Skoči na vsebino

DIY Sim Racing Pedals


ingange

Recommended Posts

Eko odpiram novo temo , ker se mi zdi zanimiva in izziv .

Vsi ki nam teče po žilah vsaj malo DIY DNK smo verjetno že pomislili na to ali pa vsaj da bi modificirali kar imamo . 

Razmišljat o tem sem začel ko sem videl :3_1.jpg

V bistvu je to kar vidimo kar preprosta zadeva za izdelat če ne kompliciraš preveč in uporabiš nekaj domišlije .

Zatakne se pa mi kako to vse spraviti do tega da deluje na PC tak kot mora . 

In ugotovil sem da ded ki sestavlja te komplete uporablja tiskano vezje : http://www.derekspearedesigns.com/12-bit-controllers.html

Industrial Grade Potentiometers

We use two potentiometers. One for the accelerator, and one for the clutch.

Specs
026565ac454278f61e93a81c42c87932.jpg

  • Resistance (Ohms) : 100K
  • Power (Watts) : 0.5, 1/2W
  • Tolerance : +/- 10%
  • Number of Turns : Single
  • Rotation : 295 Degrees
  • Adjustment type : Side Adjustment
  • Actuator Type : Slotted Shaft
  • Actuator Diameter : 0.250" (6.35mm)
  • Size - Body :  Square - 0.524" x 0.500" Face x 0.441" L (13.30mm x 12.70mm x 11.20mm)
 

 

 

 

 

 

50KG Load Cell

We'll also be using a 50KG load cell for the brake pedal.

Specs

fb3f0e5e674a4caab45260062ad75be3.jpg
  • Rated Load : 50KG
  • Input Resistance (Ohms) : 405 +/- 6
  • Output Resistance (Ohms) : 350 +/- 3
  • Use Temp Range (Celsius): -10 ~ +40
  • Cable Length : 0.42m
 
 
 
 
 
 

Circuit Board

We will be integrating Derek Speare's circuit board into our pedals.

Specs

6034508_orig.jpg
  • 12 bit controller with integrated load cell amplifier:  36 button inputs, 5x12bit analogue axis inputs, one integrated analogue load cell channel with variable gain control
  • 12 bit controller - standard:  36 button inputs, 5x12bit analogue axis inputs
  • Dimensions:  12 bit controllers measure 60mm x 47

 

 

HOW HARD CAN IT BE  [dance]

 

Želim si da se okoli tega malce razpre debata . Če imaš vso elektroniko in te stane cca 100 eur , mislim da se splača nekaj skup  " zašvasat " , pa če zgleda samo pol tolko sexy kit original si zmagal .

Je pa res da cena tistih zgoraj na sliki tudi ni  astonomska  . Samo stopalke brez pritrditvene plošče z poštnino brez carine in DDV  pridejo 560 eur .


Link to post
  • Odgovori 55
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Po nedeljski BES dirki sem spet dobil veselje do simracinga, mislim da je iRacing endurance serija kar primerna zame, 24h Spa anyone ?  Zato sem začel razmišljati ali bi se spustil v nabavo novih

Kakšne so pa sicer zavore in volan kot hidravlične pri Golf 1ki? 

Počasi se stvari normalizirajo . Večja obnovitvena dela na hiši se za letos zaključujejo , zato bo tudi več časa za hobi-je . Pedala so še vedno v istem stanju  le da je njih 1kg praha . Tre

Posted Images

1 hour ago, MarkoP said:

Namesto potenciometrov bi se dalo vgradit hallove senzorje in se tako znebiš problemv z mehanskimi deli:

http://simulaje.blogspot.si/2013/12/hall-sensor-jz-for-g25g27-hall-sensor.html

Kdo pa sestavlja tisto zgoraj na sliki ? Zlgeda presneto hudo. A je hidravlično ?

 

Če bi jaz sestavljal DIY pedala bi dal rajši kvalitetne potenciometre. Hall senzor se razkalibrira ob motnji magnetnega polja.

Link to post
  • 1 month later...

Eko mala anketa .

Sam osebno ne uporabljam sklopke  v simracingu . Nekako sem se tako navadil še iz časa ko moj logi MOMO pač ni imel sklopke . Ko sem preklopil na G27 sem GTEYE brake mod namestil levo kjer je ponavadi sklopka . Vedno za zaviranje uporabljam levo nogo tako , da desna noga ne zapusti gasa .

Stopalke ki jih imam namen narediti bi bile samo gas - bremza .

Lepo vas prosim za mnenja ,kaj mislite bo to ok ali naj vseeno naredim sklopko , ker je to zadnja podrobnost  ki še me bega . Načeloma ne bo problem narediti naknadno še sklopko , ampak ........

Upam na utemeljene odgovore , ki temeljijo na osebnih izkušnjah .

 

Link to post

Odvisno kaj rad voziš oz. predvidevaš, da boš vozil v prihodnje. Jaz sicer imam sklopko, vendar nimam H menjalnika, tako da mi tudi sklopka za kaj drugega kot speljevanje ne pomaga...

Če/ko bo zraven še H menjalnik pa bi bilo definitivno čudno vozit kakšen starejši dirkalnik, in prestavljat na H menjalnik brez sklopke. Je pa tko, da je pedal za sklopko pomoje najtežje narediti tako, da imaš tisti pravi občutek, kjer naj bi sklopka prijela...

Link to post

No ja, js ko štartam s sauber C9 al pa lotus T98 vedno držim sklopko, H menjalnik pa v je v prvi prestavi. Ubistvu vedno, ko uporabljam H menjalnik, tako štartam. Edin pri Abarth AC štartam z drugo prestavo :DKer največ vozim avte s H menjalnikom, se mi seveda osebno zdi stopalka za sklopko samoumevna.

Link to post
  • 2 weeks later...

Po nedeljski BES dirki sem spet dobil veselje do simracinga, mislim da je iRacing endurance serija kar primerna zame, 24h Spa anyone :D

Zato sem začel razmišljati ali bi se spustil v nabavo novih pedal, pri katerih bi morala biti zavora obvezno hidravlična.
Tisti ki jih imajo pravijo, da je veliko lažje držati avto na meji lockupa, kar lahko na krog doprinese kar veliko časa + bolje ohrani gume.
Na splošno je pri simracingu bolje več denarja vložiti v zavoro kakor pa vse ostalo, or so they say :P 

Že leto dni nazaj sem gledal tole: http://www.ricmotech.com/product_p/rgr-gtpp3xtf.htm , vendar jih takrat še ni bilo v prodaji, prejšnje verzije pa so stale okoli 1.000 EUR. No ko je ven prišel s ceno sem hitro opustil misel o nakupu teh pedal.

Ker je želja po hidravlični zavori še vedno ostala, sem začel gledati perfect pedal za g27 pedala. Res da bi naredil downgrade na gasu in sklopki a bi bila zavora hidravlična.
Čisto po naključju naletim na post v katerem je uporabnik CSP V2 pedala pretvoril v viseča, zavoro nadgradil v hidravlično in dodal gas pedalko iz bmw avta.


#Mindblown  (https://www.gtplanet.net/forum/threads/inverted-fanatec-v2-pedals-w-hyd-brake.329290/ in http://www.isrtv.com/forums/topic/21712-modified-csp-v2-hydraulic-brake-and-bmw-e46-throttle/ )
img_1069-jpg.373466

Ta rešitev se mi zdi najboljša opcija da pridem do hidravlične zavore, brez da zapravim 1000+ eur, zraven pa še malo DIY. :) 

Kakor sem preštudiral je zadeva sestavljena iz glavnega zavornega cilindra, ki je preko cevi povezan na slave hidravlični cilinder na katerem so nameščeni obročki različnih trdot, da si lahko nastaviš željeno trdoto zavore. Med oba sistemoma pride še senzor pritiska tekočin, ki silo pretvori v voltažo. Konektor od pritiska je možno povezati direktno v Fanatec OEM PCB board + ostane ti še vedno delujoči potenciometer. Enako enostavno se poveže tudi OEM bmw pedala za gas.
PCB board je že 10 bitni, kar naj bi čisto zadostovalo (1024 steps).

No sedaj pa bistvo tega posta. Zanima me, če je že kdo delal podoben projekt oziroma če mi lahko kdo priporoči kvalitetni master in slave cilinder.
Sicer je v postu, ki je linkan zgoraj napisano katere dele je uporabil, vendar je te zadeve skoraj nemogoče najti v EU.
Rad bi nekaj kvalitetnega, da ne bo po nekaj dneh lužica na tleh :D.  
 

Link to post

HA ha .  Zelo težko je primerjati zavore v osebnem avtu in simracing . Kot prvo osebnega avta ne vozimo na limitu in skoraj nikoli ne zaviramo tako močno kot v virtualnem svetu , če pa že nasm ABS zaropota .

Ja osebni avti imajo hidravlično zavoro ja .  Ampak na meganu je mehka ko toplo maslo . Na golfu MK1 GTI je malce trša ampak še vedno mehka kot maslo na sobni temparaturi .

Najtrša ki sem jo sprobal na osebnem avtu je bilo v golfu MK1 1.3  ki ni imel servo ojačevalnika .

Moj G27 ki ima vgrajen GTEYE brake mod in dodano trdo peno v stilu Nixim brake mod je veliko bolj trd kot vsak avto ki sem ga probal oz isto kot golf brez servota .

Tako da ne vidim smisla narediti hidravlično zavoro za simracing ki bo mehka kot maslo . Najverjetneje bo trda kot pri motorju ali avtu ki nima servo ojačevalca . Ta trd občutek pa se po moje doseže tudi z trdo vzmetjo in gumjastimi blažilniki na load cell zavori .

Lahko da se motim vendar je po moje občutek dobre load cell in hidravlične zavore precej podoben .

Ker sem pa zelen v high tech simracingu postavljam vprašanja ter zbiram izkušnje in nasvete  .

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...