Skoči na vsebino

3. Brands Hatch - 4.12.2016


Recommended Posts

  • Odgovori 55
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo, uštimano. Sory Eršte,malo sm zajebal,ma jebt ga ,saj se ne vidi  

Čestitke prvim trem na obeh dirkah. Q: Vadil race set. Ko se je nabralo dovolj gripa, sprobal še q set. in se vidim na tretjem mestu. Ker sem si vzel pač svoj čas, da v miru nastavim race set, fu

Posted Images

Team MF testira nove, ravnokar homologirane dele. Najstarejši del Dizel Race Teama je zaradi strahu pred porazom seveda v Longfield takoj poslal svojega fotografa - špijuna, ki pa ni našel novosti. Očitno te niso aerodinamične/vizualne narave!

bh_test01.jpg

bh_test02.jpg

bh_test03.jpg

Link to post

Q: Lep začetek, dokler je bilo gripa tja do 98% je bilo ok, potem pa čakam na 100%, kar pa ni bilo ravno ok :D  Je šlo bolj po maslu, kot po cesti, P5. Po zakonih Mkvarna, preslabo :D 

R1: Ok štart, lepo kruzam na P4, Eršte pred mano na nišanu :D Ko se Selčan odloči, da bo plesal kazačok na spustu iz ciljne ravnine. Jaz gremo desno, on gre desno, jaz grem levo, on gre levo. Mater, prav fehtal je da ga nabašem. Pa sem ga, lepo zlomil sprednji del karjole. Grem naprej, vidim, da avto ne zavija več v desno, kar je tle gor kar problem :D  Zadaj se začno zbirati temni oblaki, zato šibam v bokse, kjer srečam Eršteja. Nimam pojma, kaj je delal tam, verjetno šel scat, samo moji mehaniki so bili boljši in šibam pred njim ven. Potem se je pa začelo lubčkanje in stiskanje. Ne vem, če bi lahko komarji leteli mimo, ko sva se žgala po ovinkih. Eršte, če misliš, da sem te nalašč kaj blokiral, verjami, da ne, sem imel preveč dela s tem, da sem avto obdržal na pisti. No, do konca sem naredil lepo lokomotivo za seboj (gey party  :D ). Eršte me potem pihne po zunanji strani, nato pride za mano Marjan. V slušalko se mi vodja ekipe dere TIM 1,2 :D  Gre Marjan naprej, pride Murn. No pa sva še z njim plesala par valčkov, pa me je na koncu žalostnega pustil samega. Dobri fajti, vsaj z moje strani.

 

R2: Popravljen avto, pune hamre in rore že iz štarta, pust rore Joža, gremo na peto mesto. Vidim, da je spredaj gužva in da ostali za mano nekaj v bokse šibajo. CODE RED!! Grem še sam, ravno prav, da ven prletim pred Marjanom. Kolega mi potem timsko krije hrbet, ko se prebijava naprej. Nato pripičimo do Glavača. Kar na enkrat postane proga povsem zelena, sekira tu, sekira tam. Mater, daj mi čelado, tole bo ojštro! Lepe borbe Janko, kapo dol. Vem, da si mel pet žaklov cementa v avtu, vseeno je bilo fun. Posledično, zaradi kravala, ki sva ga delala z Jankom spredaj, naju ujamejo ostali. Spet Murn na moji riti, jaz živčen, on živčen, začne se zadnji krog. Ostalo je zgodovina :D  Nekako pred naju pride še Fabijan.

Hude borbe, uvrstitev mi na koncu niti ni važna, ker je bilo toliko posla med obema dirkama, kot na vseh prejšnjih dirkah skupaj ne. To je to kar šteje.

Čestitke še podiumu, Mkvarna vseeno ni bil tako nadmočen, kot se je spet govorilo in sedaj imate končno skoraj že vsi kile. Dobrodošli med nami, ki imamo sedaj ločevalno dieto.

Link to post

Q: Uspel super krog, brez da bi guma kdaj spustila. P1 z nekaj naskoka.
Presenečenje je nastalo, ko so se pred mojega glavnega konkurenta vrinili še trije avtomobili.

R1: Dober štart, bolj kot ne gledal kaj se dogaja za mano.
Vidim da je Erženu uspel super štart in je po 4 ovinku bil že na drugem mestu.
Nato je sledilo priganjanje vseh 25 krogov in čakanje kdo bo prvi odšel v boxe. 
Na srečo mi je vseh teh krogih uspelo napraskat 3 sek razlike, kar je bilo dovolj za miren postanek.

R2. Pred štartom premlevam ali bi bilo bolje štartati z malo lažjim avtomobilom, saj bo štart ključ do zmage.
Vseeno se odločim za +1L pitstop in grem na štart.
Uspel mi je odličen štart in to je bilo ključno za današnjo zmago.
Nekaj krogov mi Eržen vozi čisto za ritjo in vsakič isto zgodba. V T2 je ogromno pridobil, na sredini sva bila tam tam, zadnji sektor pa je bolj ustrezal McLarnu.
Sem poizkušal voziti čisto do robnika, v upanju da mu avto understeera in da se malo odpelje po travi kar bi mi dalo malce dihalnega prostora.
Nekje v 7 krogu malce zafrknem vstop v T4, kar je ob lažjem Audiju pomenilo, da sva na koncu ravnine bila side by side.
Na srečo sem imel notranjo linijo, kar je odločilno v tistem ovinku. 
Na izhodu sva malce zamenjala barvi, ampak nobene škode. Nato je očitno imel nekaj zdrsov, saj je prednost kar na enkrat iz 2 sek narasla na 6 sek.T
To je bilo potem dovolj za lažjo vožnjo do cilja.

Brez pola danes verjetno ne bi zmagal, saj sem imel že ob dohitevanju zaostalih za krog velike probleme s stabilnostjo sprednjega konca, časi pa so takoj narasli za pol sekunde.

Popolni izkupiček točk z 80kg, i'll take that :D 

Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...