Skoči na vsebino

Hotlap Challenge #2 - McLaren F1 GTR @ Zandvoort


B_U_R_I

Recommended Posts

Eh,saj ti ni potrebno,to je stvar navade,ampak,ko se 1x navadiš potem vidiš razliko,sploh pri avtih,ki jim moraš preden šaltaš navzdol nabijati gas in še zavirati obenem,da ti ne odnaša zadka. Če pa nimaš H menjalnika in prestavljaš z sekvenco(bilo katero) potem je lažje,ker se ne moreš po vrhu vsega tega še zašaltati,kar se zelo rado zgodi,sploh v žaru borbe.

Link to post
  • Odgovori 108
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Čist na hitro spacano, samo toliko, da bo avto vozen. Uploadam boljši set, ko se naslednjič podam na progo https://onedrive.live.com/redir?resid=4E859828E13352F5!42513&authkey=!AJJtD87hTcCL-0g&am

Čist preveč kompliciraš Marko. Najprej se nauči ovinek speljati po šolsko (torej, zavora, coasting do apexa, pri apexu gas, če govorimo o 90 ali 180 stopinjskem ovinku), šele potem razmišljaj o raznih

Moj point je biu, da so bli top speed slabši zato ker je imel več downforsa in posledično bolše čase overall.   No, pejte zdej nazaj vozt.

Posted Images

o jeboga...to sploh nisem vedu, da je treba za dobre cajze z levo sibat bremzo....jaz se vedno vozim kot bi vozu regular RL avto :(

Ni nujno, je pa uporabno.

Fantje, tale avto je poseben primer zaradi ''Torsen'' diferenciala, ki se obenem obnaša kot odprt diferencial (od tod nestabilnost na zaviranju), na trenutke (pri pospeševanju), pa kot LSD na 40% zapore (sem malo poenostavil). To pomeni, da je avto zelo nepredvidljiv v primerjavi z večino dirkalnikov, ki imajo klasični LSD... ne skrbite, to dela probleme tudi najhitrejšim :)

Uredil - terga
Link to post

vsec...sele sedaj vem kako nicesar ne vem. Trening feeling trening feeling,,pocas bom postal konkurencen s tem ko spremljam vase nasvete in filmcke...hvala Bonca...BTW s tvojim setupom sem sel 10x probat pa skos sem se razlimal :S

Link to post

o jeboga...to sploh nisem vedu, da je treba za dobre cajze z levo sibat bremzo....jaz se vedno vozim kot bi vozu regular RL avto :(

Ni nujno, je pa uporabno.

Fantje, tale avto je poseben primer zaradi ''Torsen'' diferenciala, ki se obenem obnaša kot odprt diferencial (od tod nestabilnost na zaviranju), na trenutke (pri pospeševanju), pa kot LSD na 40% zapore (sem malo poenostavil). To pomeni, da je avto zelo nepredvidljiv v primerjavi z večino dirkalnikov, ki imajo klasični LSD... ne skrbite, to dela probleme tudi najhitrejšim :)

Jaz problemov pri zaviranju sicer nimam(je zelo stabilen),ker sem si dirkalnik tako nastavil,večje probleme mi delajo iztopi iz apexa in pospeševanja,ker se spozabim,da je to "žvad",ki jo je potrebno krotiti in delati z njo lepo,brez nekega pretiravanja.

 

vsec...sele sedaj vem kako nicesar ne vem. Trening feeling trening feeling,,pocas bom postal konkurencen s tem ko spremljam vase nasvete in filmcke...hvala Bonca...BTW s tvojim setupom sem sel 10x probat pa skos sem se razlimal :S

Ni nujno,da boš z najboljšim setup-om tudi ti dosegal super čase. Lahko pa se iz tega setup-a,ki ga imaš marsikaj naučiš. Recimo,kdaj se zgodi,da te avto ne uboga(vhodi v apex ali morda izhod in pospeševanje,...) in ko ugotoviš kaj ti ne ugaja,delaš popravke v setup-u in to minimalne,da boš opazil razliko. Seveda pa moraš z vsakim novim popravkom narediti najmanj 6-10 krogov,ker so lahko krive ne ogrete gume. 

 

Link to post

Jaz vozim z menjalnikom kot ga ima avto. Torej,če ima avto H menjalnik ga vozim z H menjalnikom in enako za sekvenco,ker to mi je ravno čar igranja simulacije. Drugo je,če volan nima H menjalnika potem pač moraš z sekvenco. 

Morda bom danes odpeljal nekaj krogov,da vidim kje sem,ampak nekih dobrih časov ne pričakujem. Dvomim,da se bom sploh lahko spustil pod 1:45:xxx :D Malo moram prej spoznati progo,ker nisem kaj dosti vozil na njej.

 

Link to post

Evo vam še moj setup. Dalo bi se obrnt 1:40:999 ampak lahko da je še preveč zgoda, al pa sm naredu premalo krogov da bi se ta čudež zgodil :D Setup je stabilen, uporabite žlajfe za ga rotirat. Omogoča še kar nekaj trailbrakanja.

AliBuggy, ne bit začuden, da si se razlimal, ker tega setupa navadni ljudje ne mormo vozit ;P avto je zelo nestabilen, brake bias preveč nazaj, krilc ni tam, da bi ti pomagala, itd.  Delo prispeva dosti tudi to, da sm se linije navadil z mojim setupom in da če bi sam prišel do Alanove ali Bončine rešitve bi blo boljš ampak nisem. Naši setupi so kot noč in dan. Mogoče bi že auto-blip pomagal, ampak nočem z assistom podret PB :D

pot40.rar

Link to post

Vceri zvecer smo se malo s tem avtom podili po Monzi. Tam so sele problemi z zaviranjem, saj se na 3~4 mestih zavira iz 5te ali 6ste v 2go in 3tjo. Meni en konkreten blip precej pomaga.

ne rabiš blipat, je zadosti, da počakaš da so obrati zadosti nizki :) ampak ja, pomaga pri stabilnosti, samo naučit se moreš, da zgubiš čim manj oz. nič na žlajfih ;) 

 

Link to post

Blaž, ko sem gledal tvoj posnetek, se mi zdi, da več kot na žlajfih izgubljamo na pospeševanju. Tebe iz ovinka "zanaša", moji izhodi so pa tako čisti in tako iz nizkih obratov, da me ja nebi kje kaj zaneslo.:oops:

Link to post

Mene iz ovinkov lahko zanaša, ampak razlika med hitrimi in zelo hitrimi časi in vozniki je na žlajfih. kako žlajfaš, kakšen vhod maš, kako pozicioniraš avto na vhodu, žlajfaš preveč ali premalo, itd. 80% časa si na gasu ali pa coastaš, 20% kroga pa sestavljajo žlajfi. Avto pomojem ni hiter, če je postrani, ampak je najbolj hiter takrat ko ti gume prav malo grindajo in ti maš prav malo counter-steera. jaz dam avto postrani iz ovinka, če mislim, da mi bo understeeral izven proge (T2 je zabaven in ima grbino, tko da je še lažje kot ponavadi. Skozi tisti dolg levi ovinek, ki se nikoli ne konča avto understeera in zato sprovociraš avto da oversteera, bodisi z gasom ali pa volanom in v naslednji čudni šikani je na izhodu spet grbina in avto gre sam po sebi postrani. Če me kdaj vidiš skozi zadnji ovinek postrani, ni bilo namensko :P). Nauči se lovit avto, kar v f1 ni težko, ker maš malo locka. Poveži to kar delaš z nogo in pričakuj, kdaj bo avto zadriftal. Ne driftaj okrog ovinka, ampak samo če misliš (oz. veš... kadar narediš zadosti krogov, veš že na vhodu kako se bo kakšen avto peljal skozi ovinek), da boš šel široko na izhodu. Vsaj tak je moj stil vožnje (se mi zdi...). 

Evo še en malo boljši krog, najboljšega sm pozabil shranit... 

f1gtr141453.rar

Link to post

jaz dam avto postrani iz ovinka, če mislim, da mi bo understeeral izven proge (T2 je zabaven in ima grbino, tko da je še lažje kot ponavadi. Skozi tisti dolg levi ovinek, ki se nikoli ne konča avto understeera in zato sprovociraš avto da oversteera, bodisi z gasom ali pa volanom in v naslednji čudni šikani je na izhodu spet grbina in avto gre sam po sebi postrani. Č

Blaž, rabim nekaj pomoči s tem. Ko meni avto enkrat začne understeerat v ovinku mi dodajanje gasa povzroči še večji understeer. Kako bi sprovociral oversteer ? Edino kar mi pade na pamet je, da bi še več zavil z volanom in dodal gas. Samo takrat gume itak drsijo in dodatno zavijanje ne bo pomagalo, ali pač ?

 

 

Link to post

Tuki je pomemeben weight transfer. Ti moraš težo spravit na sprednja kolesa, da imajo več gripa (in manj na zadnja, ki ga imajo manj). Če takrat pritisneš gas, ko je teža že na zadnjih kolesih, boš mel samo še več understeera...

Teorijo poznam. Žal pa tega tudi jaz nisem uspel v praksi popravit. Tistih 18 krogov je bilo premalo :)

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Če takrat pritisneš gas, ko je teža že na zadnjih kolesih, boš mel samo še več understeera...

Sej ravno to mi ni jasno. Kako boš z dodajanjem plina povzročil oversteer ? Z bremzanjem bi rekel, da prej. Samo to se dogaja v fazi vstopanja v ovinek. Ko v ovinku avto drsi in ko avto understeera ni več pomoči in samo čakaš, če boš zdelal. Vsaj jaz nimam zdravila za to trenutno. Blaž pa pravi:

... Skozi tisti dolg levi ovinek, ki se nikoli ne konča avto understeera in zato sprovociraš avto da oversteera, bodisi z gasom ali pa volanom in v naslednji...

 

Link to post

Če takrat pritisneš gas, ko je teža že na zadnjih kolesih, boš mel samo še več understeera...

Sej ravno to mi ni jasno. Kako boš z dodajanjem plina povzročil oversteer ? Z bremzanjem bi rekel, da prej. Samo to se dogaja v fazi vstopanja v ovinek. Ko v ovinku avto drsi in ko avto understeera ni več pomoči in samo čakaš, če boš zdelal. Vsaj jaz nimam zdravila za to trenutno. Blaž pa pravi:

... Skozi tisti dolg levi ovinek, ki se nikoli ne konča avto understeera in zato sprovociraš avto da oversteera, bodisi z gasom ali pa volanom in v naslednji...

vedet moreš zakaj si dobil understeer... Če je to previsoka hitrost, počakaj da si bolj počasen, če pa misliš da lahko z več teže na sprednjih kolesih bolje obrne, enkrat al dvakrat blipneš da ti prav malo zavrti zadnja kolesa in boom, avto je spet nevtralen. To pomaga kadar ima ovinek slab camber in understeeraš čaprav si na idealni liniji in veš da bi lahko šel še par km/h hitreje skozi, če bi imela sprednja kolesa oprijem. Kar narediš s tem je, da lahko greš prej na gas, ker če bi šel takoj na gas, bi ti avto še naprej understeeral, drugaše bi pa moral počakat z vsemi inputi in bi zgubil hitrost sredi ovinka. Tako pa narediš en blip, pri druge blipu ti bo že zadnji konec zdrsnil malo in potem lahko normalno dodajaš gas.

Problem je, da še sam ne vem ali sploh to delam tako kot sem zdej opisal, ker je to vse občutek. Tega se nisem nikjer naučil, ampak je posledica dosti krogov in ur in zato se sploh ne zavedam kaj delam. Bom probal zavedno ponovit in ti poslat replay, ker boš 1000x več razumel. 

Pa tudi ni nujno, da ti spraviš avto da ti oversteera šele ko ti understeera. Če veš, da ti bo avto understeeral skozi ovinek, si lahko privoščiš, da ga spraviš v oversteer pred ovinkom oz. na poti do apexa. Zapomni si "Bolje preventiva, nego kurativa" ;)

Vzemimo za primer tisti levi ovinek: po navadi si lahko privoščiš, da žlajfaš prej in maš potem bolj stabilen avto. V tem ovinku pa ti zaradi tega začne avto understeerat in ponavadi imaš še prehiter apex. zato žlajfaš malo bolj pozno in lahko tudi malo trailbrakaš in imaš skozi ovinek težo na sprednjem desnem kolesu. Da tega ne bi zgubil lahko dodaš malo gasa, in ker so gume na limitu, ti bo avto pod gasom bolj rotiral kot bi ti drugače.

Sploh nevem, če je to dober primer, ampak včasih lahko avto tudi z gasom rotiraš, ampak moraš čutit kdaj, ker drugače ga boš spravil samo v understeer kot že zgori povedano. Problem je, ker tuki so izjeme in je občutek tisti, ki ti pove al it na gas al ne in kaj sploh hočeš doseč, ni neke meje in pravila kdaj ja in kdaj ne, edino kar je, je razumevanje prenosa teže in eksperimentiranje z le tem. Ne znam ti opisat in razložit, ker še sam ne razumem prav točno, ampak kadar rabim, dela :D

EDIT: V replayu se vidi tisto kar sm reku, ampak ni tak ekstrem, ker nisem neki pozno žlajfu in meu nekega momenta, ampak ko sem šu pred apexom na gas, je avto malo začelo rotirat, in pol je začel understeerat, ker sem šel premalo agresivno dol z gasa in pol premalo agresivno nazaj na gas.

Mogoče sm samo jst čuden in to delam samo jst, ampak v moji glavi ima malo smisla :S

Uredil - sarabwt
Link to post
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...