Skoči na vsebino

Pravilnik


mAxL

Recommended Posts

1. Standardna pravila in procedure

a) Osnovno:

To so standardna pravila in procedure v ligi SloRacing, ki veljajo za prvenstvo Formule 1 v sezoni 2012. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine vseh pravil.

Od vsakega udeleženca naših tekmovanj se pričakuje:

- Poznavanje in spoštovanje vseh navedenih pravil. Ob nepoznavanju ali nespoštovanju pravil lahko dobite prepoved dirkanja na vseh dogodkih v ligi.

- Poštena – ''Fair Play'' vožnja.

- Čim bolj čitljiva in slovnična pisava, da ne pride do nepotrebnih nesporazumov.

- Kletvice so strogo prepovedane, tako na spletni strani kot na serverju.

2. Prijava, testiranje, test vozniki

a) Prijava:

Prijava v prvenstvo:

Kdo vse se lahko prijavi v prvenstvo?

V prvenstvo se lahko prijavi vsak. Trenutno je v F1 prvenstvu sicer zasedenih 23 sedežev izmed 24, torej je na voljo še eno prosto mesto. Do sedeža lahko pridete tako, da se redno udeležujete treningov, saj imate tako prednost potem, ko se na seznamu voznikov sprosti prosto mesto. Ko se to dejansko dogodi in ste medtem tudi pokazali interes za vožnjo vas bo nekdo izmed komisarjev stestiral, toliko da vidi vaše dirkaško znanje. Ob tem naj dodamo, da za vožnjo v prvenstvu potrebujete tudi status donatorja. Za dodatne informacije kontaktirajte po zasebni pošti (ZS) Adrijana Rihterja (nickname na strani: Adri) oziroma preko MSNja (crazy.adri@hotmail.com).

Kje se lahko prijavim?

Vašo prijavo v prvenstvo Formule 1 za sezono 2012 pošljete po zasebni pošti (ZS) Adrijanu Rihterju (nickname na strani: Adri) - MSN (crazy.adri@hotmail.com).

Pri prijavi napišite:

- Vaše pravo ime in priimek.

- Vaše želje, vprašanja.

S prijavo v prvenstvo potrjujete, da se strinjate z nekaterimi pogoji spodaj, ter s pravilnikom nasplošno.

- Sem registriran v programu GPCOS s pravim imenom in priimkom.

- Zavedam se, da je med uradnimi kvalifikacijami in dirko prepovedano kakršnokoli govorjenje oziroma pisanje v pogovoru.

- Prebral sem vsa pravila, ki veljajo v prvenstvu Formule 1 in jih bom spoštoval.

- Potrudil se bom, da bo moja prisotnost na treningih in predvsem uradnih dirkah kar se da velika. Če zaradi določenih razlogov na dirko nebom utegnil priti, bom to pravočasno sporočil v temo ''odsotnost''. To pomeni, da bom svojo odsotnost sporočil najkasneje tri ure pred začetkom uradne dirke, v kolikor bo to mogoče.

- Zavedam se možnih težav s serverjem (lag...), saj nobena tehnika ne deluje ves čas stoodstotno.

- Potrjujem svoj status donatorja (do konca februarja bom zagotovo imel ta status).

- Po vsaki dirki bom poizkušal povzeti in napisati na forum svoje vrhunce dirke.

- Zavedam se, da ima zadnjo besedo organizator.

- Morebitno kazen nebom komentiral, saj imajo pri tem besedo le sodniki.

- Organizator prvenstva ima vso pravico spreminjanja pravil med sezono.

- Seznam dirkačev se načeloma ne spreminja, razen v primeru, ko vsi sodniki dovolijo spremembo.

- Sodniki imajo vso pravico, da v dani situaciji izključijo voznika iz prvenstva oziroma ga premestijo v drugo moštvo.

b) Testiranje:

- Vsak novi član je vedno testiran, preden se lahko udeležuje uradnih dirk v ligi.

- Test se v navadi zgodi enkrat med tednom.

- Za testiranje kontaktirajte uporabnika z imenom Adrijan Rihter (nickname na strani: Adri).

- Na testiranju se v navadi uporablja tista proga, ki je takrat na terminu v sezoni.

- V predsezonskem času se lahko uporabijo tudi nekatere naključne steze, kot so denimo A1 Ring, Jerez, Fuji ali Indianapolis.

Primer testiranja:

Sprva naredite približno deset kvalifikacijskih krogov s poljubno količino bencina. Temu nato sledita še ena ali dve kratki preizkusni dirki, po katerih vam sporočimo ali ste dosegli standarde za vožnjo v prvenstvu.

Minimalni standardi:

- Časovni zaostanek na krog ni tako pomemben, naj bi pa bil manjši kot pet sekund v povprečju.

- Konstantno doseganje časov, ki medsebojno niso v velikem razmaku.

- Majhno število napak.

- Zanesljiva in stabilna vožnja, brez incidentov.

- ''Fair Play'' vožnja.

- Poznavanje in upoštevanje vseh pravil.

- Na koncu lahko pride tudi do tega, da vse standarde izpolnjujete,vendar pa je glavna odločitev odvisna od komisarja (človeka, ki vas testira - v navadi Adrijan Rihter) in torej, če le ta oceni, da kljub temu, da ste v veliki večini izdelali vse standarde, vas lahko kljub temu zavrne, saj ima glavno besedo komisar.

3. Odsotnost

- Vsak voznik mora, najkasneje 3 ure pred pričetkom uradnega tekmovanja sporočiti, svojo odsotnost v kolikor naj bi do le te prišlo. Kdor to pravilo prekrši dvakrat bo avtomatsko izključen iz prvenstva. Tudi z opravičilom voznik ne sme manjkati na več kot 1/3 vseh dirk, razen če ima za to tehten razlog (poškodba, selitev...). Pravilo ene tretjine začne veljati po 5 dirki. To pomeni, da nekdo, ki bo na prvih 5 dirkah manjkal 3 dirke, bo izključen iz prvenstva.

- Sodniki imajo vso pravico, da izključijo dirkača iz prvenstva v kolikor ne prikaže zadovoljivega interesa za vožnjo.

4. Koledar in termin dirk

a) Koledar dirk:

- V Formula 1 sezoni 2012 bo na sporedu 20 dirk, ki se odvijajo v enakem vrstnem redu, kot je to primer v resničnem svetu Formule 1.

b) Termin dirk:

- Uradne dirke so na sporedu tisti ponedeljek, ki sledi po dirki resnične Formule 1.

- Kvalifikacije 1 se pričnejo ob 20.30 uri - dolžina trajanja je 10 minut.

- Kvalifikacije 2 se pričnejo ob 20.40 uri - dolžina trajanja je 5 minut.

- Ogrevanje se prične ob 20.45 uri - dolžina trajanja je 10 minut.

- Dirka se prične ob 20.55 uri - dolžina trajanja je 75% realne dirke.

- Do sprememb lahko pride le v primeru, ko direkcija lige oceni, da je to potrebno zaradi kakršnihkoli konkretnejših razlogov.

5. Igra in mod / Prenesi

a) V F1 Sezoni 2012 uporabljamo:

- rFactor 1

- F1 Fsone Club 2011

- Opcijsko najboljše verzije določenih stez.

6. Namestitev igre, moda ter prog

a) Igra - rFactor 1:

- Namestitev igre rFactor je zelo enostavna, saj samo zaženete ikono za inštalacijo ter potem samo sledite navodilom. Igro lahko namestite poljubno kamorkoli na vašem računalniku (ponavadi: C/Program Files/rFactor).

b) Mod - F1 Fsone Club 2011:

- Mod namestite v mapo kjer imate nameščeno igro rFactor. (ponavadi: C/Program Files/rFactor).

c) Steze:

- Steze v navadi namestite v mapo locations, ki se nahaja tam kjer imate nameščeno igro rFactor/GameData. (ponavadi: C/Program Files/rFactor/GameData/Locations).

7. Server:

Kdaj je server na voljo za F1 prvenstvo?

Server je na voljo vsem dirkačem prav vsak celotni dan v tednu. V določenih primerih je nedosegljiv le na dan dirke kateregakoli drugega prvenstva v SloRacing ligi.

Server za uradno dirko:

Ker ima standardni server dokaj nizek upload, bomo za uradne dirke (ponedeljek) uporabljali drug server. Server bo postavil Tomaž Eržen oziroma Janko Glavač. Natančni podatki serverja bodo vedno pravočasno podani v danem trenutku dejavno Formula 1 tema.

Geslo:

Standardno geslo je sloracing. Geslo serverja je drugačno le na dan, ko je na sporedu uradna dirka prvenstva.

Podatki serverja:

Ime: SloF1

IP: 84.255.240.239

Geslo: sloracing

8. Dovoljene pomoči pri vožnji / Težavnost

Dovoljene pomoči:

- Sklopka - avtomatska sklopka

- Vse ostale pomoči so izklopljene in niso dovoljene!

Ostalo:

- Poraba goriva je nastavljena na normalno.

- Obraba gum je nastavljena na x2.

- Poškodbe vozila so nastavljene na 30%.

- Ker mod vsebuje launch control, je uporaba le tega dovoljena.

9. Točkovnik:

- Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik osvoji ob koncu vsake dirke.

- Točkovnik je takšen kot je v realni sezoni 2012 prvenstva Formule 1.

- V primeru, da je bil dirkač uvrščen na eno izmed mest za dobitnike točk, vendar ni prišel do cilja, se mu točke štejejo, če je prevozil vsaj 75% dirke.

Sistem točkovanja:

1. mesto - 25 točk

2. mesto - 18 točk

3. mesto - 15 točk

4. mesto - 12 točk

5. mesto - 10 točk

6. mesto - 8 točk

7. mesto - 6 točk

8. mesto - 4 točke

9. mesto - 2 točki

10. mesto - 1 točka

10. Komunikacija:

- Na vseh treningih je dovoljeno neomejeno pisanje v pogovor, seveda v mejah normale.

- Zaradi koncentracije voznikov je na kvalifikacijah in dirki pisanje strogo prepovedano, vse dokler zadnje uvrščeni tekmovalec ne pripelje v cilj.

- Pravico do pisanja med kvalifikacijami in dirko imajo le komisarji.

- Pisava naj bo čimbolj čitljiva in slovnična, da ne pride do nepotrebnih nesporazumov.

- Kletvice so strogo prepovedane, tako na spletni strani kot na serverju.

11. Komisarji in Osebje:

a) Komisarji:

- Če ste bili udeleženi v določen incident in menite, da ste bili zato oškodovani, to prosim prijavite enemu izmed komisarjev.

- Prijava incidenta mora vsebovati dirko (datum, kvalifikacije, dirka), čas dogodka na dirki (v sekundi), udeleženi in kratek opis.

- Preden prijavite sporni pripetljaj se prej še prepričajte ali je le ta resnično sporen.

- Incident se lahko prijavi samo naslednji dan po dirki, torej v četrtek.

- Sodniki imajo vso pravico kaznovati katerikoli incident na kvalifikacijah oziroma dirki, tudi če ta ni bil prijavljen.

- Sodniki v letošnji sezoni Formule 1 so: Andrej Trošt, Gregor Vodičar, Nejc Janovljak in Adrijan Rihter.

- V kolikor je nekdo izmed sodnikov vpleten v incident, tega obravnavajo preostali sodniki.

- Nepravilno oddane prijave se ne bodo obravnavale.

- Prijavo pošljite naslednji dan po dirki in sicer enemu izmed četverice sodnikov. ZS sennas ali ZS gregor vodicar ali ZS KOKL ali ZS Adri

b) Osebje:

Osebje je sestavljeno iz več članov, ki imajo dolgo zgodovino v ligi, ter veliko izkušenj z virtualnim dirkanjem.

12. Sistem treningov, kvalifikacij, ogrevanja, ogrevalnega kroga ter dirke

a) Trening:

- Ker je server praktično ves čas dosegljiv lahko za dirko trenirate neomejeno število časa.

- Uradnih treningov ni saj je server, kot sem že zgoraj omenil, ves čas dosegljiv.

- Treningov se lahko udeležijo prav vsi, vendar pa tudi za povsem nove člane veljajo enaka pravila kot za redne voznike, torej lepo obnašanje, fair vožnja in podobno, kljub temu, da gre samo za trening.

- Pred vsako uradno dirko bo na sporedu glavni trening, ki bo trajal 30 minut, pričel pa se bo ob 20.00 uri.

b) Kvalifikacije:

- Kvalifikacije so sestavljene iz dveh delov.

Q1 - Prvi del traja 10 minut.

Q2 - Drugi del traja 5 minut, vanjga pa napreduje 10 najhitrejših voznikov iz prvega dela kvalifikacij.

- Pravilo Parc Ferme je izklopljeno.

c) Ogrevanje / premor:

- Po kvalifikacijah je na sporedu 10 minutno ogrevanje, namenjeno pripravi na dirko.

d) Ogrevalni krog:

- Ogrevalni krog je namenjen ogrevanju gum, zavor in spoznavanju razmer na stezi.

- Med ogrevalnim krogom tempo narekuje najhitrejši dirkač na kvalifikacijah.

- Voziti morate za tistim dirkačem, ki se je na kvalifikacijah uvrstil pred vas.

- Če se dirkač slučajno zavrti oziroma zapelje s proge, v tem primeru ne sme prehitevati ampak mora spustiti vse dirkače predse in se nato postavi na svoje štartno mesto.

- Prehitevanje je strogo prepovedano.

- Kakršnikoli čudni manevri so strogo prepovedani.

e) Dirka:

- Vozi se 75% realne dirke.

- Poraba goriva je nastavljena na normalno.

- Obraba gum je nastavljena na x2.

- Poškodbe vozila so nastavljene na 30%.

- Dolivanje bencina je med dirko nedovoljeno.

- Na dirki je obvezen en postanek v boksih.

- Pravila glede pnevmatik ni, saj lahko uporabite katerekoli kdajkoli.

- Varnostni avto je na dirkah izključen.

- Start se v nobenem primeru ne ponavlja, razen, če je vzrok tehnične narave kot je npr. sesutje serverja.

13. Splošna pravila glede obnašanja in vožnje v ligi

a) Obnašanje:

- Vsak voznik se mora na dogodkih v ligi primerno obnašati. To pomeni, da v nobenem primeru ne povzroči nesreče namerno, ter ne izvaja kakršnegakoli ''terorja'' nad ostalimi vozniki. Od vsakega se pričakuje tudi vzorno vedenje, tako na dirkah kot tudi na forumu.

b) Način vožnje skozi ovinke:

Hiter ovinek:

Hiter ovinek ni oster ovinek. Pomembno je, da vanj zapeljete zgodaj in neprekinjeno, saj lahko dramatične spremembe smeri pripeljejo do uničujočega vrtenja. Cilj je, da hitrost obdržite skozi ves ovinek.

Dvojni ovinek oziroma šikana:

Linija vožnje skozi šikano določi njen položaj – ali je nameščena pred dolgo ravnino ali za njo. Če je šikana za dolgo ravnino, zavrite pozno in ponesite hitrost v zavoj. Žrtvujte izhodno hitrost, ki je manj pomembna. Če je šikana pred dolgo ravnino, zavrite zgodaj in žrtvujte vhodno hitrost, da boste lahko zgodaj pohodili plin in čim hitreje pridrveli iz zavoja.

Oster enojni ovinek:

Zavirajte v ravni črti in se pri približevanju držite zunanje strani proge. Pozno zavijte in žrtvujte vstopno hitrost, da boste lahko pri izhodu hitro pospešili. Ne pozabite, da najboljša linija v kvalifikacijah ni nujno najboljša na dirki, ko vam je nekdo za petami. V tem primeru je morda bolje, da pri približevanju ovinka ostanete na notranji strani.

Ovinek z dvema vrhoma:

Izhod iz ovinka z dvema vrhoma je navadno tam, kjer je med dvema ovinkoma kratka ravnina. Četudi je videti, da gre za dva ovinka, gre pravzaprav za en ovinek, saj ga je najbolje odpeljati tako, da sredi ovinka vzamete zunanjo stran. Ekstremen primer je osmi zavoj v Turčiji, kjer ima ovinek kar štiri vrhove, zato se postopoma približujemo notranji strani. S to tehniko boste lahko začeli hitro pospeševati in tako kar najbolje izstopili iz ovinka.

Enakomerni ovinek:

Pri približevanju ovinku se postavite na zunanjo stran in zgodaj zavijte noter. Sledite notranji strani ovinka, tako da orišete dolgo konico in pospešite iz zavoja. Volan morate držati v enem samem položaju od začetka do konca ovinka, saj je polmer ovinka, kot pove ime, enakomeren.

Odprt ovinek:

Zgodaj zavijete v vrh in pustite, da avto pelje proti zunanjemu robu, ko proti izhodu dodajate plin. Zaradi plitkejšega kota v izstopni fazi boste lahko v samem izstopu izstopili hitreje pospešili in skozenj držali višjo hitrost.

Zaprt ovinek:

Pozno zavijete in pojdite v vrh zelo pozno. Tik pred vrhom zelo rahlo zavrite in nato pohodite plin, da si v izhodu priborite čim boljši položaj.

c) Kako ravnati pri določenih stvareh:

Prehitevanje:

Vsak voznik mora znati oceniti pravilno mesto za prehitevanje, saj se drugače lahko kaj kmalu zadeva konča z incidentom.

Prehitevanje na ravnini:

V borbi za pozicijo je na ravnini vozilu, ki brani pozicijo, dovoljeno menjati smer le enkrat. To lahko stori tako, da ne ovira nasprotnika, v smislu, da je slednji moral denimo naglo in silovito zavirati. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.

Prehitevanje v ovinku:

Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto takrat, ko je napadalec pred zavojem prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa tudi, ko voznik zamudi apex ovinka in je zato prehiter od ostalih vozil.

Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili bližnjemu srečanju.

Prehitevanje po napaki:

Če dirkač zaradi nekega incidenta spusti in prepusti sotekmovalcu, ki je bil oškodovan, svojo pozicijo, ga lahko nazaj napade in prehiti po šele dveh zavojih in ne kar takoj. Primer: Janez je sekal ovinek v napadu na Lojzeta in mu odvzel pozicijo. Ker je to nepravilno prehitevanje mu mora nemudoma nazaj prepustiti pridobljeno mesto. Pozicijo mu je prepustil denimo na ciljni ravnini, to pa pomeni, da Janez pred prvim zavojem, v prvem zavoju in v drugem zavoju kroga še ne sme prehitevati Lojza. Prehiti ga lahko šele po drugem zavoju na stezi.

Krajšanje / sekanje zavojev:

Voznikom je prepovedano krajšati ovinke in ravnine proge. Dogodek se smatra kot sekanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge z več kot dvema kolesoma. Proga je definirana kot glavni asfalt in je omejena z belo ali rumeno črto. Ta bela ali rumena črta je del proge. Voznik ne sme namerno uporabljati zelenice ali peskovnikov za vožnjo. V nekaterih primerih sicer obstajajo izjeme in bodo objavljene in razložene pred tekmo vsem voznikom.

Izhod iz boksov:

Pri izhodu iz boksov je vedno označena črta, bele ali rumene barve. Ta črta ločuje izvoz boksov ter stezo in jo je prepovedano prevoziti oziroma se je kakorkoli dotakniti.

Postanki v boksih:

V boksih mora dirkač voziti z vklopljenim limiterjem hitrosti, saj tako zmanjša nevarnost trčenja. Na vsaki dirki je potrebno opraviti vsaj en postanek v boksih.

d) Zastave

Vsak voznik mora upoštevati zastave, ki se mu v določeni situaciji prikažejo.

Rumena zastava:

Nevarnost, zmanjšaj hitrost in bodi pozoren in previden na območju kjer je pokazana rumena zastava, da ne bo prišlo še do dodatnih nesreč. Med trajanjem rumene zastave je prehitevanje strogo prepovedano.

Modra zastava:

Hitrejši voznik te bo kmalu dohitel in te skušal prehiteti za krog. Varno se mu umakni izven idealne linije in mu omogoči dovolj prostora, da bo prehitevanje čim bolj varno. Kakršnokoli odlašanje in namerno zadrževanje je strogo prepovedano. Od hitrejšega voznika se pričakuje strpnost in mirnost da mu počasnejši voznik dovoli prehitevanje. Oba voznika se morata obnašati spoštovano ter športno.

Črna zastava:

Si diskvalificiran in se moraš takoj vrniti v bokse. Lahko se pojavi v kombinaciji s Stop & Go, kar pomeni, da se moraš takoj vrniti v bokse in prestati 10 sekundno kazen zaradi kršitve pravil igre. Črna zastava Stop & Go po prestani kazni odstrani in voznik lahko po pravilih igre normalno nadaljuje dirko.

14. Incidenti in kazni

a) Incidenti:

- Pisanje ali glasovanje med kvalifikacijami ali dirko. – 2.a / 2.b / 3.b / 3.e

- Prevožena črta pri izhodu iz boksov. – 3.a

- Povzročitev nesreče v boksih pod vožnjo RPM limitra. – 2.b / 3.b / 3.e

- Neopravljen postanek v boksih. – 3.d / 3.g

- Povzročitev nesreče pri vhodu v bokse ali pa pri izvozu iz boksov. – 2.c / 3.c / 3.f

- Povzročitev nesreče med ogrevalnim krogom. – 2.c / 3.c / 3.f

- Oviranje za krog hitrejšega voznika brez nesreče oziroma incidenta. – 2.c / 3.b / 3.e

- Oviranje za krog hitrejšega voznika z povzročeno nesrečo oziroma incidentom. – 2.d / 3.c / 3.f

- Nepravilno zadrževanje oziroma ''cik cak'' vožnja. – 2.a / 2.b / 3.b / 3.e

- Nepravilno oziroma prepozno zaviranje z povzročitvijo nesreče. – 2.b / 3.b / 3.e

- Nepravilno oziroma prehitro zaviranje pred zasledovalcem, ki se je končalo s trkom. – 2.a / 2.b / 3.b / 3.e

- Izrivanje voznika iz steze brez poškodbe vozila oziroma nesreče. – 2.b / 3.b / 3.e

- Izrivanje voznika iz steze, kjer se nasprotnik posledično zavrti. – 2.c / 2.d / 3.c / 3.f

- Izrivanje voznika, ki se je končalo z povzročeno nesrečo. – 2.c / 2.d / 3.c / 3.f

- Prehitevanje na nemogočem mestu, ki se konča z nesrečo. – 2.c / 2.d / 3.c / 3.f

- Nepravilno prehitevanje s sekanjem ovinka oziroma nepravilnim krajšanjem linije. – 2.c / 2.d / 3.c / 3.f

- Nepravilno prehitevanje pri katerem je voznik povzročil nesrečo v katero je bilo udeleženih več voznikov. – 2.d / 3.c / 3.f

- Nevaren start pri katerem je voznik povzročil nesrečo. – 2.c / 2.d / 3.c / 3.f

- Večkratno sekanje ovinkov. – 3.c / 3.f

- Konkretno (namerno) sekanje ovinka, brez pridobitve pozicije. – / 2.a / 2.b / 3.b / 3.e

- Nepravilno (nevarno) vračanje na stezo po izletu z nje. – 2.a / 2.b / 3.b / 3.e

- Voznik dalj časa pusti nevozno vozilo na stezi in se ne umakne v boks. – 2.c / 2.d / 3. c / 3.f

- Voznik, ki vozi s poškodovanim vozilom se ne umika dovolj previdno in pravočasno. – 2.b / 2.c / 3.b / 3.e

Pomni:

- Kazni, ki so določene pod točko ena, štiri ali (in) pet, se določijo takrat, ko komisarji po tehtnem razmisleku uvidijo, da je dirkač ''zrel'' za takšno kazen. Da do takšne kazni pride je odvisno predvsem narava incidenta, število incidentov, posledice incidentov in podobno.

- Pri praktično vsakem incidentu je zapisano več točk med katerimi se lahko odločajo komisarji. Ponavadi pride do odločbe le za eno točko (kazen), lahko pa pride tudi do spremembe saj so te kazni prikazane le za osnovo, saj lahko pride tudi do sprememb pri določenem incidentu in posledično kazni, vse pa je seveda odvisno od nastalega incidenta.

- Navedene kazni vam naj bodo le za vzor, saj je vsaka nesreča zgodba zase, zato bo v nekaterih primerih prišlo do drugačne razsodbe kot je navedeno tukaj v primerih.

- Sodniki oziroma direkcija lige ima vso pravico spreminjanja pravil med sezono.

b) Kazni:

1. Opomin:

1.a) Uradni opomin. Naslednja kazen bo strožja.

2. Kazen dodatnega štartnega položaja na kvalifikacijah:

2.a) Pribitek 3 mest na kvalifikacijah.

2.b) Pribitek 5 mest na kvalifikacijah.

2.c) Pribitek 10 mest na kvalifikacijah.

2.d) Prepoved nastopanja na kvalifikacijah in avtomatsko zadnji štartni položaj.

3. Časovna kazen:

3.a) 10 sekundni pribitek h končnemu času.

3.b) 15 sekundni pribitek h končnemu času.

3.c) 25 sekundni pribitek h končnemu času.

3.d) 40 sekundni pribitek h končnemu času.

3.e) 15 sekundni pribitek h končnemu času na naslednji dirki.

3.f) 25 sekundni pribitek h končnemu času na naslednji dirki.

3.g) 40 sekundni pribitek h končnemu času na naslednji dirki.

4. Odvzem točk:

4.a) Odvzem osvojenih točk na dirki, na kateri se je zgodil dogodek.

5. Prepovedi in diskvalifikacija v ligi:

5.a) Voznik ima prepoved nastopa na naslednji dirki.

5.b) Voznik ima prepoved nastopa na naslednjih dveh dirkah.

5.c) Voznik je diskvalificiran iz dirke, na kateri se je zgodil dogodek.

5.d) Voznik se dirk v prvenstvu ne sme več udeleževati.

Ekipa SloRacing.

playtech-logo.png

  • Upvote 5
  • Downvote 1
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...