Skoči na vsebino

Sezona 4 [2012]


Recommended Posts

  • Odgovori 2,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mineva že teden dni odkar so se nazadnje pomerili vozniki prvenstva Formule 1. Kljub temu, da se nekateri dirkači že zavzeto pripravljajo na nadaljevanje sezone se še enkrat ozrimo na dogodke v Manami

V ponedeljek se je tudi uradno pričela nova sezona prvenstva Formule 1 v ligi SloRacing. Le to je z zmago najbolje pričel Gregor Vodičar, ki je s svojim Red Bull Renaultom uspel ugnati oba dirkača Mcl

Popravek

Sm tale gor je bla res malo huda, ma jaz zastopim so napake, ker F1 leti, kot pri norcih,prec narediš kaj narobe, še posebaj na tej pisti, da pa greš nazaj na pisto, kot strela hehe, ta pa je malu huda.

Ima kdo kakšen film onboard hitrega res natančnega kroga, si ga res želim videt, hvala!

Link to post

Evo, tole je bil zame (kljub ne optimalni vožnji) daleč najboljša dirka.

Q: V prvem delu sem nekako videl, da lahko pridem med tri, vendar sem tako kot ponavadi v 2. delu pogorel, in zopet (mislim da že 4. letos) 5. mesto na kvalifikacijah.

R: Štart perfekten. Izstrelim se mimo Vodičarja, nato pa se 7 krogov Trošt, Kralj , jaz in Vodičar vozimo "vlakca" . Nabrali smo si res lepo prednost... Nato naredi Kralj napako, ki jo izkoristim in pridem celo na 2. mesto :). Nato mi Trošt začne rahlo bežati, Kralj pa popolnoma popusti (napaka, gume ?). V boxe zapeljem v 21. krogu in pridem na 3. mesto (Vodičar je zaradi zgodnjega postanka nadoknadil nekaj sekund na svežih gumah). Razlika med mano in Troštom je bila 5 sek. Nažalost nato nisem moral več priključiti. Okoli 28. kroga, ko je Vodičar naredil napako, pa sem se mu prilepil na zadek, seveda v želji da ga prehitim, vendar sem pogorel. Prehitro sem zavil v ovinek, bum v ograjo in šlo je krilce :( . Sledil je odhod v box, prehiti me še Kralj... Do konca dirke sem tako fural sam, in 4. mesto je bilo več kot zasluženo.

Najboljša uvsrstitev na SloRacingu !!!!! [champ] [champ] .

Res sem zadovoljen. Pred dirko sem si zadal cilj uvrstitev med "top" 5, nasmehale so se mi celo stopničke... Tudi najboljšim sem se lahko "upiral" ... :P

Skratka na naslednjo dirko odhajam s pozitivnimi občutki...

Link to post

Q1: Soliden krog, ampak nič posebnega, zadnja dva ovinka nisem uspel spraviti do perfekcije kot prejšnje dni. Vseeno p2, Vedran alien z 12.9. Bravo!

grab167.jpg

grab168.jpg

Q2: Podoben krog, bal sem se da ne bo dovolj, Vedran spet nemogočih 12.9, mislim da je to res fantastičen čas! Čestitke. Zadovoljil sem se s p2.

grab169.jpg

R: Vedel sem, da moram dobro štartati in biti prvi v St. Devotu in to mi je tudi uspelo, saj sem potegnil kot bi me izstrelili s katapulta. Zadaj v ogledalih sem videl da je gneča, prve kroge sem pazil na gume, da so prišle počasi na delovno temperaturo. Kolonica treh se me je držala, a sem po tihem vedel da ne smem preveč pritiskati na letošnjih krhkih Pirellijih. Po prvem postanku kot že rečeno tik pred Vodičarja, zadrževal sem prednost in jo še povečeval, pazil na gume, zadnji postanek odlično tempiran, Vodičar na drugačni taktiki, a mu na mojo srečo ne uspe. Zadnje 10 krogov trepetam, Vodičar je hitrejši tudi 2s na krog, a imam dovolj prednosti da nadziram obrabo pnevmatik in varno pripeljem na cilj prvi! Res sem vesel te zmage na klasični dirki in mi veliko pomeni :)

grab171.jpg

Čestitke tudi Vodičarju in Kralju za stopničke, Domnu za super predstavo in nenazadnje povratniku proti vrhu Janovljaku! [champ] [champ] Bravo vsem v točkah, dobro ste krmarili med zidovi!

S hlajenjem motorja na 8 in bremzami 5 mi je ostalo tole:

grab170.jpg

torej v nulo zadeto skoraj :)

Kar se tiče incidentov: Formule niso yugoti in do incidentov vedno pride, ampak mislim da se generalno gledano dirka izjemno čisto, še bolj kot v resnici skoraj. Ni potrebe za nobeno paniko.

Glede nadaljevanja sezone:

Z dirko v Kanadi bodo komisarji prepovedali high downforce (bo popravek, ki bo to nadgradnjo izbrisal.....soon), saj so avtomobili sedaj prehitri v ovinkih. Prosimo da vsi uporabljate standart downforce. Drugih sprememb ne bo, torej to ne bo vplivalo na vožnjo moda pretirano!

V vehicle upgrades torej že sedaj izberite standard downforce. (pod Pack Aerodinamico)

Hvala za razumevanje, vaši komentarji in predlogi so seveda zaželjeni.

Lp

Link to post

Vedel sem, da na kvalifikacijah ne bom dober, zato sem vse moči usmeril na štart, ki mi je kar dobro uspel,ampak zaradi ozkega prvega ovinka nisem utegnil zavirati kasneje ker ni bilo možno. Prvi stint na dirki je bil soliden, ampak sem spet preveč vztrajal na starih gumah kar me je stalo 5. mesta. Potem sem krilce zlomil po lastni neumnosti in enkrat zašel v slepo ulico pri izhodu iz šikane po tunelu, saj so se mi kolesa zavrtela in mi je avto tja šel. Potem spet stare gume pri boju z Mrharjem, kjer sem ga uspešno zadrževal, kljub temu da je bil sekundo hitrejši. Potem pa, kot ste videli v videju, sem se postavil na obrambno stran in sem popolnoma zgrešil zavorno točko, na mojo srečo tudi Mrhar ni uspešno izvedel ovinka, nato pa doživel šok, saj se je od nikoder prikazal Redbull, pred tem pa za trenutek modra zastava. Upal da nisem Vodičarju kaj poškodoval. Še dobro dasem jaz krilce zlomil in ne on, saj je bil v dobrem položaju da ujame Trošta. No ja, potem počakal pol kroga na Trošta da me je ujel za drugi krog, ker se mi dobesedno ni dalo več peljati. Čestitke Troštu za zmago. Od Petrolije lani sem se povsem zapustil in le še nabiram posamezne točke. Enostavno nimam več žara v sebi za tole.

Link to post

Kvalifikacije tako kot vedno, ampak dobro, uvrstil v Q2. Štartal za spremembo zelo dobro, pridobim kar nekaj. Potem v ovinku pred tunelom malo preveč po gasu in že sem stal poprek, pozabil na hladne gume. Preden zmanevriram, sem bil že zadnji.

Nadaljujem zelo dobro, veliko pridobim, ptem pa zid imenovan Mrhar, nisem nikakor mogel mimo njega, zato malo prej zavijem v bokse. Nato spet kar dobra vožnja in malo po drugem postanku, cel moker, si brišem švic, pade koncentracija in adijo sprednje krilce, hvala bogu malo pred boksami. z tremi postanki prilezem do 8 mesta. Zadovoljen, glede na to, da do sedaj imel same nule.

Link to post

Glede nadaljevanja sezone:

Za dirko v Kanadi bodo komisarji prepovedali high downforce (bo popravek, ki bo to nadgradnjo izbrisal.....soon), saj so avtomobili sedaj prehitri v ovinkih. Prosimo da vsi uporabljate standard downforce. Drugih sprememb ne bo, fizika in gume ostajajo ENAKE (torej povsem enak občutek vožnje)!

V vehicle upgrades torej že sedaj izberite standard downforce. (pod Pack Aerodinamico)

Hvala za razumevanje, vaši komentarji in predlogi so seveda zaželjeni.

Za vse so pogoji enaki, razlogi da se ukine high df so predvsem: formula ne gre 300, kar je vsaj meni skrajno nadležno in časi so na vseh progah močno prehitri. Povejte svoje mnenje, mislim da bo Kanada dober testni poligon za standard, potem bomo videli kako dalje, ampak mislim da je to korak v pravo smer.

Link to post

Ne vem če je to dobra izbira, ker fsone smo kolikor jaz vem izbrali ravno iz razloga, da ne drsi in ima veliko gripa. Mene osebno to sicer ne moti, ker sem verjetno eden redkih, ki je uporabljal tudi standard df.. Se pač ne bom mogu več po ravnini mim odpeljat brez problemov [Joj]

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...