Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

q1: Odlično 19.7 kar je bil pb do takrat, saj sem treninga kvalifikacij vsega skupaj naredil le kakšen krog do takrat.

q2: malo slabške ampak vseeno zadovoljen s štaartnim mestom.

r: Štartam solidno, tako da obstanem okoli 6. mesta, potem pa se pripravim na prvi ovinek in zapeljem po zunanji strani, ko me nabije v bok Jan V. in naredim dobesedno salto v zraku. Odlično si mislim, se hitro obrnem in vidim da sem zadnji, vendar zaradi hitrega povratka na stezo takoj prehitim dva ki sta ravno tako sodelovala v nesreči. V prvem krogu naredi še kar nekaj ljudi napake tako da se prebijem nekje do 13. mesta, potem pa je šlo veliko počasneje. Pista z nemogočim prehitevanjem se je uresničila, saj sem nekje 10 krogov lovil Noseta, ki ga moram pohvalit da je mel ravno toliko dober tempo da nisem in nisem mogel mimo. Kasneje sta se prehitevala še z enim kar je pomenilo njegov slabši izhod iz ovinka tako da sem le uspel mimo. Zavetrje je delalo probleme, a če si se znašel se je našla tudi pot mimo!

Hitro sem začel nabirat nazaj tempo, tako da sem ujel še par ljudi pred mano, vendar več od 6. mesta nisem prišel. Ko sem prišel za Williamsa približno na polovici dirke, sem raje šel v bokse kot da bi se spet zapletal v boje saj sem vedel da me bo to koštalo ogromno časa. Iz boksev sem imel srečo da sem prišel nazaj na prazno cesto, tako da sem lahko vozil svoj tempo. No na koncu, povsem nepričakovano, sem kar lezel in lezel višje, z vsakim krogom sem pridobival mesta in 12 krogov do konca sem videl da bo tesna celo za zmago. Tako sem dal vse od sebe na že dokaj obrabljenih hard gumah, vendar mi je vseeno uspelo ostati skoncentriran in pripeljati dirko do konca kljub hitrejšim za mano.

Prva zmaga, povsem nepričakovano glede na štart, kjer bi bil vesel že točk, a zato toliko bolj sladka.

Link to post

Q1: Najprej slab krog 19 7, potem se zberem in odpeljem odličnih 19 1 in končam prvi.

Q2: Počakam da ni gužve, potem odpeljem soliden krog 19 3, ki pa je dovolj za solidno 3. mesto.

R: V redu štart, takoj napadalno, Hekič mi pusti vrata (if you no longer go for a gap, you are no longer a racing driver, je "moja" filozofija :) ), a ga žal malo taknem (Oprosti Edvin), zato ga na štartni spustim naprej. Potem sledim prvima dvema, v 14 krogu postanek in po težavah prvih dveh se znajdem z dobro prednostjo pred njima, a glej ga šmenta pred mano se znajde odlični Janovljak, ki ga nikakor ne morem prehiteti čeprav sem 2s na krog hitrejši. V 29. krogu drugi postanek, padem za počasne jše Force Indie, Geiserja mi uspe ugnati, S silovotm se žal malo podrsava, in ga odnese v pesek, zato ga počakam in ga potem prehitim (sam izgubim veliko časa, ampak pošteno je pošteno, moj namen ni bil tak, zato Oprosti Silvo). Potem dober pace, še enkrat po softiče v 39. krogu in pridem ravno za Vodičarja in Janovljaka (ki ga žal zavrti, a dobro zame :), tako da se koncetriram na Vodičarja, ki mi ga le uspe ugnati v kozji rog [champ], res dobra borba. Potem hočem še prehiteti Prosena, a žal ostajajo samo še eni 3je krogi, zavetrje pa mi ne pusti (pr..ca :), da se dovolj približam, Ferrari pa ma DRS in še KERS na ravnini, ki meni ne deluje tako dobro :). Tako da dobro drugo mesto na koncu.

Iskrene čestitke Roku Prosenu za zmago (zanimiva taktika in dobro branjenje) ter Janovljaku za stopničke (čeprav škoda, verjetno bi lahko zmagal, no ne dvomim, da pa drugič enkrat :).

Hvala vsem za udeležbo in izjemno konkurenco ki ne pusti dihati in pomežikniti niti za sekundo.

Statistika Španija!

Link to post

Jaz bi raje videl, da se omogoči pravilo, da mora vsak vsaj enkrat na dirki v boks na postanek. Ali pa, da se hard gume malce ''poslabšajo'' ker denimo v Barceloni so bile v mojem primeru povsem konkurenčne mediumkam (slednje zdržijo tam 15 - 20 krogov, hard pa celo dirko), od softa pa sem delal le dobre pol sekunde slabše čase. Glasovanje po možnosti?

Link to post

Ja ne vem, če je pametno, da se zdej dela nevemkolk glasovanj. Res je, da bi bilo verjetno fajn, da bi bil obvezen postanek, ampak smo pred sezono pozabil na to.. Naša napaka.. Če se vas večina strinja se lahko naredi glasovanje še za to.. Tut kle bi bila obvezna 75% večina. Če ima še kdo kakšno idejo za kakšen popravek pravil, naj zdaj pove.. Bomo imeli potem še na SloRacingu tak referendumski vikend, da ne bo samo vlada sprašvala folk, k se sama ne zna zment :P

Je pa glasovanje o zavetrju že končano praktično, ker je več kot 25% vseh upravičencev že proti spremembi..

Link to post

Kar se hard gum tiče je tako. Pride dirka ala Španija ki zelo obrablja gume in jih zato tudi pregreva, zato hardke zaživijo. Potem pa pride neka hitra dirka z malo hitrimi ovinki in kar na enkrat hard gum še segreti ne moreš.

Kar hočem povedati je, da lahko potem za vsako dirko posebej spreminjamo gume, da bodo delovale vedno enako na vsaki pisti. Tukaj pa ne vidim veliko logike, saj so ravno zato gume različnih vzdržljivosti in oprijema, da lahko za vsako dirko posebaj spreminjaš taktiko uporabe gum. Torej če danes spremenimo hard gumo, bomo naredili samo to, da jih spet noben ne bo nataknil celo sezono. Tako mislim da so gume letos narejene prav perfektno. Ene odgovarjajo nekje, spet druge drugje... odlično [it]

Za obvezen postanek imam enako mnenje. Nekje se da izkoristit hard gumo brez postanka, vendar v neki povprečni dirki mislim da so kombinacije soft in medium veliko hitrejša izbira. V končni fazi, če bi včeraj bilo še par krogov več, bi sam verjetno pristal na 4. ali 5. mestu...

Konec koncev pa lahko vsak izbere vsako taktiko tako da je za vse enako, dvomim pa da bodo od zdaj naprej vsi vozili na hard gumah brez postankov, ker enostavno ne bodo piste tega dopuščale.... lahko pa komot to probate že v Monacu [krniki] Jaz ne bom :P

PS: Saj v Španiji ni bil nihče brez postanka, ker tudi hard ne bi do konca zdržale :D

Link to post
Guest Anže Nose

q1: Odlično 19.7 kar je bil pb do takrat, saj sem treninga kvalifikacij vsega skupaj naredil le kakšen krog do takrat.

q2: malo slabške ampak vseeno zadovoljen s štaartnim mestom.

r: Štartam solidno, tako da obstanem okoli 6. mesta, potem pa se pripravim na prvi ovinek in zapeljem po zunanji strani, ko me nabije v bok Jan V. in naredim dobesedno salto v zraku. Odlično si mislim, se hitro obrnem in vidim da sem zadnji, vendar zaradi hitrega povratka na stezo takoj prehitim dva ki sta ravno tako sodelovala v nesreči. V prvem krogu naredi še kar nekaj ljudi napake tako da se prebijem nekje do 13. mesta, potem pa je šlo veliko počasneje. Pista z nemogočim prehitevanjem se je uresničila, saj sem nekje 10 krogov lovil Noseta, ki ga moram pohvalit da je mel ravno toliko dober tempo da nisem in nisem mogel mimo. Kasneje sta se prehitevala še z enim kar je pomenilo njegov slabši izhod iz ovinka tako da sem le uspel mimo. Zavetrje je delalo probleme, a če si se znašel se je našla tudi pot mimo!

Hitro sem začel nabirat nazaj tempo, tako da sem ujel še par ljudi pred mano, vendar več od 6. mesta nisem prišel. Ko sem prišel za Williamsa približno na polovici dirke, sem raje šel v bokse kot da bi se spet zapletal v boje saj sem vedel da me bo to koštalo ogromno časa. Iz boksev sem imel srečo da sem prišel nazaj na prazno cesto, tako da sem lahko vozil svoj tempo. No na koncu, povsem nepričakovano, sem kar lezel in lezel višje, z vsakim krogom sem pridobival mesta in 12 krogov do konca sem videl da bo tesna celo za zmago. Tako sem dal vse od sebe na že dokaj obrabljenih hard gumah, vendar mi je vseeno uspelo ostati skoncentriran in pripeljati dirko do konca kljub hitrejšim za mano.

Prva zmaga, povsem nepričakovano glede na štart, kjer bi bil vesel že točk, a zato toliko bolj sladka.

Ja Rok, res je, zadrževal sem te kar nekaj krogov za sabo, in vem da si moral izgubit usaj 10s in več na pram vodilnim... Ko sem zagledal proti koncu dirke da vodiš, sem samo "A"? Ni mi blo jasno, ker vem, da je bla pred mano potem še velika gužva, ampak tvoja taktika je bila odlična, tako da si najbrž hitro pridobil mesta, sploh brez kakšnih neposrednih dvobojev... tako da čestitke

je pa še nekaj. Učeraj kakšno uro pred dirko, sem spremenil na volanu le eno nastavitev in že sem bil celo sekundo hitrejši(s polnim): 1.24.3

seveda sem potem spet malo prilagodil na prejšne nastavitve, ker na te nove nisem bil še navajen, da potem na dirki ne bi kaj preveč zaj..al. Tako da upam, da še kaj odkrijem da bo vožnja še boljša, bolj pod kontrolo in seveda da bom letel po stezi.

:D

Link to post

Ja je blo vseeno kar nekaj prehitevanj da sem sploh blizu prišel. Je pa res da sem ravno tista mesta do vrha pridobil čez bokse. Sicer na dirki nisem vedu na kakšnih taktikah so in jaz sem bil prepričan da me bodo takoj prehitel. Potem je pa kar šlo in šlo dokler nisem prišel na P1, tako da mi najprej ni blo čist vse jasno, potem sem pa pogruntal da bo pač treba terat kolikor da pa kar bo bo.

Link to post

Postanki že celo sezono niso obvezni. Sedaj debatiramo, če bi to morda spremenili, čeprav kot je že nekdo omenil bo v vsakem primeru za vse enako.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...