Jump to content

DGFX Clubsport Series 2019


edgeslo

Recommended Posts

Hehe, ta dirkalnik je res ena specifika... al ga ljubiš ali pa sovražiš :D

Meni osebno je to daleč najboljši avto na iR. Že to da nima niti ABS niti TC , konjev pa več kot dost je zame dobitna kombinacija. Če povrhu vsega pa še ni odvisen od downforce-a ..... dej no, ne moreš ga ne imet rad :twisted:

Pravzaprav mislim, da bo pravi razlog, oziroma dober opis zakaj se men tako dopade , da kljub temu, da je to modern avto ,se  še vedno pelje kot kakšen old school dirkalnik... 

  • Upvote 2
Link to post
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takole, tretja dirka je za nami. Z rezervne liste sta se tokrat povzpela tudi Sašo in Danjel. Žal se jima po nekaj nesreče ni izšlo in dobila sta black flag ter ponovno degradacijo na seznam rezervnih

Nimaš časa vsega brat ? Blo je dober, štartala sva 13., končala 4. Maš čas...   Veš tisto, ko se cel teden preganjaš po hosted serverjih in si kontanstno v top 3. Nekako dobiš feeling da si fu.

Druga runda je za ... nama. Prva ekipa tokrat ni uspela na dirko in se je bila primorana odjaviti. S Tomažem sva pred dirko kar nekaj potrenirala, vendar je ves trening šel v vodo, ko je prejšnji

Posted Images

Pritožb očitno ni bilo, tako da so spodaj uradni rezultati po prvi dirki.
Leva stran predstavlja skupni seštevek, desna pa ločeno samo za AM class.

 

image.png

  • Upvote 1
Link to post
  • 9 months later...

Čez Pre-Q če sem pravi videl smo zdaj oboji, tako da.... Okayama we are comming :D

Ker bo prvenstvo prenašal tudi iRacing na svojem uradnem kanalu (iESN) je bilo potrebno rahlo modificirati skine. 

Tole je uradno potrjen skin (imamo še plavo verzijo, sam se ni hotela slikat :P )

photo_n00075_s1 250 [smooth=1.0] 1920x1080.png

photo_n00076_s1 250 [smooth=1.0] 1920x1080.png

  • Upvote 2
Link to post
  • Round 1 – 2.4 Hrs of Okayama – November 16
  • Round 2 – 4 Hrs of Brands Hatch – December 7
  • Round 3 – 2.4 Hrs of Mosport – January 11
  • Round 4 – Hrs of Barcelona – February 15
  • Round 5 – 2.4 Hrs of Phillip Island – March 7
  • Round 6 – 4 Hrs of Interlagos – April 4

Točen urnik najdeš https://www.slo-racing.com/clubsports-series-powered-by-dgfx/

Sprememba je edino, da bo dirke prenašal poleg RACESPOT-a tudi iESN (official iracing eSports Network). 

 

  • Upvote 2
Link to post

Ker se kot ekipa večino stvari zmenimo na privat kanalih na discordu, sem se odločil, da še tukaj malo poročam. Letos vozimo v dveh ekipah v AM klasifikaciji (povprečen iRating v ekipi mora biti manjši od 2700):

#75 slo-racing.com eSports team

  • Sašo Prosen
  • Danjel Tomšič

#76 slo-racing eSports team

  • Tomaž Eržen
  • Matjaž Murn

Vsi štirje vozniki v obeh ekipah smo uspešno odvozili Preseason zahteve, ki so bile:

  • 50 total laps, of which
    • 25 laps must be consecutive (no invalid lap times, may include pit stop), of which
      • 5 consecutive laps must be incident-free and
      • the remaining 20 may only contain off-tracks

Če tega ne odpelješ, dobiš pogojno že pred začetkom sezone. To pomeni, da vse potencialne kazni dobiš dvojno (npr. stop&hold 30s => stop&hold 60s).

Sedaj sledijo priprave na prvo dirko sezone, ki bo 16.11.2019 ob 19:00 po našem času (pred tem so še treningi in kvalifikacije).

Več v naslednjem reportu...

  • Upvote 5
Link to post

Danes imamo ob 21h practice session. Če bi se nam kdo pridružil, je zelo dobrodošel, da nam malo gužvo dela - vsaka gužva prav pride, da malo natreniramo za dirko.

Ime: DGFX Clubsport Series hosted by slo-racing.com
Password: strongpassword
Track: Okayama
Cars: Porsche 911 GT3 Cup, Audi RS3 LMS, Global Mazda MX-5 Cup

21:00 - 23:00

  • Upvote 2
Link to post

Trening je potekal odlično, kar nekaj ljudi se nam je pridružilo na serverju in poskrbelo za nanos gume na asfaltno površino.

Danjel še vedno sestavlja svoj sim-rig, Sašo se je pridružil za slabo uro, ker je bil utrujen od prekladanja cementa, midva s Tomažem pa sva vztrajala celi dve uri. Oba sva odpeljala en poln stint in še nekaj dodatnih krogov po tem. Ob koncu stinta sva šla v bokse in samo dotočila gorivo, gum nisva menjala. Potem pa samo še nekaj krogov, da sva dobila občutek kako se obnaša avto brez menjave gum.

Prišla sva do naslednjih ugotovitev:

  • omejitev posode za gorivo je 61L. To pomeni, da ga v boksih praznega do vrha napolnijo v cca. 20ih sekundah. Polna posoda za gorivo je za cca. 32 krogov, če bova malo privarčevala  v gužvi in zavetrju, mogoče celo 33 krogov.
  • menjava gum traja cca. cca. 25-27 sekund
  • menjava voznikov traja 30 sekund, ki pa se izvaja med dotakanjem goriva in menjavo gum
  • postanek v boksih samo z dotakanjem goriva traja od 40-45 sekund (nekaj je variacije v hitrosti dolivanja goriva, nekaj pa v najinih napakah pri uvozu, izvozu in ustavljanju v boksu).

Odpeljala bova torej tri stinte, taktika pa bo verjetno sledeča:

  1. Tomaž: warm-up + 32 krogov (cca. 49 minut) - v bokse po gorivo&menjavo gum
  2. Matjaž: 32 krogov (cca 49 minut) - v bokse samo po gorivo
  3. Matjaž: 31 krogov - do konca. Po trenutnih izračunih naj bi ostalo cca. 5L goriva

Po prvem stintu bova verjetno menjala gume, ker traja menjava voznikov (30s) deset sekund več kot samo dotakanje goriva(20s) in bi avto stal v prazno v boksih. Malo še razmišljava o tem, da ne bi sploh nič menjala oz. da bi mogoče menjala samo na eni strani. Bo treba še malo stestirat.

Začel sem uporabljat VRS Telemetry. Fajn je, ker lahko narediš ekipe in primerjaš telemetrijo med sabo. Malo za občutek - takole izgleda statistika stinta:

BFiZmRw.png

  • Upvote 5
Link to post

Tole gre pa zares [ok]. Kako to jaz, če lahko tle mal posmetim [it]:

Sicer mi je Sašo povedal, ampak nekako 2 stinta gresta v iR komot brez menjave gum. Kaka za obrabo nezahtevna proga gre celo 3 stinte. Tle smo npr. imeli Bathrust 1uro in 20min z omejitvijo 45l. Dva postanka torej a gum nisem menjal. Časi na koncu niso kaj slabši, gre na račun prometa: bh.jpg

VRS Telemetry: jaz si pomagam z blap in potem primerjam oziroma poizkusim popraviti eno ali dve kombinaciji, kjer izgubim največ. Za kaj več ni časa 🤗. Moje tipično trapanje na zavori v eni od combo: vrs.jpg

Ps: v vednost tale telemetry jaz na svojem računalu vklopim samo za practics session, saj mi povzroča rahlo zatikanje iR in ga za dirke izklopim...

Za preračunavanje goriva je uporabna bindana tipka od crewchiefa, sam uporabljam tudi dashboard na odsluženem androidu pripopanem na volan simhub za iracing

Zna pa biti pomembno prehitevanje počasnejših klas, kjer pa nimam 5min izkušenj. Namreč vedna lmp in hpd padajo mimo nas [it]

Edited by mancSLO
  • Upvote 2
Link to post

Bravo ekipa 2 😉 

Fantje, imam težave z volanom...tako nebom mogel vozit. Prebral tutoriale, štimal nastavitve po nasvetih po netu in ševedno me heca. 

Problem se dogaja na ravnici, oziroma v blagih prehodih z levega v desnega ovinka in obratno. (Na Okayami je to 3-4 ovinek npr). Volan držim ravno, avto pa plava levo desno za par stopinj... Pravijo da je to ta oscilacija....probal preko nasveto, kako to odpravit, vendar še skozi isto. Verjetno sem (upam) kje kaj spregledal. Samo če ne odpravim tega, si ne grem delat sramote na dirko. Upam da je kak jolly v rokavu za št.175 

Link to post
pred 42 minutami, B_U_R_I je napisal:

@Danjel T. dej na iRacing forum napiši. Tam je sigurno ogromno ljudi z SimXperience volanom, ki so mogoče naleteli na podobne težave.

Kaj si pa do sedaj probal?

@B_U_R_Ima vse živo. :) Sicer sem nekaj izboljšal, ma ni to to. Tudi zgoraj omenjeni tutorial sem pogledal. 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...