Skoči na vsebino

MotoGP


skopusnik

Recommended Posts

Pred 8 urami , markop je napisal:

Po mojih informacijah je to bilo zato, ker je zadnja guma bila v zraku, kot sem napisal. Over rev. pa zaznaš, ko si v over rev., torej si že čez. Elektornika ima neko končno hitrost zaznave in skozi vikend se je nabralo ravno toliko, da je zaribalo. Za napako v elektroniki pa nisem slišal po pogovoru s človekom, ki je zelo blizu Rossiju in njegovemu team-u. Mogoče takrat še niso vedeli pravega vzroka.

Zakaj pa bi zaribal zaradi "over rev"? Kvečjemu je lahko razneslo blok motorja.

Link to post
  • Odgovori 174
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Brabo, bravo - si res car, carjev. Res, na vsaki drugi dirki nekdo zmaga iz zadnje vrste. Kva se sploh usajaš?  Kva ste eni pametni. Ta obsodba je 99% zagotovilo, da je Rossi ob naslov prvaka!  Še to

Ducati ima probleme s posodo za hladilno tekočino, ki poči in ne morejo nič naredit. Niti zamenjat motorja. Mislim, da bodo sedaj probali an finto, češ da je nevarno za druge, da se tekočina razlije p

Očitno je,da so ga spuščali naprej. To je pač spoštovanje vredna poteza vseh dirkačev,čeprav z športnega vidika ni ravno.... Zgodba se je zaključila tako kot se pač je in tukaj nobena debata ne

@silicijeva dolina: Jaz nimam pojma o motoroznanstvu. Zame zariba vse kar poči, se pokadi, priteče ven olje ali pa ojnica pokuka ven. To je vse ista pašta zame. Tako, da ne vem točno kako je takrat "zaribal" motor.

Zadnja guma pa je skakala v zrak vsak krog cel vikend od četrtka naprej. Lorenzotu je zaribalo malo prej in so menjali motor. Za Rossija so vedeli, da obstaja velika možnost, da se bo isto zgodilo, vendar je bilo prepozno za karkoli. Izšlo se je kot se je.

Uredil - markop
Link to post
  • 2 weeks later...

Lojze, Rossija moreš gledat v kontekstu 20 let. Ko je prišel na Yamaho je bila karjola in zmagal 1. dirko. Malo na YT pobrskaj za Welkom 2004 dirko. In takšnih dirk in prehitevanj je ogromno. Lani je bil po vožnji najboljši, samo je naredil par usodnih napak. Vendar po hitrosti je bil št. 1. To ne pravim jaz, ampak paddock.

Starost ga ubija v toliko, da se počasneje prilagaja na razmere. Tokrat, ga muči elektronika in guma. Elektronika je bolj on/off stil. Gas odpres do konca ali pa spustis. Isto je pri bremzanju. In to mu menda ne gre, ker je potrebno delat z mtorjem bolj grobo. Guma je poglavje zase.

Okoli Ducatija lahko tudi kakšno povem. Glavni problem tam ni bil Rossi in niti Ducati toliko. Preziosi in njegov ego je bil problem. Z Rossijem si nista prišla skupaj. Rossi je hotel eno, Preziosi pa trmaril, da je stari sistem dober. No, ko je prišel Audi je Preziosi takoj odletel. In danes je Ducati tak kot je tudi zaradi Rossija in njegove ekipe.

Me prav zanima kaj bo jutri... ...napoveduje se pa slabo za VR46. Pa Lorenzo me res zanima kaj bo na race distance.

 

Link to post
13 hours ago, Lojzze said:

sploh z Ducatijem je bil v vrhu ja

Edini, ki je bil je bil Stoner. Tako da Rossi ni osamljeni primer. Še Lorenza ne vidim v ospredju. Se je pa Ducati začel popravljati, ko jih je prevzel Audi. Takrat pa Rossija ni blo več ekipi. Je pa res, da je Yamaha najlažji motor za vozit. To se vidi že, ko pogledaš kako se vozita Folger in Zarco.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...