu ene 30% kariere ko mi je dokončno vse skup dosadilo, neka medium težavnost se mi zdi)? naslednji primer je f1 2010- vsa pomagala na off, monza. v prvi oz drugi šikani me je kar redno vrtelo v drugi prestavi (tokrat na g25), ampak kako je potem možno da lahko pri štartu držim gas na povno, pa se bom odpeljal brez vrjetnja koles? in takoj v drugo, tretjo..

Link to post

Ko smo že pri zabavi... praktično noben špil ni več narejen za res pravo zabavo pri igranju, bolje rečeno ne znajo ga več naredit zgleda... ne vem... obične online flash igre posekajo vse te "profi" špile po igralnosti in bistvu kaj bi igra morala bit.

Danes samo še štancajo špile po logiki kopiraj lanskega-posodobi letošnjega ... Če bi bilo pol manj NFS-jev ne bi bilo nobene razlike, če bi bilo pol manj teh relijev prav tako ne, pol manj Fif, NBA-jev, COD-ov (kolikor je po eni strani dober, po drugi dodajajo samo mape in dve nove eksplozije in voila novih 40€), itd. ... misim da se razumemo. Redko kdo dela danes unikat in res igralni špil, večina je samo še prodajni material, kar pa je daleč od prave zabave in igre, ki te res pritegne z neko posebnostjo.

Having said that... ta špil, tako kot je napisal DaemiaX, v praksi ne prinese za moje pojme nobene nove igralnosti... novi skini + nove proge in to je to v primerjavi s podobnimi predhodniki. Wheres the fun in that... Špili brez duše. Ampak prodajalec to seveda rabi. Če bi naredili res dober špil, se kupec verjetno ne bi vrnil dovolj hitro ... to pa vemo, da ni ekonomski cilj... jeben kapitalizem.[opa]

Link to post

word!

veliko bi pomagalo če bi vsaj ena od internet strani oz revij ki se ukvarja z igrami oz njih ocenami to dojela in ocenila igro tako kot se zagre (npr tazadn cod je povsod kaseru ocene nad 85%- zame osebno si ne zasluži niti 60%), fifa ni nič bolša. nfs so vsaj povečini pograjal- in napredek se počas vidi? počas..

pa da ne bo vse skupi offtopic- codemasters je začel prov grdo igrat na tole- zdj imajo še f1 v igri.

tako da od dirta 3 pričakujem zgolj malo boljšo igro od wrc 2010- kar je še vedno svetlobna leta od starih cmrjov. rbr bo pa še do naslednjega tisočletja kralj?

Link to post

Čist enostavno povedano...ko je izdelava špilov postala resen biznis je šlo vse adijo. Nekaj nas starejših na tem forumu je pred naslovi manic miner,pacman,jet pack in podobnimi presedelo n ur pa ti špil ni dojadil (s tem da so založniki sicer nekaj zaslužili,samo pljunek v morje proti temu kar danes) med tem, ko če pogledam kako je danes... potegnem, pogledam čez 15 minut največ eno uro brišem. Tistih par ko pa jih kupim, pa jih predvsem zato, da potem lahko dirkam proti vam [ok]

Po moje je največji problem založnik ki na eni strani od nas ves čas vleče cekine,na drugi strani pa proizvajalce sili v taka jajca kot jih počnejo.

Hehehe predstavljajte si, da rFactor kupi ubisoft :shock: . Vsako leto novi skini,mogoče kakšen avto, s tem da kodo simulacije takoj priredijo v arkadno simulacijo (nov pojem ki so ga izumuli Codemasters in Ubisoft pa še kdo se najde...)... važno da avto drifta,da je fulll hudo za videt...skratka da vsak bedak lahko postane top voznik.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...