Jump to content
mancSLO

iRacing Le Mans Series- 2019 Season 4 by mancSLO

Recommended Posts

Tokrat bom poizkušal nekoliko približati dogajanje v eni najbolj obiskanih official serij v simulaciji iRacing in sicer iRacing Le Mans Series
Dirkalniki:

Ford GT - 2017, Ferrari 488 GTE, Porsche 911 RSR, BMW M8 GTE, HPD ARX-01c, Audi R18, Porsche 919

Koledar dirk:
Week 1 (2019-09-10) Road America - Full Course 

Spoiler

Utrinek iz prve: 

 

Week 2 (2019-09-17) Autodromo Nazionale Monza - Grand Prix

Week 3 (2019-09-24) Circuit de Barcelona Catalunya - Grand Prix

Week 4 (2019-10-01) Circuit of the Americas - Grand Prix 

Week 5 (2019-10-08) Circuit de Spa-Francorchamps - Grand Prix 

Week 6 (2019-10-15) Phillip Island Circuit

Week 7 (2019-10-22) Circuit des 24 Heures du Mans - 24 Heures du Mans 

Week 8 (2019-10-29) Nürburgring Grand-Prix-Strecke

Week 9 (2019-11-05) Twin Ring Motegi - Grand Prix

Week 10 (2019-11-12) Circuit Gilles Villeneuve

Week 11 (2019-11-19) Sebring International Raceway - International

Week 12 (2019-11-26) Silverstone Circuit - Grand Prix

Podatki:

Dynamic weather, Dynamic sky, Qual attached, Grid by class, Rolling start, Local enforced cautions.
FGT7: 75%, 488E: 75%, RSR: 75%, BMWM8: 75%, ARX: 75%
60 mins

Info: Dirke v tekočem tednu potekajo na 2 uri. Server prijavljene razvrsti v skupine glede na irating, kar zagotavlja zanimive borbe s sebi približno enako hitrimi. Sam sem približno na sredini le teh in se lahko zgodi, da je dirka zaradi prevlade GTE dirkalnikov samo v tej klasi. V vsakem vikendu, ki se ga bom udeležil, bom poizkušal posneti eno dirko [it] za približen občutek dogajanja.




 

Edited by mancSLO
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

1. Road America

Ko bi se mi moral naložiti Q session, se je nadmočni iR SW odločil, da malo potestira mojo potrpežljivost. Stanje WAIT je bilo že tako dolgo, da mi je preostali čas dopuščal samo še rest računala. Posledično brez odpeljanega Q kroga štart iz zadnjega mesta.

140 prijavljenih se je razvrstilo v 4 splite, meni so dodelili drugega, tako da je nekaj LMP-jev bilo tudi pri nas. Štart torej iz zadnjega, 35 mesta, 3x v prvih dveh krogih in en pospešek (4x) od zadaj (na zaviranju) v drugem krogu mi je reklo, da tole bom pa težko končal. Avto uničen za cca. 1sec na krog, ter 7x od 17x😣.

Vseskupaj se je potem umirilo, smo kjer smo. Malo so ga tudi ostali kidali, tako da sem dirko končal na 17 mestu.

Posnetek: testiram nek SW "replay director. Zadeva naj bi v končni fazi izgledala takole:

Spoiler
Spoiler

 

 

Meni je uspelo do te faze, da program sam začne in konča snemati rpl. datoteko (greš lahko sesat po stanovanju npr...🤤) Kamere in še nekatere prioritete določiš v nastavitvah. Trugi del je "transcode", kjer se pa zatakne. 

Spoiler

transcode.jpg

Tako da na videu ni leaderboarda (tu mi tudi iTicker iz neznanega razloga ni deloval), zato so tudi mesta na progi v bistvu končno stanje.

 

Edited by mancSLO
  • Upvote 2

Share this post


Link to post

2. Autodromo Nazionale Monza

240 prijavljenih v dirko organizator glede na predhodne dosežke (iR= irating) razdeli v 6 splitov. Jaz pristanem v tretjem splitu s štartno številko 19.

Kvalifikacije z 1:45:7 mi niso preveč uspele, 25 mesto. Na kvalifikacijah imaš na voljo dva kroga. Jaz grem prvega ponavadi bolj safe, saj ti eventuelni "cut track penalty" kroga ne prizna in kajhitro lahko končaš zadaj. Ravno to se mi je zgodilo v drugem krogu.

Dirko začnem vedno nekoliko previdno, kar me stane dve do tri pozicije. Scenarij iz prve dirke je podoben. Dobim rahel "bodičak" kar je pomenilo kroge 1:47:xx. Vseeno se mi je konstantnost obrestovala in sem končal na končnem 13 mestu, oziroma sedmem v GTE klasi.

SW "replay director" in iTicker ni nič novega. Video: bilo je tudi nekaj padavin v obliko fordov 😲:

 

Edited by mancSLO

Share this post


Link to post

3. Circuit de Barcelona Catalunya - Grand Prix

Ja veni vidi vici pa pri meni res ne gre. 200 krogov treninga maržan, potem pa na dirko. No ja, ni bilo časa :P

Spoiler

992a37e147208c87a589-slovenija-rusija-ce

 

Edited by mancSLO

Share this post


Link to post

4. Circuit of the Americas 

COTA: Tu se mnenja krešejo, Nekateri te proge ne marajo, drugim paše. Kombinacije so zares hude, dodaten motiv: "preživeti HPD in LMP1". Men dobr:

 

 

 

Share this post


Link to post

5. Circuit de Spa-Francorchamps

Za kot sem omenjal nekoliko nepriljubljeno COTA je ta teden na vrsti pravo nasprotje. Kaj in zakaj presodite sami, nekaj statistike iz 209/S3 si lahko ogledate tule:

Spoiler

lms1.jpg

Dirka. Nekaj sreče na štartu. Pace primeren setu, ki je bil bolj "safe mode". Premalo treninga, da bi s precej hitrejšim setom Eau Rouge 28 krat prevozil brez razpaljotke 😫:

 

 

Share this post


Link to post

Sem toliko opredal COTA, da moram malo nazaj uzeti 😁:

Share this post


Link to post

6. Phillip Island

Proga kot nalašč za multiclass [Joj].

Za tistih mojih vsaj 200 krogov pred dirko, sedaj, "malo" pred penzijo, ko so pričakovanja po učinkovitosti starejših delavcev s strani novodobnih managerčkov čezdalje večja[krniki], niti pod razno ni več časa.

Kot sem omenjal, se dirke v tekočem tednu vrstijo na 2 uri. Tule se vidi, kdaj je največ drena:

Spoiler

ilms.jpg

SW: replay director nekako usposobil, TV predloga nekoliko manj agresivna:

 

 

 

Edited by mancSLO
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Na koledarju je tudi: Detroit Grand Prix at Belle Isle

Pri Dizlu smo komaj danes prejeli licenco 🤑 za progo. Ker ni časa za učenje, smo iz Indycarja na hitro aktivirali Dallaro IR18, da se progo hitreje [it] naučimo:

 

The temporary street circuit, located on the Detroit River, Belle Isle has hosted a multitude of auto races since first opening in 1992. Currently hosting the Verizon IndyCar Series and IMSA Weathertech Sportscar Championship among others, the 2.35 mile, 13-turn circuit is located on a picturesque island minutes from downtown Detroit.

The digital replica of the track will highlight the beautiful landscape as well as several signature features, most notably the fountain near turns 9 and 10, the Detroit skyline and views into Canada. The racing surface is very unique and features smooth concrete, worn/polished concrete, new and old asphalt. The multiple surface types will challenge drivers as they discover where they can push hard and where they will need to be cautious.

Edited by mancSLO
Tekst

Share this post


Link to post

Ko se dnevna forca malo poleže. Load screen:

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

 

 

7. Circuit des 24 Heures du Mans

Zanimivo je, kako je proga vsem dolgočasna, vozi jih pa največ ravno v LeManu. Morda tradicija, 24h, ...

Ko ravno omenjam število dirkačev, je tule statistika za celoten S3, kdaj je za pričakovat na progi največ "kameratov":

Spoiler

average.jpg

 

Edited by mancSLO

Share this post


Link to post

Še vedno ne vem, kako je uradno s tistim slowdown-om. Do kje ga moraš odslužiti. Oziroma ali je zadosti samo, da oni rdeči counter odšteva...

Share this post


Link to post

Tega tud jaz nikol nisem naštudiral :D

Share this post


Link to post

8  Nürburgring Grand-Prix-Strecke

A jej... Sinoči imel priliko, da dosežem iR 2400. P3 zadnji krog, zapeljal skozi cilno, parkiral in ESC. Gledam ko tele, zakaj je towing pa to in ugotovim, da je bil šele white flag[Joj]. Pa je spet iR 2200 🤣...

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...