Skoči na vsebino

Pravilnik


Recommended Posts

Standardna pravila lige in procedure

To so standardna pravila in procedure za ligo, ki jo organizira SloRacing. So osnova okrog katere bo potekala liga SloRacing WTCC 2010/11. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine pravil in bi si jih naj prebralli vsaj enkrat pred prijavo na ligo.

Opomba

Race direkcija je sestavljena iz števila ljudi kateri tudi vodijo potek SloRacing WTCC 2010/11 lige. Skupina se lahko spreminja iz tekme v tekmo in imena odgovornih bodo objavljena oz. znana pred samim pričetkom lige in/ali posameznih dirk.

1 Prijava

Za prijavo v ligo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati nasljednjih navodil:

Prijava je potrebna s pravim imenom in priimkom, avtomobilom ki ga bo vozil ter imenom moštva. S prijavo voznik avtomatsko potrjuje, da se s navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v ligi.

1.01 Imena

V ligi SloRacing se mora voznik prijaviti s pravim imenom in priimkom. Voznik mora na dirki voziti z svojim pravim priimkom.

2 Organizacija in potek lige

2.01 Urnik

Urnik bo pred vsako dirko podan in objavljen na forum-u SloRacing. Do sprememb lahko pride samo če direkcija dirke to oceni za potrebno iz kakršnihkoli razlogov.

2.02 Vsebina dirke v ligi

Tekmovalni dan / vikend bo sestavljen iz naslednjih delov:

Trening (15min)

Qualification superpole (10min)

Race 1

Race 2

Results

O poteku in trajanju posameznega dela dirke boste predhodno seznanjeni nekaj dni pred dogodkom.

Vozniki se lahko pridružijo na dirko SAMO v času prostega kvalifikacij (zamuda se kaznuje z 10 kg balasta).

2.03 Točkovalni sistem

Točkovalni sistem prikazuje in določa število točko ki jih voznik dobi ob koncu vsake tekme na določeni poziciji.

Točkovanje: 1-25pts, 2-18pts, 3-15pts, 4-12pts, 5-10pts, 6-8pts, 7-6pts, 8-4pts, 9-2pts, 10-1pts.

Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

2.04 Neuradne barve avtomobilov in dodatne proge

Če bodo neuradni oz. dodatni "skini" za avtomobile in dodatne neuradne proge dovoljene v sami ligi bo to predhodno objavljeno. Direkcija dirke bo zagotovila dostop do teh vsem prijavljenim v ligo, in vsi si morajo paket namestit na svoj računalnik pred samim pričetkom dirke. Vsak voznik, ki bo želel imeti po svoje pobarvan avto, ki ni skladen z uradno barvo v igri, mora do določenega datuma direkciji dirke to povedati in datoteke tudi posredovati. Po tem spremembe ne bodo več mogoče.

3 Pravila

Vsi vozniki morajo vedeti in upoštevati naslednja pravila. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali večih voznikov, se bo direkcija dirke odločila za kazni le-teh voznikov.

Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil, ampak v sigurnosti so spodaj navedena osnovna pravila igre. Direkcija dirke bo ravnala po normalnih razmerah in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. Dirkači morajo za vožnjo skozi bokse uporabljati PIT LIMITER (oziroma max. vožnja skozi bokse je 100km/h) in upoštevati rdečo luč pri izhodu iz boksov.

3.01 Splošno obnašanje

Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med njihovimi avtomobili.

Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebaj v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na pisto po izletu iz nje oz po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bol pametno počakati in splanirati prehitevanje kot pa hiteti. V ligi ni prostora za agresivno maščevanje ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

3.02 Pravila igre

V ligi se bodo upoštevala tudi pravila igre Race 07.

3.03 Avto

Vsi vozniki si morajo izbrati avto s katerim bodo vozili celotno ligo. Ni jim dovoljeno menjati vozilo med samo ligo.

3.04 Prehitevanje

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bo Direkcija Dirke ocenjevala v primeru nesreče. Neprimerno prehitevanje iz katerega ne bo sledila nesreča (npr. nesreča ali zavrtenje vozila branilca pozicije) ne bo imelo kazenskih posledic, če pa pride pri prehitevanju do nesreče bodo sledile sankcije.

Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije samo enkrat na ravnino. Vendar lahko branilec pozicije to naredi samo takrat, kadar napadalecu ne bo napad preprečen tako da bom moral uporabljanti zavore da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.

Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko voznik zamudi apex ovinka in je zato prehiten od ostalih voznikov

Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili težkemu kontaktu.

3.05 Rezanje ovinkov

Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Proga je definirana kot glavni asfalt omejena z belo ali rumeno črto in robniki. Ta bela/rumena črta in robniki SO del proge. Voznik ne sme uporabljati zelenice ali peskovnikov za vožnjo. Za povzetek: v najbolj ozki situaciji voznik lahko vozi z zunanjimi kolesi čez robnike proge, z notranjimi kolesi pa po asfaltu izven proge (ponavadi zelene barve), ampak mora VEDNO ostati izven zelenice in peskovnika. V nekaterih primerih obstajajo izjeme in bodo objavljene in razložene pred tekmo vsem voznikom.

3.06 Zastave

Vozniki se morajo držati obvestil zastav ki se jim jih pokaže. Pomen zastav:

Rumena zastava: Nevarnost, zmanjšaj hitrost in bodi pozoren in previden na območju kjer je pokazana rumena zastava, da ne bo prišlo še do dodatnih nesreč. Med trajanjem rumene zastave je prehitevanje strogo prepovedano.

Modra zastava: Hitrejši voznik se ti bliža od zadaj. Pusti ga prehiteti brez upiranja. Počasnejšemu vozniku svetujemo da pusti hitrejšemu vozniku pravilno prehiteti z dovolj prostora in predvsem varno. Od hitrejšega voznika se pričakuje strpnost in mirnost da mu počasnejši voznik dovoli prehitevanje. Oba voznika se morata obnašati spoštovano ter športno. Oba vozita dirko in nihče ni bolj pomemben od drugega, tudi če gre za vodstvo. Povzetek: modra zastava > umakni se iz poti hitrejšega

Črna zastava: si diskvalificiran in se moraš takoj vrniti v bokse. Lahko se pojavi v kombinaciji s STOP & GO, ker pomeni da se moraš takoj vrniti v boxe in prestati 10sekundno kazen zaradi kršitve pravil igre. Črna zastava STOP & GO po prestani kazni odstrani in voznik lahko po pravilih igre normalno nadaljuje dirko.

3.07 Izhod iz boxov

Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

3.08 Postanki v boksih

Med postanki morajo vozniki voziti z pomočjo limitatorja hitrosti, ter tako zmanjšati nevarnost trčenja.

3.09 Pogovarjanje

Od kvalifikacij naprej prepovedano govorjenje.

3.10 Incidenti in kazni

Vozniki lahko prijavijo incident Direktorju Dirke naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala!) NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled. V poročilu navedi imena vpletenih voznikov in številko kroga ko se je incident zgodil ter kratek opis le-tega. Nepopolna poročila se ne bodo obravnavala.

Pred naslednjo dirko se bo Direkcija Dirke odločila o vseh kaznih za katere meni da so potrebne. Če kazni nebodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali iz lige.

3.11 Dodatna utežitev

1. Pred kvalifikacijami bomo začeli z 10min practice vožnjo, zato da bo lahko host določil kilograme. Kdor se bo pridružil šele med kvalifikacijami bo avtomatsko dobil 10kg kazni(ne glede na to če že ima maksimalno dovoljeno količino dodatnih kilogramov). Deloma smo se za to odločili tudi zaradi bolj tekočega poteka kvalifikacij.

2. Prvi event(2 dirki) v Braziliji bomo vsi imeli 20 kg ker se sezona s tem eventom šele začenja, naslednji event pa bomo že upoštevali dodajanje kilogramov: tako bo obtežitev za tovarniške voznike sledeča: prvi bo imel +20kg, drugi +15kg, 3., 4., 5. in 6. po +10kg, 7., 8., 9. in 10. po +5kg, 11. bo imel -5kg, 12. in vsi nadaljnji pa -10kg.

Za privatnike pa bo obtežitev sledeča: 1. +20kg, 2. +15kg, 3.,4.,5., +10kg, 6., 7., 8., +5kg, 9. -5kg, 10. in vsi nadaljnji -10kg.

3. V igri ni opcije negativnih kilogramov, zato smo preprosto izenačili ničlo z +20 in prilagajali dodajanje in odvzemanje temu, kar pa je nepomembno za prvi event za katerega je vseeno, saj bomo imeli vsi enako)

4. Dodajo se tudi točke za posamezno zmago v eventu. Primer: če tekmovalec zmaga denimo eno dirko v prvem eventu, se mu na drugem eventu prišteje poleg zbranih kilogramov glede na končno uvrstitev še 5kg zaradi zmage. Če zmaga obe dirki v eventu se mu prišteje na naslednjem eventu 10kg. Vendar pozor: to je prehodna "kazen" in se kg ne seštevajo iz eventa v event. Torej če na drugem eventu ne zmaga nobene dirke se mu te "kazni" brišejo. Če spet zmaga eno dirko pač obdrži 5kg, če spet zmaga obe obdrži 10kg.

5. V vsakem primeru je največja možna količina dodatnih kilogramov nastavljena na +110kg, najmanjša na 0kg.

3.12 Odsotnost

Odsotnost je potrebno najaviti na forumu vsaj 30 minut pred dirko, v kolikor se nenapovedana odsotnost ponovi 2x, je voznik izključen iz lige. Prav tako se napovedana odstotnost sešteva; največ napovedanih odsotnosti je 4.

Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

1. Uradni opomin : naslednja kazen bo strožja

2. Odvzem točk : odvzem točk na dirki kjer se je zgodil omenjen dogodek

3. časovna kazen : dodan dodaten čas k končnem času

4. Diskvalifikacija na dirki : diskvalifikacija na dirki kjer se je zgodil omenjen dogodek

5. Diskvalifikacija v ligi : voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

6. Stop and Go kazen : voznik se mora zapeljati v bokse in prestati kazen 10 sekund, kjer kazen ne more biti opravljena skupaj s postankom v boksih (menjava gum, dolivanje goriva, popravilo vozila) - kazen je lahko izrečena v igri

7. Drive-Through kazen : voznik se mora peljati čez bokse z hitrostjo omejeno v boksih ter se ne sme ustaviti na njegovem rednem/izrednem postanku

8. Dodatna utežitev dirkalnika

4 Direkcija Dirke

Direkcija Dirke ima vedno zadnjo besedo

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...