Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

Se opravičujem vsem, ki sem jim zagrenil večer. Sam pojma nimam kaj je blo to. Do zdej nism mel še nikol takih problemov.

Nimaš kej, se zgodi wink.gif

Bonča, sej sem vedu da si norc, sam tole je pa...Vsaka čast [ok]

S obema vožnjama sem zadovoljen. Na qual. sem se matrau s setupom, pa ni in ni šlo. Še dobr, da ponavadi dirke bolje odpeljem [it] Bilo je veliko dobrih, tesnih borb in prehitevanj. Nekateri res zelo lepo vozite in gledate na nasprotnike.icon_ok.gif

Drugače bo pa še treba delati na dirkaški etiki. :!:

Se vidmo na naslednlem treningu

Link to post
Po dirki v nedeljo bom osebno pregledal onboard posnetek štarta vsakega dirkača...neverjetno kaj se zgodi v prvih ovinkih...kazni bodo temu VISOKO primerne!

Se strinjam, da bo treba strogo kaznovat :!: mAxL, a pol grem jaz lahko v penzijo, če boš ti pregledoval posnetke :?:

Link to post

En primer: Dekleva(kamera), Maxelj(Leon Monroe), Marko Novak(Honda črna)...najebala sva ga seveda z Novakom...kazen bo lahko tudi kakšna prepoved dirke!

Glej hitrost na slikah...da bi vsaj malo spustil gas?

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg

Link to post
Po dirki v nedeljo bom osebno pregledal onboard posnetek štarta vsakega dirkača...neverjetno kaj se zgodi v prvih ovinkih...kazni bodo temu VISOKO primerne!

Se strinjam, da bo treba strogo kaznovat :!: mAxL, a pol grem jaz lahko v penzijo, če boš ti pregledoval posnetke :?:

Ne. maxl bo pomagav.

Link to post
Kdor 2x enga ven zrine, gre v STCC :mrgreen:

Ne samo to, kdor 2x zaporedoma kogar koli zrine, gre v STCC!

pazi zdej... Kdor pa v STCC ponovi isto napako, gre pa v RBR! (tam itak en bo mogu več nobenega zriniti)

Pošteno ;)

Aja, VSI bi si morali iRacing nabaviti, potem bi se zelo kmalu navadili na vsa dirkaška pravila (tudi nenapisana).

btw, thx fanjte za pohvale, ma je bilo par napakic, se še da malo popravit.

Link to post
Kdor 2x enga ven zrine, gre v STCC :mrgreen:

Ne samo to, kdor 2x zaporedoma kogar koli zrine, gre v STCC!

pazi zdej... Kdor pa v STCC ponovi isto napako, gre pa v RBR! (tam itak en bo mogu več nobenega zriniti)

Pošteno ;)

Aja, VSI bi si morali iRacing nabaviti, potem bi se zelo kmalu navadili na vsa dirkaška pravila (tudi nenapisana).

btw, thx fanjte za pohvale, ma je bilo par napakic, se še da malo popravit.

Mal za šalo sem mislil, sm res treba bo oz. tudi sam nism čist nedolžen, res lepo voziti, pa kdor reče da so min dotiki primerni, bi jaz raje rekel, naj bo minimalno od odbijača, ne rit na nosu, raje par centi manj in ni nesreče, imaš maneverski prostor itd.

bonča če imam prav ti lepo sam nastaviš avto za določeno progo, imaš te nastavitve že od prej al redno novo narediš, ko si na treningu?Ker krogov si kr neki naredil in nisi mel glih velik časa za spremninanje, tako da mislim da jih imaš že svoje narejene, ker še kr mi en gre v glavo tak čas?Dej mal povej.... :mrgreen:

Link to post

Ponavadi jih imam dosti, ma v WTCC-ju jih nimam. Po pravici povedano, sem uzel enega od Curitibe, in ga na brzino prilagodil Magny Coursu. Pač poznam dirkališče, in glede na to sem potem nastavil avto. Ampak ne v prvem šusu. Je bilo treba kar nekaj krogov, da so bile nastavitve kolikor toliko uredu. Če bi gledal moje čase, sem začel z visoko 1.48-ko, in se v 12 krogih spustil dol do sredine 1.46. 3x sem vmes popravljal setup, ampak bi se ga še dalo, ma je zmanjkalo časa.

Zato je res treba poznati nastavitve, da veš točno kaj spremeniti v tako kratkem času. Pomoje, če bise še malo igral, bi šel pod 1.46 sigurno, pa tudi linije še nisem dobro naštudiral, so sigurno še rezerve - pa med sezono ;)

Ampak, zapomni si, ključen ni setup, sigurno je bolj pomembno kako si zapomniš progo, kje se pelje s kakšno prestavo, kje si zaviralne točke, kje se pospešuje in kje se menja v višjo. Ni malo dela, ampak to je potrebno za dober čas!

Pa še vaja dela mojstra - to si sigurno velja zapomniti.

Link to post

fantje.. kulkr berem tole.. je bilo spet kar nekaj destruction derbija...

čist odkrito povem.. če se mislite tko agresivno obnašat na tekmah... pol je res škoda da sploh pridem vozit...

vozit na limitu 12-14-16 krogov je eno.. vozit na limito 1krog ali pa še to prvih nekaj ovinkov in bit porinjen vn od nekoga je res žalostno (kot se mi je zgodilo lani v zandvoortu)...

tako da.. ne se zgovarjat kako niste trenirali in vozili celo poletje itd... če vidiš avto pred sabo in si 0.3s za njim.. ne boš kr tko enostavno prišu mimo.. še posebaj pa agresivni nastopi v prvem krogu (ovinku) nisi kaj prida zaželjeni..

je pa res, da mi ne prhajat z izjavami kot so "nism vedu kje si" ali pa "nimam vkloplenega ogledala" itd... vsak ima dolžnost če je že prilezu do sm da spremlja promet in ve kako in kaj se dogaja okrog njega. in PIKA!

da ne bo pol podobnih izpadov kot je bilo v Imoli med Huff-om in Thompsonom...

napake se zgodijo. ne rečem,.. ampak če se dogajajo je pa problem... in ne, ni kriva neaktivnost, ampak razmišlanje in način vožnje.

zato,... kakorkoli že.. upam da bo v nedeljo res clean race & da se bomo kvalitetno preganjali

&good luck vsem

Link to post
Ponavadi jih imam dosti, ma v WTCC-ju jih nimam. Po pravici povedano, sem uzel enega od Curitibe, in ga na brzino prilagodil Magny Coursu. Pač poznam dirkališče, in glede na to sem potem nastavil avto. Ampak ne v prvem šusu. Je bilo treba kar nekaj krogov, da so bile nastavitve kolikor toliko uredu. Če bi gledal moje čase, sem začel z visoko 1.48-ko, in se v 12 krogih spustil dol do sredine 1.46. 3x sem vmes popravljal setup, ampak bi se ga še dalo, ma je zmanjkalo časa.

Zato je res treba poznati nastavitve, da veš točno kaj spremeniti v tako kratkem času. Pomoje, če bise še malo igral, bi šel pod 1.46 sigurno, pa tudi linije še nisem dobro naštudiral, so sigurno še rezerve - pa med sezono ;)

Ampak, zapomni si, ključen ni setup, sigurno je bolj pomembno kako si zapomniš progo, kje se pelje s kakšno prestavo, kje si zaviralne točke, kje se pospešuje in kje se menja v višjo. Ni malo dela, ampak to je potrebno za dober čas!

Pa še vaja dela mojstra - to si sigurno velja zapomniti.

Lepo povedano napisano!

Evo moj problem pa je, sicer 10x hura za opis o nastavitvi vozila, morm si kopirat in lepo na vikendu v miri prebrati, pač sam sem tudi avtomehanik, pa vseen ne vem vsega in tuki imam mali problem, določene stvari sploh ne nastavljam, a določene kot se mi zdi da je prav, lahko tudi da ni....

tako da Play veselo branje spisanega setupa.. [smoke]

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...