Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

360 stopinjsko krožno križišče se ne da primerjati z normalnim ovinkom kjerkoli, če v krožnem ne greš vsaj 270 stopinj tako ni ovinek, več od tega pa je skoraj huje kot ovinki na progah. In ja moj avto ne drsi, tako kot v AC, 60 v krožnega pa tudi lahko se peljem jutri in sem se že, vendar odvisno kateri izhod rabiš vzet:) Sem pa avte že čez hujše ovinke vozil na meji, enkrat tudi po strehi in lahko komot povem, da ne drsi toliko. Sam pač realnost in sim ne bosta nikoli enaka, samo približek... 

 

Bonča tebe bi rad videl enkrat na dirkališču, po tvojih izkušnjah bi nas navadne smrtnike preletel :D Eno je vozit sposojen avto, ki ga ne poznaš na meji (ki jo itak ne dosežeš), drugi pa avto, ki ga sam sestavljaš in veš do kje gre in kaj lahko gre narobe.

Link to post

Mislim,da je Bonča izkušen dirkač z kartom,za to po mojem ima kar nekaj izkušenj,pa tudi v virtualnem dirkanju ni od muh in se bo moral marsikdo tukaj potruditi,da ga prekosi ;) Mislim,da se ni hotel hvaliti,podal je le svoje stališče iz izkušenj. 

Link to post

Itak je, njegovi časi v AC so itak nedosegljivi za večino. Samo načinov kako podati izkušenj je veliko. njegov pristop pa se ne bere lepo. Verjetno pa ni edini, ki je kdaj vozil hiter avto po dirkališču... Post je malo drugače napisan izkušnje :D 

Link to post

Ma ja, te izkušnje real life in sim so tko... Za vsako igro bi dobu kakšnega real life racerja ki bi jo hvalil, druge bi pa popljuval. Marin je tut AC popljuval, ker se njemu zdi RRRE dost boljši... Največja razlika je gotovo v tem, da ko sediš na stolu v sobi ne čutiš nič, razen volana + slika in zvok. Teško je delat potem direktne primerjave z igrami. Lauda je rekel da je tko hiter ker ma dobro rit :D je hotu povedat da dobro čuti dirkalnik. In kar se tiče teh informacij je meni rF2 daleč najboljši, ker ne glede na laserscan v AC, se pri rF2 počutim kot da res vozim po pravi podlagi. Vsaka igra ima svoje prednosti/slabosti, eni pa zagovarjajo/te samo eno igro za vse, kar pa ni in ne more biti res. Je fajn da smo v zadnjih dveh letih dobili dve dobri beta verziji igri, po drugi strani je blo pa prej super, smo vsi vozili rF in Race, pa smo se mel fajn, ker smo dost prefural skup :D

Link to post

Dejstvo je da smo vsi skupaj postali zelo razvajeni, tako glede grafike, glede fizike pa škoda komentirat.

 

Marin je glede na RL izkušnje na team forumu verjetno daleč najbolj podkovan, vendar pa je RRE meni(in večina ostalim) praktično mrtev in zelo čuden za vozit. Verjetno ima Marin že v malem prstu samo teorijo vožnje in tega FFB-ja niti ne rabi oz. ga prej moti. Spet nekdo drug ki je probal kak konkreten avtomobil na pisti mu bo všeč nekaj drugega itd. Vsakdo ima drugačno dojemanje in filing za vožnjo tako da taka "osebna" trenja kaj je bolj realno je bolj tko... Tudi če ima nek simulator v nulo vse pomembne parametre fizike še ni nujo da bo filing realen.

 

Npr. sam imam verjetno vse skupaj kakšnih 40ur same vožnje z Rotax Max kartom. V primerjavi s Kart racing pro mi je ta simulacija adijo. Enostavno, vsaj na začetku sem komaj odpeljal normalen krog. Gokart se vozi z obračanjem volana za par 5-10° in za zaslonom, z volanom za 200eur ki ni šans da proizvede tako močne in natančne sile kot v RL je to povsem drug svet. Dejansko je samo prilagajanje na to "odklopljenost" od sil v dirkalniku težje kot pa vožnja z 'real deal'. Najboljši krog imam 44,7s v Krškem z navadnim Maxom, pole position DP-ja je bil 44,1 vendar več gume na progi, nov materjal, poštelan motor, v piko setup itd...

 

Glede same primerjave AC in rF2(osebno mnenje) je rF2 glede FFB dober zaradi večjega občutka direktnosti, mogoče hitrejši in bolj sunkovit FFB kot v AC, kjer se strinjam da predvsem serijski avtomobili nimajo dovolj gripa pod 80km/h. Vendar pa sam prenos teže in vpliv le-te na volan, podlaga piste itd. je pa področje kjer je AC daleč pred konkurenco. 

 

Tako da IMO, AC je #1 v fiziki. Ima pa rF2 nekaj avtov ki res blestijo in so enako vrhunski kot nekateri v AC če ne malo boljši, vsaj glede samega filinga :)

Link to post

No naj povem, da RF2 ni več beta, saj mi javljajo da, mi junija poteče licenca, za katero je bilo rečeno da velja eno leto po izidu 1.0 verzije, tako da! 

 

Hehe, nisi osamljen primer. Julija poteče licenca vsem, ki so zakupili enoletno licenco in ki ne bodo ali niso podaljšali online licence. Sicer pa bo mislim, da ravno julija eno leto(če ne celo več) odkar je rF2 izgubil oznako beta, tako da... Kakorkoli že, kljub temu da nekateri ne morejo(mo) označit izdelka za dokončanega, pa ste dobili po drugi strani vsaj leto in pol dodatnega dostopa do online(skupno torej 2,5 leti za ceno enega leta) v zameno za to, da se je pač vse tako dolgo vleklo.

Link to post

Je že kdo probal?

 

Zadeva je bolj "fun" in "experimental" narave saj: 

 

As we’ve had many requests for dirt vehicles and in particular help with dirt type tires by modders / mod teams. The ISI content team decided to have a little fun and experiment with what’s possible within the current tech. While rFactor 2 doesn’t have full support for loose dirt / soft terrain modelling at present, rF2 is more or less capable of what rF1 was, and provides somewhat reasonable correlation. The results of this experiment is yours to download and we hope you can see the entertainment value that these vehicles bring.

 

For modders, the tyre was basically generated in the normal procedure, while the [realtime] section was altered to resemble something like dirt characteristics. You might note that this content was done in a relatively short space of time, and naturally this shows in a few areas, but it is our hope that this proves that ISI still remain committed to bringing dirt simulation to rF2 in the future.

We’d like to wish everyone a happy Easter from ISI and we really hope you enjoy this little project.

 

Drugače pa zadeva ni za resno dirkanje, čeprav so nekatere stvari že kar dobro simulirane. Je samo eksperiment trenutne tehnologije, kot neko potrdilo, da za bodoče nekje v daljni prihodnosti resno razmišljajo tudi o "umazanem" dirkanju, ko bodo enkrat osvojili novo znanje o spreminjajočih se podlagah(zemlja, pesek, asfalt). Morda bomo enkrat celo dočakali "naslednjika" RBR.

Link to post

Ne samo to, 600+ konjev (in še: v ponedeljek testiram Porsche 911 BiTurbo v Zeltwegu).

In nič se ne obnašam kot da sem vso pamet pojedel, pač imam mnogo več izkušenj (real life, sim pa sploh) kot velika večina vas tukaj, zato si drznim tudi kaj več povedati - na račun izkušenj, ne neki nabijanje v prazno.

Zapomniti si je potrebno nekaj, sim ne bo NIKOLI real like experiance, to je dejstvo. AC pa se temu približa najbolje in pika

Mitja Bonča naš idol.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...