Skoči na vsebino

Sezona 2 [2008/09]


Recommended Posts

pi*** ste trmasti vsi!icon_opa.gif

Mare, sam si napisal, da tehnično si kriv ti...TO JE TO...konec debate. Za tist, kaj bi pa ti po dirki naredu smo pa tut že kdaj na dirki vidl. Pa tut za tist bi pol odgovarjal.

Kar se tiče pa drugega tvojega odstavka pa NIMAŠ prav! Dokler je on pred tabo lahko zapira kakor hoče (oz. 2x lahko spremeni smer)! Samo gentlemansko ni če te tako zapira.

Ko bi vi vedl kakšne polemike smo mel na Mobikrogu zaradi podobne a še bolj banalne zadeve...Pol pa ko sem jaz reku:"A ni dirkanje gentlemanski šport oz. kje je tukaj športno obnašanje, so se mi ostali (direktor dirke, člani žirije, pa še kdo) sam smejal. Jaz sem pa sam debelo gledal. Dirkanje je že dolgo samo biznis...sej vem da je pri online dirkanju drugač!

Šteje samo to, kar piše v pravilih, če pa se bo organizator odločil, lahko pa kriterije prilagodimo željam dirkačev. Dokler se bomo pa poizkušal približat RealLifeu, mi pa verjemte, da sem pravilno odločil.

Sej nisem edini z licenco športnega funkcionarja. Pa naj še npr. Tifos pove. (Njega sicer takrat na Mobikrogu ni bilo zraven) Me prav zanima njegovo mnenje.

Link to post
  • Odgovori 2,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da se ne bomo sam kregal kdo je kej kriv pa kdo ne... ena "fotozgodba" 3 wide T1 - Mejak cist zmesan po 3h kolesih : Ljubljanske Mlekarne skozi Lesmo 1: Sendvič - Šoster = salama :

Posted Images

Tako kot je Aleš rekel za posnetek; kriv je voznik vozila, ki je trčil v spredaj vozeče vozilo ne glede na to ali ga je ta spredaj zapiral ali ne. Pri zapiranju lahko voznik spremeni smer samo dvakrat, kar v tem primeru ni bilo izkoriščeno. Če bi bilo, bi ga lahko kaznoval zaradi nešportne poteze oviranja hitrejšega vozila. Je pa res, da bi lahko oz. bi moral voznik drugega vozila oceniti razdaljo, ki jo potrebuje za varno zaviranje za avtom, ko vozi v zaveterju. Reakcijski čas in obnašanje avtomobila se spremeni. Samo poglejte na kakšen posnetek bilo kakšne "real" krožne dirke, ko se vozniki pred ovinkom skoraj vedno umaknejo iz zaveterja, da ocenijo razdaljo do zavoja. Noben normalen ali nenormalen ali celo vesoljec, kot pravite nekaterim, ne more zavirati istočasno kot vozilo pred njim. Tu načeloma vedno pride do trka sploh, če voziš odbijač na odbijač.

Žal ali na srečo, tako pač je, džentelmen gor ali dol, je tako Aleš?

Lep dan vsem.

Link to post

Hm...ker posnetek si ti gledal? Jst sm bil umaknjen iz zavetrja....nisem pa vedel, da se mi bo Mejak med zaviranjem nastavil pred mene. Takrat je bilo pa žal prepozno, da bi karkoli konkretnega lahko naredil. Se pa strinjam....če kdo ve, potem ve Ale.

Link to post

Vidim da nisi bil v zaveterju, ampak še vedno si na tvojo žalost kriv ti. Res te je zaprl tik pred ovinkom, samo on je branil svojo pozicijo, kar se tiče pa zaviranja pa lahko zavira tudi prej, je pač njegova odločitev. Kako pa reagira v takem primeru voznik za njim je pa druga zgodba. Še vedno pa velja, da lahko voznik brani svojo pozicijo dokler ni zasledovalno vozilo za pol njegove dolžine vštric njemu. Do takrat se vsaka krivda pripiše zasledovalnemu vozniku.

In še nekaj: Ale je strokovnjak na tem področju tako, da je tisto kar presodi pravilno.

Link to post

Ne vem fantje samo nepisano pravilo je da na zaviranju nimaš več kaj spreminjat smeri... tako da je kriv kar tisti ki je bil prvi in speminjal svojo pot izven idealne linije in s tem zaprl pot zadnjemu... saj ne more bit zadnji kamikaza in vedno reševat probleme ki jih naredi nekdo pred njim sploh pa ne ko oba že zavirata... ravno zato se zadnji postavi na kontra stran od prvega da ga lahko prežlajfa in v takem primeru nima več kaj naredit če mu prvi seka pot.

Povsem enak primer je bil letos v F1 ko je prišel Kobayashi... Na VN Brazilije so po tekmi imeli vsi vozniki sestanek kjer so Kobayashiju razložili osnove vožnje. PS: Na tej dirki je celo enega s takim manevrom zrinil s ceste.

PS: Tudi prehitro bremzanje (testbrake) je ilegalen... tako da ne vem kako vi to opravljate...

Razen če so to neka semi-kvazi slovenska pravila

Link to post
Ne vem fantje samo nepisano pravilo je da na zaviranju nimaš več kaj spreminjat smeri... tako da je kriv kar tisti ki je bil prvi in speminjal svojo pot izven idealne linije in s tem zaprl pot zadnjemu... saj ne more bit zadnji kamikaza in vedno reševat probleme ki jih naredi nekdo pred njim sploh pa ne ko oba že zavirata... ravno zato se zadnji postavi na kontra stran od prvega da ga lahko prežlajfa in v takem primeru nima več kaj naredit če mu prvi seka pot.

Nenapisano???? Motiš se, tako je kot so že vsi pred teboj napisali. Sprednji je zakon! Lahko pa samo dvakrat menja smer.

Tudi prehitro bremzanje (testbrake) je ilegalen... tako da ne vem kako vi to opravljate...

Se je tudi že dogajalo da so na izhodih iz ovinkov zažarele luči od bremz ;). V seicento pokalu so vozili vlakca in ker je predhodnji bil počasnejši je na izhodu iz ovinka pobožal pedal od bremze, tako da o luči zagorele. In avtomatsko so za njim bremzali, posledično so imeli nižjo končno pred bremzanjem...

V real life se svašta dogaja in je vse v okvirih FIA pravil.

Zapiranje ni prepovedano, lahko se pa dvakrat spremeni smer. Tudi na bremzanju, če si tak frajer da ti ne zjebe balansa :)

Link to post

Mislim, da je pri teh situacijah pomembna samo ena stvar - koliko je voznik zadaj oddaljen od voznika spredaj.

Sprednji je zakon, ampak le dokler je res sprednji. Ko zadnji voznik porine svoj prednji odbijač vštric z zadnjim odbijačem voznika spredaj, pa tisti spredaj ne sme več zapirat - ne na ravnini ne na zaviranju (sam ovinek je potem lahko druga zadeva, ampak kritična so zaviranja in konci ravnin).

Link to post
MENI OPET CRKNUO INTERNET je*** MU MATER POLUDIO SAM I JOS SAM LUD :evil: NEMAM SRECE NI U PRAVIM UTRKAMA U WTCC A NEMAM NI OVDIJE [wall][wall]

vjerujem ti, ovde u LJ smo videli nekav kao komet i čini mi se, bio je tvoj router.icon_jaooo.gif

upajmo da češ naslednji put odigrati od početka do chekced flag

ali stvarno, bilo bi te dobro vidieti kako vozis sad ovdje, kod smo ste vidieli prošlo godinu v pravi utrki :)icon_dance.gif

Čolak & Ladygin

RE: menjanje linije, zapiranje, itd...

čakte mal pobi, zdj ste pa mal zvlekli stvari vsak v svojo stran.

menjanje linije 2x, ok. vse gut. ampak kje, na celi ravnini, od ovinka do ovinka, kakorkoli, prosto in prešerno?

kar se pa mejakovega posnetka tiče, pa se ne strinjam z vami, ko pravite da je bil zadnji kriv čisto in popolnoma. če še enkrat pozorno pogledate posnetek, sem prepričan da boste opazili kako bmw sicer zavira prej kot volvo, ampak se pa tudi oddaljuje od levega roba vozišča, in s tem "prehitro" (če gledamo horizontalno) vstopa v ovinek. tukaj zadaj vozeč ni bil čisto in popolnoma sam kriv, ker če bi lepo kot "po navadi" peljal dalje ravno oz. zaviral ravno bi sicer res vštric vstopila v ovinek (če izvzamemo da mislim da volvo zalocka bremze) ampak vseeno nebi prišlo do trka. bi prišlo pa najvrjetneje do prehitevanja in morda potem do trka. to pa ne vemo. v tem primeru, bi jaz osebno dosodil kazen spredaj vozečemu, predvsem in samo zato, ker se je prepozno odločil menjat linijo. bodi ali defenzivno ali pa ostani ofenziven, ne se pa "na sredini " break zone odločit in spremenit mišlenja, ker to vodi v nesreče in slabo voljo.

to, da mora zadaj vozeči paziti kaj se dogaja spredaj je že res, ampak ne pa da rešuje sebe iz situacije nastale zaradi "napak" spredaj vozečega.

potem bi se vsi rinili in štulili na notranjo stran, ko pa je treba zavijat v ovinek so pa itak "na poti" in moraš ti kot predhodnje spredaj vozeč odvit in naredit večji krog, okrog sovoznika (in upat da se naslednji ovinek začne kmalu in pa predvsem v tvojo smer, da boš ponovil manever ki te je že skoraj stal mesta)

in tista "ko je pol avta za tabo" vsi vemo kako se zapeljemo v ovinek in gremo do roba, ko pa je nekdo pol avta za nami in pelje z isto hitrostjo, ter ne spušča nič vemo vsi, da se zadeva v veliki večini konča tako, da se zunanji (tist ki je "rinil") notr zavrti, notranji pa... odpelje naprej ali pa počaka... kar pa je itak irelevantno glede na to, da si ti kot oškodovani itak že izgubil sekundo, dve, pet ali deset. ne?

Link to post

JeZn ja lej ne vem no... zakaj so potem letos Kobayashija opozorili da tega več ne dela...

Kamui Kobayashi and Kazuki Nakajima

Button complained to his team that Kobayashi was “moving around in the braking zones” while he was trying to pass the Toyota driver during Sunday’s race.

Button eventually found a way past unscathed, but Kazuki Nakajima was not so lucky when he took on his compatriot. He clipped the back of the Toyota, lost his front wing and left the track at high speed, his Williams coming dangerously close to taking off:

The stewards decided not to punish Kobayashi. In fact, there’s no sign they even bothered to investigate the collision with Nakajima. This is surprising and quite worrying as Kobayashi’s driving seemed to be some way below the accepted norm.

...in ravno tako zakaj je potem Alonso v podobnem primeru testbrake-a leta 2006 na treningih dobil kazen pribitka 1sek na vseh sobotnih kvalifikacijah.

At the 2006 Hungarian Grand Prix, Alonso was involved in an incident in which he brake tested Red Bull Racing test driver Robert Doornbos in the second free practice session. The Stewards decided that Alonso’s actions were “unnecessary, unacceptable and dangerous”, and awarded him a one second time penalty to be applied to his fastest lap time in each of the qualifying sessions.

Bi se kar strinjal z Ma!jem kar je napisal.

Link to post
Mislim, da je pri teh situacijah pomembna samo ena stvar - koliko je voznik zadaj oddaljen od voznika spredaj.

Sprednji je zakon, ampak le dokler je res sprednji. Ko zadnji voznik porine svoj prednji odbijač vštric z zadnjim odbijačem voznika spredaj, pa tisti spredaj ne sme več zapirat - ne na ravnini ne na zaviranju (sam ovinek je potem lahko druga zadeva, ampak kritična so zaviranja in konci ravnin).

To definitivno, ko ti voznik zadaj, skoči skozi priprta vrata v ovinek (na notranji strani) mu morač dati dovolj prostora. Sicer pa če ima on odbijač pri tvojih zadnjih vratih in ga ti zapreš; te bo tko al tko obrnilo ;)

@FBR18: Formula 1 že dolgo časa ni šport ampak samo biznis. Tako da iz Formule 1 ne moreš glih dajat nekih primerjav ;)

Link to post

JeZn: To bolš da nisi nič odpisal. Kaj ima vezo biznis z objektivno dosojeno krivdo stewardov?!? [Joj]

Iz kje pa potem lahko dajem primerjave?

Meni ni do kreganja in prepiranja kako je in kako ni. Jaz sem podal svoje mnenje na podlagi izkušenj iz realnih dirkanj kjer se take stvari ne tolerirajo.

Zdaj če se vsi zmenimo da je to dovljeno lahko tako tudi ostane. Samo potem ne pričakovat da se ne bo izkoriščalo take manevre.

Eden izmed standardnih prehitevanj je ravno pozno zaviranje na katerega računaš ko si skoraj vštric nekoga na koncu ravnine in če ti tak na zaviranju spremeni smer pred tebe je sam kriv da ga nabiješ, ker ti imaš že tako ali tako namen pozneje bremzat zaradi prehitevanj zato obstaja celo možnost da ga nabiješ povsem brez bremzanja...

Ne vem kako se bo to dosojalo za naprej, vem pa samo to, da s takim načinom bo več nesreč. Zato je najlažje imeti đentelmenski dogovor da se na bremzanju ne menja več smeri in je zadeva elegantno rešena.

Kaj pravite?

Link to post

Hehe sej ne moreš vrjet... točno na tako situacijo so name pale 2 prijave za Brno R1 ... enkrat se mi je BMW dobesedno nastavil in seveda sem ga nasadil... drugič mi je SEAT dobesedno presekal pot ... glede na tukaj napisano bom kasiral kazen... samo fantje potem na dirki mimo mene več enostavno ne pridete...pa bo vse znotraj teh pravil...dokler mi ne pridete čez polovico rinem s ceste [krniki]

Link to post
Stari!!! Sam on je krnaenkrat zavil direkt pred mene....na posnetku se še vidi, da sm probal zavit stran, ampak v takem primeru nisem mogel narediti ničesar. Ja tehnično sem kriv, isto kot v normalnem prometu (tisti ki od zadej prileti je kriv) in bi dobil kazen.....ampak na konc dirke bi ga pa nalomu zaradi te svinjarije, da bi bil vs črn. Sam povem.....on je v bistvu tisti, ki je izsilil incident, jst sam nisem dovolj hitr reagiral na njegov manever.

Poleg tega se pa tako ne zapira.....Mejak bi moral že pred bremzanjem izbrati notranjo linijo (sej sem bil za njim) in jst ne bi imel izbire, kot da ostanem na zunanji. Ne pa da je on cel čas na zunanji, jst na notranji, potem mi pa pri zaviranju zavije na not....jst ko enkrat začnem bremzat ne morm zavijat.....to je bil svinjski manever in v real lifu bi se zihr lahko pritožil in zadeva ni tko nedvoumna kot je vidt nekaterim. Če pa tega žal ne vidite, potem pa kaj naj rečem....Kurent zate isto velja!

Se strinjam s tabo, je bil podel manever, zato ga na uradnih dirkah ne ponavljam in ga tudi na naslednjih dirkah ne mislim ne glede na to al je po pravilih al ne :)

Si pa tudi ti poglej replay R2 iz letošnje francije, od 775s dalje, kako si me ti zapiral ;)

A ne bi blo bolš nardit novo temo za analizo in komentiranje takih spornih situacij, da se ne smeti teme dirke [iz]

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...