Skoči na vsebino

Testna dirka | 14.6.2015 | BMW M235i @ Barbagallo


Recommended Posts

  • Odgovori 42
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pejt domov

Replay: RACE 2   Prve na žalost nimam

14.6.2015 (dan dirke): 19:00 - Trening (90 min) 20:30 - Kvalifikacije (5-10 min, en hiter krog) 20:40 - Dirka 1 (približno 20 min) 21:15 - Dirka 2 (približno 25 min)   Nastavitve strežnika Serv

Vprašanje za strokovnjake:

 

1) Ali se iz telemetrije Marjana vidi, da pr izhodu iz 2. in 3. ovinka prehitro stopi na plin, ker mora nato popustit za kratek čas ?

 

2) Ali ima v zadnjem ovinku še nekaj rezerve, glede na to, da je kar nekaj razmaka med tem, ko je spustil bremzo in nato dodal gas ? Z drugimi besedami coasting.

 

Hvala.

Link to post

Premalo gonite zadevo =)

 

Drugače pa je temperatura gum odvisna od nastavitev avta, gripa in temperature steze.

 

Mislim da sem pri sebi videl take max temp (100% grip):

SL: 66  SD: 55
ZL: 68  ZD: 59

 

Kar je logično saj je skoraj celotna proga v desno.

 

To je še vedno pod delovno temperaturo k je od 70 do 90 stopinj

 

Link to post

Vprašanje za strokovnjake:

 

1) Ali se iz telemetrije Marjana vidi, da pr izhodu iz 2. in 3. ovinka prehitro stopi na plin, ker mora nato popustit za kratek čas ?

 

2) Ali ima v zadnjem ovinku še nekaj rezerve, glede na to, da je kar nekaj razmaka med tem, ko je spustil bremzo in nato dodal gas ? Z drugimi besedami coasting.

 

Hvala.

1. Možno je da je videl da ga bo odneslo ven in je zato malo popustil gas

2.To ni coasting. Gas in zavora sta pred vhodom v ovinek skupaj. Zaradi boljše rotacije v ovinek je popustil zavoro in gas.

Gas je dodal takoj ko je precenil da mu bo ovinek znesel.

 

 

3. Lahko da se glede vsega skupaj motim, saj to ni moja telemetrija :)

Link to post

 

Vprašanje za strokovnjake:

 

1) Ali se iz telemetrije Marjana vidi, da pr izhodu iz 2. in 3. ovinka prehitro stopi na plin, ker mora nato popustit za kratek čas ?

 

2) Ali ima v zadnjem ovinku še nekaj rezerve, glede na to, da je kar nekaj razmaka med tem, ko je spustil bremzo in nato dodal gas ? Z drugimi besedami coasting.

 

Hvala.

1. Možno je da je videl da ga bo odneslo ven in je zato malo popustil gas

2.To ni coasting. Gas in zavora sta pred vhodom v ovinek skupaj. Zaradi boljše rotacije v ovinek je popustil zavoro in gas.

Gas je dodal takoj ko je precenil da mu bo ovinek znesel.

 

 

3. Lahko da se glede vsega skupaj motim, saj to ni moja telemetrija :)

 

1) Sej ravno zato. Odnasalo ga je ven, kej je prehitro dodal gas in avto se ni bil dovolj izravnan, ali ne ?

 

2) Gas in zavora nista ravno skupaj. Je kar nekaj razmaka med zeleno in rumeno crto (4. slika). A ni idealno, da prides na apex v situacijo kjer ravno spustis bremzo in das gas. Seveda na poti v apex postopoma popuscas bremzo (trail braking).

 

3) Tudi moje je zgolj vse teorija, ki je ne uspem se prensesti v prakso. Da se razumemo. Ampak se mi zdi prav, da vsaj ves cemu strmet, pa cetudi v teoriji.

Uredil - MarkoP
Link to post

Evo Mitja.

Na testni si me spraševal, kje so sedaj moji krogi (bil sem tretji sicer, tako da ne vem, kaj te je toliko zmotilo). Sedaj je vse na svojem mestu in zemlja se zopet vrti v pravo smer. Edino best split 2 morda malo moti ustaljeni red...

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...