Skoči na vsebino

7. Barbagallo - 3.4.2016


Recommended Posts

O: sem zraven

R1: Začetek dirke kot vedno slab. Ujamem konkurente, nekaj borbe, po tem pa ...... sori Aleš Kurent

R2: Best lap: Marjan Koderman (01:01.5410):D. Kaj naj še razlagam. A ja. Jankotu pa še kakih 50kg. dajte drugič 8).

Link to post
  • Odgovori 50
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Očitno je bil update 1.5 voda na moj mlin. Ne smem pa pozabit zaslug pripisati tudi teammate-oma ter skupnim treningom in še posebej tokratnemu mehaniku, Zupanu, ki je nalogo opravil z odliko!  Q:

Q: Soliden krog vendar zaradi weight penalty šele 4. mesto. R1: Malo taktiziranja s trdo gumo, ki pa se na koncu ni izšlo saj so še vsem lepo držale medium gume. Vso delo opravil na štartu, kjer

Najkrajši komentar v zgodovini: Q: Podn.   R1: Šlep služba na zadnjem mestu, dokler se nista dva pred menoj izločila in posledično končam nekje na P9. Kaže obetavno. Grem pogledat

Q tam nekje v sredini.

R1 otepanje dveh slovenskih zastav v ogledalu... sem se namučil in kakšnih 20 krogov za seboj zadrževal Zupana, potem pa še Erika.
Res sta me namučila za tole 5. mesto. 

R2 dvojni šok takoj na štartu. Ustavljen avto na stezi in ob stezi Pavšek v tarzan gatah...
Očitno je bil šok potreben, saj sem brez napake odpeljal celo dirko in prišel na 1. mesto. Sem probal tudi fast lap dobit, pa mi ga je vsak krog za kakšno stotinko vzel Marjan... [opa]

Zadovoljen z izkupičkom točk, upajmo na malo boljšo udeležbo na finalu. 

Uredil - PEK
Link to post

Q: Kar nekaj drobnih napak cel čas . Zadnji krog pa se poklopi vse in P3 

R1: Start soliden , vendar prva kombinacija preveč previdno in izgubim mesto . Nato sem taktično odpeljal 2 kroga na 90% da se je bavarec segrel na delovno temparaturo pol pa gasa . Ulovil sem Alena ampak mimo pa nikakor . Do konca sem mu plesal za haubo pa ni naredil napake ki bi mi dala možnost smuknit mimo . Na koncu odlično in težko prigarano 4 mesto .

R2: Start tudi tokrat ok za 1.3 sec pol pa parkiran avto in vsi pred menoj v velikem loku in poševno mimo njega . Malo šoka in dva ovinka za tem sem že bil v začelju kolone . Nič še ni izgubljeno si mislim in valda gasa . Po nekaj krogih pa priključim trem slovensko obarvanim bavarcem ki pa so zasedli dobesedno celo širino steze . Kar pa me ni ustavlo in napad do konca , pa ni šlo . Malce čez polovico dirke pa sta voznika pred menoj dobila ukaz iz boxov naj naredita Ducati manever in tako sem pridobil oba njuna mesta . Da ujamem še koga pred menoj je bilo prepozno ker moj pace ni bil hitrejši od povprečja , tako sem samo varno donov pripeljal 6 mesto . 

Odličen dirkaški vikend . 2 dirki in od tega vsaj 40% časa v borbi za boljše mesto pa berez enega samega kontakta , ne samo da sem moral znova pod tuš še stol sem moral dat na novo tapicirat . 

Po tem zadnjem upadatu in z mehkimi gumami na topli podlagi je naše prvenstvo pravi spektakel . Hvala.vsem sodelujočim za izjemno dirkanje in odlično organizcijo .

Link to post

Q: Soliden krog vendar zaradi weight penalty šele 4. mesto.

R1: Malo taktiziranja s trdo gumo, ki pa se na koncu ni izšlo saj so še vsem lepo držale medium gume. Vso delo opravil na štartu, kjer sem po prvi kombinaciji zasedel P3.
Pa tudi drugače ni bilo hitrosti, da bi bil v koraku s prvima dvema, tako da P3 max kar sem lahko dosegel.

R2: Štart za Jankom, ki se je še pravočasno umaknil stoječemu avtu spredaj, jaz na žalost nisem imel te sreče in sem kar lepo z bokom zadel zadnji odbijač stoječega avtomobila. Takojšna kazen 4 kmh na ravnici. Naredil nekaj prehitevanj, nakar se je ustavilo pri Kurentu. Čeprav sem bil čez ovinke mnogo hitrejši, sem na ravnici kljub zavetrju izgubil na razdalji.

Novi tire model odličen, lepo kaznuje če preveč pritiskaš avto na limitu :).
Ne vem ali je zaradi specifikacije proge ali zaradi updata ampak kile se mnogo bolj poznajo kot prej.
Še posebej na ravnici pred zadnjim ovinkom 2 desetinke easy v primerjavi z neobteženim avtom.

 

KO/ČE bo naslednje prvenstvo, upam da se znebimo teh weight penaltyev, ker je zelo demotivacijsko, da avto pred teboj naredi super oversteer moment pa še vedno hitreje pospešuje od avta z obtežitvijo. Meni osebno je bil prejšnji sistem veliko boljši, saj si imel enak avto kot ostali in si lahko prehitel, če je avto pred teboj storil napako.

Moj predlog za naslednje prvenstvo:
Trening
Sprint race, v katerem najslabše uvrščeni v prvenstvu starta prvi, rezultati sprinta štejejo kot Q pozicije, najboljši trije dobijo 5,3 in 1 točko.
Sprint bi trajal polovico sedanje prve dirke oz 20 min.
Main race, po možnosti z obveznim postankom, obvezna uporaba obeh trdot. Trajal bi 2 dolžini sedanje dirke.
Točkovanje kot je + fastest lap

Link to post

Očitno je bil update 1.5 voda na moj mlin. Ne smem pa pozabit zaslug pripisati tudi teammate-oma ter skupnim treningom in še posebej tokratnemu mehaniku, Zupanu, ki je nalogo opravil z odliko! [dance]

Q: Ko P1 že držiš v roki, se v zadnji sekundi okrog ovinka pripelje Gantar in ti z dlani vzame pozicijo ter jo pospravi v lasten žep. :| Kakorkoli, razloga za slabo voljo ni bilo :P

R1: Štartam malenkost bolje kakor Gantar vendar zaradi prevelike previdnosti v T1 tega ne izkoristim, na zadek se mi takoj nalima Rožič. Prve tri kroge bolj previdno, Rožič se oddaljuje, prav tako si debelo sekundo prednosti pridela Gantar. P1 lovim na vso moč in ko želim preveč, v zadnjem ovinku 13. kroga, preskusim drugačno taktiko, če je možno z driftom čez robnik pridobiti kakšno sekundo, valjda, da ne!, posledice so bile skoraj katastrofalne. Domnovo prednost ne uspem zmanjšati in tudi, če bi ga dohitel, bi najbrž težko prišel mimo, saj je vozil preveč suvereno in brez večjih napak, tako da je šla zmaga zasluženo v njegove roke [ok]

R2: Za pridobljenih nekaj mest se lahko predvsem zahvalim Pavšku :D, saj bi bilo v nasprotnem primeru, z Gantarjem v igri, to bistveno težje. Prve 4 kroge lahko samo zasledujem Tuša, prikradeta se mu dve napaki, najprej v T7 in nato še v T4, kjer uspem priti mimo. Sledi vožnja za sovoznikoma, v krogih 7 in 8 naredita napaki in pridobim 2 mesti. Rožiča dohitim v 24. krogu in nato v T1 25. kroga prvič preskusim s prehitevanje, žal neuspešno. Naslednja priložnost se pokaže na izvozu iz Basina, a pri tem je tudi ostalo, saj zapeljem v pesek. Odkruzam do cilja in P5.

Dirkaški vikend, ki ne bo kar takoj pozabljen, čestitke vsem!
 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...