Jump to content

3. Brands Hatch - 4.12.2016


Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo, uštimano. Sory Eršte,malo sm zajebal,ma jebt ga ,saj se ne vidi  

Čestitke prvim trem na obeh dirkah. Q: Vadil race set. Ko se je nabralo dovolj gripa, sprobal še q set. in se vidim na tretjem mestu. Ker sem si vzel pač svoj čas, da v miru nastavim race set, fu

Posted Images

Q: Zafrknil zadnja 2 poskusa, P2 je bil realno dosegljiv (visokih 1:24), na koncu P4.

R1: Enkrat za spremembo dober štart, iz prvega ovinka sem šel tretji, nato kar hitro na P2. Tempo je bil primerljiv Alenovemu, a je v mojih vožnji preveč majhnih napak, da bi ga lahko ogrozil/napadel. Na koncu realen P2.

R2: Po par ovinkih in začetnih krogih se ustalim, tokrat je Alen delal manjše napake in mi dajal možnosti. Dvakrat mi je uspelo napasti, prvič realne možnosti ni bilo, drugič sem pa prišel skoraj s celim avtom mimo, a sem popustil, drugače bi me izmenjavanje barv poslalo v steno. Potem sem namenoma spustil gas in vozil 2-3s zadaj. Realno gledano možnosti za zmago itak ni bilo.

Dejansko sem bil presenečen, da sem bil konkurenčen v teh ovinkih, a sem imel 80kg bonusa. Vsaj polovico bom pripisal dejstvu, da je Alen boljši voznik, Audi pa očitno tudi ni čisto zanič :)

Link to post
Pred 13 urami , Rokovnjac je napisal:

...Potem se je pa začelo lubčkanje in stiskanje. Ne vem, če bi lahko komarji leteli mimo, ko sva se žgala po ovinkih...

Še dobr, da vemo o čem pišeš, drugače bi si še kdo kej mislil...[ok]

  • Upvote 2
Link to post

Ne se obremenjevati s tem. Važno je, da uživata v dirkah. Če bi pa rada bila v vrhu bo pa treba več trenirat (pa ne tolk IRacing drajsat - Marko to velja predvsem zate ;), ker si čist občutke zje*eš) 

Evo...v nedeljo je idealna priložnost, da mal potreniramo - KLIK

  • Upvote 1
Link to post

@Ale     Lepo bi bilo vsake tolko priti do solidnega rezultata . 9 mesto na prvi dirki mi je bilo zlata vredno . Uživam v vsakem koraku , od treninga do dirke .  Pol pa pride en črn oblak in kljub ogromno treninga dobrem fillingu in samozaveti do plafona , odpelješ dirko polno napak in furstracij . Polek vsega pa nikakor ne prideš niti blizu temu da si pod 2sec za najhitrejimi . Sem realen in vem da so rezultati odsev vloženega dela . Bo že . Vsaka čast najhitrejšim ki so kjub dodanim kilogramom v svojem svetu .

  • Upvote 1
Link to post

Evo, našel malo časa, da spišem en povzetek.

P: Treniral predvsem Race setup, na koncu peljal par poizkusov s Qualy setupom. Nekako prišel na P2, vendar sem vedel, da to ne bo nek pravi indikator hitrosti.

Q: Na začetku ni imelo nekega hudega smisla na polno peljat, zato sem spet naložil Race set in še malo potreniral. Drugo polovico Q, ko se je grip že nabral na 98% pa sem naložil Q setup in odpeljal svoje kroge. Uspel mi je PB, vendar je to zadostovalo komaj za P6. McLarni prehitri, Audijeva sovoznika predobra :)

QR: Na začetku kvalifikacijske dirke malo preveč previdno in sem izgubljal mesta. Nekateri so imeli take čudne linije ali pa so se vozili čisto preblizu in sem postal kar malo živčen, da bo počilo. Zato sem se odločil za hiter postanek v boksih, da bi pridobil malo svežega zraka pred sabo in bi lahko malo hotlapal. Žal se ni izšlo po načrtih, saj sem takoj iz boksov prišel za Selčana. Ker je bil pod vtisom, da gre za neko pravo borbo, je začel branit pozicijo na polno, čeprav je bil dve sekundi na krog počasnejši. Ko mi je po dveh krogih uspelo priti vštric in že naprej, mu je uspelo še zavit vame in me obrnit. Good job. Dvakrat sem zaklel a se nisem pustil motiti in peljal naprej. Proti koncu dirke sem ujel četverico Koderman, Pavšek, Fabijan in Eršte. Fabijan se je nekaj zaštrikal in sem uspel priti za Pavška, ki je precej agresivno in s precej spremembami smeri branil pozicijo. Mimo mi je uspelo priti v zadnjem krogu po zunanji strani v Hawthorn Bend - zelo adrenalinsko - kar lahko vidite tudi na spodnjem grafu utripa srca :D Končal tam, kjer sem začel - P6

XTpVLfp.png

R: Zopet začel preveč previdno in kmalu na začetku izgubil nekaj mest. Znova sem se odločil za hiter postanek. Ker sta McLarna iz Dizel ekipe ugotovila, da je to kar uredu taktika, sta si jo hitro sposodila, saj bi ju drugače najverjetneje prehitel. Tako sta bila po njunih postankih pred mano in tako sem moral malo zavihati rokave, da sem prišel mimo Kodermana. Vmes sem ugotovil, da nimam vključenega HRM in sem ga poskušal med dirko aktivirat in takoj zapeljal na travo in spustil Marjana in Mihata naprej. Nato sem spet zasledoval spredaj vozeče in imel nekaj zanimivih bojev. Proti koncu spet ujel Pavška (glej spodnji graf) in znova poskušal enako zadevo kot na prejšnji dirki. Žal se je tukaj že en ovinek prej zalomilo, saj sem ga zadel in oba sva se zavrtela. Prevzamem krivdo za ta incident - zmanjkalo talenta, kot bi nekateri rekli :)

RZ30cy2.png

 

Vikend drugače zelo zabaven, saj je bilo nekaj zelo dobrih bojev predvsem z McLarni. Na koncu je pustil malo grenkega priokusa, saj bi bil rezultat lahko malo boljši. Naslednji je Silverstone, kjer bo najbrž še težje priti do kakšnega dobrega rezultata.

  • Upvote 3
Link to post

Čestitke prvim trem na obeh dirkah.

Q: Vadil race set. Ko se je nabralo dovolj gripa, sprobal še q set. in se vidim na tretjem mestu. Ker sem si vzel pač svoj čas, da v miru nastavim race set, fuel ipd., sem dobri 2 min. pred koncem odnehal in si rekel za P5-7 bo že... Na koncu začuden ugotovim, da sem ostal na P3.

QR: Že tretjo dirko zapored je evidentno, da ekipa Audi napreduje s svetlobno hitrostjo. Če smo se pred prvenstvom bali Ferrari challenga, kasneje Mclaren fešte, še kasneje Lamborghini simultanke, je sedaj evidentno, da ima Audi namen  krojiti vrh letošnjega GT3 prvenstva. Če odštejemo našega šampiona Alena seveda. Pa to, da se ostali ne bomo predali kar tako. Neki indici so bili, da zna Mercedes tudi na pota slave, samo je prišlo do manjših zapletov. (če rabite pomoč pri izpraznitvi tekočih zalog v skladišču, lahko pomagamo, ni blema [Smoke] ) A ja, P5

R: Precej boljši štart kot na QR in nekako držim 5 mesto.  Verjetno ključna napaka, da sem se dokaj hitro odločil za postanek, kar sem storil že v davnem Mugellu, da ne bo kakšnih dezinformacij. Šel sem po Dizlovo 1l bencina taktiko, ki se je tudi že prijela med ekipami.  Nekako pridem za Pangerja, ki se po kakem krogu ali dveh zavrti. Tu pride do izraza moje Nascar udejstvovanje, saj sem res vrhunsko odreagiral. Marko, upam da ne boš hud, če pokažem:

Nekako to izkoristi mlajši član ekipe MF Miha in ulovi priključek za mano. Uspelo mi je umiriti njegov tempo in sva tako hotlapala kar nekaj krogov. Miha gre med "stare sablje", sem si rekel, ko sva se res fer brez bodičkov in ostalih bump for (ali kako vi temu rečete) borila. Tako sva ujela timskega kolego Pavška, ki nikakor ni mogel mimo Jankota. Zaradi njune borbe sem celo imel šanso pridobiti kakšno mesto na njun račun,a me Fabijan takne zadaj s strani in samo pesti lahko držiš, da ni kje kake ograje, ali celo varnostnika. Nekako me lepo za 360°obrne v mivko, vendar sem dokaj neprisebno odreagiral in še enkrat malo zavil v mivko. Ravno toliko, da me prehiti še Aleš. Nič, kar je, je, si rečem. S "staro sabljo" za enkrat ne bo nič, jaz grem pa lovit Aleša. Ta je dokaj z lahkoto prehitel Jankota, ko so se iz boksov po zvezi pričeli dreti: "Janko ima težave, gremo, gremo. Audiji so šli komot mimo. Še ti, še ti!!!". Mimo je šlo kar po travi. Za kaj več kot P7  je zmanjkalo krogov. Zelo zanimiva dirka in ogromno situacij ter borb [dance].

Še vedno nekatera prehitevanja razvrščam v predalček "na silo", kar pa je seveda moj problem. Plačujem verjetno davek, ko nisem pred časom poslušal Selčana, ki mi je rekel, naj te helicorse in ne vem kaj še pomečem dol, ker odvračajo pozornost. Še ena njegova: premalo izkoriščaš širino steze [ok]. @ingange, iz takihle izrekov sem se jaz ogromno naučil. Dobra je tudi tale iz naše ekipe: po zaviranju avto umiri, ko loviš apex!  Ali pa: imaš toliko app.-jev na screenu, da dobro, da sploh kaj vidiš!

Tu jaz še vedno delam napako, da napačno downshiftanje skušam popravljati nekje okoli apexa in tam še enkrat prestavim nižje, kar bi moral storiti že v sklopu zaviranja. Tega se ne morem odvadit.

 

  • Upvote 7
Link to post
  • B_U_R_I unpinned and unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...