Skoči na vsebino

Sezona 2 [2008/09]


Recommended Posts

Novosti!

Za nedeljsko dirko morajo dirkači na dodatnih kvalifikacijah postaviti čas, ki ne sme presegati 3 sekund zaostanka za najboljšim!

Prijave so zaključene, sepravi nobeden več se v prvenstvo nemore prijaviti, kdor za nasledje dirke nebo napisal da bo odstoten, ima prepoved naslednje dirke!

Iz prvenstva so izključeni: Sever, Sukič

Opozorilo: Berlic

Ne štekam.... Sej so kvalifikacije...Kaj to je blo kakšno opozorilo dano po uvedbi kvalifikacij da se bo to izvajalo....?

Pač trenutno nimam cajta in po dvigu nivoja dirkanja nisem sodeloval, ker sem na eni dirki preveč zaostajal in delal zato samo štalo zaradi tega.

Sej ni panike, čeprav bi se pozimi kdaj še priključil....

SREČNO in fajn borbe še naprej itak ste preveč divji zame :)

Link to post
  • Odgovori 2,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da se ne bomo sam kregal kdo je kej kriv pa kdo ne... ena "fotozgodba" 3 wide T1 - Mejak cist zmesan po 3h kolesih : Ljubljanske Mlekarne skozi Lesmo 1: Sendvič - Šoster = salama :

Posted Images

maxl a ni 3s mal huda?

Če mal na hitro preračunamo: 3s x 18 krogov je 54s, kar je še daaaaleč od tega da bi kšnga zaostankarja ujel. Tako da se mi zdi malce preostro tole :)

Link to post
maxl a ni 3s mal huda?

Če mal na hitro preračunamo: 3s x 18 krogov je 54s, kar je še daaaaleč od tega da bi kšnga zaostankarja ujel. Tako da se mi zdi malce preostro tole :)

To je za kvalifikacije :P Če zaostajaš 3 sek na kvalifikacijah, nisi prišel "najbolj" pripravljen...in ven z tega se ponavadi pokaže le negativna stvar na dirki.

Link to post
Ukinjamo te pasivne udeležbe. "Bom ko bom mel čas, mogoče pridem", če si resen boš dirkav, če ne ne. Kjer je red, tam je med :D

To pomeni?

Če recimo en vikend ne bom imel časa me čaka izključitev iz prvenstva :twisted:

Link to post
Ukinjamo te pasivne udeležbe. "Bom ko bom mel čas, mogoče pridem", če si resen boš dirkav, če ne ne. Kjer je red, tam je med :D

To pomeni?

Če recimo en vikend ne bom imel časa me čaka izključitev iz prvenstva :twisted:

Če neboš mel časa, napišeš pod aktualno dirko....veliko jih že zna to, celo na telefon so me že obvestili (Apat, Bonča, Dekleva Zupanu, Zupan meni :D )(pohvalno in hkrati prikazuje eno resnost)

Sej tud v službi ko maš bolniško, sporočiš svojemu nadrejenemu (razen če si privatnik) :P

Če si pa tiho pa nič ne napišeš, pa zajebeš še enemu drugemu mesto na dirki :!:

Link to post

Fantje ne se zgovarjati, ker poškodbeni model v GTR je res na psu. PA ne zdej neki o tem, kako mi je avto zanašalo pa ne vem kaj... sami sebi lažete!

Raje povejte kaj bolj konkretnega, ne se skozi nekaj izmikati, pa se zgovarjati na avto.

Link to post

vedno je bilo tako in BO,da je krivec za nesrečo tisti, ki je odzadaj ali prileti od strani v bok.

kar se pa tiče zapiranja(namernega ali nenamernega)ima vsak voznik 3x pravico zapiranja(če sta v istem krogu), šele potem se kaznuje ,tko je real dirkanju če se pa motim naj me kdo popravi.

hehehe pa fajn se mejte, men je danes tak FAJN.

lp

Link to post

Oprosti, ampak se pomoje motiš. Če bi bilo po tvoje bi potem vedno pokalo. Ne vem kje si prišel do števike 3x je dovoljeno.

Zapiranje je pač ena taka osebna stvar, ki jo mora vsak posameznik v določeni situaciji oceniti, ti lahko enega zapiraš celo dirko brez problema, ampak to moraš narediti pravočasno, ne pa v trenutku, ko je tisti "za tabo" že ob tvojem boku.

Jaz sem na primer enkrat odpeljal 70 krogov v Dijonu (gpl) z počasnejšim avtom kot tisti za mano, ampak me do konca dirke ni uspel prehiteti, pač na koncu ciljne sem mu vedno PRAVOČASNO zaprl pot po notranji strani in njemu je ostala vedno samo pot po zunanji. In ne me mogel prehiteti, čeprav je v ovinek prišel že velikokrat pred mano, ampak moja krajša linjia (pač Dijon-ov 1. ovinek je dol desni zavoj) je botrovala k temu, da sem bil na izhodu vedno pred njim.

Tako, samo za info.

Upam da ste dobro prebrali napisabo! Tako se dela.

BTW, Miro, vse najboljše za 55. rojstni dan. Vse najboljše. icon_ok.gif Pa na veliko zmag. [champ]

Link to post

Mitja [it] hvala lepa za čestitke

lepo si razložu svojo situacijo nevem zakaj bi po moje, moglo potem pokat.

poglej situacijo Hamilton-Kimi v SPA nakonc a se ti je zdel to kr je Hami naredu uredu.(mimo grede za mene je bla ena velka oslarija Hamija)

no kr se zapiranja tiče sem reku, naj me naj nekdo popravi ,(vem da sem nekje bral,da do 3x tolerirajo komisarji dirke potem sledi črna zastava, zelo redko vendar sem jo vidu nekje na eni dirki za nekoga-govorim za F1) FANTJE pa brez zamer pa še naprej gas do daske tm kjer se da.

Mitja tudi tebi še velik [champ]

lp

Link to post

To koliko krat lahko voznik spremeni smer bo najbolš Ale povedal. Ker je sodnik s sodniško licenco.

Kolikor pa sam vem se za zapiranje šteje da voznik spremeni smer dvakrat. Torej če pred ovinkom ali pa na ravnini zapelješ na levo, moreš tam tudi ostat. Ne smeš se vračat več na staro linijo.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...