Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Ne, tale Massarutto je že bister...za finance. Očitno je Kunos tokrat ubral pot velikih razvijalcev in tako se bo tudi obnašal do svojih klientov. Očitno je, da so v času Netkarja zelo trpeli pomanjkanje financ in da jim je sedaj pač bolj pomembna masovna prodaja kot čistokrvna simulacija. Seveda noben ne pričakuje, da bodo delali zastonj, ampak ta PR ki ga imajo sedaj je živa groza in predstavlja vse zaradi česar je danes večina iger slabih. Mislim da obstajajo še druge poti, bolj iskrene, kjer prodaja kljub temu ne bi trpela. Ob tem citatu, ki ga je prilepil zamex človek dobi občutek, da imajo ljudi za neumne. Dečko pa pozablja, zakaj sploh je prodaja AC dobra. Dober PR ti lahko pomaga samo prvič, potem pa moraš nekaj pokazat.

Link to post

Ah to neki naklada.

Dajte mi prosim povedati razliko med nKp in AC!

Res me zanima zakaj se je nKp prodajala tako slabo? Ziher ne zaradi tega, ker je "full drugačna" od AC (kjer je AC full za množice in nKp full ni) - kr neki.

Kar je danes pomembo je najprej dobra reklama in konstantno filanje možganov, neki tazga smo bili deležni od AC (je pa res, da imajo srečo, ker v tem obdobju ni nič kaj "pametnega" za hard core driverje).

ps: Zamoje pojme je AC še vedno hard core simulacija (ni res ga ne razumem, kaj je mislil povedati, kaj so naredili drugače od nKp, da so tako zelo povečali pridajo).

Pa me niti ne zanima - meni je všeč in to je kar šteje!

Link to post

Eno je da so na Steamu. Drugo je, da še ni MP, ker v NKPro je bil katastrofalen in to jih je nekako pokopalo. Tretje pa je, da je bil za večino NKPro PREhardcore. Moraš vedeti, da je na svetu veliko več ljudi ki hočejo preprosto, kot pa tistih ki so "hardcore". Treba se je pač prilagodit, če ne si pogorel. Zaenkrat je AC na pravi poti. Kar se pa tiče MP in AI, naj si vzamejo čas da bo delovalo kot je treba, kot pa da se zgodi še en NKPro.

Link to post

Pokopalo jih bo tudi če si bodo vzeli preveč časa... Mislim da vsi po vrsti (rF2, AC) prehitro napovedujejo igro (že sama objava da jo delajo), ker se potem vleče in vleče mesece in leta... namesto da bi imeli 3/4 narejeno, pa potem v pol leta končano in bi bilo to to. Sedaj bodo pa nategovali kot rF2.

Link to post

Eno je da so na Steamu. Drugo je, da še ni MP, ker v NKPro je bil katastrofalen in to jih je nekako pokopalo.

To pa sploh ni res! Sem ogromno prevozil nKp (sigurno največ pri nas, o tem sem ziher) in osebno lahko povem, da od začetka res MP ni bil rožica, potem so pa stvar zelo porihrali. In odvozil sem kar nekaj lig in nikjer si bila neka velika pripomba čez MP (oz. sploh debate o tem ni bilo - pač si vedel, da NI dotika in to je to. Sej tako je tudi v real F1).

In to je bil eden od problemov, zakaj se ni špil prijel - pač je bil "prezahteven, sploh ker si mogel voziti skoraj brez-dotikov.

Drug razlog zakaj ni šel masovno v prodajo - slaba reklama, ljudje pač niso vedli za obstoj, kasneje ko pa so zato izvedeli, so malce preverili koliko folka to igra, so uvideli, da je bolj tema (pač začaran krog).

To se je z AC zelo spremenilo!

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...