Skoči na vsebino

Volani in pedala


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 1,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pride tudi kak video , ampak je prvo treba mount naredit. Ker ga ne moram zašraufat na pisalno mizo , dokler pa nisem v hiši nimam prostora za rig . Drugače pa sem sedaj še bolj prepričan kot pred nak

Na mizi pa zgleda zaenkrat tako

Dragi Božiček spreminjam svojo željo . Kupi mi karto za fitnes ,da bom lahko jaz obračal volan ne pa on mene

Posted Images

T500RS_762x227_us.jpg

Thrustmaster T500RS - Gran Turismo 5 Official Wheel

Ko potrebuješ vsaj 4 ure popoldanskega počitka.

Volan naj bi prišel prav iz njihove tovarane oz. skladišča po hitri pošti v Slovenijo v parih dneh.

Lepo odišavljeno 18 kilska embalažo nemudoma razapakiram in si seževa v roke.

Težina volana daje veliko spoštovanje, še večje pa veličina.Večji od mojega CSR-ja že malo kičasto a vseeno ko imam dva dosti odlična volana skupaj, je CSR pravi liliputanec.

Niti pod razno nočem žaliti Fanateca, gre le za simbolično primerjavo obeh, pri RS-u so dodali kar nekaj odvečne stranske plastike, po sredini izpeljana,kot da rabi volan aerodinamiko.Mogoče se vseeno skriva notri kaj pomebnega od kablovja in ostalega v tem predelu volana ali pa resno volan zaradi svoje brutalnosti rabi, kar tako aerodinamiko, da ne bo poletel iz moje mize.

Pa bo dosti govoričenja in gremo na tisto za kar je volan namenjen.

Volanski obroč je velik 30ccm na njem tiste tipke katere jih potrebuješ in nič več, zunanji obroč iz plastike, relativno na ceno bi lahko bil prevlečen ali v usnje , še bolje pa v alcataro.Prestavne ročici so zelo velike in prav odlične,natančne in hitre, imajo zelo majhen kratki hod.

Ker sem volan kupil 90% le za igranje GT5, sem upal na najboljše.Že v prvem poskusu se je vse zakompliciralo, moj PS3 ni imel novega updajta.Ko opravim slednje, dobim celotni setup za RS volan v meniju GT5 igre.

Vse skupaj je bilo pripravljeno za prvo vožnjo,nato sledi nov šok, stopalka za gas je bila čisto prva v vrsti oz. čisto leva, zavora pa druga.

Seveda stopalke obrnem na glavo,so edine cenovne stopalke narejene do sedaj, da se jih lahko le obrača in so nato za vožnjo pripravljene,kot v pravem vozilu.Res nor občutek vožnje, nič odvečnega aluminja pri zaviranju, še bolj natančni dotiki na plin in zavoro.

101228_t500_2.jpg

Celotne stopalke imajo dovolj težine in stojijo lepo na svoji poziji, ne drsijo po gladkih tleh.Sicer stopalke niso tako kvalitetno narejene,kot Fanatec Clubsport, katere so zelo robustne obdelane do potankosti.Vseeno je Trust naredil zelo kvalitetne stopalke, idealno široka posamezna, ne pretirano dolga stopalka in tudi med stopalkami je dovolj razmika.

Zakaj bi si sploh želeli tako brutalno moč FF od RS volana?

Volan ko se ga zavrti in obrača je zelo podoben po občutku G25/G27 volanu,kdor ima ta volan, se bo RS-a hitro navadil in G serijo pustil nekje v kotu ali ga podaril svojemu 10 letnemu bratu.

Malo za šalo, malo zares.Volan ima tako močan FF v primerjavi z CSR, po moji oceni vsaj za 60% ali več močnejši motorček.Resno se vpraša voznik tega volana zakaj bi potreboval vso to moč.

Gre se za eno doživetje, ker rad igram GT5 si najprej vzamem FF dirkalni avto in ga potestiram.Vozilo s sprednjim pogonom niti ni tako težko krmariti, ko pa se presedem v Hondo NSX Turing in stunirana na kar 600HP, ter zadnji pogon, se totalno veselje prične.

Resno razmišljam, kaj naj naredim pred ovinkom,ker vem, da mi bo zadnji konec silil iz ovinka.Točno zaradi tega početja je volan prava zgodovina, bojazen se mi poraja, ko mi prsti ostanejo v trikotniku.Da bo zadeva še bolj brutalna in da bo vozilo še bolje sililo v drift stil vožnje vzamem iz garaže Zondo.

Par krogov se spremeni v 120 krogov, kar ne morem nehati delati hitre kroge.Vse skupaj me tako zasvoji, da mine samo danes 5H testiranja.Na koncu pa moje roke niso dopuščale več in nekaj popoldanskega spanca je bilo zelo potrebno.

Volana nisem še priklopil na PC in probal WTCC in tudi želim si vožnje iRacinga,vem pa da se bo tukaj mogoče uporabljala 20% moč FF za normalno vožnjo.

Moja končna ocena bi bila, da je ta volan zelo brutalen, bojazen se ga je le dotikati, ko avto zanaša, ni mogoče popraviti avto, če je pod prevelikim kotom.Sicer pa je manj detaljno mehanski ,kot Fanatec, ni tako prefinjen in uglajen, tudi nima veliko različnih nastavitev na volanu, kot CSR.Vseeno pa točno te pomanjkljivosti dajejo volanu svoj čar, njegovo brutalnost,

Na koncu rečem lahko le, kot da bi se vsedel v star legendarni star avto z zadnjim pogonom, ki ima vsaj 500HP in ga hočem krotiti.

Več o volanu,ko ga priklopim na PC.

Link to post

Mene zanima,ker ga imam vendar bi raje videl stvar napisano v slovenscini,ker anglescine ne obvladam 100 procentno google pa tudi prevaja bolj po svoje,tako,da je se manj razumljivo.Drugace je o.k vendar bi moralo biti objavljenih vec vsebin,ceprav je tega dovolj tudi na you tub-u.Lp Ales

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...