Skoči na vsebino

Sezona 5 [2011/12]


Recommended Posts

  • Odgovori 916
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uf, zanimiv vikend & popolnoma presenečen nad svojo kvaliteto odpeljanih dirk... Q: prišel malo pred 9, pozdravi vse in videl da ste že začeli s Qualy. Hm, malo prehitro je Eržen verjetno prest

Dodal bi še par besed. Kot sem že omenil, je goljufanje izjemno resna obtožba in ni hec. V rfactorju smo naprimer testirali v tyki (anti-cheat klient) in smo bili tisti, ki smo tam testirali enako

Slo-Racing WTCC 2011/12 Champion

Posted Images

Qualif: Odlican time isp 1.35 mada sa u sektor 3 uradio malu napaku,odlicno 2 mjesto na startu

Race 1: Zadovoljan 3 mjesto.Dobar start povedem trku ispred Slapara koji je cijelo vrijeme vrsio pritisak,tesko je bilo voziti brzo sa 110 kg pogotovo na pravce sam gubio puno.Negdje oko 8 kruga vidim da Slapara nema ali je tu Soster koji mi se brzo priblizavao i negdje 2 kruga pred kraj me obidje u zadnjem turn-u a poslije u turn 2 napravim napaku i kontakt sa Sosterom (sorry) i tu nas obidje Slapar,ja padnem na 3 mjesto.

Race 2: Odlican start malo kontakta u prvi turn a iz turn 2 izlazim na 2 mjesto,onda odlicna borba sa Tomazom cijelih 14 krugova smo vozi ispod 1 sec.na kraju Tomazu hvali gasa i ja zmagah.

Odlican vikend za mene (110kg je previse)

Link to post

Q: Čudno mi je bilo, da sem proti drugim tako hiter, četudi sem imel malo kg. 1. mesto brez riskiranja.

R1: Seveda sem padel takoj za Kralja z BMW. Se mi je zdelo, da ga komot sledim, sem pa vseskozi izgubljal na unem kuclju - desnem ovinku na začetku tretjega sektorja, tako da nisem imel šans da kaj poizkušam. Po napaki padem na tretje mesto za šostra, ko pa sta se s Kraljem zapletla celo povedem. Najprej mi je še kar šlo, potem pa je popustila koncentracija in sledil je izlet s proge in padec na drugo mesto.

R2: Slab štart, na začetku 11. mesto. Hitro sem prišel za Maxla, takrat se je pa začelo. Ker sem ga tako hitro dohitel nisem mislil da bo tako agresivno branil mesto, pa ga je. Zletela sva oba ven in medtem ko sem ga čakal tudi precej izgubila. Od takrat avto ni več deloval dobro in je vseskozi drsel. Proti koncu tekme še enkrat dohitim Maxla in seveda še enkrat trčiva. Tokrat - po mojem mnenju - krivda ni moja, saj sem se umikal na skrajni desni rob, skoraj na travo. Seveda bodo pa svoje povedali sodniki.

tldr: Pričakujem precej kazni, ker sem šefa dirke dvakrat ruknil ven [iz]

Se vidi da premalo dirkam. Na kvalifikacijah mi še kar gre, na dirki pa nikakor ne. Manjka predvsem koncentracija, saj sem opazil da misli kar malo odtavajo. Se bom moral še na kako prvenstvo prijavit, da bom imel več vaje :)

Link to post

Q: Odpeljal slab krog s časom več kot pol sekunde slabšim od PB. P7

R1: Ker sem pred štartom videl, da piše, da dežuje, sem reskiral in izbral dežne gume. Na še suhi progi sem štartal solidno in v prvem krogu izgubil 2 mesti. Na začetku L2 sem se zaradi trka z Jermanom obrnil in padel z P9 na P12. Ker se je cesta začela sušiti sem vedel, da z dežnimi gumami ne bom konkurenčen a sem vztrajal, dokler mi na 3/4 dirke niso z boksov že drugič javili, da so gume obrabljene. šel sem na menjavo za slick in časi krogov so se zelo izboljšali, kar pa mi ni nič pomagalo in končal sem na P13.

R2: štartal dobro in takoj pridobil 3 mesta. Nekaj zavojev za tem me je po trku z Slaparjem obrnilo in padel sem na zadnje mesto. V naslednjih 8 krogih sem z dobro vožnjo prehitel 4 dirkače, še štirje pa so naredili napake. Nato sem 5 krogov vozil na P6, v predzadnjem krogu pa sem naredil manjšo napako, se na hitro zavrtel in takoj izgubil mesto proti Slaparju, ki mi ga v zadnjem krogu ni uspelo prehitet. Končal na P7.

Link to post

Ja, tole v prvi dirki je bilo hecno. Skoz je kao deževalo, je bila pa proga največ 5% mokra. So mi pa zanimive take dirke ko ne veš v kaj bi avto obul. Se je videlo da smo vsi čakali in gledali eden drugega kaj bo naredil in se vključili v zadnjih sekundah :lol:

Link to post

Ja pri Race On vse dirke kar jih je bilo "mokrih", so bile bolša izbira gume za suho. Ne vem a je skos bolj

malo deževalo, al je igrca mal čudna glede tega?

Link to post

Kolikor mam jaz izkušenj, sta samo dve stopnji mokrega. Na prvi si s suhimi gumami dosti hitrejši, na drugi so pa dežne gume boljše (tudi brisalce skoraj moraš met vklopljene). Potem pa seveda pride "sušenje" proge oziroma dež sredi dirke, ki lahko začini vse skupaj :)

Link to post

Hja Aleš, zgleda da sva oba potegnala takratko...

Tud sam sem vidu da je začelo deževati, šel v boxa in... bil v zmoti... temperature gum pa so zrastle do lune...

spodj sm pripel kako je izgledala temperatura proge...

hecno :)

post-60-0-21003700-1326992767_thumb.png

Link to post

Hja Aleš, zgleda da sva oba potegnala takratko...

Tud sam sem vidu da je začelo deževati, šel v boxa in... bil v zmoti... temperature gum pa so zrastle do lune...

spodj sm pripel kako je izgledala temperatura proge...

hecno :)

post-60-0-21003700-1326992767_thumb.png

Hahaha! Upam da oprijem v dežju nima takega obrata :) hecno...

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...