Skoči na vsebino

Ferrari F40 HOTLAP [2014]


B_U_R_I

Recommended Posts

  • Odgovori 199
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Po premisleku sem prišel do ugotovitve, da sem bil tukaj verjetno "malo" pregrob s bededami. Očitno sem imel slab dan, nikakor nisem mislil tolk grobo, kot sem napisal   Tako, da se opravičujem up

Prvenstvo se je minuli petek zaključilo. Najbolje je svojega rdečega vranca krotil znani as slovenske simracing scene Mitja Bonča. Prvenstvo je dobil sicer brez zmage - osvojil je štiri druga mesta in

ovo je najveca LAZ i PREVARA koju sam cuo u zadnje vrijeme,hahahahaha pa Janko ti najveci alkoholicar i pivopija hehehee i zbog piva bi vozio 3.000 km looool   :D

Veliko se lahko dobi na bremzanju s tem avtom. Evo posnetek aliena Bena Cornetta na Magione. Drugačna proga ampak ista tehnika bi tud na Vallelungi delala.

 

Se vidi kako hitro downshifta in ze med bremzanjem zgodaj zavije, da rotira avtomoboil. Niti ne zgleda težko ne? :)

 

Link to post

Ne skočit na pedal, ampak pusti, da težo prenese na sprednji konec preden pritisneš pedal do konca.

 

Seveda preveri, da ti pedala delujejo pravilno in da nimaš na 50% pritiska pedala že 100% v igri ...

  • Upvote 1
Link to post

Ja ta avto je res zahteven za obvladati in biti hiter. Včeraj sem vozu, tko da sem dobil res feeling v njega. Zahteva mnogo truda in potrpežljivosti. Pomemben je hiter turn-in. Čeprav v 1. sektorju zgubljam pol sekunde, nevem kje. Je jeba.

Link to post

Men pa ni jasno zakaj sem skor sekundo zadaj v 2. sektorju. Ta avto je prava katastrofa za te hairpine, prva prestava je karnekaj, turbo takoj zabije na maksimalne obrate, bremz diski so očitno iz ementalerja... Jao :)

 

S kakim drugim avtom dobim tud WR ali pa vsaj top3 hotlap po 15-20-30 krogih, s tem pa rabiš ene 5x tolko treninga. Pa mislim da je zdaj še težje obvladljiv kot v verziji 0.4.

 

@Domen, kot je rekel Matjaž, skoraj nikoli ne pritisneš pedala do konca, samo takoj na začetku pri bolj hitri hitrosti, ko pa si na sredini brake-pointa pa kar konkretno že spustiš pedal in zaviraš skoraj do apexa. 

Link to post

Ma jst sem isto hiter z default setupom, kot z kar koli drugim. Tako, da setup sploh ni bistven pri tem avtu. Samo naštudirati ga je treba, kar pa sploh ni mačji kašelj. Sploh v (kot je rekel Joco) v (zelo) počasnih ovinkih. Vse bolj se mi zdi sledeče: v gpl-ju, specifično v Monacu, nič na silo, brez škripanja gum, natančno, in čas pride sam od sebe. Držite se tega, boste takoj hitrejši. Najpomembneje pa - ne na silo! Vozite, kot bi imeli v rokah dojenčka, resno.

 

Evo sem dal še posnetek gor:

 

ps: kljub temu da imam hud komp, se mi z Frapsi zatika. Kako to rešit?

  • Upvote 1
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...