Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

od kar je AMS zunaj, mam totaln odpor tole vozit. vedno bolj me vleče nazaj v AMS. Zdaj, po Brit-Pack DLC-ju, verjetno že vozim 50:50. Nocoj pridejo še 4 variante Imole (1972, 1988, 2001, 2016). To bo razmerje le še dodatno prevesilo na stran AMS, ki ji seveda za večjo popularnost kronično primankuje znanih mednarodnih dirkališč. Čeprav so mi osebno, južnoameriška ful bolj zanimiva :)

Sem vseskozi mislil, da je AC res huda. Vedno pa je bila pristona ta neka fama, da manjka to in ono, malenkost tu, malenkost tam. Ko so Kunos to po večini poštimali, da lahko sploh dirkamo, pa sledi razočaranje, ko v roke dobim AMS. Takoj mi je blo jasno zakaj je folk po netu pisal, da ima AC slab zvok. Prej sem si vedno domišljal, da imajo oni slabe zvočnike :D Potem sem se malo poigral z volanskimi nastavitvami (beri: load G27+ H preset) in pognal Laudinega ferrarija 312T po Interlagos historic. Zelo dolgo sem potem vozil le Formula Retro serijo, ker se je peljalo noro, jaz pa sem bil zopet prepričan, da je FFB tok hud, ker je retro serija tok huda. Pol sm pa probal Super V8 in sm spoznal, da nas kunos kr fajn farba na občutku hitrosti, tud nasploh je AC čist lesena proti AMS. 

Add. 1: No, vidim, da je tud Alen že na kratko povedal..

Add. 2: @zamex23, samo preverjam.. si mogoče spregledal podatek, da se grafične nastavitve za AMS nastavljajo tudi in predvsem v nastavitvah grafične kartice in ne v igri. Men se zdi grafika čist sprejemljiva, odkar sm tam AA in Anisotropic filtering dvignil na 16. Moraš pa  nujno potem forcat override app settings.

Edit: zadnje čase odplejem kak RD club race na AMS. In ko smo zadnjič vozili dve dirki, je vse naredil server sam. Nit enga klika nisem naredil in že sem bil postavljen na grid za drugo dirko, Predpostavljam, da je tako tudi za reverse grid. Mogoče danes probam, ker je Marcas club race in je druga dirka reverse, čeprav mi FWD ne sede preveč.

Uredil - 57X
Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

On 17. 11. 2016 at 5:38 PM, 57X said:

Cadwell in Oulton lepš zgledata v AMS, kot v AC :D 

Za Oulton vem da je lasersko skenirana, za Cadwell pa ne. Na splošno v skenirane proge developerji dajo več časa.

Ko sem na SimExpu vozil Brands Hatch in Oulton pri Heusinkveldu, sem na začetku mislil da je iRacing...

Link to post

Ma jst, če sem iskren, se v AMS v večini sploh ne zavedam okolice. Učeri me je Terga zvabu na ene V12 formulce, sploh ne vem kako zgleda okolica dirkališča :oops: Pol, ko sm TC dal na off je blo mal bolš, ko sm večkrat ven letu :lol:

Btw Bathurst ima v AMS take elevacije, da mi včeraj je v drugem krogu s superV8 slabo ratal na prelomu in sm moral ustavt [Jel2]

Link to post

Assetto Corsa - Porsche Pack II - update 1.10

Changelog

1.10
- New Porsche 718 Boxster S Manual gearbox (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 718 Boxster S PDK gearbox (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche Cayman GT4 (street version) (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 911 GT3 RS (street 991 version) (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 718 Spyder RS60 1960 (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 962C Short Tail 1985 (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 962C Long Tail 1987 (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 911 GT1-98 1998 (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche 919 Hybrid 2015 (Porsche Pack #2 DLC)
- New Porsche Cayenne Turbo S (free bonus car)
- Improved Porsche 911 Carrera S electronics
- Improved Porsche 918 Spyder electronics
- V10 street tyres for BMW M4 and Corvette C7 Stingray for comparison reasons (v10 still beta)
- V10 street tyres performance improvements
- V10 tyres for McLaren F1 GTR
- V10 tyres for Mercedes C9
- Improved Porsche 917/30 physics with more accurate data from homologation papers.
- Corrected typos on Porsche Cayman GT4 Clubsport rear suspension toe link
- Added vertical wing ("fin") simulation in Porsche 917/30
- VR: now cockpit camera position is always on the driver eye position (this is overridden by the onboard camera settings)
- Fixed WBCAR_TOP_FRONT not being modified by RIM_OFFSET
- Fixed CX_MULT only using the last value in the INI for every compound
- Added BRAKE_DX_MOD parameter to have slip ratio vs FX curve different on the brake side
- Fixed some too low turbo volumes
- Improved FXX K downshift sound
- Added electronics tab in the car setup
- Fixed ERS energy deployment wasn't resetting in Hotlap mode
- Body work has now some flexibility when colliding with ground
- Improved tyre load formula
- Fixed Lock Controls penalty when player is AFK during race start
- Added brake pressure setup options for all cars
- Added vertical wings ("Fins") simulation
- Added Energy deployment limit from a single front MGU
- Added majorly IMO tyres temperature to shared memory
- Fixed Porsche Panamera wrong alignment setup options
- Fixed Lamborghini Miura long pitstop refueling time
- Fixed Lamborghini Countach S1 long pitstop refueling time
- Fixed rear damping ratio in Car Engineer app
- Fixed Autoshifter shifting too early in race start
- python new functions and members
- getTrackLength()
- Fixed Default ABS/TC and current ABS/TC level not being synchronized
- Tyre explosion temperature is now configurable by modders by using the optional section in tyres.ini :
[EXPLOSION]
TEMPERATURE=350
- Gamepad can now use legacy code for vibrations and speed sensitivity by setting USE_LEGACY_CODE=1 in system/cfg/assetto_corsa.ini
- Enabled camera shake and g-force movements for OculusVR

Link to post

A bi blo mogoče tole zanimivo za naše prvenstvo, ko je tok govora o obrabi in temperaturi gum...

- Tyre explosion temperature is now configurable by modders by using the optional section in tyres.ini :
[EXPLOSION]
TEMPERATURE=350

Link to post

Bi bilo zanimivo, če bi Kunos znal simulirat prazno gumo. Tako ti pa avto skoraj pade skozi asfalt, ko ti guma poči :) Vsaj par verzij nazaj se je to dogajalo, ko sem probaval - lahko, da so že kej zrihtal, ampak dvomim.

Link to post

Ne lastim si Porsche DLC-jev. Čakam, da se IR izprsi :) Pa se bom zgleda še načakal. A je v teh DLCjih modeliran 997 Cup car ? Če je, lahko prosim preverite, če avto res tako skače v kolikor si malček preveč agresiven po robnikih. Thx.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...