Jump to content
ingange

DIY Sim Racing Pedals

Recommended Posts

pred 28 minutami, ingange je napisal:

HA ha .  Zelo težko je primerjati zavore v osebnem avtu in simracing . Kot prvo osebnega avta ne vozimo na limitu in skoraj nikoli ne zaviramo tako močno kot v virtualnem svetu , če pa že nasm ABS zaropota .

Ja osebni avti imajo hidravlično zavoro ja .  Ampak na meganu je mehka ko toplo maslo . Na golfu MK1 GTI je malce trša ampak še vedno mehka kot maslo na sobni temparaturi .

Najtrša ki sem jo sprobal na osebnem avtu je bilo v golfu MK1 1.3  ki ni imel servo ojačevalnika .

Moj G27 ki ima vgrajen GTEYE brake mod in dodano trdo peno v stilu Nixim brake mod je veliko bolj trd kot vsak avto ki sem ga probal oz isto kot golf brez servota .

Tako da ne vidim smisla narediti hidravlično zavoro za simracing ki bo mehka kot maslo . Najverjetneje bo trda kot pri motorju ali avtu ki nima servo ojačevalca . Ta trd občutek pa se po moje doseže tudi z trdo vzmetjo in gumjastimi blažilniki na load cell zavori .

Lahko da se motim vendar je po moje občutek dobre load cell in hidravlične zavore precej podoben .

Ker sem pa zelen v high tech simracingu postavljam vprašanja ter zbiram izkušnje in nasvete  .

Tudi jaz sem bil lastnik golfa Mk1 1.3 1974 :D  Prvo si moraš razjasniti čemu služi hidravlika pri stopalkah za zavore,potem pa lahko greš naprej raziskovati. Torej,pri Golfu Mk1 si moral presneto pritisniti,da so zavore prijele in potem nisi nikoli vedel,kdaj bodo piknile tako močno,da so zablokirale. Torej,hidravlika pa poskrbi,da ti ni potrebno pritiskati kot budala na stopalko,da bo prijela. Enako je pri servo volanu. To je razlaga za RL avto,dirkalnik. Torej imeti zavoro,na katero boš moral pritiskati že na začetku kot norc,da bo prijela je brez veze. Za to pa so razvili hidravlične zavore,kjer DOT4 in cilinder poskrbita za lagodno,natančno zaviranje brez uporabe velikih sil.

Share this post


Link to post

Govorim lahko samo za Fanatec CSP v2 pedala.
V prvem postu si prilepil sliko load cella, ki izgleda čisto drugače kot od Fanatec-a

Takole zgleda Fanatec:
fanatec.jpg

Na ta load cell pride kovinski batek, na ta kovinski batek stisljiva pena, na njo pa vzvod, ki pride iz pedala.
Fanatec ti nato ponuja še 3 različne možnosti pritrditve.
Na najvišji luknji moraš preden sestaviš pedalo, močno stisniti to peno. Končni rezultat je zavora, ki nima skoraj nič hoda, zelo težko za uravnavat trail brake, občutek je pa tak kot da bi stiskal kovino, kar dejansko tudi jo (na load cellu). -F1 style, baje? :S 
Na drugi luknji je tista pena ravno prav stisnjena, da zagrabi ko pritisneš pedalo, brez težav tudi dosežeš 100% -Še najbolj podobno hodu osebnega avtomobila
Na tretji luknji pa je že toliko prostora, da lahko pedalo stisneš do fizičnega limita pa ne bo doseglo 100% - Long travel (premajhna pena <<)

Hidravlični blažilnik in vzmet, ki prideta zraven nista vredna 5c. Dejansko ni razlike, če voziš z ali brez, kar pomeni, da cel feel zavore dobiš od tiste stisljive pene med dvema kovinskima batoma. Če cel sistem lahko stisneš v dlani potem veš, da na nogi ne bo praktično nobene razlike.

Sam sem zadevo rešil tako, da sem nabavil drug blažilnik, ki ima cca 50% več olja in vzmetjo, ki je mnogo trša od prvotne. Sedaj je cel ta sistem trši od tiste pene, ki je med dvema kovinama in občutek je podoben hidravličnemu. Veliko lažje se zavira na limitu ni pa še vedno tisti hidravlični občutek pri katerem lahko natančneje popuščaš zavoro.

Moje mnenje je, da je možno narediti dobra pedala na load cell, nikoli pa ne bodo imele enakega občutka kot ga ima hidravlika. 

Edited by alkoro

Share this post


Link to post
42 minutes ago, MarkoP said:

Hey Goran, tukaj imaš nekaj zanimivega za brat. Ravno berem tudi sam, ker tvoje vprašanje zanima tudi mene.

http://www.isrtv.com/pedal-tech/comparing-pedal-technologies-work/

Mislim, da so oni dovolj verodostojni.


Iz linka:
 

Quote

Also keep in mind that load cells, especially the ones used in Fanatec products, are meant to bend under pressure. That means, over time, they will get weaker, and can break. Replacements generally aren’t expensive, but keep in mind that you would likely have to replace it yourself.

Se pravi imajo ostala pedala  rešeno drugače. Nič čudnega, da jih dobiš na ebay pod 2$ [Joj][buzara]

Edited by alkoro

Share this post


Link to post

Ja sistem ki ga bom izdelal jaz  bo baziral na tej zasnovi .

Load cell ki je v prvem linku  je pa industrijski  in bi ob normalni uporabi moral zdržati kar precej . 

 

example cst motion.jpg

Share this post


Link to post

Zanimiv dizajn. Tisto zeleno se verjetno stisne in s tem reguliraš feel pedala?

Share this post


Link to post

MarkoP hvala za za link .

Najbolj realen in odkrit se mi zdi komentar uporabnika : nelsheusinkveld 

Bom ga prilepil tukaj če še koga zanima .

As a manufacturer of loadcell based pedals, I want to share some views. The article goes fairly straight towards hydraulics being best, period. Presumably, and understandably, this is because real cars use hydraulics, so hydraulic sim pedals must be the best. This really is not an explanation at all however, and when you look closely at good hydraulic sim pedals, they work almost exactly like good loadcell pedals. You compress a stack of rubbers, springs, washers, cat hair, etc as you press the pedal.

Its not that hard to explain why car hydraulic pedals and sim hydraulic pedals work quite differently. Its very easy to see that while the operating principle may be the same, the "feel" of a real car pedal comes from many different things mostly absent in sim hydraulic pedals. I can explain that but that would become a pretty lengthy bit of text!

What all the good manufacturers do now, loadcell and hydraulic, is generate a user configurable feel by using various rubber bushings, springs, washers etc. This gives excellent results for 'feel' while all the time accurately measuring your foot force. You can use a loadcell to measure the force, or hydraulics, both can be extremely good if properly designed.

Load cells also don't fail (well not for a loooooooooong time) if used to no more than their rated force. I think the reason many people have broken loadcells on their Fanatec is that its fairly easy to overload the loadcell by pressing firmly. More high end pedals require higher brake pedal forces and are ideally made so that you can't calibrate into overload. So the max calibration is also the maximum allowable loadcell load. This way I had a loadcell last for over 10 years, just as accurate and dependable as on day 1. I'm fairly sure if you use a 1000psi pressure sensor and subject it to 2000psi for too long, it may fail at some point as well.

So by the time you get to the better loadcell and hydraulic pedals, the design and specific pedal functionality is more of a decider than the method used to measure your input force. They are both good methods.. The race teams in GP2 and F3 and a few other driver training simulators I work with are also divided, some use hydraulics, some load cell. Its more the execution of the method than the method itself.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

@alkoro Ja tisto je gumjati oz Poliuretan distančnik . In skupaj z vzmetjo in različnimi kombinacijami gumijastih distančnikov prideš do željenega upora .

Tukaj je še ena kombinacija vzmeti in dveh gumijastih distančnikov različnih trdot : 

Untitled1.png

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Pa še kratek video kako deluje vse skupaj v praksi :

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Zanimivo, moram priznat da se nikoli nisem toliko poglobil v load cell sisteme.
Čisto drugačen sistem kot Fanatec, Tukaj deluje preko vzvoda.
Pomisleke imam le glede progresivnosti trdote pedala, verjetno bi rabil bolj progresivno vzmet ali pa 2 poliuretanska distančnika.

Na hidravliki trdoto nastavljaš z več distančniki.
Slave.jpg.3d252d54aa7c86f54f47d65d897523

(Na začetku dva mehkejša, potem en malo trši, na koncu najtrši.)
Mogoče je tu prednost hidravličnih pedal.
Je pa tako da vsem ne paše enako in na koncu je odvisno od osebnih preferenc. 
Prednost tvojega load cell sistema je v tem da ni potrebno skoraj nič vzdrževanja. Le občasna zamenjava distančnika, ko se iztroši.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Pred 15 urami , silicijeva dolina je napisal:

Tudi jaz sem bil lastnik golfa Mk1 1.3 1974 :D  Prvo si moraš razjasniti čemu služi hidravlika pri stopalkah za zavore,potem pa lahko greš naprej raziskovati. Torej,pri Golfu Mk1 si moral presneto pritisniti,da so zavore prijele in potem nisi nikoli vedel,kdaj bodo piknile tako močno,da so zablokirale. Torej,hidravlika pa poskrbi,da ti ni potrebno pritiskati kot budala na stopalko,da bo prijela. Enako je pri servo volanu. To je razlaga za RL avto,dirkalnik. Torej imeti zavoro,na katero boš moral pritiskati že na začetku kot norc,da bo prijela je brez veze. Za to pa so razvili hidravlične zavore,kjer DOT4 in cilinder poskrbita za lagodno,natančno zaviranje brez uporabe velikih sil.

Kakšne so pa sicer zavore in volan kot hidravlične pri Golf 1ki? [Jel2]

  • Upvote 4

Share this post


Link to post

Mehanske. Tudi Pasat 1.9. Dizel 1991 letnik je imel volan mehanski,brez servo ojačevalca z klasičnim volanskim drogom,ki je imel polžasto vreteno(no,odvisno od modela in takratne opreme). Tudi zavore pri Golfu Mk1 1974,ki sem si ga lastil so imele mehanske bobnaste zavore,brez servo ojačevalca. Leto kasneje sem nabavil golf GTI 1975 letnik,ta pa je že bil zelo moderniziran :D 

Share this post


Link to post

Ja ampak tudi če nimajo zavore servo ojačevalca so še vedno hidravlične .Sej pa so delovale na hidravlično zavorno olje .  Mehanska je ročna ki je na zajlo . Diski spredaj zadaj pa bobni . Imam še oba 1.3 in 1.8 gti  :-)

Edited by ingange

Share this post


Link to post

Sploh nisem opazil kaj sem napisal, seveda sem mislil samo na zavore in ne še volan.

Share this post


Link to post

@ingange

Si kaj preračunal koliko bi zapravil za load cell pedala?

Jaz sem gledal, da če naročim iz USA bi prišlo cca 200 EUR za cilindra in senzor (cenejša opcija).
Okoli 350 pa če uzamem boljši senzor in 12 bit PCB. 
Sem nisem štel materiala za pritrditev, cevi, tekočine, itd...


Če na koncu prištejem še začetno nakupno ceno CSP v2 pedal pridem že zelo blizu temle: http://www.hppsimulation.com/hpp-2-pedal/23-phtv2p.html

Če ne bi bilo davka in carine :roll:




 

Edited by alkoro

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...