Jump to content

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

1. A-1 Ring 1,2,3,4

2. Indianapolis (oval) 1,2,3,4

3. Mobikrog (slo) 1,2,3

4. Mid ohio 1

5. Imola 1,2

6. Stockton speedway (oval)

7. Laguna seca 1,2,3,4

8. Hockenheim 99 (daljša verzija) 1,2,3,4

9. Lime rock

10. Suzuka 1,2,3

Link to post
  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Trošt popravi pri tvojem seznamu. Izbrisal si 2 glasova suzuke in pa en glas za imolo. [wall]

Sem popravil. Nisem prav razumel pravil glasovanja :). Pr mobi krogu manjka še 1 glas, mesarič pozabu :)

Link to post

1. A-1 Ring 1,2,3,4

2. Indianapolis (oval) 1,2,3,4,5

3. Mobikrog (slo) 1,2,3,4

4. Mid ohio 1

5. Imola 1,2,3

6. Stockton speedway (oval)

7. Laguna seca 1,2,3,4

8. Hockenheim 99 (daljša verzija) 1,2,3,4,5

9. Lime rock

10. Suzuka 1,2,3,4

Link to post
Mogoče malo offtopic, pa vendarle. WCP, kreatorji moda 2009 izdajajo fenomenalne letošnje proge.

Poskusite res dobro Suzuko: http://www.megaupload.com/?d=ON1K6FCQ

Drugače več informacij o njihovih progah: http://www.f1wcp.com/forum/viewforum.php?f=40

In download nekaterih: http://www.f1wcp.com/tracks.html#

Lep pozdrav

Sem probal in ugotovil, da je steza ista kot je v rft trackpacku!

Dodana pa je mokra verzija steze, ki je res huda. V kolikor bi bili ostali zainteresirani in če bo suzuka izglasovana, bi lahko imeli suzuko prvo mokro f1 dirko v zgodovini slo-racing (upam da zgodovino poznam dovolj dobro in se nisem zarekel :Pblush.gif)

Link to post

1. A-1 Ring 1,2,3,4

2. Indianapolis (oval) 1,2,3,4,5,6

3. Mobikrog (slo) 1,2,3,4

4. Mid ohio 1,2

5. Imola 1,2,3,4

6. Stockton speedway (oval)1,

7. Laguna seca 1,2,3,4,5

8. Hockenheim 99 (daljša verzija) 1,2,3,4,5

9. Lime rock 1,

10. Suzuka 1,2,3,4

Link to post

Po moje bi bilo dobro,da se težavnost v naslednji pravi sezoni malo dvigne!

Zato bi bilo priporočljivo,da se tudi zimska sezona vozi na težjem nivoju.

Izklopil bi vse razen sklopke. Tudi pogled bi dal iz dirkalnika!

Nekaterim se bo zdelo to pretežko ampak se hitro navadiš. Tudi sam sem sprva mislil,da to ne bo šlo pa sem se po par dnevih

navadil na pogled in vožnjo brez TC-ja. Res je,da so časi bili malenkost slabši od tistih,ki sem jih postavljal z drugačnim pogledom in z TC-jem ampak so se čez čas poravnali.

Napak med samo vožnjo je sicer več ampak to pripomore samo k bolj zanimivim dirkam.

Je pač potrebno dosti več koncentracije in pa potrpežljivosti pri pritiskanju na plin.

Link to post

Odisej, na prvi strani piše, da pravila ostanejo enaka kot so bila v sezoni 2009, to pomeni, da bojo pomoci ostale. Lahko damo vse na off, vendar si prej poglejte mesaricev start v abu dhabiju in si poskusite predstavljati koliko dirkacev se bo vrtelo in letelo v zid, drugim v rit se pred prvim ovinkom?!? Moje mnenje je, da je predvsem zaradi varnosti tc potreben predvsem zaradi startov. Ce hoce kdo vozit brez, mu nihce ne brani, da si ga izklopi.

Lp!

Link to post
PTudi pogled bi dal iz dirkalnika!

Sej vem da se da navadit, samo ta pogled je čisto mimo.....že brez TC bo treba veliko vadit, da se kulturno pelješ. Pogled pa sklopko bi lahko pustili.

Se pa strinjam, da gremo lahko v zimsko sezono recimo z TC na low.

Link to post

Strinjam se z vodičarjem, tc mora ostati na medium. Problem je namreč, da vsi nimajo g25 in vrhunskih pedalk, zato je natančno doziranje plina izjemno težko, in bilo bi še več nesreč in čudnih primerov. Sem pa za pogled iz koptika, vendar jaz vozim vedno tako, ker se mi zdi boljše.

Lp

Link to post

Kar se tice pogleda mislm, da je najbols d se pusti tko kot je, pa nej vsak vozi tko k mu pase.

Iz svojij izkusenj lahko povem, da sem s pogledom iz kokpita, s katerim tudi vozim, pridobil na hitrosti, saj je obcutek veliko boljsi. Je pa res, da je potrebno nekaj vaje.

Prva stvar, ki bi jo moral nardit, ce se hocmo res priblizat realnosti je ta, da podaljsamo dolzino dirke.

Lp!

Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...