Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

iracing.gif

 

iRacing.com igra je zunaj! Zaenkrat samo za tiste, ki so dobili povabilo od beta testerjev (če ste kaj sledili temi na RSC forumu, to veste). Za druge pa bo treba še malo potrplenja. V kompletu sta 2 avtomobila in 7 prog (Pontiac Solstice – osebni avto 177HP in ena ameriška zverinica Legedns Ford 34 Coupe) Vse proge in dirkalniki so licencirani!

 

legendsss3screenfull.jpg

radicalss1screenfull.jpg

radicalss5screenfull.jpg

solsticess4screenfull.jpg

Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Ni še zanimanja za iRacing! Zgleda da je res predrag!

No, jaz sem ga sedaj že kar malo prevozil, zaenkrat samo najšvohejši avto - Pontiac Solstice (lahko rečem, da je avto dokaj kr neki, saj je z 177 HP dosti slabši od moje stare Hondice VTI, ki ima sam 160 konjičev)! Ampak ne me napak razumeti, špil ni slab, fizika rula, samo ta avto ni nič kaj posebnega! Imate ga na slikici!

Čisto drugačna zverinica je Ford Legends 34, majhno močno ameriško čudo, motor ima od cestnega motorja Kawasaki 1100 če se ne motim, in leti kot hudič! Je precej živčna stvar in zelo drugačna od Pontiaca! Čeprav je v osnovi namenjen vožnji po ovalih (majhnih, krajših, ne onih za pravi Nascar), se prav lepo pelje tudi po navadnih dirkališčih!

V naslednjih dneh, če bo kaj časa, si bom omislil še majnho formulco, imenovano Skip Barber ali krajše Skippy, baje (še nisem sprobal), da je stvar zelo podobna, vsaj po fiziki, dirkalnikom iz legendarnega GPL-ja! Zato se že veselim vožnje s tem ameriškim čudom!

btw: kakšen bi se pa že lahko opogumil in nabavil iRacing :) dajmo fantje!

lp,

Mitja

Link to post

Ja sej še ni za dol potegnit, ali pa jaz ne znam? Jaz si jo bom po vsej verjetnosti nabavil, a šele čez kakšen mesec (tabor, morje, učenje, enostavno ni časa in bi bilo škoda denarja za par ur igranja...)!

Link to post

15$ Bonus kredita

If you signed up for an annual iRacing.com subscription you`ll soon receive 15 dollars of bonus credit additional to the $60 dollars of credit for all annual subscribers.

The money can be spent on extending your iRacing.com membership or on new tracks and cars. The credits will be sent out in September, all users that signed up between June 1st and August 29th are eligible to receive it. So if you haven’t signed up yet, hurry up to grab the free bonus credit.

Link to post

No, če se do 29 avgsuta prijaviš in kupiš celoletno licenco iracinga, si deležen $15 bonusa (to ti odbijejo od celotne cene). Lahko izbereš avto ali progo!

lepa poteza, čeprav je tudi malo fora - pritegniti folk :) Ker vseeno ni tko lo poceni vseskupaj :)

Ma če te stvar zanima, pa spet ni drago! Par pirov manj na leto, pa si na istem, a ne?

Link to post
  • 2 weeks later...

No, pa poglejmo kaj se je v mesecu dni vozakanja zgodilo z najnovejšo simulacijo dirkanja za PC - iRacing-om!

Najprej naj povem, da sem se odločil kupiti enoletni abonma, kar me je stalo $156. Ko sem to storil, sem avtomatsko dobil $60 bonusa, ki ga lahko porabim kadar koli za nakup novih prog ali dirkalnikov.

Sedaj gre h koncu 12 mesečevje, ki je meja, da ob zadostnem iRatingu napreduješ v višji razred. To se bo zgodilo v začetku avgusta, pred tem bo pa še 13. teden, ki je v bistvu namenjen ligaškim dirkam ipd, ampak, ker je špil sedaj v začetni fazi, bo ta teden namenjen bolj za zabavnemu dirkanju - brez zbivanja iRating na kvalifikacijah oziroma dirkah.

Ta teden poteka z formulicami Skip Barber na znanem ameriškem dirkališču Infineon ali Sears Point ( bolj znanem iz Nascar simulacij ). Do sedaj sem vozil samo 2 dni in že po prib. 30 krogih zaostajam samo 0.6 sekunde za WR (ki je 1.24.1 in ga nima Greger Huttu, on je 2.). Učeraj sem pelu ene kvalifikacije kjer sem bil samo 3. in nato še dirko, kjer pa sem zmagal. No, nisem se prišel sem hvaliti, moj point je, da vam povem, oziroma svetujem, kako špil seka in z vajo, ki dela mojstra, ste bogato nagrajeni - ne (še) denarno, ampak moralno. Res je feeling zmagati v taki eliti, ki sedaj vozi iRacing.

Prejšnji teden smo se pa podili po meni do sedaj še neznanem dirkališču Virginia International Raceway (VIR). Zelo "hudo dirkališče, ki me spominja na Nordschleife v malem. Res, dirkališče seka, je polno ravnin, hitrih ovinkov, prelomnic, ... Ko sem se prvič zapeljal po njem, se spomnim da sem se vozil z odprtimi usti, ker na ravninah dosežeš velike hitrosti, nakar sledi kakšen slepi ovinek in samo čakaš lahko da boš do časa zagledal v katero smer in kdaj bo potrebo zaviti. No, po parih krogih, ko že spoznaš približno potek ovinkov, je pa potrebno pritistkati na polno, kar pri takovrstnih progah niti približno ni lahko. Potreno je vedeti kdja se zavira, kje je apex ovinka, kdaj se pospešuj. Pa še s to formulco- Skip Barber, se da zelo lepo ovinke odplejavati na počez, z drsenejm - res hudo, ampak težko! Je potrebo veliko vaje!

S Skippy-jem se vozi progo prib 3 minute, tako da ni tako zelo kratka! Čisti užitek vožnji.

219_84cf25dd59aefa66a3dc079849bbc800

Skratka, to je res vrhunska simulacija, ki pa, kot že velikokrat povedano, zahteva celega človeka in veliko predanosti, če hočete stvar zaobvladati in se seveda potem tudi kosati z najboljšimi virtualnimi vozniki iz celega sveta. No, meni to že nekako uspeva ;)

Upam, da se bo še kdo opogumil, in za $20 vsaj preizkusil in nato kritiziral to najnovejšo pogruntavščino bivših papyrus-ovih dizajnerjev!

btw, fanjte se ne ustavljajo, delajo nove dirkalnike, eden takih je tudi Riley Mk XX Daytona Prototype. To je podoben avto kot za Lemans dirke in za iRacing je bil celoten lasersko skeniran. Riley Technologies je eno najboljših svetovnih firm, ki izdeluje ta`prave dirkalne avtomobile in ta prototip je za iRacing probal sam direktor družbe (Riley). Bile je navdušen, kako je mogoče tako verno prenesti avto in njegovo fiziko iz raalnega v virtualni svet!

Seveda pri prototipu sodelujejo tudi Riley-evi inžinirji. No toliko o temu... več sledi ko bo stvar v mojih rokah :)

Itak se fantje pri iRacing-u zavedajo, da za tak denar, kot ga je potrebno plačati za letno naročnino, ne morejo stati križem rok (kot npr dela Stefano z netKar Pro). Zato brez prestanka delajo na novih stvareh in siguren sem da bomo v kratkem času, lahko tudi letos, videli tudi kakše bolj evropske oziroma nam bolj znane dirkalnike in pa seveda proge! Veliko je govora tudi o zloglasnem Nordshleifu, ma javno ni še nič kaj dosti znanega!

Tako, upam da sem vam malo opisal stvari, ki se sedaj dogajajo v iRacingu in kakšna je smer prihodnosti!

Zavedam se da večima vas špila zaenkrat še ne more kupiti, saj je omejen pri štrevilu članov (sedaj jih je prib 3000-4000), to pa zaradi sigurnosti v tehnologijo, ki stoji zadaj za vsem.

Malo potrplenja, oziroma počitnic, morja in sonca, jeseni pa upajmo, da bo špil dosegljiv vsem in bomo skupaj kakšno udarili!

Aja, kar koli v zvezi z iRacing se komot lahko obrnete name ali na Jerneja Breško (ki je tudi v beta teamu):

- mbonca@gmail.com

- jernejbreska@gmail.com

Res Špil caruje! Samo čas in znanje je treba imeti, če hočeš premagati Huttuja! ;)

edit: dodano par pomembnih stvari!

Link to post

Super Mitja...hvala za report 8)

Jast sem mnenja da enkrat oktobra (ko bo konec počitnic/dopustov in je več časa) "kupmo" iRacing za en mesec...tolk da sprobamo zadevo, naredimo kakšno dirko (če je možno privat dirke?) in se nato odločamo naprej.

Upam in čakam na kakšen evropski avto :P

Link to post

V petek sem si "privoščil" Radical SR4... brez besed! Kaj pa ta stvar dela! WoW! 350BHP v dirkalniku teže malo več kot 500 kg, si lahko samo predstavljate! In kako je to uspelo iRacing ekipi spraviti v špil, je pa še bolj neverjetno!

Sedaj nimam časa za kakšen večji opis, ma sledi drugi teden! Sem ravno prišel iz Ilirske, gorsko hitrostne dirke, in morem rečt, da je bilo kaj videti! Tudi Radical je bil, samo malo švohejši, SR3 (250 BHP), ki ga je vozil Andraž Hribar! Fant raztura!

No, če bi pa jst mel tak stroj, bi šlo pa še malo bolj ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...