Skoči na vsebino

4. Barbagallo - 21.6.2015


Recommended Posts

Pri meni je, saj je jasno, dve kolesi morata biti na asfaltu, znotraj belih črt. Tako sem napisal, ker pri pretiravanju hitro letiš v bližnjo ograjo, ko ti odnese kateri del, po navadi zadnji :)

 

Pa bodi dovolj, tole je še Barbagallo tema.

Link to post
  • Odgovori 104
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nebi se zdaj spuščal v to, katerega od teh incidentov se ni smatralo kot sekanje ker, če povem po pravici, se niti ne spomnim in res nimam časa spet par ur pregledovat posnetke, da bi ti lahko odgovor

Kvalifikacije: - na TS sem ujel, da bo 96% gripa. Žal so se napovedi sicer prijaznega strokovnega sodelavca izjalovile in so bile razmere bistveno težje. Vseeno mi je uspel soliden krog in z  1:03;04

Bom tako fer da opozorim, da ste nama z Erštejem zamenjali kazni ( Jaz 20, on 15)

 

Bi pa ob enem še vprašal, ko že dajete toliko na 2 kolesi znotraj črt, kako se lahko sekan krog smatra za fastest lap.
In kako je mogoče da ob 7x sekanju odneseš z opozorilom, čeprav bi po plp dobil min vožnjo skozi boxe.

Uredil - alkoro
Link to post

Alen, kateri sekan krog je smatran za fastest lap? Kolikor vem, je bil tisti najhitrejši krog neveljaven, je pa tudi drugi najhitrejši od istega voznika. Če se motimo, prosim sporoči. Mislim, da je bil zadnji krog najhitrejši veljaven.

Link to post

Spregledal sem sodniško odločitev za R1.

 

V R2 je bil 25. najhitrejši in je bil razveljavljen. Drugi najhitrejši je bil prav tako od Terzića, ki ga je naredil v 26. krogu, tako da mu prav tako pripada.

 

Glede 7x sekanj: sodniki niso smatrali vseh prijavljenih kršitev kot neupoštevanje omejitev piste, zato zgolj opozorilo - 2x.

 

Alen - hvala tudi za opozorilo glede časovnih pribitkov. Sem sedaj popravil tudi skupni seštevek.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Kot vidiš sem poštena oseba. Načeloma ne iščem konfliktov, samo tale cvetka glede sekanj pa preseže tudi moje meje.

 

Spodaj bom podal samo dejstva:

Ekipa ER Racing Team je skupaj podala 10 incidentov, torej 10 sekanj v obeh dirkah.
Na obeh dirkah je bilo skupaj 46 krogov, torej sva podala prijavo za kar 21% odpeljanih krogov.
Vsi incidenti so se zgodili v zadnjem ovinku, prijavljena oseba je bila vedno sama (ni bila v borbi)

 

Za race 1 sva naštela:
1x obvoz robnika (kot temu jaz rečem Rosberg style - Canada 2014, DRS break)
2x sekanje čez črto, vsa 4 kolesa (Kar so sodniki tudi priznali) in to je bil tudi namen prijave, neveljavni fastest lap!

Za race 2 sva naštela naslednje (vsi incidenti razen zadnjega so vsa 4 kolesa čez belo črto):
2x obvoz robnika
2x pretiravanje - snap oversteer avto na robniku

1x na robnik

1x sekanje vsa 4 kolesa za belo črto
1x sekanje 3 kolesa čez belo črto (Iz zgornjega posta sledi da je bila prijava uspešna, saj ste 1 hitr krog črtali)

 

Če bi PLP deloval bi oseba avtomatsko dobila drive through penalty.

 

Sodnike prosim za obrazložitev, katerega od teh incidentov ne smatrajo kot sekanje steze.

Zadeva me še bolj moti zato, ker sva s kolegom ravno zaradi lažje legalne vožnje skozi zadnji ovinek imela kompromiziran setup. (Od 46 krogov sem bil 1x s 3mi kolesi čez črto!)

 

Še hipotetično vprašanje ki se navezuje na 25 in 26 krog Barbagalla.
Če v kvalifikacijah na zadnji dirki, v ogrevalnem krogu s polno hitrostjo posekam šikano, kvalifikacijski krog odpeljem po pravilih, bo moj čas veljaven?

Link to post

Nebi se zdaj spuščal v to, katerega od teh incidentov se ni smatralo kot sekanje ker, če povem po pravici, se niti ne spomnim in res nimam časa spet par ur pregledovat posnetke, da bi ti lahko odgovoril na to vprašanje...

Lahko pa ti povem, da se lahko zgodi, da tut kriterij sodnikov, ki pregledujemo prijave ni nujno vedno enako strog, kar pa ne pomeni, de se ne držimo pravil. Tudi na dirkah F1 katere ste nekateri v določenih situacijah uporabljali kot primer imajo sodniško ekipo, ki ni vedno sestavljena iz istih ljudi in zaradi tega tudi tam lahko pride do različnih ugotovitev (in kazni) pri na pogled identičnih incidentih.

Jaz osebno vedno poskušam razsodit čim bolj "človeško" (ne vem kako bi se bolje izrazil) zato ker vem, da na (v našem primeru) linijo vožnje skozi ovinek vpliva kar nekaj dejavnikov, ki se lahko spreminjajo skozi dirko. Z dejavniki imam v mislih, če npr. voziš sam, te kdo napada, ti nekoga napadaš, imaš nekoga ob boku ali pa, da recimo narediš napako na zaviranju, pri vstopu v ovinek, z prezgodnjim pospeševanjem...Vsak od teh dejavnikov (pa sigurno bi se še kakšen našel) lahko povzroči, da zgrešiš linijo in posledično sekaš ovinek na notranji ali pa zunanji strani. Zato vsake take vožnje izven linij, ki omejujejo progo, ne moremo razsoditi kot sekanje...tu se bolj gleda na  namerno sekanje...

Glede kriterija, ki ni nujno vedno enako strog...če sodniki nebi bili včasih malo bolj mili pri odločitvah, bi bilo te nejevolje glede kazni še veliko več.

Kot primer: na Grobniku v obeh dirkah skupaj je imel najhujši kršitelj 21 sekanj, še kar nekaj pa jih je bilo preko 10 ali pa blizu te številke. Se pravi, da bi dirko končalo bore malo dirkačev, kar pa tut ni naš cilj in zato smo tudi tam podelili samo opozorila. Kot zanimivost: samo 5 dirkačev je obe dirki odpeljalo z 0 sekanji. Koliko strani na forumu bi bilo popisanih z komentarji jeznih in užaljenih dirkačev in koliko le teh bi po tvojem mnenju prišlo na naslednjo dirko?

Tudi na dirkah v Barbagallu je bilo kar nekaj voženj izven črt, po mojem mnenju, pa je bila večina teh voženj posledica kakšnega od zgoraj naštetih dejavnikov zato je bila sprejeta taka odločitev.

Rad bi pa poudaril, da čeprav nimamo vedno enakega kriterija se ta kriterij ne spreminja od dirkača do dirkača ampak od prizorišča do prizorišča (pa še to ni nujno) tako, da imamo za vse dirkače na določeni dirki enak kriterij. Še posebno pa bi rad poudaril, da se vedno trudimo biti pošteni in fer do vseh. Na koncu koncev pa smo tudi mi sodniki samo ljudje in lahko včasih tut naredimo kakšno nenamerno napako.

 

Upam, da ti bo ta odgovor zadostoval čeprav mogoče nisem odgovoril ravno tako, kot bi si ti želel...

Link to post

Najprej hvala za odgovor.

 

Zadnji ovinek steze v Barbagallu se mi ne zdi pretirano težaven, saj je pregleden in zelo širok.
Rešitev zanj je čisto preprosta: Zaviranje na primerni dolžini, ustrezen apex speed, ter pospeševanje ko vidiš da ti bo ovinek uspelo zvozit.
Problem pri nas pa je bil ta, da PLP aplikacija ni delovala in da je bila za robnikom asvaltirana površina. Na to smo opozarjali že pred dirko, a še vseeno so nekateri to izkoriščali. Vrjamem da bi v primeru gravel trapa, večina voznikov nebi vozila tako agresivno ;)

Dobro zadeva je sedaj zaključena in naj tako ostane.

 

Bi pa rad da se pred dirko v Salzburgringu razjasni prva šikana, ker pač očitno 2 kolesi z notraj proge nista vedno pravilo, šikana pa je veliko bolj tehnično zahtevna kot zadnji ovinek Barbagalla.
 

 
Link to post

 

Bi pa rad da se pred dirko v Salzburgringu razjasni prva šikana, ker pač očitno 2 kolesi z notraj proge nista vedno pravilo, šikana pa je veliko bolj tehnično zahtevna kot zadnji ovinek Barbagalla.

 

2 kolesi znotraj proge sta vedno bili in tut bosta pravilo še naprej!

Ti (in vsi ostali) samo vozi fer in po pravilih (kot si na zadnji dirki), pa se nimaš česa bati. ;)

Kako strogi pa bodo sodniki pri pregledovanju pa noben ne ve...še jaz ne!  :shock: 

Link to post

Saj ravno ta strogost me zanima. 
Vzemimo za primer moj video šikane, ki je objavljen TU

V primeru da 4x enako sekam šikano in če sem prijavljen dobim kaj:
1.Opozorilo
2.Časovni pribitek
3.Disq

Od tega je namreč odvisno kako pozno / kmalu bom začel zavirati pred šikano (risk or play it safe) ;)

Link to post

Alen, picajzlaš :)

 

Ti pa povem svoje mnenje (kot sodnik v prvenstvu). Če to narediš nekajkrat v dirki (v situacijah, ki jih je Aleš že omenil), večinoma pa pelješ po pravilih, jaz sploh ne bi kompliciral. Če prav vidim, prednja leva guma poboža črto prvega apexa (ali pa tudi ne). To so centimetri in nadrkanost in jaz recimo nimam časa gledat 2 dirki in 24 voznikov v počasnem posnetku iz 5 zornih kotov.

 

Zdaj pa še psihologija ocenjevanja (kot naučeno na faksu): kriterij vedno prilagodiš dani populaciji (torej recimo eni dirki oziroma enemu dirkaškemu vikendu v našem primeru). Če bomo torej vsi vozili tako in plp tega ne zazna, jaz to smatram kot sprejemljivo vožnjo. Če bo pa samo nekaj ljudi vozilo tako na meji, vsi ostali pa bodo imeli dve gumi jasno znotraj belih črt, potem pa nastane problem :)

Lahko se torej cel grid zmeni, da vsi sekamo in potem kazni ne bo (ker ne bodo smiselne). Če bo pa samo en vozil prav, bodo pa kazni :)

 

Povedano na kratko: ne moreš dobiti natančnega odgovora, ker se situacija še ni zgodila :)

Kar se mene tiče, ti je Aleš to že dvakrat zelo lepo razložil.

Link to post

Tomaž, Aleš, razumita nekaj, počitnice so se začele, 

pridni di(v)jaki imajo časa na pretek, če je niso pobrisali na morje ali na svež zrak

 

;)  [fbi]  [fbi]

Link to post

Mark, saj jaz razumem...Tut nimam nič proti, da kaj razložim, samo mislim, da se Alen ne zaveda, da ne bo dobil odgovora kot bi si ga on želel. Je treba bit mal diplomatski pri teh zadevah, da me ne bo pol kdo na besede lovil. ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...