Skoči na vsebino

Pravilnik


Recommended Posts

Standardna pravila prvenstva
To so standardna pravila za prvenstvo, ki ga organizira portal SloRacing. So osnova, na podlagi katere bo potekalo prvenstvo SloRacing BMW M235i Cup. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje in spoštovanje vsebine pravil, obvezno jih morajo prebrati pred prijavo v prvenstvo.

Opomba
Organizator prvenstva si pridržuje pravico do sprememb pravilnika med potekom prvenstva. Spremembe bodo vedno v korist celotnega prvenstva.

1 Prijava v prvenstvo
Za prijavo v prvenstvo, organizirano s strani SloRacing, se mora voznik držati naslednjih navodil:

  • Imeti mora status Donatorja
  • Prebrati mora pravilnik in se z njim strinjati
  • Prijava mora vsebovati:
    • ime in priimek
    • številko na avtomobilu*
    • ekipo
    • Steam Community ID (npr.: 76561197963675382)

Prijavo je potrebno poslati preko e-maila na naslov prijava@slo-racing.com. S prijavo voznik potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Rok za prijavo je: 25.10.2015
 
*Številke 1-99 (samo eno- in dvo-mestne) si lahko poljubno izberete. Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje".V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili, naj si izbere drugo številko. Številka bo morala biti že vdelana v skin, saj se v Assetto Corsa ne da izbirati številk.
 
Steam Community ID najdete tako: 

  • Odpreš Steam, klikneš na svojo profilno sliko (spodaj desno)
  • Ko odpre tvojo stran, klikneš z desno (kjerkoli) in klikneš "Copy page URL"
  • Prilepiš URL v okence na tem linku in klikneš convert
  • SteamID kopiraš in ga prilepiš ob prijavi

Alternativa: Steam Community ID lahko poiščete tudi v mapi dokumenti/documents -> assetto corsa -> cfg -> race.ini (številka se skriva v predzadnjem "odstavku" - GUID = ...). Tam se številka generira, ko se z igro Assetto Corsa prvič udeležite online dirke.
 

2 Organizacija in potek lige
2.1 Dirkalnik
Vozi se dirkalnik BMW M235i Racing iz simulacije Assetto Corsa s poljubnimi nastavitvami dirkalnika. Potreben je plačljiv dodatek Dream Pack 1.

2.2 Koledar dirk
Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Podrobnosti bodo navedene v temah posameznih dirk.

PQ: Zandvoort - 30.10.2015 - 1.11.2015

  1. Silverstone International - 8.11.2015
  2. Grobnik - 29.11.2015
  3. Imola - 20.12.2015
  4. Redbull Ring - 10.1.2016
  5. Monza - 31.1.2016
  6. Mugello - 21.2.2016
  7. Nurburgring Sprint - 13.3.2016
  8. Barbagallo - 3.4.2016
  9. Donington National - 24.4.2016

2.3 Urnik dirk
Urnik bo objavljen v vsaki temi za dirko posebej. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Dirkaški vikend bo sestavljen iz treninga, kvalifikacij ter DVEH dirk. Dirkaški dan bo predvidoma potekal po naslednjih smernicah:

  • 18:00 - Trening (120 minut)
  • 20:00 - Kvalifikacije (20 minut)
  • 20:30 - Dirka 1 (cca. 65 km)
  • 21:15 - Dirka 2 (cca. 65 km)

2.3.1 Kvalifikacije
Kvalifikacije trajajo 20 minut. Vozniki nimajo omejitve števila odpeljanih krogov.

2.3.2 Obrnjen vrstni red na drugi dirki
Druga dirka v vikendu se bo začela z obratnim vrstnim redom glede na rezultate iz prve dirke. Zamenja se samo 10 najhitrejših dirkačev iz prve dirke. (npr. #1 na R1 bo začel #10 na R2; #7 na R1 bo začel #4 na R2; #20 na R1 bo začel #20 na R2, itd.). Obratni vrstni red bo izveden administrativno s strani organizatorja. Po koncu prve dirke se bo izvedel restart strežnika. Ko bo strežnik pripravljen za drugo dirko, vas po prijavi na strežnik samodejno postavi na ustrezno startno mesto.

2.4 Prijava in odjava na dirke
2.4.1 Prva dirka prvenstva
Za prvo dirko v prvenstvu organizator smatra, da se imajo vsi vozniki, ki so se prijavili v prvenstvo, namen udeležiti prve dirke. V primeru, da se v prvenstvo prijavi več kot 24 voznikov, bo organiziran predkvalifikacijski krog (PQ). Na prvo dirko se uvrsti najboljših 24 voznikov.

2.4.2 Prijava na dirke
Na vse ostale dirke se morajo vozniki posebej prijaviti v temi posamične dirke. Prijaviti se morajo najkasneje en teden pred dirko (Rok: nedelja pred dirko, do 23:59). Če bo v tistem trenutku prijavljenih več kot 24 voznikov, se izvedejo dodatne kvalifikacije. Dodatnih kvalifikacij se ne udeleži najboljših 10 voznikov v skupnem točkovanju prvenstva. Na dirko je avtomatsko prijavljenih najboljših 10 voznikov v prvenstvu. Več o dodatnih kvalifikacijah si preberite v točki 2.10

2.4.3 Odjava z dirke
Vozniki se morajo od dirke odjaviti najkasneje 48 ur pred pričetkom dirkaškega vikenda (Rok: petek pred dirko, do 18:00). Odjaviti se morajo v temi dirke.

Če se voznik odjavi prepozno, vendar še pred začetkom dirke, dobi kazen v obliki balasta 30kg. Če se voznik sploh ne odjavi, dobi kazen v obliki balasta 60kg. Balast voznik nosi tudi v morebitnih predkvalifikacijah.

2.5 Točkovalni sistem
2.5.1 Generalna razvrstitev
Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Uporabljal se bo sledeči točkovalni sistem. V ekipnem seštevku se bo upoštevalo le točke dveh najboljših dirkačev iste ekipe na posamezni dirki. Voznik lahko dobi točke samo, če je prevozil 75% celotne razdalje dirke.

Točkovanje:
1. mesto: 25 točk
2. mesto: 18 točk
3. mesto: 15 točk
4. mesto: 12 točk
5. mesto: 10 točk
6. mesto: 8 točk
7. mesto: 6 točk
8. mesto: 4 točk
9. mesto: 2 točk
10. mesto: 1 točk

Dodatne točke za najhitrejše v kvalifikacijah in na dirkah:
1. mesto: 2 točki
2. mesto: 1 točka

Dodatno točko dobi dirkač, ki je v dirki odpeljal najhitrejši krog.

2.5.2 Poleposition Cup
Vodi se ločeno točkovanje za Poleposition Cup. Za vsak osvojeni Poleposition, voznik prejme dve točki, za drugo mesto v kvalifikacijah pa eno točko.

2.5.3 Overtaking Cup
Tudi za Overtaking cup se vodi ločeno točkovanje. In sicer dobi vsak dirkač eno točko za vsako pridobljeno mesto na dirki. Štejejo samo mesta pridobljena v primerjavi s štartno pozicijo.
 
Primer: Voznik na prvi dirki začne s četrtega mesta in dirko zaključi na drugem mestu. Pridobil je dve mesti in s tem dve točki. Na drugi dirki je začel dirko na devetem mestu. Prebil se je do šestega mesta, vendar po napaki padel na 15. mesto, kjer je dirko tudi zaključil. V tem primeru ni pridobil nobenega mesta - zgubil jih je namreč šest. Negativnih točk za izgubljena mesta se ne podeljuje.

2.6 Balast
Na prvi dirki prvenstva bodo vsi dirkalniki brez dodatne obtežitve. Na vseh naslednjih dirkah, bodo obteženi dirkalniki najboljših desetih dirkačev v skupnem točkovanju. Ta obtežitev bo veljala za trening, kvalifikacije in prvo dirko. Na drugi dirki bodo dirkalniki obteženi glede na rezultate iz prve dirke.

  1. 80kg
  2. 72kg
  3. 64kg
  4. 56kg
  5. 48kg
  6. 40kg
  7. 32kg
  8. 24kg
  9. 16kg
  10. 8kg

Najvišja možna obtežitev je 150kg. Če se sredi prvenstva pridruži nov dirkač, bo imel na svoji prvi dirki obtežitev 80kg.

2.7 Ekipe
Vsi vozniki se morajo prijaviti kot člani ene izmed ekip. Vsaka ekipa ima lahko najmanj enega in največ tri člane. 
 
2.8 Barvne sheme dirkalnikov (skini)
2.8.1 Izdelava
Skin mora biti narejen skladno s predlogo, na kateri so že pripravljeni sponzorji, številke ter podatki o vozniku (Priimek). Skin mora biti v formatu .DDS.
 
Skin naj se za vsakega voznika nahaja v svoji mapi. Mapa naj bo poimenovana po naslednjih pravilih:

  • ime-ekipe_iPriimek_### [primer: Rocket-Racing_mMurn_15]
    • ime-ekipe: Naj vsebuje ime ekipe, velike začetnice nimajo pomena, presledke naj nadomestijo pomišljaji. Primer: Rocket-Racing
    • iPriimek: prva črka imena z malo tiskano ter priimek. Primer: mMurn
    • ###: številka na dirkalniku. Primer: 15
    • brez šumnikov ali drugih posebnih znakov (razen - in _)

Pravilno je potrebno izpolniti tudi ui_skin.json datoteko. 

{   
"skinname": "ImeSkina", [kopirajte ime mape]
"drivername": "Ime Priimek", [brez šumnikov in posebnih znakov - enako ime morate imeti v Assetto Corsa profilu]
"country": "Slovenia", [ali drugo ime države v angleščini]
"team" : "Ime Ekipe",  [brez šumnikov in posebnih znakov]
"number": XX  [številka dirkalnika. Pozor - tu ni narekovajev]
}

Primer:

{
"skinname": "Skywalker-Racing_mBonca_22",
"drivername": "Mitja Bonca",
"country": "Slovenia",
"team" : "Skywaker Racing",
"number": 22
}

Ekipe morajo skine poslati najkasneje do 28.10.2015. Skine naj se posreduje preko emaila organizatorju na naslov prijava@slo-racing.com. Skinpack bo pripravljen pred prvo dirko prvenstva.

2.8.2 Avtorske pravice
SloRacing ne odgovarja za nepooblaščeno uporabo logotipov ali kakršno koli drugo kršenje avtorskih pravic pri izdelavi barvnih shem za dirkalnike. Ta odgovornost leži pri vozniku, ki vozi dotični dirkalnik. Voznikom svetujemo, da pridobijo pisno dovoljenje za uporabo vsebine, ki je avtorsko zaščitena, na svojih dirkalnikih.

2.9 Nastavitve strežnika
2.9.1 Podlaga
Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 25 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 20% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 92% oprijema in dirka z največ 94% oprijema. Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno za izboljšano realnost pridobivanja oprijema.
 
2.9.2 Vreme in čas
Nastavitev časa in vremena na vsaki dirki bo objavljena posebej v temi z informacijami o dirki.

Na strežniku bo nastavljenih šest različnih vremenskih pogojev. Strežnik za vsak del dirkaškega vikenda naključno izbere enega izmed pogojev, ki so mu na voljo.

2.9.3 Obraba gum in goriva
Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 100%.

2.9.4 Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter tovarniške nastavitve ABS.
 
2.9.5 Poškodbe
Vključene so poškodbe (100%)

2.9.6 Tyre blankets
Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume, ne bodo omogočene na strežniku.

2.10 Dodatne kvalifikacije
2.10.1 Potek kvalifikacij

Dodatne kvalifikacije bodo potekale v treh terminih, in sicer v tednu pred dirko, če bo prijavljenih več kot 24 voznikov. Vozniki se morajo od dirke odjaviti najmanj 24 ur pred začetkom. Najboljšim 10 voznikom ni potrebno voziti dodatnih kvalifikacij, saj so avtomatsko uvrščeni na dirko. Dodatno se na dirko uvrsti najboljših 14 voznikov iz dodatnih kvalifikacij.

  • četrtek, petek in sobota
    • 19:00 - kvalifikacije (3 ure)

2.10.2 Nastavitve strežnika v dodatnih kvalifikacijah

Ime strežnika in geslo
Ime strežnika: slo-racing.com M235i Q
Geslo: slobmwqualy

Podlaga
Podlaga na strežniku bo imela 100% oprijema in se tekom treninga, kvalifikacij in dirke ne bo spreminjala.

Čas in vreme
Na kvalifikacijah bo čas vedno nastavljen na 10:00. Vreme bo jasno, temperatura zraka 26°C, temperatura asfalta 32°C.

Obraba gum, poraba goriva in poškodbe
Obraba gum: Vključena (100%)
Poraba goriva: Vključena (100%)
Poškodbe: Vključene (100%)

Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter ABS.

Sekanje ovinkov
Na strežniku je vključena nastavitev, ki kaznuje voznika, če zapelje z več kot dvema kolesoma s proge.

Tyre blankets
Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume ne bodo omogočene na strežniku.

2.10.3 Število poizkusov

Vsak dirkač se lahko udeleži samo enega termina dodatnih kvalifikacij! Dodatne kvalifikacije niso potrebne za 10 najboljše uvrščenih v prvenstvo. Če se dirkač udeleži več terminov, se šteje slabši rezultat.

3 Pravila
Vsi vozniki morajo poznati in upoštevati pravila v pravilniku. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, bo organizator izdal sankcije tem voznikom.
Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil. Kljub temu so spodaj navedena osnovna pravila. Organizator dirke bo ravnal po "zdravi kmečki pameti" in v duhu teh pravil, kljub temu, da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. 

3.1 Splošno obnašanje
Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni, da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med dirkalniki.
Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na progo po izletu z nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

3.2 Pravila in nastavitve simulacije
V prvenstvu se bodo upoštevala tudi pravila simulacije Assetto Corsa.
 
3.2.1 Nastavitve
Ime in priimek

V nastavitvah simulacije si je potrebno nastaviti ime in priimek. Nastaviti je potrebno imena in priimke brez šumnikov. 

  • obvezno pravo ime in priimek: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn

Dodatne aplikacije

  • [Obvezno] PitLanePenalty: za kaznovanje sekanja ovinkov, se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Zadnja različica je na voljo tukaj. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.
  • [Opcijsko] Helicorsa: aplikacija vam prikazuje, kje okoli vas se nahajajo vaši tekmeci. Ko ob vas ni nikogar, je aplikacija praktično nevidna, ob približevanju tekmecev pa se obarva v rumeno oz. oranžno barvo. Priporočamo, da si jo nastavite nekje na sredini zaslona, da je spremljanje lažje (ni potrebno gledati v drug kot zaslona, saj s tem pade koncentracija). Zadnja različica je na voljo tukaj.

3.3 Prehitevanje
3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bodo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.
 
Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije ter se nanjo vrne le enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.
 
Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto, kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko zadaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko.
 
Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili večjemu kontaktu.

3.3.2 Prehitevanje, ko voznik zaostaja za krog
Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. 
 
3.4 Leteči start
Leteči start se ne izvaja. Na obeh dirkah bo start z mesta.

3.5 Vožnja izven omejitev dirkaških površin
Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 
 
Za nadzor se uporablja izključno aplikacija PitLanePenalty, razen v primerih, ko aplikacija ne zazna hujše kršitve pridobivanja prednosti (npr. sekanje večjega kompleksa ovinka in pridobivanje več sekundnih prednosti). Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP. Kdor bo PLP aplikacijo med dirko onemogočil, bo ustrezno sankcioniran.

3.6 Zastave
V Assetto Corsa so dodane tudi zastave, katere opozarjajo na nevarnost ter bližajoče se hitrejše voznike (če zaostajate za krog). V kolikor se bodo pojavile težave z originalnim sistemom zastav, bo uvedena obvezna uporaba aplikacije za zastave.
 
3.7 Boksi
3.6.1 Izhod iz boksov

Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz. rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

3.6.2 Postanki v boksih
Assetto Corsa postanke v boksih omogoča, vendar ti niso obvezni, so pa dovoljeni.
 
3.6.3 Vračanje v bokse
Voznik se lahko zaradi prevelikih poškodb vrne v bokse, kjer lahko počaka, da mu dirkalnik v boksih popravijo. Ko se vrača v bokse, naj se umika iz dirkaške linije (ali še raje na travo), da ne ovira ostalih voznikov, ki se potegujejo za mesta. Po postanku v bokse lahko voznik z dirko nadaljuje.
 
V primeru, da je dirkalnik preveč poškodovan in dirkač oceni, da bi z vožnjo v bokse preveč ogrožal varnost drugih voznikov, lahko pritisne tipko ESC in izbere možnost Back to pits. V tem primeru voznik z dirko ne sme nadaljevati. 
 
3.8 Pogovarjanje in TeamSpeak
Obvezna je uporaba TeamSpeak aplikacije. Tudi, če nimate mikrofona, si aplikacijo namestite in se povežite na server. Tako boste lahko še vedno slišali dodatne informacije, ki vam jih lahko med dirko poda organizator. Kako namestiti TeamSpeak, si preberite v vodiču tukaj.

Naslov strežnika: sloracing.ddns.net
Geslo: sloracingts

Med kvalifikacijami in dirko je govorjenje prepovedano. Vsa opravičila in podobno lahko počakajo na konec dirke.

3.9 Incidenti in kazni
Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom isti ali naslednji dan po dirki. NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled. Nepravilne prijave bodo zavrnjene.

Pred naslednjo dirko se bo sodniška ekipa odločila o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo sodnikom. Drži naj se naslednjih smernic:

  • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
  • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race), čas dogodka na dirki (številka kroga, pozicija na progi v tistem krogu), podatek o udeleženih voznikih in kratek opis incidenta

Primer:

Quote

Zadeva: Prijava incidenta
Vsebina:

Prijavil bi incident.

4.1.2015 - Monza

R1

L7, ovinek Variante del Rettifilio (prva šikana po štartno/ciljni ravnini)

  • Voznik dirkalnika #22 (Janez Novak) je zamudil na zaviranju in se zaletel v moj dirkalnik

L12, ovinek Parabollica (pred startno/ciljno ravnino)

  • Voznik dirkalnika #15 (Peter Klepec) je s svojim prednjim delom zadel v moj zadnji del. Posledično me je zavrtelo, izgubil sem 5 mest

R2

L1, prva šikana po štartno ciljni ravnini

  • voznik dirkalnika #1 (Matjaž Kralj) me je izrinil na travo

Prav tako je ob prijavi potrebno priložiti Replay datoteko incidenta. Dolžina tega replaya naj vsebuje polovico kroga pred incidentom ter polovico kroga po incidentu.  Navodila kako izdelati točno določeno dolžino replaya so na voljo tukaj

Replay poimenujte po naslednjem principu:

IPriimek(prijavitelja)_IPriimek(udeleženca)_Dirkališče_Rx_Ly_Tz 
Rx - dirka 1 ali dva - npr. R2
Ly - številka kroga - npr. L11
Tz - številka ovinka - npr. T1

Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje. POZOR! Preden prijavite sporno situacijo, se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna!

Prijave bodo sprejete do 24:00 naslednji dan po dirki. V kolikor se tega ne boste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava. Prijave se pošljejo na email organizatorju.

Vodja sodniške ekipe: Aleš Kurent

3.10 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

  • Uradno opozorilo - po treh opozorilih, voznik naslednjo dirko začne z zadnjega startnega mesta.
  • Odvzem točk - odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  • Časovna kazen - dodan dodaten čas h končnem času:
  • ekvivalent vožnji skozi bokse: +15 sekund
  • ekvivalent vožnji skozi bokse stop&go: +20 sekund
  • ekvivalent vožnji skozi bokse z 10 sekundnim postankom: +30 sekund
  • Dodaten balast (max. 30kg za incident)
  • Diskvalifikacija na dirki - diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  • Prepoved udeležbe na naslednji dirki - organizator lahko v primeru določenih prekrškov vozniku prepove udeležbo na naslednji dirki v prvenstvu
  • Diskvalifikacija v ligi - voznik se dirk lige ne sme več udeleževati
  • Obvezna udeležba na vsaj eni testni dirki pred naslednjo uradno dirko, kjer se kršitelju razloži in pokaže napačno izvedene manevre ter se mu predstavi pravilen pristop.

Za vsak incident lahko voznik dobi max. 30kg balasta. Če je več incidentov, se balast sešteva. Balast voznik nosi celotni naslednji krog prvenstva (P, Q, R1 in R2) in se prišteje balastu, ki ga prejme zaradi uvrstitve na lestvici skupnega točkovanja.

3.11 Slaba povezava

Dirkače, ki bodo zaradi slabe povezave na strežniku ogrožali ostale udeležence, bomo prosili, da uredijo povezavo pred začetkom dirke ali naj strežnik zapustijo. Dirkači s slabo povezavo bodo prejeli opozorilo preko preko TeamSpeak. Če povezave ne bodo popravili ali ne bodo zapustili strežnika, jih bo administrator odstranil. Če bo potrebna odstranitev, sledijo sankcije (prepoved udeležbe na naslednji dirki). 

4 Organizator prvenstva
Organizator ima vedno zadnjo besedo in si pridržuje pravico do sprememb pravil in prvenstva.

Link to post
  • 1 month later...

2.8.2 Vreme in čas
Nastavitev časa in vremena na vsaki dirki bo objavljena posebej v temi z informacijami o dirki.

Na strežniku bo nastavljenih šest različnih vremenskih pogojev. Strežnik za vsak del dirkaškega vikenda naključno izbere enega izmed pogojev, ki so mu na voljo.

  • Upvote 1
Link to post

3.10 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

  1. Uradno opozorilo - naslednja kazen bo strožja
  2. Odvzem točk - odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  3. Časovna kazen - dodan dodaten čas h končnem času:
    • ekvivalent vožnji skozi bokse: +15 sekund
    • ekvivalent vožnji skozi bokse stop&go: +20 sekund
    • ekvivalent vožnji skozi bokse z 10 sekundnim postankom: +30 sekund
  4. Dodaten balast (max. 30kg za incident)
  5. Diskvalifikacija na dirki - diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  6. Prepoved udeležbe na naslednji dirki - organizator lahko v primeru določenih prekrškov vozniku prepove udeležbo na naslednji dirki v prvenstvu
  7. Diskvalifikacija v ligi - voznik se dirk lige ne sme več udeleževati
  8. Obvezna udeležba na vsaj eni testni dirki pred naslednjo uradno dirko, kjer se kršitelju razloži in pokaže napačno izvedene manevre ter se mu predstavi pravilen pristop.

Za vsak incident lahko voznik dobi max. 30kg balasta. Če je več incidentov, se balast sešteva. Balast voznik nosi celotni naslednji krog prvenstva (P, Q, R1 in R2) in se prišteje balastu, ki ga prejme zaradi uvrstitve na lestvici skupnega točkovanja.

Link to post

Dodani členi v pravilnik:

2.4 Prijava in odjava na dirke
2.4.1 Prva dirka prvenstva
Za prvo dirko v prvenstvu organizator smatra, da se imajo vsi vozniki, ki so se prijavili v prvenstvo, namen udeležiti prve dirke. V primeru, da se v prvenstvo prijavi več kot 24 voznikov, bo organiziran predkvalifikacijski krog (PQ). Na prvo dirko se uvrsti najboljših 24 voznikov.

2.4.2 Prijava na dirke
Na vse ostale dirke se morajo vozniki posebej prijaviti v temi posamične dirke. Prijaviti se morajo najkasneje en teden pred dirko (Rok: nedelja pred dirko, do 23:59). Če bo v tistem trenutku prijavljenih več kot 24 voznikov, se izvedejo dodatne kvalifikacije. Dodatnih kvalifikacij se ne udeleži najboljših 10 voznikov v skupnem točkovanju prvenstva. Na dirko se uvrsti prvih 10 voznikov v prvenstvu ter najboljših 14 voznikov iz dodatnih kvalifikacij. Več o dodatnih kvalifikacijah si preberite v točki 2.9

2.4.3 Odjava z dirke
Vozniki se morajo od dirke odjaviti najkasneje 48 ur pred pričetkom dirkaškega vikenda (Rok: petek pred dirko, do 18:00). Odjaviti se morajo v temi dirke.

Če se voznik odjavi prepozno, vendar še pred začetkom dirke, dobi kazen v obliki balasta 30kg. Če se voznik sploh ne odjavi, dobi kazen v obliki balasta 60kg. Balast voznik nosi tudi v morebitnih predkvalifikacijah.

Spremenjeni členi v pravilniku:

Quote

3.4 Leteči štart
Na obeh dirkah bo izveden leteči start. Ker simulacija tega ne omogoča na nek prijazen način, bomo to izvedli sami. Ko se ugasnejo vse luči, vsi vozniki speljejo počasi en za drugim in tako pričnejo ogrevalni krog. Vodilni ima nalogo, da ne vozi prehitro in poskrbi, da se pred startom celoten grid stisne. Najvišja hitrost vodilnega v ogrevalnem krogu je 80 km/h! 

Na vsakem dirkališču bo predhodno označeno ti. območje pospeševanja - to je območje v katerem lahko vodilni začne pospeševati in voziti s polno hitrostjo. V območju pospeševanja, mora biti hitrost med 70 in 80 km/h. Ko se vodilni odloči, da bo začel pospeševati (oz. ko hitrost vodilnega preseže 80 km/h), hitrosti v območju pospeševanja več ne sme zmanjšati. 

Pred območjem pospeševanja, morajo vsi vozniki voziti v dveh strnjenih kolonah. Vozniki se lahko prehitevajo šele takrat, ko voznik pred njimi prevozi startno/ciljno črto.

Za izvedbo letečega štarta morajo biti obvezno VSI tekmovalci prisotni na TeamSpeak serverju, kjer bo organizator v primeru težav podajal nadaljnja navodila. Uporaba TeamSpeak-a je obvezna samo v procesu letečega štarta (zaželena pa je uporaba skozi celotno dirko v primeru težav), kasneje lahko tekmovalec program utiša, v kolikor ga le-ta moti pri koncentraciji.

3.4 Leteči start
Leteči start se ne izvaja. Na obeh dirkah bo start z mesta.

Quote

3.8 Pogovarjanje in TeamSpeak
Obvezna je uporaba TeamSpeak aplikacije. Tudi, če nimate mikrofona, si aplikacijo namestite in se povežite na server. Tako boste lahko še vedno slišali dodatne informacije, ki vam jih lahko med dirko poda organizator. Kako namestiti TeamSpeak, si preberite v vodiču tukaj.

Da ne motimo zbranosti voznikov, naprošamo voznike, da zmanjšajo pogovore med sabo na minimum v kvalifikacijah in dirki. Spodaj navedene vrstice pogovora se lahko uporabljalo v kateremkoli delu dirke ob pravilni uporabi. Na treningu je pogovor dovoljen.

Med kvalifikacijami in dirko svetujemo uporabo naslednjih izrazov

  • "peljem v bokse"
  • "zapuščam bokse"
  • "sem poškodovan in Off pace" , primerno kadar imaš zelo poškodovano vozilo
  • "Ime Voznika - prehiti me po desni/levi"  - kadar želiš, da te nekdo prehiti
  • "POZOR!! Nesreča!", v primeru nesreče ki lahko ogroža ostale voznike. To se uporabi kot opozorilo drugim, in ne kot osebno izražanje nezadovoljstva v primeru da te je kdo izrinil.

3.8 Pogovarjanje in TeamSpeak
Obvezna je uporaba TeamSpeak aplikacije. Tudi, če nimate mikrofona, si aplikacijo namestite in se povežite na server. Tako boste lahko še vedno slišali dodatne informacije, ki vam jih lahko med dirko poda organizator. Kako namestiti TeamSpeak, si preberite v vodiču tukaj.

Naslov strežnika: sloracing.ddns.net
Geslo: sloracingts

Med kvalifikacijami in dirko je govorjenje prepovedano. Vsa opravičila in podobno lahko počakajo na konec dirke.

Link to post
Quote

3.10 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

  • Uradno opozorilo

3.10 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

  • Uradno opozorilo - po treh opozorilih, voznik naslednjo dirko začne z zadnjega startnega mesta.

 

Link to post
  • 2 months later...
Quote

3.5 Vožnja izven omejitev dirkaških površin
Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 
 
Za nadzor se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP. Kdor bo PLP aplikacijo med dirko onemogočil, bo ustrezno sankcioniran.
 
Če opazite dirkače, ki sekajo z namenom, da pridobijo na času, jih prijavite organizatorjem prvenstva. Držite se smernic v točki 3.9 Incidenti in kazni.

3.5 Vožnja izven omejitev dirkaških površin
Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 
 
Za nadzor se uporablja izključno aplikacija PitLanePenalty, razen v primerih, ko aplikacija ne zazna hujše kršitve pridobivanja prednosti (npr. sekanje večjega kompleksa ovinka in pridobivanje več sekundnih prednosti). Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP. Kdor bo PLP aplikacijo med dirko onemogočil, bo ustrezno sankcioniran.

Link to post
  • 4 weeks later...

 

On 2. 9. 2015 at 16:09, Matjaž Murn je napisal:

2.9 Nastavitve strežnika
2.9.1 Podlaga
Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 50 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 20% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 92% oprijema in dirka z največ 94% oprijema. Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno za izboljšano realnost pridobivanja oprijema.

2.9 Nastavitve strežnika
2.9.1 Podlaga
Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 25 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 20% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 92% oprijema in dirka z največ 94% oprijema. Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno za izboljšano realnost pridobivanja oprijema.

Ta sprememba v pravilniku je zaradi manjše udeležbe - manj udeležbe pomeni manj odpeljanih krogov in počasnejše nabiranje oprijema na progi, zato smo ta parameter prilagodili, da podlaga hitreje pridobi oprijem.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...