Arne Dopudja 726 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 (edited) Edited April 22, 2016 by Domc Quote Link to post
Arne Dopudja 726 Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 Evo, lahko vozite. postavitev je spet ista kot lansko leto. Izvinjavam se, WRC nima več urnikov za tok naprej, čeprov lan so jih imel šekr in advance... Je pa prvi dan spet tisti 80km maraton brez servisov, drugi dan se boste pa kr krepko namočil. Quote Link to post
n1vekk 262 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 rally je koncan...komaj...sej za polovico napak prevzamem vso odgovornost ampak pol jih bom naprtil pa codemastersu...zakaj betonirajo bankine in grme? zakaj sovoznik govori neumnosti...ce je 4 v 3 ampak moras peljat v drugi ni 4 v 3 ampak je 2! Quote Link to post
Lojzze 196 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 tiste številke ki jih govorijo ne pomenijo prestav s katero naj bi peljal skozi ovinek. Če se ne motim je tudi v tutorialu govora ravno o tem. Počekiraj 1 Quote Link to post
n1vekk 262 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 ja res rece da ni zmeraj povezava med stevilko in prestavo...kot primer navede to da ce prides iz 2 v drugi in sledi 6 nebos direktno menjal v sesto...kar ne pove dosti...dejstvo je da so doloceni pacenotei malo mimo plus to da ne opise ceste (visi vn, luknje, kasn bump pozabi itd) Quote Link to post
Arne Dopudja 726 Posted April 20, 2016 Author Share Posted April 20, 2016 S tem da vsake tok se tud random zmoti semizdi... Quote Link to post
mare87 169 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Mokra bo, sam se se bom spustil na easy, srečno vsem. Quote Link to post
v4n4d4j? 28 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Torej, jest sm tut kr skoču v Wales, kjer me pričaka 8 dolgih stage-ev. Na začetku enkrat šou pogledat malo med drevesa, enkrat pa kaj imajo pri sosedih na njivi. Za tem je sledila precej čista vožnja, ene dvakrat bi skoraj zletel s ceste. Končno me pričaka servisna cona, kjer lahko svoj avto vsaj malo popravim. Pol naprej je šlo uredu, dokler niso pršle nočne, parkrat zletu in še prot koncu ene par nesreč. Overall kr uredu. Edina stvar, ki se mi zdi, je da je mal preveč servisov, tolk mi je ostajalo cajta, da nism mel kaj popravit /s :P. Sm pa vidu ja nivek_m, sva zmeri bla zamaknena lih za tolk kukr rabiš za recover vehicle. Si bil malo njivek :D. Srečno ostalim za nama. (pazite, zna bit da je kašn zadnji odbijač obtičal na cesti: Caution Bumper!) 2 Quote Link to post
n1vekk 262 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 haha ko bi le ble samo njive meni so dali vzdevek drevesni skodljivec...pomoje zledu v 1 tednu ne rata naredit take skode kot sm jo jst danes Quote Link to post
Arne Dopudja 726 Posted April 20, 2016 Author Share Posted April 20, 2016 Haha, mama lubadar pride šele pondelk/tork najbrž. Tist ki gre za mano se nima kej bat dreves. 1 Quote Link to post
FEHIM! 26 Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Nazadne sm na prvem stagu polomu avto da mi je motor odpovedu zdej sem pa pred začetkom kr sebe tk da me žal nebo med drevjem 1 Quote Link to post
Darjan87 45 Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 To je pa blo zdej kar tapravo 8 dooougih hapejou brez servisa zašvicou ful . Ne vem kako nam je ratalo lani to spelat . Simmoniti kaj si meu kšn kreš al si odvozu z rezervo? Srečno ostalim. Quote Link to post
vajtos 227 Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Js pa lahk rečem sam WUCK FALES pa betonske bankine. Retire za konc 1 Quote Link to post
Simmoniti 40 Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Darjan, ker moj rezultat ne spreminja ničesar v skupni razvrstitvi in razvrstitvi teamov, sem se odločil, da pošljem mehanike in sovoznika na dopust, ter odpeljem po spominu. Vendar me je spomin malo zapustil nekajkrat, tako da sem šel po travnikih, namesto po cesti, vendar nič hujšega razen izgube nekaj sekund, kolikor prišteje, da te postavi na progo. Na koncu niti ni izpadlo tako slabo. Quote Link to post
mare87 169 Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Na easy ja, malo morgen. Že na slovitem Bronfelnu šel izvajat kaskaderske vložke, enkrat zapel v bankino in ni avto hotel ven in enkrat me zapiski totalno zavedli (po bregu navzdol keep left, mhm). Težek prvi dan, potem pa še zares mokre etape in je treba met fokus na 110%. v4n4d4j?, zelo dobro odpeljano. Avto mi že kuhal, dež hladil, jaz pa ga v obrate bril :D. To je to, težek rally ni kaj. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.