Skoči na vsebino

Hotlap Challenge #2 - McLaren F1 GTR @ Zandvoort


B_U_R_I

Recommended Posts

Jst ne morem blipat zaradi hardwara (joined pedal axis... ne ne morem spremenit, ker nimam nobenega profilerja. V slovenščini: moji pedali so shit :D) in vozim 233 bolj počasi od terziča in še to je zato, ker je moja linija v 2. sektorju pohabljena. Izogibaj se downshiftom, pri katerih dobiš ful obratov oz. kot si že napisal, blipaj :)

Uredil - sarabwt
Link to post
  • Odgovori 108
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Čist na hitro spacano, samo toliko, da bo avto vozen. Uploadam boljši set, ko se naslednjič podam na progo https://onedrive.live.com/redir?resid=4E859828E13352F5!42513&authkey=!AJJtD87hTcCL-0g&am

Čist preveč kompliciraš Marko. Najprej se nauči ovinek speljati po šolsko (torej, zavora, coasting do apexa, pri apexu gas, če govorimo o 90 ali 180 stopinjskem ovinku), šele potem razmišljaj o raznih

Moj point je biu, da so bli top speed slabši zato ker je imel več downforsa in posledično bolše čase overall.   No, pejte zdej nazaj vozt.

Posted Images

Hvala Alen. Jaz sicer nimam auto-clutch in ne uporabljam sklopke. Avto menjuje brez težav !? Blip torej pomaga, občutek me ni varal.

Dogbox. Sam gas spušat pa bi mogl delat vsaj za upshift. Če pa kr skos pol pa moreš met autoclutch, čene se fizka ne pogre.

Link to post

Arne, ne vem, če sem dobro razumel tvojega odgovora. Nimam autoclutch. Upshift dela brez problema. Downshift tudi. Blip pa pomaga pri nižanju, sicer opažam, da zadnje gume znajo blokirat.

Uredil - MarkoP
Link to post

Arne, ne vem, če sem dobro razumel tvojega odgovora. Nimam autoclutch. Upshift dela brez problema. Downshift tudi. Blip pa pomaga pri nižanju, sicer opažam, da zadnje gume znajo blokirat.

Dirkalni menjalniki ponavad omogočajo menjave brez sklopke (Saj tudi navadni, če znaš), ampak je treba spustit gas na upshiftu in blip + sklopko na downshiftu. Če pa ti samo gas tiščiš in menjaš kot pri McLaren P1 recimo, potem nekaj ni prav, ker F1 GTR je imel dokaj običajen menjalnik. Ali ti nekje neka nastavitev vključi autoclutch al je pa neki v fiziki avta narobe.

Link to post

Ste me spomnili na ta video (3:00)

Avto verjetno ima dog ringe, ampak pri endurance racingu se jih najverjetneje špara, ker se le te hitro obrabijo, zato uporabljajo sklopko pri upshiftih (predvidevam). Lahko pa da je menjalnik čist klasičen, ampak ne verjamem.

 

Pri AC je tako, da če imaš ti v kontrolah naštiman sekvenčni menjalnik, je autoclutch dejansko prižgan, tudi če ga izklopiš v ''aids''. Edina razlika je pri speljevanju, kjer obrati padejo na 0 rpm, ko daš v prvo, avto pa vseeno vleče...ja, mi dejansko vozimo V12 elektromotor :D . Še en Italjanski šalabajrizem :P 

Uredil - terga
Link to post

Prvič sprobal tale dirkalnik in morem rečt, da je super za vozit. Naredu sem nekaj krogov online in še nekaj offline v Zandyju in spet pozabu vklopt ta naš event. Eh, jebi ga, bo še kakšen dan za to. Btw, lepe čase dosegate, kvaliteta se vidno izboljšuje. Dajmo še trenirati fantje :)

ps: mi ni dalo miru, in sem se podpisal na našo listo.

Uredil - Mitja Bonča
Link to post

Ste me spomnili na ta video (3:00)

Avto verjetno ima dog ringe, ampak pri endurance racingu se jih najverjetneje špara, ker se le te hitro obrabijo, zato uporabljajo sklopko pri upshiftih (predvidevam). Lahko pa da je menjalnik čist klasičen, ampak ne verjamem.

 

Pri AC je tako, da če imaš ti v kontrolah naštiman sekvenčni menjalnik, je autoclutch dejansko prižgan, tudi če ga izklopiš v ''aids''. Edina razlika je pri speljevanju, kjer obrati padejo na 0 rpm, ko daš v prvo, avto pa vseeno vleče...ja, mi dejansko vozimo V12 elektromotor :D . Še en Italjanski šalabajrizem :P 

Če gre zaupat Wikiju, so imel stock menjalnik '95, weight reduction a šezmerej stock menjalnik u '96, sekvenco v LongTail verzijah, ki so sledile. Sepravi, Marko, šaltaj na H menjalnik, ne na sekvenco. :P

Link to post

Btw, lepe čase dosegate, kvaliteta se vidno izboljšuje. Dajmo še trenirati fantje :)

Jaz imam best in optimal time praktično enaka, kar pomeni, da je z trenutnim znanjem to to. Mogoče bi uspel postrgat še 0.1 ~ 0.3 zaradi napak. Za kaj več bi moral delat na liniji in mid turn hitrosti po moje. Setup imam tudi svoj in ne vem če je za kej. Se pa z njim počutim "udobno".

Kar se tiče setupa imam težave v T4, saj zgleda udari ob tla in se ponavadi zadeva konča v travi. Kako, razen pritiska gum vplivam na višino ? Camber mogoče ?

Link to post

Kakšni so pa tvoji na hotlap challenge ? :D

To se raje brigaj ;)

Jaz sem se ravnokar malce.

--

Glede LeMans časov, ki so za današnje razmere dokaj slabi (za najboljše klase), niti enkrat ni imel GTR F1 polepositiona ali najhitrejšega kroga v dirki.

1995: 3:46.050 (Peugeot 2.0L Turbo I4) - najboljše mest na dirki: 1

1996: 3:46.682 (Porsche 935) - najboljše mesta na dirki: 4

1997: 3:41.581 (Porsche 935) - najboljše mesta na dirki: 3

Uredil - Mitja Bonča
Link to post
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...