Skoči na vsebino

kimikaze

Uporabnik
  • Števec vsebine

    558
  • Pridružen

  • Zadnjič prisoten

  • Zmagovalnih dni

    31

kimikaze last won the day on September 18 2016

kimikaze had the most liked content!

Ocena v skupnosti

342 Zelo dobro

Osebne informacije

  • Spol
    Ni pomembno
  • Volan
    Logitech G25
  • Stopalke
    Ni podatka

Zadnji obiskovalci profila

3 463 ogledov profila
  1. kimikaze

    Splošna debata

    A tako, no potem pa še toliko boljše Čestitke za dober dizajn in uvrstitev med 20. najboljših, saj jih kar nekaj pravzaprav zares izjemnih.
  2. kimikaze

    Splošna debata

    Radical Release!
  3. kimikaze

    Splošna debata

    Saj se ne bojimo. Še preden bo PC2 koga zares prepričal bodo že pri trojki :P.
  4. kimikaze

    Splošna debata

    S397 trenutno še dela na optimizaciji saj jim je prvi plan, da bo večina imela zadovoljiv FPS in do sedaj jm je že precej uspelo. Verjetno pa bo performans tudi na koncu nekaj slabši kot pri dx9. Efekti, pač ne pridejo zastonj. Po fazi optimizacije pa se bodo bolj osredotočali na odpravo napak. Nekaterih napak, ki pa se tičejo UI-ja verjetno sploh ne popravljajo, če imajo namen izdati povsem prenovljenega. Svoj feedback in napake lahko vsakdo prijavi, tako da več bo reportov, boljše delo bodo lahko opravili. Kar se tiče pluginov in modov pa je seveda vse v milosti ali nemilosti avtorjev.
  5. kimikaze

    Splošna debata

    Pek, to je pač model, ki ga sedaj gojijo bolj ali manj vsi studiji in je nekako res, da večino življenja produkt preživi kot beta in to ni ravno nekaj kar bi se lahko veselili. Po drugi strani pa je treba razumeti, da so današnji produkti na ravni zahtevnosti, ki si je takrat, ko so igre še izdajali, kot končen izdelek, niti zamisliti niso mogli. Dodamo še odprto modersko sceno, internetno infrastrukturo, nešteto konfiguracij strojne opreme in ni pogojev, da narediš končen izdelek, razen če ga peglaš 10 let in za to porabiš nenormalne količine denarja, kar pa je znova nemogoče zaradi odprte pl
  6. kimikaze

    Splošna debata

    To je težko točno napovedat. Nekako se pričakuje, da tisti resni moderji z originalnim contentom in tisti, ki so vložili precej truda, bodo to prej ko slej storili.. Bolj je vprašanje tistega contenta, ki je bil na hitro konvertan, ampak tisti content ponavadi tako ni bil nekaj kar ne bi mogli pogrešati. Kot sem že omenil ISI/s397 plan je, da nadgradijo večino svojega originalnega apertoarja, tukaj tako ni bilo nikoli nobene debate če bi ali ne bi, saj bi v slednjem primeru to bilo nekaj zelo čudnega Še vedno pa razmišljajo, kaj bi storili z contentom ki je 3PA(third party affiliate). Torej z
  7. kimikaze

    Splošna debata

    Ja, točno. Nekaj modov iz dx9 dela normalno, vendar večina jih je potrebnih nadgradnje. Najbolj očiten problem contenta, ki ni prilagojen na dx11 so anomalije blooma Lahko se tudi zgodi, da se kateri mod sploh ne more naložit in vrže ven error in zapre igro. Torej načrt s397 je trenutno da sproti, vsak teden čimprej nadgradijo še preostali originalni content. Čeprav sem slišal, da se lahko zgodi, da bodo kakšnega, ki je nerelevanten izpustili. Recimo tisti božičkov kombi. Avti in proge od ISI/s397, ki so že nadgrajeni pa nimajo nič nekaj več. So le prilagojeni, da bloom, al
  8. kimikaze

    Splošna debata

    Probaj tako kakor je prikazano v videju, ker mislim da moreš to spremeniti tam v mapi ".rfactor", pa ni važno kateri windows. Seveda ne pozabi potem shranit.
  9. kimikaze

    Splošna debata

    A si spremenil točno tako? Primer: Open "rFactor 2\UserData\player\player.JSON" file in your Steam folder Then change "Player Name":"Your Name", "Player Nick":"Your Nickname", To "Player Name":"John Smith", "Player Nick":"Johnny" Ali pa:
  10. kimikaze

    Splošna debata

    Setting up a Dedicated Server: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=553088396
  11. kimikaze

    Splošna debata

    Zadnji build je vzpodbudno dvignil performans. Vsaj meni. Prej v povprečju 25-30FPS in precejšnje zatikanje, zdaj 38-45FPS in veliko manj zatikanja slike. Ni še to dx9, je pa precej vzpodbudno kar so uspeli izboljšati v tem kratkem času. Še en takšen boost pa bomo skoraj tam
  12. kimikaze

    Splošna debata

    Np. Vsak ki bi rad bil na tekočem, je ta trenutek najboljša varianta preko "Discord" kanala. Najboljše pa je to da lahko vse karkoli te zanima, direktno vprašaš "Marrsa", torej odgovornega za projekt. Discord
  13. kimikaze

    Splošna debata

    Tam pod lastnostmi, pod "betas" tab imaš opcijo "open beta" in "open beta- last stable". Če bi rad, da sproti updejta vsak ne dovolj preizkušen build, ker bi pač rad čimprej preizkusil zadnje, čisto sveže popravke, potem izbereš prvo opcijo. Če bi rad preizkušal samo bolj preizkušene(stabilne) builde, potem pa pač drugo opcijo.
  14. kimikaze

    Splošna debata

    https://www.studio-397.com/2017/05/the-road-ahead-open-beta-explained/ Torej majhni updejti so že bili in si bodo sledili v naslednjih tednih. Ravnokar ko to pišem vidim da se je downlowdal že naslednji. Morda se mi samo zdi, ampak opažam da je glavni problem pri vsem skupaj v-sync bug, kjer je v-sync omogočen neglede ali imamo obkljukano ali ne in potem je logično, da je performans takoj na vseh mlinčkih, ki niso "zadnja moda", precej slabši, že samo zaradi tega. Vsaj do včeraj ko sem sprobal je bilo tako. Pa tudi opazil nisem še nobenega "tearinga", kot pri dx9, tako da verjetno bo neka
×
×
  • Ustvari novo...