Skoči na vsebino

Recommended Posts

Standardna pravila prvenstva
To so standardna pravila in procedure za prvenstvo, ki ga organizira GtSimRacing v sodelovanju z SloRacing. So osnova okoli katere bo potekalo GtSimRacing-SloRacing Assetto Corsa GT3 Cup prvenstvo. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine pravil, obvezno jih morajo prebrati pred prijavo v prvenstvo.

Opomba
Organizator prvenstva si pridržuje pravico do sprememb prvenstva med samim potekom. Spremembe bodo vedno v korist celotnega prvenstva.

1 Prijava

1.1 Prijava v prvenstvo

Za prijavo v prvenstvo organizirano s strani GtSimRacing-SloRacing se mora voznik držati naslednjih navodil:

  • Prebrati mora pravilnik in se z njim strinjati
  • Prijava mora vsebovati:
    • ime in priimek
    • številka na avtomobilu*
    • ekipa
    • GSM številka**

Prijavo je potrebno poslati uporabniku Danjelu Tomšiču preko zasebnih sporočil (na portalih slo-racing ali GTSR). S prijavo voznik avtomatsko potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Rok za prijavo je: 2.11.2014

 

*Številke si lahko poljubno izberete.Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje". V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili naj si izbere drugo številko. Številka bo morala biti že vdelana v skin, saj se v AC ne da izbirati številk.

 

** Zelo zaželjeno, vendar neobvezno. GtSimRacing uporablja sistem za avtomatsko pošiljanje SMS sporočil. S sporočili opozarjamo udeležence o času uradnih treningov in vsem kar je povezano s prvenstvom. SMS-i so za udeležence brezplačni.

 

1.2 Prijava na posamezno dirko

Dirkač se prijavi na posamezno dirko v temi na forumu, ki je namenjena tej dirki. Napiše, da se želi prijaviti. Najboljših 10 voznikov v prvenstvu je avtomatsko prijavljenih, ostali se prijavljajo po principu "kdor prej pride, prej melje".

 

1.3 Odjava z dirk

Vsak dirkač je dolžan sporočiti, da se dirke ne bo mogel udeležiti, če mu okoliščine tega ne omogočajo. Od dirke se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred začetkom dirke. V primeru, da se dirkač ne odjavi od dirke in se dirke ne udeleži, sledijo sankcije.

2 Organizacija in potek lige
2.1 Koledar dirk

Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing, kot tudi na GtSimRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva.

  • 9.11.2014 - Nurburgring GP
  • 7.12.2014 - Imola
  • 4.1.2015 - Monza
  • 1.2.2015 - Mugello
  • 1.3.2015 - Silverstone
  • 5.4.2015 - Spa Francorchamps

2.2 Urnik dirk

Urnik bo predhodno objavljen na forumu GtSimRacing in SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo urnika izboljša potek prvenstva. V osnovi naj bi dirkaški dan potekal po teh smernicah:

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 21:00 - Dirka (75 min)

2.3 Točkovalni sistem
Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Uporabljal se bo isti točkovalni sistem. V ekipnem seštevku se bo upoštevalo le točke dveh najboljših dirkačev iste ekipe.

Točkovanje:
1. mesto: 25 točk
2. mesto: 18 točk
3. mesto: 15 točk
4. mesto: 12 točk
5. mesto: 10 točk
6. mesto: 8 točk
7. mesto: 6 točk
8. mesto: 4 točke

9. mesto: 2 točki

10. mesto: 1 točka

Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

 

2.4 Ekipe

Vsak dirkač mora biti del ekipe. Vsaka ekipa ima lahko največ tri člane. V ekipnem seštevku se bodo upoštevale uvrstitve najboljših dveh dirkačev na vsaki dirki. Vsaka ekipa mora imeti tudi svojo barvno shemo (skin). Vsi člani ekipe morajo uporabljati isti dirkalnik.

 

2.5 Dirkalnik
Vozi se dirkalnike GT3 iz simulacije Assetto Corsa s poljubnimi nastavitvami dirkalnika. Dirkalnika med prvenstvom ni možno menjati.
Dirkalniki:

  • BMW Z4 GT3
  • McLaren MP4-12C GT3
  • Mercedes AMG SLS GT3

2.6 Barvne preobleke (skini)

Skin mora biti narejen skladno s predlogo - na vnaprej določenih mestih se morajo nahajati sponzorji, številke ter podatki o vozniku (I. Priimek).

 

Skin naj se za vsakega voznika nahaja v svoji mapi. Mapa naj bo poimenovana po naslednjih pravilih:

  • ime-ekipe_iPriimek_### [primer: Skywalker-Racing_mBonca_22]
    • ime-ekipe: Naj vsebuje ime ekipe, velike začetnice nimajo pomena, presledke naj nadomestijo pomišljaji. Primer: Skywalker-Racing
    • iPriimek: prva črka imena z malo tiskano ter priimek. Primer: mBonca
    • ###: številka na dirkalniku. Primer: 22
    • brez šumnikov ali drugih posebnih znakov (razen - in _)

Če želite, da vam bo server dodelil pravilni skin, morate pravilno izpolniti tudi ui_skin.json datoteko. 

{    "skinname": "ImeSkina", [kopirajte ime mape]
    "drivername": "Ime Priimek", [brez šumnikov in posebnih znakov - enako ime morate imeti v Assetto Corsa profilu]
    "country": "Slovenia", [ali drugo ime države v angleščini]
    "team" : "Ime Ekipe",  [brez šumnikov in posebnih znakov]
    "number": XX  [številka dirkalnika. Pozor - tu ni narekovajev]
}

Primer:

{
    "skinname": "Skywalker-Racing_mBonca_22",
    "drivername": "Mitja Bonca",
    "country": "Slovenia",
    "team" : "Skywaker Racing",
    "number": 22
}

Ekipe morajo skine poslati do 2.11.2014. Skine naj se posreduje preko ZS, da bomo pripravili skinpack.

 

2.7 Nastavitve strežnika

2.7.1 Dinamična podlaga

Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 100 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji session se bo preneslo 30% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 93% oprijema in dirka z največ 96% oprijema. Vključena je tudi nastavitev "randomness" bo nastavljena na vrednost 3. To pomeni +-3% začetnega gripa.

 

2.7.2 Pomoči

Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter ABS.

 

2.7.3 Čas

Nastavitev časa na vsaki dirki bo objavljena posebej v temi z informacijami o dirki.

 

2.7.4 Obraba gum in goriva

Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 100%.

 

2.7.5 Poškodbe

Vključene so poškodbe (100%)

 

2.7.6 Tyre blankets

Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume ne bodo omogočene na strežniku.

 

3 Pravila
Vsi vozniki morajo vedeti in upoštevati pravila v pravilniku. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, se bo organizator dirke odločil za kazni le-teh voznikov.
Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil. Kljub temu so spodaj navedena osnovna pravila igre. Direkcija dirke bo ravnala po normalnih razmerah in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. 

3.1 Splošno obnašanje
Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni, da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med njihovimi avtomobili.
Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na pisto po izletu z nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

3.2 Pravila in nastavitve simulacije
V prvenstvu se bodo upoštevala tudi pravila simulacije Assetto Corsa.

 

3.2.1 Nastavitve

Ime in priimek

V nastavitvah simulacije si je potrebno nastaviti ime in priimek. Nastaviti je potrebno imena in priimke brez šumnikov. 

  • obvezno pravo ime in priimek: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn

Dodatne aplikacije

  • [Obvezno] Zastave: V Assetto Corsa, zastave niso prisotne. V kolikor bodo nadgradnje prinesle le te, bodo prisotne tudi med prvenstvom. Potrebno je namestiti aplikacijo za modro zastavo, ki opozarja dirkača, da ga dohiteva voznik, ki je hitrejši za krog ali več. Aplikacijo najdete tukaj.
  • [Obvezno] PitLanePenalty: za kaznovanje sekanja ovinkov, se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Zadnja različica je na voljo tukaj. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.
     
  • [Opcijsko] Spotter: Zelo zaželjeno je, da si namestite aplikacijo za "spotterja". Ta vam bo povedal, če imate kakšnega dirkača ob boku. Prav tako, vam sporoči, če se je na progi pred vami nekdo zaustavil ali znatno zmanjšal hitrost. Aplikacijo najdete tukaj.

3.3 Prehitevanje
3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bodo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.

 

Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije samo enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.

 

Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto, kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko zadaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko.

 

Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili večjemu kontaktu.

3.3.2 Prehitevanje, ko voznik zaostaja za krog
Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. 
 

3.4 Rezanje ovinkov
Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA in s tem pridobi čas. Za progo se smatra asfaltirani del piste, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne šteje za progo. 

 

Za nadzor se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP

 

V kolikor opazite dirkače, ki sekajo z namenom, da pridobijo na času, ga prijavite organizatorjem prvenstva. Zelo zaželeno je, da zraven prijave priložite tudi replay omenjenega incidenta. Izdane bodo ustrezne sankcije. 

3.5 Zastave
V Assetto Corsa, zastave niso prisotne. V kolikor bodo nadgradnje prinesle le te, bodo prisotne tudi med prvenstvom. Potrebno je namestiti aplikacijo za modro zastavo, ki opozarja dirkača, da ga dohiteva voznik, ki je hitrejši za krog ali več. Aplikacijo najdete tukaj.

 

3.6 Boksi

3.6.1 Izhod iz boksov
Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

3.6.2 Postanki v boksih
Assetto Corsa postanke v boksih omogoča, vendar ti niso obvezni.

 

3.6.3 Vračanje v bokse

Voznik se lahko zaradi prevelikih poškodb vrne v bokse, kjer lahko počaka, da mu dirkalnik v boksih popravijo. Ko se vrača v bokse, naj se umika iz dirkaške linije (ali še raje na travo), da ne ovira ostalih voznikov, ki se potegujejo za mesta. Po postanku v bokse, lahko voznik z dirko nadaljuje.

 

V primeru, da je dirkalnik preveč poškodovan in dirkač oceni, da bi z vožnjo v bokse preveč ogrožal varnost drugih voznikov, lahko pritisne tipko ESC in izbere možnost Back to pits. V tem primeru voznik z dirko ne sme nadaljevati
 

3.7 Pogovarjanje
Za omogočanje zbranosti voznikov med delom dirke, ki je pomemben za rezultat naprošamo voznike, da zmanjšajo pogovore med sabo na minimum v kvalifikacijah in sami dirki. Spodaj navedene vrstice pogovora se lahko uporabljalo v kateremkoli delu tekme ob pravilni uporabi.
Med kvalifikacijami in na treningu je pogovor dovoljen.

- sporočila za dobrodošlico ("hi", "hey", ... karkoli v tem smislu dokler je kratko in diskretno, vendar brez spamanja)
- "peljem v bokse"
- "zapuščam bokse"
- "sem poškodovan in Off pace" , primerno kadar imaš zelo poškodovano vozilo
- "prehiti me", je dovoljeno tudi z dodanim imenom voznika
- "POZOR!!", v primeru nesreče ki lahko ogroža ostale voznike. To se uporabi kot opozorilo drugim, in ne kot osebno izražanje nezadovoljstva v primeru da te je kdo zrinil. Za nemoteno dirkanje, za pogovor lahko uporabljate Team Viewer.

3.8 Incidenti in kazni
Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala ali dva dni po dirki). NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled.

Pred naslednjo dirko se bo organizator skupaj s sodniki odločil o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo komisarjem in naj se drži naslednjih smernic:

  • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
  • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race), čas dogodka na dirki (številka kroga), udeleženi in kratek opis incidenta
  • Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje.
  • POZOR Preden prijavite sporno situacijo se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna!
  • Prijavo se lahko pošlje NASLEDNJI DAN po dirki (ponedeljek). Nič prej ali kasneje. Prijave bodo sprejete do 24:00 na dan po dirki. V kolikor se tega ne boste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava. 
  • Prijave se pošljejo na: GtSimRacing - Zasebno Sporočilo uporabniku BalinGT5

3.9 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:
1. Uradni opomin: naslednja kazen bo strožja
2. Odvzem točk: odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
3. Časovna kazen: dodan dodaten čas h končnem času

 - ekvivalent vožnji skozi bokse: +15 sekund

 - ekvivalent vožnji skozi bokse stop&go: +20 sekund

 - ekvivalent vožnji skozi bokse z 10 sekundnim postankom: +30 sekund

4. Diskvalifikacija na dirki: diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

5. Prepoved udeležebe na naslednji dirki: organizator lahko v primeru določenih prekrškov vozniku prepove udeležbo na naslednji dirki v prvenstvu
6. Diskvalifikacija v ligi : voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

V kolikor voznik prejme 3 opomine, ima prepoved udeležbe na naslednji dirki.

5 Organizator prvenstva
Organizator ima vedno zadnjo besedo in si pridržuje pravico do sprememb pravil in prvenstva.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post
Deli na drugih straneh
  • 3 weeks later...

Pravilnik posodobljen (1.10.2014):

2.4 Ekipe

Vsak dirkač mora biti del ekipe. Vsaka ekipa ima lahko največ tri člane. V ekipnem seštevku se bodo upoštevale uvrstitve najboljših dveh dirkačev na vsaki dirki. Vsaka ekipa mora imeti tudi svojo barvno shemo (skin). Skin mora biti narejen skladno s predlogo - na vnaprej določenih mestih se morajo nahajati sponzorji, številke ter podatki o vozniku (I. Priimek).

  • Upvote 1
Link to post
Deli na drugih straneh
  • 3 weeks later...

2.5 Dirkalnik

Vozi se dirkalnike GT3 iz simulacije Assetto Corsa s poljubnimi nastavitvami dirkalnika. Dirkalnika med prvenstvom ni možno menjati.

Dirkalniki:

  • BMW Z4 GT3
  • McLaren MP4-12C GT3
  • Lotus Evora GTC
  • Mercedes AMG SLS GT3
Link to post
Deli na drugih straneh

2.4 Ekipe

Vsak dirkač mora biti del ekipe. Vsaka ekipa ima lahko največ tri člane. V ekipnem seštevku se bodo upoštevale uvrstitve najboljših dveh dirkačev na vsaki dirki. Vsaka ekipa mora imeti tudi svojo barvno shemo (skin). Vsi člani ekipe morajo uporabljati isti dirkalnik.

 

 

3.4 Rezanje ovinkov

Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje s proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za kaznovanje se uporabljajo sankcije simulacije (5 sekundni odvzem plina oz. zmanjšanje hitrosti pod 50km/h). V kolikor opazite dirkače, ki sekajo z namenom, da pridobijo na času, ga prijavite organizatorjem prvenstva. Zelo zaželjeno je, da zraven prijave priložite tudi replay omenjenega incidenta. Izdane bodo ustrezne sankcije.

 

3.5 Zastave

V Assetto Corsa zastave niso prisotne. V kolikor bodo nadgradnje prinesle le te, bodo te prisotne tudi med prvenstvom. Potrebno je namestiti aplikacijo za modro zastavo, ki opozarja dirkača, da ga dohiteva voznik, ki je hitrejši za krog ali več. Aplikacijo najdete tukaj.

 

  • Upvote 1
Link to post
Deli na drugih straneh

1 Prijava

1.1 Prijava v prvenstvo

Rok za prijavo je: 2.11.2014

 

1.2 Prijava na posamezno dirko

Za vsako dirko posebej se je potrebno prijaviti na www.GtSimRacing.com v prijavnem kotičku simulacije Assetto CorsaPrijave je potrebno oddati vsaj 7 dni pred dirko. Če bo en teden pred dirko prijavljenih več dirkačev kot je na voljo mest na dirki, bodo organizirane dodatne kvalifikacije.

 

1.3 Odjava z dirk

Vsak dirkač je dolžan sporočiti, da se dirke ne bo mogel udeležiti, če mu okoliščine tega ne omogočajo. Od dirke se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred začetkom dirke. V primeru, da se dirkač ne odjavi od dirke in se dirke ne udeleži, sledijo sankcije.

 

2.1 Koledar dirk

Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing, kot tudi na GtSimRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva.

  • 9.11.2014 - Nurburgring GP
  • 7.12.2014 - Imola
  • 4.1.2015 - Monza
  • 1.2.2015 - Spa Francorchamps
  • 1.3.2015 - Silverstone
  • 5.4.2015 - Mugello

2.3 Točkovalni sistem

Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Uporabljal se bo isti točkovalni sistem. V ekipnem seštevku se bo upoštevalo le točke dveh najboljših dirkačev iste ekipe.

Točkovanje:

1. mesto: 25 točk

2. mesto: 18 točk

3. mesto: 15 točk

4. mesto: 12 točk

5. mesto: 10 točk

6. mesto: 8 točk

7. mesto: 6 točk

8. mesto: 4 točke

9. mesto: 2 točki

10. mesto: 1 točka

Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

 

2.7 Dodatne kvalifikacije

Dodatne kvalifikacije kvalifikacije bodo potekale v dveh terminih, in sicer v tednu pred dirko. Potek kvalifikacij:

  • torek
    • 19:30 - trening
    • 20:30 - kvalifikacije
    • 21:00 - dirka
  • četrtek
    • 19:30 - trening
    • 20:30 - kvalifikacije
    • 21:00 - dirka

Podlaga na strežniku bo imela 100% oprijema in se tekom treninga, kvalifikacij in dirke ne bo spreminjala. Za uvrstitev na nedeljsko dirko štejejo samo kvalifikacije.  Tisti, ki boste postavljali čas na torkovih kvalifikacijah, morate četrtkove izpustiti, da ne bi prišlo do zapolnitve strežnika. S tem bi onemogočili drugim voznikom udeležbo na dodatnih kvalifikacijah. 

 

Kdor bo želel, se lahko udeleži tudi dirke, ki pa nima vpliva na razpored.

 

3.7 Postanki v boksih

Assetto Corsa postanke v boksih omogoča, vendar ti niso obvezni.

  • Upvote 4
Link to post
Deli na drugih straneh

 

2.6 Barvne preobleke (skini)

Skin mora biti narejen skladno s predlogo - na vnaprej določenih mestih se morajo nahajati sponzorji, številke ter podatki o vozniku (I. Priimek). 

 

Skin naj se za vsakega voznika nahaja v svoji mapi. Mapa naj bo poimenovana po naslednjih pravilih:

 

  • ime-ekipe_iPriimek_### [primer: Skywalker-Racing_mBonca_22]
    • ime-ekipe: Naj vsebuje ime ekipe, velike začetnice nimajo pomena, presledke naj nadomestijo pomišljaji. Primer: Skywalker-Racing
    • iPriimek: prva črka imena z malo tiskano ter priimek. Primer: mBonca
    • ###: številka na dirkalniku. Primer: 22
    • brez šumnikov ali drugih posebnih znakov (razen - in _)

 

Če želite, da vam bo server dodelil pravilni skin, morate pravilno izpolniti tudi ui_skin.json datoteko. 

 

{
    "skinname": "ImeSkina", [kopirajte ime mape]
    "drivername": "Ime Priimek", [brez šumnikov in posebnih znakov - enako ime morate imeti v Assetto Corsa profilu]
    "country": "Slovenia", [ali drugo ime države v angleščini]
    "team" : "Ime Ekipe",  [brez šumnikov in posebnih znakov]
    "number": XX  [številka dirkalnika. Pozor - tu ni narekovajev]
}
Primer:

 

{

    "skinname": "Skywalker-Racing_mBonca_22",

    "drivername": "Mitja Bonca",

    "country": "Slovenia",

    "team" : "Skywaker Racing",

    "number": 22

}

Ekipe morajo skine poslati do 2.11.2014. Skine naj se posreduje preko ZS, da bomo pripravili skinpack.

Link to post
Deli na drugih straneh
  • 2 weeks later...

 

1.2 Prijava na posamezno dirko

Prijavo na dirko vsak dirkač posebej odda tako, da se udeleži enega izmed terminov dodatnih kvalifikacij. Njegov čas bo moral soditi med najboljših 24 za prvo dirko. Po prvi dirki, dodatnih kvalifikacij ne bo potrebno opravljati najboljšim desetim v prvenstvu.

 

 

2.7 Nastavitve strežnika

Dinamična podlaga

Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 100 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji session se bo preneslo 30% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 93% oprijema in dirka z največ 96% oprijema.

 

Pomoči

Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter tovarniških pomoči dirkalnikov. Te so v primeru dirkalnikov GT3: ABS ter TC.

Link to post
Deli na drugih straneh

2.8 Nastavitve strežnika

2.8.1 Dinamična podlaga

Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 100 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji session se bo preneslo 30% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 93% oprijema in dirka z največ 96% oprijema. Vključena je tudi nastavitev "randomness" bo nastavljena na vrednost 3. To pomeni +-3% začetnega gripa.

 

2.8.2 Pomoči

Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter ABS.

 

2.8.3 Čas

Nastavitev časa na vsaki dirki bo objavljena posebej v temi z informacijami o dirki.

 

2.8.4 Obraba gum in goriva

Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 100%.

 

2.8.5 Poškodbe

Vključene so poškodbe (100%)

 

2.8.6 Tyre blankets

Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume ne bodo omogočene na strežniku.

 

 

3.2 Pravila in nastavitve simulacije

V prvenstvu se bodo upoštevala tudi pravila simulacije Assetto Corsa.

 

3.2.1 Nastavitve

Ime in priimek

V nastavitvah simulacije si je potrebno nastaviti ime in priimek. Nastaviti je potrebno imena in priimke brez šumnikov. 

  • obvezno pravo ime in priimek: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn

Dodatne aplikacije

  • Zastave: V Assetto Corsa, zastave niso prisotne. V kolikor bodo nadgradnje prinesle le te, bodo prisotne tudi med prvenstvom. Potrebno je namestiti aplikacijo za modro zastavo, ki opozarja dirkača, da ga dohiteva voznik, ki je hitrejši za krog ali več. Aplikacijo najdete tukaj.
  • Spotter: Zelo zaželjeno je, da si namestite aplikacijo za "spotterja". Ta vam bo povedal, če imate kakšnega dirkača ob boku. Prav tako, vam sporoči, če se je na progi pred vami nekdo zaustavil ali znatno zmanjšal hitrost. Aplikacijo najdete tukaj.
Link to post
Deli na drugih straneh

2.7 Dodatne kvalifikacije

2.7.1 Potek kvalifikacij

Dodatne kvalifikacije kvalifikacije bodo potekale v treh terminih, in sicer v tednu pred dirko. 

  • četrtek, petek in sobota
    • 19:30 - trening (nima vpliva)
    • 20:30 - kvalifikacije
    • 21:00 - dirka (20 krogov) (nima vpliva)

2.7.2 Dirkalniki

Na strežniku bodo na voljo naslednji dirkalniki:

  • 7x BMW Z4 GT3
  • 10x McLaren MP4-12C GT3
  • 7x Mercedes AMG SLS GT3

2.7.3 Barvne preobleke

Barvnih preoblek na strežniku za kvalifikacije ne bo.

 

2.7.4 Nastavitve strežnika

Ime strežnika in geslo

Ime strežnika: slo-racing.com GT3 Qualy

Geslo: slogt3qualy

Podlaga

Podlaga na strežniku bo imela 100% oprijema in se tekom treninga, kvalifikacij in dirke ne bo spreminjala.

Pomoči

Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter ABS.

Čas

Na kvalifikacijah bo čas vedno nastavljen na 10:00

Obraba gum, poraba goriva in poškodbe

Obraba gum: Vključena (100%)

Poraba goriva: Vključena (100%)

Poškodbe: Vključene (100%)

Sekanje ovinkov

Na strežniku je vključena nastavitev, ki kaznuje voznika, če zapelje z več kot dvema kolesoma s proge.

Tyre blankets

Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume ne bodo omogočene na strežniku.

 

2.7.5 Rezultati

Za uvrstitev na nedeljsko dirko štejejo samo kvalifikacije (trening pred in dirka po kvalifikacijah nimata pomena).

 

2.7.6 Drugo

Vsak dirkač se lahko udeleži samo enega termina dodatnih kvalifikacij! Dodatne kvalifikacije niso potrebne za 10 najboljše uvrščenih v prvenstvo.

Link to post
Deli na drugih straneh

3.6 Boksi

3.6.1 Izhod iz boksov

Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

3.6.2 Postanki v boksih

Assetto Corsa postanke v boksih omogoča, vendar ti niso obvezni.

 

3.6.3 Vračanje v bokse

Voznik se lahko zaradi prevelikih poškodb vrne v bokse, kjer lahko počaka, da mu dirkalnik v boksih popravijo. Ko se vrača v bokse, naj se umika iz dirkaške linije (ali še raje na travo), da ne ovira ostalih voznikov, ki se potegujejo za mesta. Po postanku v bokse, lahko voznik z dirko nadaljuje.

 

 

V primeru, da je dirkalnik preveč poškodovan in dirkač oceni, da bi z vožnjo v bokse preveč ogrožal varnost drugih voznikov, lahko pritisne tipko ESC in izbere možnost Back to pits. V tem primeru voznik z dirko ne sme nadaljevati

 

3.9 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

 

1. Uradni opomin: naslednja kazen bo strožja

2. Odvzem točk: odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

3. Časovna kazen: dodan dodaten čas h končnem času

4. Diskvalifikacija na dirki: diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

5. Prepoved udeležebe na naslednji dirki: organizator lahko v primeru določenih prekrškov vozniku prepove udeležbo na naslednji dirki v prvenstvu

6. Diskvalifikacija v ligi : voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

V kolikor voznik prejme 3 opomine, ima prepoved udeležbe na naslednji dirki.

Link to post
Deli na drugih straneh

2.1 Koledar dirk

Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing, kot tudi na GtSimRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva.

  • 9.11.2014 - Nurburgring GP
  • 7.12.2014 - Imola
  • 4.1.2015 - Monza
  • 1.2.2015 - Mugello
  • 1.3.2015 - Silverstone
  • 5.4.2015 - Spa Francorchamps

 

 

Datuma za Mugello in Spa Francorchamps sta zamenjana med sabo. Zamenjal sem zato, da bo finalna dirka v Spaju..,

Link to post
Deli na drugih straneh
  • 4 weeks later...

 

Dodatne aplikacije

  • [Obvezno] Zastave: V Assetto Corsa, zastave niso prisotne. V kolikor bodo nadgradnje prinesle le te, bodo prisotne tudi med prvenstvom. Potrebno je namestiti aplikacijo za modro zastavo, ki opozarja dirkača, da ga dohiteva voznik, ki je hitrejši za krog ali več. Aplikacijo najdete tukaj.
  • [Obvezno] PitLanePenalty: za kaznovanje sekanja ovinkov, se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Zadnja različica je na voljo tukaj. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.
  • [Opcijsko] Spotter: Zelo zaželjeno je, da si namestite aplikacijo za "spotterja". Ta vam bo povedal, če imate kakšnega dirkača ob boku. Prav tako, vam sporoči, če se je na progi pred vami nekdo zaustavil ali znatno zmanjšal hitrost. Aplikacijo najdete tukaj.

 

 

3.4 Rezanje ovinkov

Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA in s tem pridobi čas. Za progo se smatra asfaltirani del piste, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne šteje za progo. 

 

Za nadzor se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP

 

V kolikor opazite dirkače, ki sekajo z namenom, da pridobijo na času, ga prijavite organizatorjem prvenstva. Zelo zaželeno je, da zraven prijave priložite tudi replay omenjenega incidenta. Izdane bodo ustrezne sankcije. 

  • Upvote 3
Link to post
Deli na drugih straneh
  • 2 months later...

1.2 Prijava na posamezno dirko

Dirkač se prijavi na posamezno dirko v temi na forumu, ki je namenjena tej dirki. Napiše, da se želi prijaviti. Najboljših 10 voznikov v prvenstvu je avtomatsko prijavljenih, ostali se prijavljajo po principu "kdor prej pride, prej melje".

 

2.7 Dodatne kvalifikacije

2.7.1 Potek kvalifikacij

Dodatne kvalifikacije kvalifikacije bodo potekale v treh terminih, in sicer v tednu pred dirko. 

  • četrtek, petek in sobota
    • 19:30 - trening (nima vpliva)
    • 20:30 - kvalifikacije
    • 21:00 - dirka (20 krogov) (nima vpliva)

2.7.2 Dirkalniki

Na strežniku bodo na voljo naslednji dirkalniki:

  • 7x BMW Z4 GT3
  • 10x McLaren MP4-12C GT3
  • 7x Mercedes AMG SLS GT3

2.7.3 Barvne preobleke

Barvnih preoblek na strežniku za kvalifikacije ne bo.

 

2.7.4 Nastavitve strežnika

Ime strežnika in geslo

Ime strežnika: slo-racing.com GT3 Qualy

Geslo: slogt3qualy

Podlaga

Podlaga na strežniku bo imela 100% oprijema in se tekom treninga, kvalifikacij in dirke ne bo spreminjala.

Pomoči

Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter ABS.

Čas

Na kvalifikacijah bo čas vedno nastavljen na 10:00

Obraba gum, poraba goriva in poškodbe

Obraba gum: Vključena (100%)

Poraba goriva: Vključena (100%)

Poškodbe: Vključene (100%)

Sekanje ovinkov

Na strežniku je vključena nastavitev, ki kaznuje voznika, če zapelje z več kot dvema kolesoma s proge.

Tyre blankets

Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume ne bodo omogočene na strežniku.

 

2.7.5 Rezultati

Za uvrstitev na nedeljsko dirko štejejo samo kvalifikacije (trening pred in dirka po kvalifikacijah nimata pomena).

 

2.7.6 Drugo

Vsak dirkač se lahko udeleži samo enega termina dodatnih kvalifikacij! Dodatne kvalifikacije niso potrebne za 10 najboljše uvrščenih v prvenstvo.

 

Uredil - Matjaž Murn
Link to post
Deli na drugih straneh
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...