Skoči na vsebino

Hotlap Challenge #12 - Ford Escort RS1600 @ Magione


B_U_R_I

Recommended Posts

  • Odgovori 38
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1. Ne boš verjel, da vem zakaj se uporablja. 2. Če avto nima ABS in boš presavil navzdol brez throttle blipa ob močnejšem zaviranju bo instant lockup pogonskih koles. 3. Seveda je pogojena č

dis http://www.racedepartment.com/downloads/bathurst.8677/

Če komu kaj pomaga... pa še izgovor da sem sprobal Nvidin ShadowPlay sedaj, ko imam Nvidio       

Pred 9 urami , m0LN4r je napisal:

Lepo, sam tistih črnih robov nebi rabil :P Predvidevam, da je to zato ker imaš 16:10 monitor?

Jp :roll:

 

Pred 8 urami , sniperprof je napisal:

Lepo speljano sam fak men pa zadn konc plese ko da je z maslom podmazan xD Stability control kok je nastiman na serverju?

Sej meni tudi, samo prevelikega kota ne smeš pustit. Malo se poigraj s setupom oz. lahko mojega prizkusiš.

 

Drugače vozim, brez pomoči + manual shifter, heel and toe [wub]

Uredil - MihAE
Link to post

(Y) hvala za setup. jaz vozim tudi na manual shifter sam sem opazil da heel and toe pri tem avtu je nekak nepotreben? pri E30 M3 DTM pa nemores zbivat prestav brez tega recimo, te takoj prehitijo zadnja kolesa xD.

fajn priporočila, bomo vidl ce kaj pomagajo (Y)

Link to post
4 hours ago, MihAE said:

Pri vsakem avtu z ročnim menjalnikom ne glede na pogon "moraš" uporabljat throttle blip pri prestavljanju navzdol če hočeš učinkovito iz konstantno zavirati.

dokler ti zadnja kolesa ne blokirajo je bolj ali manj vseeno...

Link to post
On 11. 1. 2016 at 17:15, sarabwt je napisal:

dokler ti zadnja kolesa ne blokirajo je bolj ali manj vseeno...

 

On 11. 1. 2016 at 20:11, sniperprof je napisal:

sm istega mnenja kot @sarabwt. pač heel toe delas da avto ostane stabilen tudi ko zbivas prestave, ce ga ne destabilizira zbivanje pol nevem ce je potrebno to delat

 

Bolj ali manj vseeno praviš, zelo strokovno. Gre se za povsem osnovno razumevanje, če voziš avto brez ABS ne prideš brez heel and toe tehnike prav daleč oz. do dobrih časov, pri avtih z ABS je drugače, pa še vseeno bo daljša zavorna če boš prestavljal navzdol brez throttle blipa, ker verjetno veš da je zavorna pot daljša ko je aktiviran ABS kot pa ko si na meji zdrsa koles. Seveda to delaš če ti je cilj najhitreje odpeljat krog, če se voziš po progi je pa vseeno tudi če prestaviš nižje že potem ko stopiš z zavore. 

Uredil - MihAE
Link to post
4 hours ago, MihAE said:

Bolj ali manj vseeno praviš, zelo strokovno. Gre se za povsem osnovno razumevanje, če voziš avto brez ABS ne prideš brez heel and toe tehnike prav daleč oz. do dobrih časov, pri avtih z ABS je drugače, pa še vseeno bo daljša zavorna če boš prestavljal navzdol brez throttle blipa, ker verjetno veš da je zavorna pot daljša ko je aktiviran ABS kot pa ko si na meji zdrsa koles. Seveda to delaš če ti je cilj najhitreje odpeljat krog, če se voziš po progi je pa vseeno tudi če prestaviš nižje že potem ko stopiš z zavore. 

Malce te morem popraviti Miha.

1. Heel & toe tehnika se (predvsem) uporablja med zaviranjem in hkratnem prestavljanju navzdol (ko se prestavi v nižjo prestavo, se doda gas, da se povečajo obrati motorja in s tem se prepreči, da bi nenadzorovano bremzal z motorjem (oz. z menjalnikom), bistvo pa je tudi, da je vozilo v optimalnih obratih takoj ko vozilo začne z pospeševanjem iz zavoja.  Lahko se uporablja tudi za nekaj drugega, ampak sedaj nebi tukaj o tem.

2. tudi če avto nima abs-a, prideš prav tako daleč, kot če ga imaš.

3. zavorna pot ne bo nič daljša brez throttle blipa (oz, ni pogojeno)

4. kar se tiče dolžine zavorne poti, abs je bil narejen z namenom zmanjšati zavorno pot in hkrati olajšati bremzanje vozniku (je pa seveda vse skupaj odvisno od kvalitete abs-a)

Link to post

1. Ne boš verjel, da vem zakaj se uporablja.

2. Če avto nima ABS in boš presavil navzdol brez throttle blipa ob močnejšem zaviranju bo instant lockup pogonskih koles.

3. Seveda je pogojena če pride do blokiranja koles.

4. ABS ni narejen z namenom zmanjšati zavorno pot in nobene oljašave ni!? dfuq., namen ABSa je kontrola vozila ob zaviranju.

 

Uredil - MihAE
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...