Skoči na vsebino

heel & toe shifting


Recommended Posts

Ker sem končno nabavil volan,ki ima sklopko,sem se začel zanimati za omenjeno tehniko heel & toe shifting. Ugotovil sem,da imam z tehniko zaviranja z levo nogo in istočasnim dodajanjem plina tudi do sekundo boljše čase(Assetto Corsa). Seveda,sem potreboval kar nekaj časa,da sem naučil levo nogo preciznosti in,da se je sploh premaknila na stopalko za zavoro :D Ker vem,da pravi dirkači uporabljajo med drugim tudi heel & toe prestavljanje in ker vem,da enako tehniko uporabljajo virtualni dirkači,sem se začel tudi sam učiti te tehnike. pogledal sem veliko posnetkov na you tube ampak še vedno mi ostajajo vprašanja "zakaj uporabljati to tehniko"? Zakaj pred ovinkom,ko zaviramo in menjavamo navzdol nabijati gas? Je morda pomembno zaradi števila obratov? Temo sem odprl,ker podobne še nisem zasledil in med drugim me zanimajo vaše izkušnje,ali uporabljate omenjeno tehniko(AC,iRacing,rF,...). Morda je tukaj kdo,ki vozi pravi dirkalnik,ali pa ga je v preteklosti in me zanimajo podrobnosti in izkušnje,zakaj uporabljati omenjeno tehniko,pri katerih avtomobilih (H shifter, sekvenčni). 

Za vse predloge,nasvete,razlage bom vesel in morda bo še kateremu drugemu pomagalo razjasniti omenjeno tehniko ;)

 

Pa še video (AC),kjer voznik kar dobro uporablja heel & Toe tehniko

 

Link to post

To bi tut men bolj točno zanimalo ja. Kolkr sam pomislim, bi reku da je to pri močnih RWD H-shifterjih, kjer lahko brez dodajanja gasu zadnje gume zdrsnejo, oz. jih motor tko upočasni, da te lohk zasuka. Al kako? :)

Link to post

Jaz to uporabljam pri AC in rF, seveda pri avtih kateri uporabljajo H šifter... Ko furaš F40 ali F312T in ti tale heel-toe uspe je res supr občutek. Rabiš malo treninga, ampak po enem tednu že ni več problemov. 

 

To se pa počne zato da se izenači RPM v nizji prestavi z RPMjem v "leru" ko bremzaš. Drugače, ko šaltaš gre na recimo 1500rpm med prestavo in iz teh 1500rpm more potem prit nazaj na recimo 4000rpm, kolikor je RPMjev pri tej hitrosti v nizji prestavi. Če pa vmes med prestavo imaš obrate na 4000rpm z vmesnim gasom, pa mašina ne rabi tega početi in iznici ta izgubljeni čas.

 

Je pa tudi veliko bolj smoooooth potem in manj moznosti da se obrneš zaradi blokiranih zadnjih pogonskih koles. 


 

Link to post

Zaradi AC se bo folk še navadil vozit pravilno, ne pa z uhlji na volanu(kot js k nkol nism probu hell-toe. lenuh hehe) :P

 

Samo so pa tej pedali katastrofa za heel-toe...moraš skoraj met kak Fanatec ker lahko po meri pozicioniraš pedale, imaš hidravliko v bremzi da imaš več filinga itd.

 

Ampak tud z g25 se da...ni pa to to.

Link to post

Jaz sem tudi včeraj malo testiral po dolgem času in sem se ful lovil z enim Lotusom... toliko, da sem poskusil naredit ene 3 kroge z uhlji. Bil sem pol sekunde počasnejši kot na shifter - pa še niti prišel nisem do heel'n toe. Potem sem takoj prešaltal nazaj na H-shifter. Se bo treba navadit ker je kar nekaj časa skritega tam (oziroma se ne bom več toliko vrtel :P)

Link to post

Jep, če shiftaš z menjalnikom(ročnim) lahko prej prestaviš kot pa na uhlje ker je ta delay med menjavo brzine relativno velik. ;) Prav tako imaš več filing za timing kdaj blipaš in liftaš ker prestaviš roko in veš veliko bolj točno kdaj dodat plin pri downshiftu in kdaj spustit ko saltas gor. Če samo pritisneš uhelj tega filinga nimaš. In ker imajo moderni GT uhlje imajo sedaj tud avtomatsko elektroniko ko šaltaš gor(in mislim da za dol).

 

Je pa seveda bolj zahtevno, bolje za en krog koncentracije in težje v dirki 30 krogov tako pelat. Moraš met un H shifter k je ne vem 300€...pol je to to. G25 menjalnik je bolj obup. Tako da dokaj genijalna zadeva s strani Kunosa če mene vprašaš.

 

Sem pa zadnjič našel video kako izboljšat ročko:

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...