Skoči na vsebino

Sezona 5 [2011/12]


Recommended Posts

Po več tedenskem oddihu sem zopet tu & vidim da ste nekateri kar polni predlogov in idej kako spremenit in prevetriti sezono.

Kaj bomo vozili je dokaj trivialno, ker sem prepričan da GTR 3 ne bo tu pred novim letom, torej Primožev zadni komentar ni brez razloga najprimernejši.

Nove proge so sicer vedno dobre in dobrodošle, a predvsem za nekatere pretežke za dobro realizacijo, saj že starih ne trenirajo oz so jih odpeljali 2x. prvič na dan qualy, drugič na dan dirke.

na tak način ne bo nihče prišel nikamor, ne med privatniki niti ne s tovarniškimi avtomobili.

Ne morate se boriti za stopničke, če se ne posvetite zadevi. Zokid je dobro povedal stari pregovor, "vaja dela mojstra", in da še sam dodam, "mojster pa vajo".

ampak to sem že sam povedal ničkolikokrat pa nekateri še vedno ne vrjamejo ;)

Vsako leto pride v skupnost nekdo, ki misli da je hiter in da je njegov stil odličen, predvsem na podlagi dirk na spletu, kjer vsi vemo da je konkurenca kot aprilsko vreme.

Kako se bomo konstantni vozniki izognili incidentom ne vem, vem pa, da je bilo teh v pretekli sezoni veliko manj ravno zaradi namenske razlike med privatniki (oz. novinci) in tovarniškimi (dokazanim) voznikom .

Dodatne kvalifikacije zaradi velikega števila in kompliciranje sm in tja nam organizatorjem samo otežuje dneve, zavlačuje pripravo dirkaškega dneva in nas spravlja v slabo voljo zaradi bedastih 1000x postavljenih istih vprašanj, ki so že odgovorjena, in če ne drugega razložena na forumu pod pravili.

Odkrivanje tople vode v 5.sezoni je meni osebno popoln nesmisel, saj smo se marsičesa že naučili od prej, veliko stvari opustili in nejboljše obdržali.

zato podobni predlogi z nekimi krediti in seštevanjem ter odštevanjem popolnoma odsvetujem, saj ga kmalu ne bo junaka, ki bo vse to tedensko oz. dvo-tedensko organiziral ter preračunaval itd... pred vsem pa to dodatno zakomplicira zadeve za začetnike oz. tiste ki so novi v sezoni.

Kdo naj dirka?

a) Tisti ki bodo na večini dirk in lahko to trdijo z visoko verjetnostjo

b) Za vse bi na začetku zaračunal entry fee (nekje med 20 in 40€), zato da

- bo lahko strežnik brez problema deloval in

- ne bo potrebno maxlu in ostalim organizatorjem segat v svoj žep za naše veselje, zadovoljstvo in še kaj,

- bodo neresni takoj odpadli

- če bo pa kaj ostalo bodo pa lahko za konstantno delo med sezono tudi kako pivo pade (sok za najmlajše)

(- sezona ne bo sama sebi namen!)

c) niti pod razno tisti, ki so v preteklih sezonah delali prevelike incidente

d) nisi slučajno tisti, ki jih v 80% ni bilo na dirko

Kar se pa tiče ekip?

Umetno sestavlanje ekip me ne diši preveč, ker učenje novincev ne uspe tako kot ga tu nekateri predstavljate.

Zakaj?

a) težko se je uskladit z urnikom in najt čas da bosta oba potrenirala, sploh če se ta2 ne poznata ali nista iz enake starostne skupine

b) iz osebnih izkušenj vem, da je posredovanje setupa nekomu, ki ni odpeljal dovolj krogov po progi, in le-te ne pozna ter ne obvlada ne vozila in ne proge, popoln nesmisel, če ne drugega, setup je osebno nastavljen, ustreza le redko komu drugemu in sprememba dodelanega setupa iz strani "nepoznavalca" naredi več škode kot koristi.

c) podpiranja lenobe ne toleriram in ne tega ne bom počel (tu mislim predvsem to, da bi nekateri najraje prišli v nedeljo na qualy, 5min prej pobrali setup boljšega team-mate (zakaj boljši? ker je dejansko naredil kak(50+) krog za pripravi), poleg tega pa šlepanje v moštvenem točkovanju tudi ni prava rešitev)

d) A bi vozil en avto, B pa drug avto,... in zopet usklajevanje med sabo, predvsem pa potrebno urgiranje iz strani organizatorjev, ker (brez zamere) eni se ne znate nč sami zmenit...

e) če sta dva voznika skupaj sta skupaj z razlogom, ali ker dobro sodelujeta, sta si v sorodu ali razmišljata in upravljata avto podobno, predvsem pa, vložita dokaj enakomerno mero truda, časa in volje v pripravo na vikend.

f) tudi kot one man team sem bil na drugem mestu v točkovanju pred leti...

g) kako bo lahko "nekdo" tako natančno uravnotežil ekipe da se bo za naslov potegovalo 3,5 ali 8 moštev? morda pa se je zgodil čudež in je voznik iz v sezoni 4. zadnji vrst potreniral in napredoval? saj so z razlogom hitrejši spredaj, ostali pa zadaj... ne?

Obtežitev avtomobilov je zopet dokaj relativna stvar, nekomu paše en avto drugemu drug... zopet se spomnim letošnje zadeve z volvom, lado in tdijem... a...so strokovnjaki povedali da je tako prav.. tako da.. ne bom tega pogreval... :)

prej se moramo samo dogovorit koliko kateremu avtu,.. ker mislim da se bo marsikdo tudi na podlagi tega odločal o izbiri avta,...

sicer pa... če bo nob špil tega tako ne bo, kako je pri dodatku pa ne vem :D

  • Upvote 5
  • Downvote 1
Link to post
  • 2 weeks later...
  • Odgovori 916
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uf, zanimiv vikend & popolnoma presenečen nad svojo kvaliteto odpeljanih dirk... Q: prišel malo pred 9, pozdravi vse in videl da ste že začeli s Qualy. Hm, malo prehitro je Eržen verjetno prest

Dodal bi še par besed. Kot sem že omenil, je goljufanje izjemno resna obtožba in ni hec. V rfactorju smo naprimer testirali v tyki (anti-cheat klient) in smo bili tisti, ki smo tam testirali enako

Slo-Racing WTCC 2011/12 Champion

Posted Images

Hi Ivo!

welcome to the forum.

no, there are no new info about the GTR3,.. we're still waiting to hear anything from Simbin,...

but as soon there is any new info, you will read it on our forum :)

Link to post
  • 3 weeks later...

Včeri sm fural Zolder z vsemi tremi avti 2010 sezone. TDI in 6-speed BMW sta šla 1:38.5 bp, medtem ko sem z Cruzom zelo teško prišel (le 1x) pod 1:39.... In čuti se velika razlika, ko furaš Cruza, enostavno nima gripa ne v ovinkih, ne pri zavirnju. Vsak avto sem sprobal 5 krogov.

Link to post

Slo-Monte Racing Team

Kot prva se nam predstavlja, morda za nekatere presenetljiva, ekipa z imenom Slo-Monte Racing Team. Po prvih testiranjih se je ekipa odločila za tovarniški dirkalnik BMW 320si 2009 WTCC10. Munchenski koncern je namreč temeljito prenovil avtomobil, ki naj bi bil sedaj zelo konkurenčen, saj ima končno 6-stopenjski menjalnik in nekoliko boljše podvozje. Voznika sta bila z videnim zelo zadovoljna in upata da bosta odpihnila konkurenco vsaj na štartih, če že ne med dirkami. Kot ste lahko iz imena ekipe razbrali gre za črnogorsko – slovensko navezo v postavi……………Vedrana Kralja (3)………in……….Andreja Trošta (4). Ali bosta sadove izkušenosti in mladosti ter agresivnosti žela tudi med sezono, pa še ostaja vprašanje. Prav tako zaenkrat ostaja skrivnostna njuna poslikava avtomobila. Slo-Monte Racing Team komaj čaka na prvo dirko v novi sezoni!

bmw2010.jpg

Dirkača:

  • Vedran Kralj, št. 3

    Statistika na Slo-racingu:

    Odpeljanih dirk: 94
    Število zmag: 18
    Število stopničk: 29
    Prva štartna mesta: 19
    Najhitrejših krogov: 15
    Odpeljanih uradnih krogov na dirkah v ligi: 1241

    Vedrana Kralja poznamo vsi kot odličnega dirkača, ki je z nami že vrsto let, statistika pa govori sama zase. Z svojimi bogatimi izkušnjami je prvi mož ekipe in cilja na najvišje uvrstitve, saj mu BMW zelo ustreza. V boju za naslov bo prav gotovo zelo nevaren.

    Pričakovanja:
    » Želim se boriti za prvo mesto v skupni razvrstitvi, a bo izjemno težko, saj sem prepričan da nam bo vsaj Glavač pošteno otežil delo. Ekipno sem prav tako optimist in upam da bova s Troštom osvojila konstruktorski naslov, oziroma da bova vsaj blizu, računam na njegovo pomoč.«

    • Andrej Trošt, št.4

    Statistika na Slo-racingu:

    Odpeljanih dirk: 50

    Število zmag: 8

    Število stopničk: 25

    Prva štartna mesta: 5

    Najhitrejših krogov: 8

    Odpeljanih uradnih krogov na dirkah v ligi: 1665

    Trošta poznamo predvsem iz formulaških krogov, sedaj pa je dobil priložnost v tovarniški ekipi na podlagi njegovih rezultatov iz drugih serij in udejstvovanja na sloracing portalu. Gre za hitrega dirkača, ki zelo rad preseneti v pozitivnem in tudi negativnem smislu. Po lanskem težkem poskusu v nekonkurenčnem avtomobilu v tej seriji je letos prav gotovo željan dobrih uvrstitev.

    Pričakovanja:

    »Pričakujem težak uvod v sezono, potem pa upam da mi bo steklo. Z zaprtimi avtomobili imam nekaj izkušenj, tako da privajanje ne bi smelo biti dolgotrajno. Rad bi se konstantno uvrščal med točke in pomagal Vedranu do najvišje možne uvrstitve med posamezniki in konstruktorji. Upam da bo sezona uspešna in da bom dobro dirkal, le tako bom lahko končal kjer si želim, med top 7 vozniki.«

    Slo-Monte Racing Team upa, da se bodo kmalu razkrila in predstavila tudi ostala moštva ter dirkači :)

  • Upvote 3
Link to post

Ekipa LESS SERIOUS RACING, lanska drugo uvrščena v razvrstitvi privatnih moštev, bo tudi letos nastopala v isti postavi. Prvi voznik Mitja Prezelj (68), je bil po lanskih težavah z elektroniko na koncu sezone primoran prepustiti boj za prvo mesto med privatniki, na koncu pa se je moral zadovoljiti celo z najnižjo stopničko zmagovalnega odra. Drugi voznik pa je Jure Zupan (69), lanski 4 urvščeni med privatniki.

Ekipa ostaja na Hondi Accord, a novejše specifikacije. Moštvo bo z Hondo Accord Euro R 2008 nastopalo med privatniki, saj si voznika ob obilici dela le težko privoščita potrebna testiranja, ki bi zadoščala za dostojen boj med tovarniškimi moštvi.

hondajas.jpg

  • Upvote 2
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...