Skoči na vsebino

Prihajajoča prvenstva na slo-racing.com


B_U_R_I

Recommended Posts

Super ideja, lahko pomagam, če je potrebno kaj napisati :) 

 

Je pa v večini tako, kot je napisal Mitja. Vaja dela mojstra, kar za dirkanje še posebej drži. Vsi smo enkrat začeli, je pa sedaj odvisno koliko truda se vloži v določeno progo. Tista ideja o videu posameznega kroga je povsem na mestu, meni je to veliko pomagalo. 

 

Včeraj sem recimo vozilo special event v AC-ju s starimi Alfami po Monzi. avtomobili so sila zabavni za vozit. Ni veliko nastavitev, avto se lepo lovi, ko mu uide zadnji del, kar je pomembno, da človek dobi občutek kako ravnati, ko je avto na meji, pa niso prehitri. Predlagam kakšno testno dirko s temi dinozavri, pa da vidimo kako bo. Pa poškodbe naj ostanejo tam kjer so, na 50%, ker meni osebno ni nič apetitlih, če se sam vozim na žnj mestu, brez možnosti za kakšršenkoli uspeh in verjetno to večino novih dirkačev potem tudi odvrne od nadaljevanja. 

Link to post
  • Odgovori 389
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fural bomo, kar nam boste naštimali, jamral bomo pa v vsakem primeru.

Lahko povem par informacij, da se bo lažje potestiralo... Kdor se bo odločil za hitrejšo klaso naj testira: -Porsche 911 RSR 2017 (BOP kg in restrictor) -Chevrolet Corvette C7R (BOP kg in rest

Kakor sedaj zgleda, bo glavno prvenstvo z ENAKIMI avtomobili, dirke pa bodo spominjale na dobre stare čase WTCCja na slo-racing. Se strinjam tudi s FIXED setupom. Na tega se bo lahko prijavilo 24 dirk

Posted Images

Predvidevam daje govora tukaj o AC, ker je že household zadeva. Škoda je samo v temu, ker nima nekih počasnejših dirkalnikov. Kar imam jaz iskušnje z simracingom - Več moči in posledično downforca kot je, manj se da narodu zafrkavat ker tam poleg v nulo naštudiranih linij ter vsega res rabiš setup tak kot se zagre če hočeš praskati po vodilnih mestih. Zdaj, ko ima E30 DTM tud konkurenco, vsaj v obliki MB E190, če ne tudi AR 155 (Danes šele formatiram, nimam blage kolk so dejansko izenačeni, čeprav ste povedal da nekih hudih razlik ni), bi komot tako old school turing prvenstvo naštelal (Pa grand finale na Ringu! :P). Aerodinamika je tam predvsem za balans avta, držijo se solidno, prepočasni pa tud niso. Za setup štelat se bo pa prej ko slej treba navadit. Če komu dela zadeva preglavice, naj si zlovda LFS in se tam igra s setupi ker lahko dejansko že v boksu mal skačeš z avtom in nazorno vidiš kaj se dogaja. Prebereš še kakšen članek o tem in osnove imaš. Detajle pa s časom pridobiš, sploh če si trmast kot jaz in voziš avte s sprednjim delom višje kot zadaj več kot pol leta v R07, zato, da ti ne odnaša riti, bohnedaj pa da bi dal tazadn spojler kakšno stopinjo višje, ker 2 km/h na konc ravnine pa nebomo riskiral, rajš lovit avto levo desno po Brnu in Valencii.

 

Ko bi bli official WTCC/BTCC, al pa SuperTuring avti v AC brez mislit votam za to opcijo in se joinam. Se mi zdi da je to tut kjer ga je KS najbolj posračkal dosedaj. Naj dobijo od renaulta Twingo in Clio Cup, kar je itak one make in ni treba še 2h, 3h drugih manufacturerjev prosit za data in se jajcat, pa so rešil problem.

Link to post

Stari WTCC avti na tem forumu za prvenstvo so po mojem "no go". H-shifter in nastavitve dirkalniki, da ne govorimo o tem da BMW ni konkurenčen..razlike bi ble še večje kot pri GT3 avtih ki so easy to handle. 

Najbolši avto za dirkat je po moje trenutno BMW 235i za izenačene dirke. 

Link to post

Stari WTCC avti na tem forumu za prvenstvo so po mojem "no go". H-shifter in nastavitve dirkalniki, da ne govorimo o tem da BMW ni konkurenčen..razlike bi ble še večje kot pri GT3 avtih ki so easy to handle. 

Najbolši avto za dirkat je po moje trenutno BMW 235i za izenačene dirke. 

ma a si ziher, da ste testirali E30 DTM in ne E30 Gr.A?

Link to post

1. Leteči štart

2. Obvezen postanek oziroma nastavitev št. krogov, da bo postanek itak nuja. (prej preverimo, da bo za vse avte število krogov pomenilo postanek, ne pa samo za enega od treh npr.)

3. Točke bi razdelil med prvih 15

4. Dve dirki (druga obratni vrstni red)

5. Skine bi ohranil (šminka pa to...)

6. Poškodbe na 100% (ja, tudi zadaj so častne borbe). Pa nekoliko več respecta bi bilo. In morda bi žnj mesto tudi pomenilo užitek za one zadaj. In bi se počasi prenehalo dogajati, da dirko začne 20 dirkačev, konča pa 8.

Link to post

Večina ljudi še pravilnika ne prebere, kljub temu da je zapisan z razlogom..še sam mislim da nisi vedu kaj pomeni rumena zastava prejšni teden, mogoče se motim sem pozabil kdo je bil?

Uglavnem da bi to izvedl uspešno, je mogoče mogoče s kakimi 15 rednimi vozniki, če imaš prvenstvo in je kakšen nov bo ziher šlo kej narobe.

Link to post

Večina ljudi še pravilnika ne prebere, kljub temu da je zapisan z razlogom..še sam mislim da nisi vedu kaj pomeni rumena zastava prejšni teden, mogoče se motim sem pozabil kdo je bil?

Uglavnem da bi to izvedl uspešno, je mogoče mogoče s kakimi 15 rednimi vozniki, če imaš prvenstvo in je kakšen nov bo ziher šlo kej narobe.

 

Jaz sem bil. Glede pravilnika si na zadnji testni pokazal na koncu prvega kroga, kako in kaj strežeš. Nekaj iz chata: "Jih boma od zadaj a," ali pa ta je tudi kar fletna: "zaupam samo petim na tem forumu".

Sicer pa ne vem s čem si obremenjen. Pač je naslov topica, da podamo predloge in jaz sem jih. Nekaj svojih, ki sem jih pošiljal na zs. in ki so se izkazali za koristne, sem pač združil.

Link to post
  • B_U_R_I pinned in featured this tema
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...