Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

špegle si nastaviš z istimi tipkami kot sedež le da še zram držiš shift, alt oz ctrl, nevem na pamet, neki od tega vglavnem, pa si lepo nastaviš špegle ne glede na to kje maš sedežwink.gif

drgač pa dirka bla vredu,na zaćetku nekaj dobrih bojev pa nekak sm se uspeu izognit težavam na stezi, sam kaj ko me je komp zajebu in mi je enostavno ven vrgl :? upam d bom do imole uspeu rešt težave

glede tc pa nevem a vam je res tak težko vozit z low? men osebno je všeč da avto mal odnaša pa da z občutkom pohodiš gas, ne pa da stopaš na bremzo pa gas ko en majmun :oops:

js sm za to da ostane low, če vam dela pa take probleme te pa dajte nazaj na med :wink:

pa zdi se mi da je blo pittlane assistence včir na allowed, a to bo skos tak al je pač blo narobe nastavlen? če mene vprašate bi ukinu speed limiter tako da bi samo z gasom regulirali hitrost kot v nascarju, bi vsaj ddobl mal občutka za tc low kolk je treba gas držat [smoke]

Link to post
  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Se strinjam , da ostane tc na low.

jaz tudi uporabljam krogece za pregled stanja na progi , če se pa slučajno krogeci prekrivajo , pa tko slišiš na kateri strani je voznik zadej, tudi če ga slučajno ne vidiš.

pa še nekaj, naj vozniki ko imajo malo bolj poškodovane avte (mehaniki samo zamenjajo krilca in kolesa , ostalo pa samo malo in če je avto fejst poškodovan ti ne popravjo vse , pa če greš 10x v box ) , naj grejo za božjo voljo v box-out in gledajo naprej , ne pa da jih je potem cela proga z regradom vred , ker enostavno avti niso stabilni pa še tc na low in rezultat je tu (moja izkušnja z novincem MATICEM , vem da me nisi videl si me pa slišal ,in ni obstal na mestu po vretenju ampak se je počasi premikal počez proge, kar sem prepozno zagledal ,da ne stoji in "kabum" in odhod v box- out , fant pa veselo naprej pa spet več po regradu kot po asfaltu- seveda z polomljenim avtom).Pa dva kroga je bil zadej [wall] .Ravno tako sta jih fasala brez veze TIM in ANDREJ ko je DAN vztrajal na stezi z poškodovanim vozilom .

Sama dirka pa zelo zanimiva , dokler je trajala (25 lap za mene) kr nekaj dvobojev je bilo-nekaj sem dobil ,heh, 2x pa izgubil, to so dirke ja [ok]

Link to post

če bo naslednjo sezono TC na OFF potem je bolje da sedaj ostane na LOW, ker če sedaj naredimo prehod bo veliko bolje kot pa potem v sezoni, ko se bomo poklali na začetku....moje mnenje...

a res noben ne ve kako se TV style inštalira?

Link to post

Sam sem pa že prej napako naredil,ko sem še vodil me je zmotila voznja enega od renaultov po izletni coni pred mano in sem v strahu,da ne bi priletel nazaj na stezo preveč potegnil volan v desno tako da me je pričelo vrtet in šel sem med planke.

Jebi ga! [Joj]

To sem bil jaz, off-road. Videl sem 3-4 komade za sabo in sem vedel, da ste prehitri zame in sem se mislil umakniti iz perfektne linije (na desno k ograji). Ker pa sem preveč gledal v ogledala, pa nisem bil pozoren na prednjo levo gumo in me je potegnilo iz ceste(levo). Seveda sem upočasnil in probal ostati iz proge kakor dolgo se je le dalo. Na žalost sta samo 2 prišla mimo, nato sem videl, da si se ti razpacal nekje v bližini mene (in seveda sem mislil, da sem jaz kriv).

Drugače pa tak ali tak ne bi šel nazaj na progo, če ste me prehitevali za krog. Če bi se šlo za mesto bi probal elegantno počasi potegniti na pisto (z gledanjem nazaj).

pa še nekaj, naj vozniki ko imajo malo bolj poškodovane avte (mehaniki samo zamenjajo krilca in kolesa , ostalo pa samo malo in če je avto fejst poškodovan ti ne popravjo vse , pa če greš 10x v box ) , naj grejo za božjo voljo v box-out in gledajo naprej , ne pa da jih je potem cela proga z regradom vred , ker enostavno avti niso stabilni pa še tc na low in rezultat je tu (moja izkušnja z novincem MATICEM , vem da me nisi videl si me pa slišal ,in ni obstal na mestu po vretenju ampak se je počasi premikal počez proge, kar sem prepozno zagledal ,da ne stoji in "kabum" in odhod v box- out , fant pa veselo naprej pa spet več po regradu kot po asfaltu- seveda z polomljenim avtom).Pa dva kroga je bil zadej [wall] .

Vedel sem, da si za mano, nisem pa te videl, ker si bil predaleč. Ko pa me je obrnilo pa mi ni uspelo speljati naprej (najbližji umik iz proge) in sem stisnil bremzo, da bi me ti lahko obšel, ker še je bilo dovolj prostora spredaj.

Ne vem, za kaj bi moral odstopiti vsak, ki ima malo poškodovan avto. Res je, da sem vozil čisto odzadaj celo dirko, saj sem tudi štartal iz boksov. Ampak sem na koncu le osvojil 5. mesto. V boksi pa sem se res stavil vsak 3-4 krog, ker sem zaradi nerodnosti že na začetku poškodoval nekaj na prednjem kolesu in so bili časi 3-4sec počasnejši glede na to kar sem lahko peljal z celim avtom, tudi gripa mi je manjkalo. Kolikor jaz poznam racing rules, se umakneš pri spinu oz. nesreči (če se lahko) iz perfektne linije, kar pa se mi zdi, da sem se ti.

Drugače pa sem spuščal naprej vse, ki so bili hitrejši (že pred modro zastavo, če je bila ravnina).

Za drugo dirko vem, da moram bencin natočit že med Qual. =P

Glede TC pa jaz nimam posebnih pripomb, saj probam voziti popolnoma brez pomoči (čeprav so časi z TC na low, dosti boljši).

Link to post

Tudi jaz se strinjam,da TC ostane tako kot je,ker me ne moti,če me kdaj pa kdaj kam nabije. Na napakah se pač učim! Slej ko prej se bo pa vsak navadil na to.

Tudi v prejšnji sezoni smo TC zmanjšali in ga nastavili na srednjo stopnjo. Pač na začetku je bilo nekaj problemov pol se je pa vžrlo!

Glede krogcev in pa tega da slišiš voznika za tabo je pa spet tako,da ni glih nujno da ga slišiš,če imaš glasnost ostalih voznikov nastavljeno ma minimum oziroma dodatno še v PLR failu zmanjšano.

Jaz imam tako nastavljeno da ga še slišim ampak zelo na tiho. Če pa je kdo pred tabo pol pa tistega za sabo sploh ne slišiš. Me pač moti zvok ostalih predvsem na štartu, ko je treba poslušat svojo mašino! :D Zato sem zmanjšal!

T7ank saj ni bil tolk problem tvoje umukanje! Si se pač umaknil na pesek.

Bolj je bilo mene strah tega,da se boš sunkovito vrnil na stezo,ker nisem vedel ali se umikaš ali si napravil napako. Iz previdnosti sem pač preveč zavil v desno in v kombinaciji z TC-jem sem pač zalizal ograjo in iz dirkalnika naredil klopotec!

Tu ni nobene tvoje krivde.....vsaj v tem primeru ne!

Link to post

ce bo TC ostal na low bo kar vredu....

ce pa ne, bom pa mogo novi volan nabavit, ker ta je ze star in so pedalke ful nenatancne...

drugace pa se opravicujem, ker me ni blo na dirki.... cisto sem pozabil, ker sem mogo it delat...

upam da mi je oprosceno:)

LP

Link to post

Matic , če imaš malo poškodovan avto ti ga popravjo, fejst pa ne in verjemi mi , da je boljše da končaš kakor pa da voziš z postrani volanom , sploh pa še brez TC "avto negre sploh".

Pa tudi 5. mesto z šestimi krogi zaostanka , nevem no če se je to zapohvalt , pri umikanju pa ti prepusti drugemu vozniku ,kje te bo obvozu [ok]

Link to post

Evo tak problem sem jaz imel... od konca prvega kroga sem vozil s poškodovanim avtom. Volan sem moral imeti postrani. Bilo je zelo težavno sploh pri bremzanju in v drugem sektorju, ker ni bilo več oprijema. Sem se pa hitro privadil na tak način dirkanja in tudi v boksih nisem dal popraviti.. tako, da sem kljub poškodbi bil v boksu 7 sekund. Pač moraš biti bolj pazliv z poškodovanim avtom...

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...