Skoči na vsebino

Fizika


markop

Recommended Posts

Jaz ne zaupam nobenemu od teh voznikov, ki hvalijo raznorazne simulacije in ne-simulacije. 

Koliko ljudi je vozilo že DTM2014 od RRRE, koliko voznikov je furalo AC, koliko jih je furalo iR. In vsi pravijo, da se te simulacije obnašajo skoraj enako kot v realnosti. 

Jaz BMWja M235i niti približno ne morem primerjat s tem, ki je v AC. Sicer ga nisem vozil na dirkališču (pa tudi ni bil M235i Racing) in na limitu - ampak primerjava realnosti in Assetto Corse je preprosto nemogoča. V realnosti imaš vse sile, ki delujejo na tvoje telo, periferni vid, itd. Ob zdrsu koles včasih ne čutiš nikjer ničesar, ampak vidiš kam so kolesa obrnjena in kam bi avto moral iti in skozi gibanje avta vidiš, da ne gre tam, kamor bi pričakoval. V igri se zanašaš po večini na tisti mali ekran, nekaj pofejkanega FFBja in čisto nerealističen zvok (od kdaj v avtu tok cvilijo gume - kot da so 10 let stare Eskimo S3 gor).

Ja, res težko. Pri IR je tudi cel kup RL voznikov, ki pravijo da je to to. Na zadnje je bil objavljen posnetek tistega, ki je vozil po šlajfi in bil ves navdušen kako realno je vse razen G sil. Drugo pa točno tako kot mora bit. Go figure.

Gume pa res cvilijo. Na srečo obstaja slider, da se jih utiša. Menda so v 1.3 ta zvok precej ojačali, vsaj Štefko tako pravi. Vidiš zopet razlika z IR. Tam svetujejo, da se motor utiša, da bi bilje slišal gume in s tem razumel kaj se dogaja.

Link to post
  • Odgovori 105
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Marko, tebe bi mogli v enem elitnem Audijevem oddelku za dirke 24 ur zaposlit. Tam bi inženirje uničeval s tvojimi vprašanji. Posledično bi verjetno odkrili kakšno noro uporabno stvar.  

Pa sej enako pravijo za AC... Da jim engine realne podatke pretvori v fiziko. Enostavno vseh podatkov ne moreš dobit od proizvajalca in tuki vsi začneje fejkat. zato hoče Stefano "poenostavit" model g

Zanimivo je ja. Vsi pametni sam ben neč neve. Pa iz špila u špil drgač... glede na to, da so to vrhunske simulacije, sploh nebi smelo bit razlik. Simulacija realne fizike je lahko samo ena. V e

Jaz sem fural zelo na limitu alfa romeo štiriperesno deteljo in lahko rečem,da je ta v AC zelo,zelo natančno simulirana,sploh,ko sem fural AC z OR je bil filing res enak,le da nisem čutil pospeškov. Je pa res,da je bila ta v RL še čipirana in je imela dosti boljše pospeške,ampak zdrs gume je bil zares podoben temu v igri. No zvok motorja je edino,kar ni v igri ravno 1A.

Link to post
  • 2 months later...

Mi lahko kdo ki zadevo ovlada razloži razmerje med temperaturo asfalta in gripom ?

Jaz zadevo razumem, da bi prevelike temperature utegnile zmanjšat grip, ker se gume pregrejejo. Premajhna temperatura pa jih zna spravit z optimalnega območja s spodnje strani. Je to tako ?

AC to upošteva ali je grip definiran samo z grip levelom ? Osebno mislim, da upošteva oboje, torej nastavljen grip level in temperaturo asfalta, ki pa je posledica temperture zraka in vremena (sonce, oblačno, megla). Lahko kdo potrdi ?

Link to post

Kako dejansko deluje v AC ne vem - niti ne vem, če je Kunos kdaj to pojasnil v detajle. Naj bi delovalo nekako tako, kot si zgoraj razložil - s tem, da upošteva temperaturo gum in grip level. Temperatura asfalta vpliva na temperaturo gum - ne vem, če direktno vpliva na grip.

 

 

Link to post
4 minutes ago, MarkoP said:

Mi lahko kdo ki zadevo ovlada razloži razmerje med temperaturo asfalta in gripom ?

Jaz zadevo razumem, da bi prevelike temperature utegnile zmanjšat grip, ker se gume pregrejejo. Premajhna temperatura pa jih zna spravit z optimalnega območja s spodnje strani. Je to tako ?

AC to upošteva ali je grip definiran samo z grip levelom ? Osebno mislim, da upošteva oboje, torej nastavljen grip level in temperaturo asfalta, ki pa je posledica temperture zraka in vremena (sonce, oblačno, megla). Lahko kdo potrdi ?

temperatura asfalta in temperatura gum imata zelo malo skupnega... mogoče 5°C povprečne temperature gume za delto 50°C asfalta. če je asfalt preveč ugret se mo baje zmanjša koeficient trenja (ne me uzet za besedo, ker sm vidu tolko različnih virov, da nevem več kaj naj si mislim...), torej bolj kot je asfalt topel manj gripa bi moglo bit. Ali upošteva oboje ali ne ve samo Kunos in se raje obrni a uradni support forum za taka vprašanja ;)

Link to post

Ko smo imeli dirko v Silverstone se spomenm, da je bila pri isti zunanji temperaturi razlika v gripu, če je bila megla ali pa jasno vreme. S tega sem sklepal, da je vzrok temperatura asfalta in da Kunos to upošteva.

Iz motoGP vem, da vsi bemtijo, da gume ne zdržijo in da ni gripa, ko so temperature visoke in sončno vreme.

@sarabwt: V AC je ravno obratno se mi zdi. Bolj kot je asfalt mrzel, manj je gripa oz tako se zdi. Po moje obstaja neko optimalno območje. Na Kunos pa res nisem pomislil pisat. Mogoče pa le.

 

Uredil - MarkoP
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...