Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

  • Odgovori 331
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če bi vsak nergač tule (Marjan, Benjamin, in podobni.... ) polovico svojga časa, ki ga prebije na forumu namenu dirkanju in pripravi za prvenstvo, ne bi bilo, tako velikega vsipa (ali pač, ker nekater

Zdej vas mam pa povn kufer! Noben od vas nergačev ni prispeval k boljši kvaliteti tega prvenstva z ničemer kot z jamranjem in jokanjem. Pa časovnica ni OK, damage je prehud, SLS je prehiter, SLS prema

Danes sem sprobal dirko (Imolo) z 70% poškodbenim modelom in zadeva mi je veliko bolj realistična, kot ko je vklopljen 100% model.   Hec je v tem, da pri 70% ob rahlih trkih, ki se dogajajo ob štart

Jaz si moram za drugič mal bolj nestabilen setap naredit. Nurburgring mi je delal probleme že od začetka. V imoli mam pa mal boljši filing. Pa setap mislim, da mi je tud mal bolš uspel. Bom ga pa zej zase obdržal :)

Naj se še drugi malce potrudijo ;)
Link to post
Deli na drugih straneh
  • 2 weeks later...

Vem, da je rok za prijavo že potekel, ampak....

Se sme dodati še kakšne člana "med sezono"? Naša ekipa ima trenutno 2 člana, tako da z tretjim pomoje nebi bilo nič narobe. Imam namreč v rezervi slovensko legendo v tej naši branži. Zaenkrat naj še ostane skrivnost kdo to je, ampak tip je bil 1. slovenec, ki si je uradno lastil svetovni rekord na kaki progi in sicer je to bilo v GPL šlilu, pisalo se je leto 1999. Po dolgih letih mu je spet malce zadišalo dirkanja, tako pravi on.

Link to post
Deli na drugih straneh

Mitja, ne vem kakšno povezavo ima tvoje vprašanje z dirko v Imoli, zato sem prestavil... Dejte malo pazit kam pišete, da ne smetite celega foruma vsepovprek...

 

Lahko se prijavi. Standardni postopek, ki je v pravilniku.

Link to post
Deli na drugih straneh

Danes sem sprobal dirko (Imolo) z 70% poškodbenim modelom in zadeva mi je veliko bolj realistična, kot ko je vklopljen 100% model.

 

Hec je v tem, da pri 70% ob rahlih trkih, ki se dogajajo ob štartih in pri "naslanjanju" pride do poškodb odbijačev in bokov, vendar te niso kritične in je moč brez težav z vožnjo voziti naprej. Govorim za rahle dotike, pri katerih ob 100% poškodbah takoj poči vetrobransko steklo, ob malo močnejših dotikih v bok pa gredo obese in volan na 90 stopinj. REcimo v realnih situacijah tudi prihaja do dotikov in naslanjanj, vendar potem avto ni nevozen, kot ob 100% modelu pri AC, pač odleti kako ogledalo, odbijač, samo možakar lahko z vožnjo nadaljuje.

 

Potem sem stestiral močnejša trčenja in zadeva deluje BP. Če se zabiješ konkretno nekomu v rit, ali pa v steno se vseeno avto hitro polomi in obisk boksov je neizbežen.

 

Želel bi si eno testno dirko, na kateri bi imeli vklopljen manjši poškodbeni model, da bi videli kako bi se obneslo. Namreč živce mi bo spipalo, če bom fasal koga v rit, tako kot na testni dirki in bo uničenih 14 dni garanja in treniranja v enem ovinku. Ni fer do tistih, ki nekaj vložimo v vse skupaj, da te potem nahodi nekdo, ki mu ni vse jasno.

 

Nekaj let nazaj se mi zdi, da je prav Bonča dal neka navodila, kako štartati in odpeljati prvi krog. Upam, da jih je kej shranil, ker bi bilo dobrodošlo, da se to še enkrat objavi.

 

Na kratko, štart dirke, pomeni le toliko, da se dirkalniki iz točke 0 začenjo premikati proti svojemu cilju, ki je oddaljen dobro uro in ne samo 1 krog! Torej ob ugasnjenih rdečih lučeh NE vijugam kot Tina Maze po progi, ampak se držim tistega pred menoj in pazim na levega in desnega, ter predvsem TISTEGA SPREDAJ!! Malo je verjetno, da boste pridobili kakšno mesto na štartu, zato ni potrebo po zaganjanju v prvi ovinek. No pa smo tu, če imate na hotlapih točko zaviranja pri 100 m tabli, to na dirki NE DRŽI! Včasih je potrebno zavirati na 150, včasih na 200 m, vsekakor se ne orientirat po tisti točki, kjer ste zavirali pri hot lapanju, ampak opazujte, kaj se dogaja pred vami in zavirajte še preden opazite luči na vozilu pred seboj, kajti če boste zavirali, ko jih boste opazili, bo verjetno že prepozno. To je na kratko, tudi v prvih zavojih pazite na ogledal, kaj se dogaja levo in desno in predvsem PRED VAMI. Dirka traja 30+ krogov, torej si to zapomnite, da v 1 krogu mogoče pridobite 1 mesto z drzno vožnjo pa lahko sebi in veliko drugim uničite dirko.

 

Bodite potrpežljivi, študirajte vožnjo tistega pred vami, če ste hitrejši, ugotovite kje je to in potem pripravite napad. Pa srečno!

Link to post
Deli na drugih straneh

Skywalker Racing je imel danes testni dan in sem tudi sam prvič (priznam) probal poškodbeni model. Na 100% je res vse takoj tako rečeno totalka. Pa še poškodbe se malce neralne, recimo se zaletiš direktno pa ti avto zavija v eno stran (no, realno od tam sploh nebi smel več iti), ali pa se zaletim z desnim koncem, pa mi avto zavija v levo, pa še so take neumnosti.

Sem tudi sam znižal stopnjo poškodb do 70% (manj nisem šel) in morem potrditi besede team-mate, ki pravi, da je poškodbeni model dosti bolj realen, od normalnih trkih odpadejo zaviti volani in počena stekla. Če pa pretiravate in se zabijete 40-50km+ nekam/nekomu, se pa to odraža tako, kot je to nam/vam že znano. Se pravi maksimalne poškodbe vozila.

Tako, da je za razmisliti kaj uporabiti v naprej (vsaj dokler imamo to verzijo špila). Saj vem, da je treba paziti (mnogokrat rečeno iz strani organizatorja), ampak je pa tudi res, da bo veliko hude krvi samo zaradi neumnega poškodbenega modela, za brez potrebe, v to sem skoraj prepričan. V razmislek. Dajte še drugi malce stestirati.

Link to post
Deli na drugih straneh

Rokovnjac@

Pol pa prevozis 29 krogov od 30 kot po jajcih in celo dirko raje spuscas ljudi pred sabo kot pa, da bi se silil in prehiteval....pa za sekundo stekne povezava, tebi ali pa tistemu pred tabo in je vsega skupaj konec.....trening, pazljivost, postenost, hitrost, pamet se razblinijo v stotinki sekunde!

To je AC, ne pa real life racing....tak, da doktorat iz tega je skoraj nepotreben!

Namrec to se je meni zgodilo na zadnji uradni dirki.....pol pa prides brat komentarje in se ljudje pocutijo A.Senna in M.Schumacher v enem in kar ne morejo verjet, da ga je nekdo nabil v rit! Ces, na poooolno se je zaletel meni v rit....kako je mogu, prijavil ga bom...in podobno! Da bi pa kdo pomislil, da se cisto vsak proba izogibat trkom in skodovanju drugim in s tem tudi sebi, pa ni varjante a!?!

Najvecji problem je AC, ze v svoji zasnovi in zraven se z dodatkom bugov....pol so sele vozniki! Sej dirkamo ljudje iz enega portala, kjer se nekako vsi poznamo, eni tako, drugi drugace in sem preprican, da se 99% nesrec v nasem primeru zgodi zaradi igre same!

Amen! :)

Link to post
Deli na drugih straneh

Mitja M, ja se strinjam in že od vsega začetka trdim, da je špil buggast do amena. Ampak, moje pisanje je bilo bolj namenjeno temu, da bi se dalo z zmanjšanim poškodbenim modelom prihraniti kako žalto besedo in nek napotek novincem, kako preživeti zmedo ob štartu dirke.

Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...