Jump to content

DGFX Clubsport Series 2019


edgeslo

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takole, tretja dirka je za nami. Z rezervne liste sta se tokrat povzpela tudi Sašo in Danjel. Žal se jima po nekaj nesreče ni izšlo in dobila sta black flag ter ponovno degradacijo na seznam rezervnih

Nimaš časa vsega brat ? Blo je dober, štartala sva 13., končala 4. Maš čas...   Veš tisto, ko se cel teden preganjaš po hosted serverjih in si kontanstno v top 3. Nekako dobiš feeling da si fu.

Druga runda je za ... nama. Prva ekipa tokrat ni uspela na dirko in se je bila primorana odjaviti. S Tomažem sva pred dirko kar nekaj potrenirala, vendar je ves trening šel v vodo, ko je prejšnji

Posted Images

  • 3 weeks later...

Druga runda je za ... nama. Prva ekipa tokrat ni uspela na dirko in se je bila primorana odjaviti.

S Tomažem sva pred dirko kar nekaj potrenirala, vendar je ves trening šel v vodo, ko je prejšnji teden prišel četrtletni update. Porscheju so nataknili nove gume z imenom NTMv7 in avto je bil precej drugačen kot prej. Setupi niso več delovali, prvih pet krogov je drsalnica in se samo vrtiš okoli svoje osi, ker ni popolnoma nobenega gripa. Pa saj neki profiji na forumu pišejo, da je to dokaj normalno, sam kaj ko mi tega nismo navajeni in tiščimo že direkt iz boksov.

V glavnem - nekako nama je uspelo spacat skup nek setup. Tokrat sem kvalifikacije odpeljal jaz in naju uvrstil med prvo deseterico.

Štart iz P9 ni bil nič kaj posebnega. Vsi smo vozili precej umirjeno, brez večjih incidentov. Mislim, da sem prvi stint vozil brez večjih napak in se vmes prebil celo na P6. Ob koncu prvega stinta so šli vsi vodilni pred mano v boks, tako da sem en krog celo vodil. V boksih sem dotočil samo gorivo, ker so bile gume še OK in nadaljeval. Po nekaj krogih se mi je uspelo prebiti na P4, potem pa sem naredil napako pri prehitevanju počasnejšega Audija in imel huge crash. To so ujeli tudi na LiveStreamu

Presenetljivo je bil avto še vedno vozen. Mogoče je malenkost izgubljal na ravnini, vendar ker le-ta ni bila tako dolga, ni bilo kakšnega resnega hendikepa. Dirko sem s poškodovanim avtom nadaljeval naprej, nato pa je prišlo od RaceControl opozorilo, za FullCourseYellow. Preko radia so začeli odštevati od 5 navzdol. Ko so prišli do 1, smo morali biti vsi na pit limiter hitrosti. Meni in pol ostalim dirkačem to očitno ni uspelo, saj smo dobili drive through kazni. Nekateri smo zaradi nekega čudnega buga dobili še 26s stop&hold. Ker se mi to ni zdelo pravično, sva se s Tomažem poskušala pritožiti, vendar ravno takrat Discord ni deloval. Smola a po dveh krogih nisem imel izbire, kot da grem v bokse, saj bi me iR drugače diskvalificiral. Na vhodu v bokse se me je za ritjo držal Audi in tako sem komaj zmanevriral - a žal sem prevozil črte in dobil še kazen dodatnih 30s za Unsafe pit entry. 

Dirko sem nadaljeval na P13 vse do konca svojih dveh stintov, ko sem volan predal Tomažu. Za Tomaža sva dolila gorivo in menjala gume, kar je prvih nekaj krogov povzročalo nemalo preglavic, saj so bile hladne precej težke za vozit, sploh pa v vsem tem prometu. Na koncu se je Tomaž dobro odrezal in odpeljal tri polne stinte, na koncu pa je zaradi zvišane porabe po updatu najin Porsche porabil malo več in je bilo potrebno v bokse po gorivo za cca. 5 krogov. To na razplet ni vplivalo, saj je sva končala na P9, P10 pa je bil 3 kroge za nama. 

Zadovoljna sva, da sva do konca odpeljala dirko, še posebej po mojem incidentu z Audijem. Vseeno pa ostane malo grenkega priokusa zaradi napake pod FCY. Če bi pravočasno zmanjšal hitrost te kazni ne bi bilo in prav tako ne bi bilo dodatnih 30s za nevaren uvoz v bokse in bi bil razplet verjetno dosti lepši. Nekako se ne moreva znebit občutka, da v tej druščini spadava med najboljših 5 ekip, a tega ne uspeva realizirat.

Do konca so še štiri dirke, na katerih lahko pokaževa iz kakšnega testa sva. A za to je potrebno tudi nekaj sreče.

 

  • Upvote 6
Link to post
  • 1 month later...

Takole, tretja dirka je za nami. Z rezervne liste sta se tokrat povzpela tudi Sašo in Danjel. Žal se jima po nekaj nesreče ni izšlo in dobila sta black flag ter ponovno degradacijo na seznam rezervnih ekip.

S Tomažem sva na treningih peljala kar hitre kroge. V veliko pomoč nama je bil [anonimni_race_engineer], ki je pomagal pri izdelavi setupa. Le ta je bil že takoj iz boksov zelo hiter in predvidljiv, ko so se gume ogrele pa je bil Porsche res priliman na progo. 

Dirko je tokrat začel Tomaž in s kvalifikacijami opravil odlično. Da je bila konkurenca res huda priča dejstvo, da je bilo najboljših 14 voznikov v sedmih desetinkah. Tomaž je začel na šestem mestu in se že na startu takoj povzpel nekaj mest višje. Nato je po napak drugih uspel do devetega kroga priti celo na drugo mesto. Žal so živci opravili svoje in poskrbeli za manjšo napako, kjer je povozil robnik na notranji strani ovinka, kar je botrovalo eni manjši pirueti.

Nadaljeval je na devetem mestu, a se je nekaj krogov za tem prikradla še ena napaka, ki pa je pustila večje posledice, saj je imel Porsche bližnje srečanje z zaščitno ograjo, zgubil je 5 mest, avto pa cca. sekundo na krog. Do konca stinta je dirkalnik pripeljal do dvanajstega mesta, potem pa sem volan prevzel jaz.

Odpeljal sem skoraj dva polna stinta, ki pa sta bila dokaj brez posebnosti. Predvsem zaradi napak drugih, sem prišel do devetega mesta že v prvem stintu. Nato sem želel malo pohiteti, da poskusim ujeti še P8, ki je precej konstantno vozil s cca. 8 sekundami prednosti. Žal se to ni veliko obrestovalo, saj prednosti nisem uspel zmanjšati, proti koncu zadnjega stinta pa sem pri prehitevanju storil še napako na zaviranju, pribil v zaščitno ograjo in še dodatno poškodoval avto. Tako sem zadnjih 10 krogov izgubljal še dodatno sekundo na krog, a je bil P10 dovolj zadaj, da me ni uspel ujeti in končala sva med Top10. 

Vse napake sva si tokrat priklicala sama, tako Tomaž, kot tudi jaz na koncu. Z nekaj več sreče bi se skoraj sigurno borila za stopničke v generalni razvrstitvi.

Med AM vozniki sva zaenkrat še vedno v vodstvu, vendar se zna to hitro spremeniti, če bova še naprej delala take napake.

  • Upvote 6
  • Like 1
Link to post

Ja, za razliko od naju, sta Matjaž in Tomaž, glede na okoliščine solidno odvozila vse dirke do zdaj. Verjamem, da bosta dobro nadaljevala tudi naprej. Za št. 75 pa se je to prvenstvo začelo  slabo in končalo zelo hitro. Tako da od tu naprej, bo samo še št. 76 prisotna v borbi za čimboljšo uvrstitev. Jaz in Sašo se bova vsedla pod Sašotovo lipo, odprla liter Modre Frankinje, spremljala prvenstvo in odločala o najini prihodnosti dirkaške kariere....🙂

Mogoče pa obstaja kaka liga za nas over 40+😁

Link to post

Najino (vsaj moje) dirkanje je daleč od idealnega. Že večkrat se je pokazal potencial, da bi lahko bila ves čas znotraj top5 v Pro razvrstitvi, a se trenutno dogaja preveč napak. Na naslednji dirki v Barceloni pa so cilji zelo jasni... top3 overall :) 

  • Upvote 1
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...